tak se rozhoduji ohledně koupi endura : SUZUKI DR 350 - HONDA XR 400 - YAMAHA 400 F.......
Jde mi o druhou motorku, primarně jsem zaměřen na silnici.... Čili se mi jedná 1 - 2 týdně hodinová projížďka kolem baráku přes les, pole...... atd.....
- Jde mi o spolehlivost, a malé náklady.... Jak už jsem psal silnice u mě vyhrává.....
Díky za Váš názor !
2 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr - finiš...
Ečko možná,ale Sko nikoliv. Tímto bych to uzavřel.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
motohellrider píše: .. vyhoda XR je 10 kg dolů, což je dost,ale nevyhoda XR je ze nema starter, jak se na tom kluci vybulí, tak potom skacou 10 minut a maj dost, že jim musíme pomahat startovat....
Aspoň z toho ježdění taky něco máte
Startér by byla tak velká pomoc, že by jsme se snad u toho ježdění ani nezapotili.
DR-Z 400 E nemá ale u nás oficiální homologaci. Sice jich část je na značkách, ale správně by být neměla.. Pokud už nějaké je "nějakým způsobem" v ČR přihlášeno k provozu po pozemních komunikacích, tak jeho cena se pohybuje o dalších cca 20tis výše než XR400. Což už je zcela absudrní, za to si člověk koupí stejně starou EXC450 a ještě bu zbyde na GO. Navíc DR-Z 400 E, podle toho, co jsem zde četl, nemá od výroby homologační výbavu (což je logické), nemá ani jeden spínač brzdového světla, takže ani zadní brzdové světlo (má tím pádem i jinou páčku přední brzdy), přesto má spínací skříňku na klíč. Což XR nemá. Další nevýhoda DR-Z 400 by mohl být vodní chladiče, ale někdo může říct, že naopak nevýhoda XR je absence vodního chlazení. K tomu se nebudu vyjadřovat, protože ještě v žádných tropických vedrech jsem nejezdil. Ale když to vydrželo Raly Paříž-Dakar.. Je pravda, že Ečko je těžší o 5kg a Sko o 10 kg oproti XR, ale ještě zde nebylo zmíněno, že DR-Z má mnohem níž těžiště a je celkově nižší než XR, takže v reálu vůbec člověku nepřidadá těžší než XR.
XR i DR-Z 400 S jsou prašť jak uhoď, pro nenaročného začátečníka jsou obě výborná volba, je zbytečné se dohadovat, která je lepší, obě jsou tupé, tupé, tupé stroje. Oproti ostrým endurům EXC400/450 apd. to jsou prehistoričtí mastodonti. Ale i tak většina nevyužije ani potenciál XR a DR-Z.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
motohellrider píše: prackarr> Dovolím si s tebou kolego nesouhlait. Nejsem žádny expert, ale moje prvni enduro je DRZ 400 S a jezdiime pravidelne s partiou kde půlka ma XR 400 a druha půlka DRZ 400S. Ty motky jsou si dost podobne, vyhoda XR je 10 kg dolů, což je dost,ale nevyhoda XR je ze nema starter, jak se na tom kluci vybulí, tak potom skacou 10 minut a maj dost, že jim musíme pomahat startovat. Stejný teren se da projet na obou, tam je to spise o tom lidskem elementu. Kdyby to XR melo starter tak je to favorit číslo 1, ale ono ho nema, cili bych volil to E, ktere ma stejnou vahu jako XR ale plus starter, coz je zrovna v nasem amaterskem jezdeni velka pomoc. Rozhodne bych to S nezatracoval, to mluví vesmes ti, kteří to viděli jen na obrazku nebo dle specifikací.
Nezlob se,ale cítím z tebe,že motorky vnímáš spíše " z obalu",jak z obsahu. Nemyslím to ve zlém. Já Sko nezatracuju,a neznám ho jen z tech.spec. Jedno,a to rok 2007 mám doma,a najeto mám na něm 20000km,takže tu motorku dost dobře znám. Stejně tak XR.
Ta motorka má 145kg,jestli si dobře pamatuji,kd\ž jsem ji vážil. Je to dost. Největší rozdíl je ovšem v tom,že Sko má "tupou" vačku,což z ní dělá držáka,dobrýho cesťáka a dobrýcho softendura. Ale pro střední či ostré enduro je absolutně mimo. To XRko na rozdíl od Ska není,tak proto protláčím XRko.
Ono je enduro a enduro(myslém terén). Zatímco někdo považuje jízdu lesní cestou za hard,jiný výjezdy mezi kameny za soft,proto těžko stanovit,co je a není enduro. Ale tam,kde Sko končí,XRko prakticky začíná. A pokud tvoji kámoši skáčou 10 min. po motorce,tak a- mají chybu v motorce,neb o neumí startovat(nemají grif),protože i zachlastané XRko jde nakopnout na drnk.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
prackarr píše: Ečko váží 135kg,XRko 130.
Ečko možná,ale Sko nikoliv. Tímto bych to uzavřel.
XR sucha - 117kg
DR-Z E sucha - 119kg
XR nadrz - 11 litru
DR-Z E nadrz - 10 litru
Nevim jak teda muze bejt v pohotovostni rozdil 5kg...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
prackarr píše: Největší rozdíl je ovšem v tom,že Sko má "tupou