globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prehřívání :(
24.4.2011 v 09:58
Ahoj.
Procetl jsem vsechny temata tady ale nikdo nemel stejny problem jak ja.:( Pri nastartovani me teplota pomalu leze nahoru,ale nezastavuje se a stale stoupa az do cerveneho pole,pak neriskuju a chcipnu motor.neco podobneho je i kdyz jedu pomalu.vetrak se me spousti az po chcipnuti motoru..chladici kapalina v nadrzce pod sedlem je.kdy se to ochladi tak je akorat kdyz jedu...a to me klesa peke nizko ty teploty..moc skusenosti s moto nemam...takze nevim :(
Diky za rady
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:12 | Nahoru | #1
Kapaliny je kolik má být (medzi riskami) není někde v systému netěsné (stači když nedovírá víčko) nebo naopak vedení ucpané, je tam správná kapalina ne jen voda, není to zavzdušněné?

Určitě si ale jako první zkontroluj termostat jestli funguje a není trvale uzavřen.

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:20 | Nahoru | #2
dj_hroch> kapalina tam je spravna ...zavzdusnene???no muzu to skusit...a takova blbla otazka..kde najdu ten termostat? je to medel 2001

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:42 | Nahoru | #3
termostat je na pravý straně u tý tlustý hadice co jde z chladiče do motooru, je tam i čidlo pro teploměr, když tak mám termostat na prodej

Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:44 | Nahoru | #4
sakra nějak mi to nechce nahrát obrázek

Naposledy editováno 24.04.2011 10:48:11

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:49 | Nahoru | #5
Holmis> Ok...a je potreba naky spesl naradi na demnotaz ?co vsechno je potreba sundat a tak ...motorku mam v garazi 35 km od bydliste tak to nemuzu ted okouknout :(a kolik bys chtel kdytak za ten termostat?

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:51 | Nahoru | #6
jinak pro odvzdušnění stačí když to nastartuješ s otevřeným víčkem chladiče a párkrát vrkneš tak na 6000 ot a měly by vylítat bubliny, ale to už by mělo být dávno odvzdušněný když říkáš že si s tím už i jel

Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:53 | Nahoru | #7
stačí ti sada klíčů, teda on by stačil jeden ale z hlavy nevím kolikátka, jen ošroubuješ ten plastovej kryt ten je na 3 šroubech a pak ten kovovej bazmek pod krytem do kterýho vede ta hadice a seš u termostatu, ten pak jen uvaříš doma na plotně (v hrnci s vodou) a uvidíš jestli otvírá kdy má nebo ne

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 10:55 | Nahoru | #8
Holmis> Jojo..vcera sem stim najezdil 200 km, pak sem jel na zahradu ...do kopce ne rychle a vsiml jsem si ze teplota vyskocila do cervenyho pole...tak sem si rek..no kopecek dal motorce asi zabrat...tak sem ji nechal stat...po dvou hodinach jsem nastartoval a nez jsem si nasadil prilbu a rukavice ...tak sem zas byl s teplotou v cervenym..:(

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 11:03 | Nahoru | #9
to je divný, jo o jakým ročníku Sršně je vůbec řeč ??? já to mám zas opačně ten muj toho bych musel držet furt v omezovači aby se začal takhle vařit, při mírnější jízdě se ručka na teploměru vyšplhá max na tu první tlustou čáru a dál ne

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 11:17 | Nahoru | #10
Holmis> rok 2001 ....no prave...chapal bych kdyby to melo byt vzduchem chlazeny tak ze se me to prehreje kdyz jedu pomalu (rychlost chuze) ,ale u vodou chlezenyho motoru by to snad melo chladit dostatecne i kdyz bych stal na miste a tocil to do otacek..takze netusim :(

2 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 12:10 | Nahoru | #11
Já mám zas problém, že jezdím spíš ,,studenej''. Trvá hodně dlouho (tak 6 km, než to vyleze na 70C a pak se to tam jen tak tak drží. Proto si dávám tvrdý papír asi na polovinu plochy chladiče a ted jezdím při teplotě 80-90 C. Mám podezření na špatný termostat...

Prehřívání :(

24.4.2011 v 12:30 | Nahoru | #12
Jestli řikáš, že ti to po 2 hodinách stání vylítlo tak rychle do červenýho a máš zkontrolovaný věci ohledně kapaliny (dostatečný množství, správná kapalina, odvzdušněný), tak bych to tipoval na ten termostat, že ti neotvírá velkej okruh a proto se to tak rychle ohřívá. Vyndej termostat, uvař v hrnci s teploměrem a uvidíš, co to dělá.

Prehřívání :(

24.4.2011 v 12:53 | Nahoru | #13
koukal jsem do servisního manuálu a termostat má otvírat při 80-84 °C a plně otevřený má bejt tak na 95

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 12:55 | Nahoru | #14
pliczb> hele já mám s hornetem skoro to stejný, teploměr ukazuje málo ale motor je horkej jak ... pro to jsem sehnal jinej termosta a je to stejný, známej ted pořídil horneta a chová se mu to stejně, tak je to prostě normální no asi předimenzovanej chladič

Naposledy editováno 24.04.2011 12:56:59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 13:02 | Nahoru | #15

pliczb píše: Já mám zas problém, že jezdím spíš ,,studenej''. Trvá hodně dlouho (tak 6 km, než to vyleze na 70C a pak se to tam jen tak tak drží. Proto si dávám tvrdý papír asi na polovinu plochy chladiče a ted jezdím při teplotě 80-90 C. Mám podezření na špatný termostat...

počkej až se ti ten papír rozmočí a budeš ho mít všude v chladíči dal bych to raději do servisu než vymýšlet něco takovýho

Prehřívání :(

24.4.2011 v 13:09 | Nahoru | #16
Přidám se k tý chladnější straně. Když jezdím normálně tak je teplota 74st. Je pravda, že ten chladič je obrovskej. Stačí zastavit na 10 minut a musim chvilku znovu zahřejvat (jízdou).

Prehřívání :(

24.4.2011 v 13:12 | Nahoru | #17
Tak o vikendu skusim uvarit termostat....a dam vedet ....no snad budu o neco moudrejsi :)

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 13:14 | Nahoru | #18

Dr.Myšák píše: počkej až se ti ten papír rozmočí a budeš ho mít všude v chladíči dal bych to raději do servisu než vymýšlet něco takovýho



No jsem se celkem divil, že to vydrželo jízdu v průtrži. Ten chladič je celkem teplý a papír suší za jízdy .

Mně se také motor zdá dost horký, ikdyž teploměr ukazuje třeba 70C. Avšak je celkem dost cítit rozdíl ve výkonu a zvuku motoru, pokud je teplota na 80-85C a ne pouze 70C.
Také jsem vypozoroval, že po zastavení a vypnutí motoru teplota pomalu stoupá a zvýší se ještě o cca 5C, než to začne chladnout. To čidlo je asi ofukované a určitě kecá. Je to poznat hlavně po vjezdu do chladného lesa.

Co nejdřív sundám nádrž, zkontroluji termostat (zda otvírá až při psaných 80-84C) a čidlo se pokusím izolovat tak, aby ho proud větru neovlivňoval. Pak uvidím

Prehřívání :(

24.4.2011 v 13:17 | Nahoru | #19
Ti co říkáte, že je chladič předimenzovaný, jeli jste někdy v koloně v létě? Myslím, že ten chladič má plochu velice dobře spočítanou a aby nechladil moc, na to to je tam právě ten termostat.

Prehřívání :(

24.4.2011 v 14:01 | Nahoru | #20
tak určitě do tý kolony dobrý (+ ještě je tam sahara) ale při svižnější jízdě to chladí až až

Prehřívání :(

24.4.2011 v 14:17 | Nahoru | #21
Netuším, jak je to u jiných mašin, ale u ER-5 platí, že i když je termostat zcela zavřený, tak propouští kapalinu malým otvorem o průměru cca 5 mm. Ale že by takto způsobená cirkulace byla natolik velká, že by dokázala chladit motor, no nevím...

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 14:48 | Nahoru | #22
Když to teď čtu,vážně to může být tím termostatem? Protože když jedu cca 20 km/h a víc..tak motor je studenej,prehřívá se jen když stojím na místě a nebo když jedu pomalu...no ale to leti do červenýho vcelku fofrem...

Prehřívání :(

24.4.2011 v 15:27 | Nahoru | #23
VacaM-> V jakém rozmezí se ti to pohybuje? Na obrázku jsem ti znázornil, jaký má teplota u mě rozsah, a to jak v zimě, tak v horku. Jen opravdu kdy je motor velmi vytěžován v malých rychlostech a velkém vedru se mě to dostalo trochu blíž k té tlustší čárce, ale nikdy na ni.

[url= nechce se ten obrázek zobrazit[/url]

Jinak když stojím na místě tak mě to taky docela rychle leze navrch, to je jasný, ale pak sepne větrák a uchladí to.

Naposledy editováno 24.04.2011 15:30:58

Prehřívání :(

24.4.2011 v 15:39 | Nahoru | #24
zajímavý u mě to je v rozmezí když si to co sis tam vyznačil na tom obrázku posuneš na začátek tzn od toho čtverečku k první max druhý tenký čárce, a když to jen stojí a běží tak to skoro vůbec neleze nahoru, ale termostat mám OK

Prehřívání :(

24.4.2011 v 15:41 | Nahoru | #25
no tak me to vyleze az k te vrchni tluste carce..nic se nesepne..takze to vzdavam a vypinam motor...vypnu chcipakem a zapne se vetrak............

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 15:54 | Nahoru | #26
Náhodou někdo netušíte, kolik může nový termostat stát?

(reakce na) Prehřívání :(

24.4.2011 v 15:56 | Nahoru | #27
pliczb> cetl jsem ze 1400

Prehřívání :(

24.4.2011 v 16:16 | Nahoru | #28
. Třeba na Felicii stojí asi stovku. Pokud u mne bude špatný, pochodím s ním pár obchodu s autodíly. Třeba budu mít štěstí a natrefím na nějakou alternativu. I ty teploty otevírání jsou většinou stejné, tak by neměl být problém

Prehřívání :(

24.4.2011 v 16:23 | Nahoru | #29
A není problém v tom ovládání toho větráku,když se ti zapne až po chcípnutí motoru?

1 reakcí na tento příspěvek Prehřívání :(

24.4.2011 v 16:29 | Nahoru | #30
Špatně jsem četl Termostat neotevře,teplá voda nesepne ventilátor.Ale je opravdu zvláštní že se ventilátor rozjede až po vypnutí motoru
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist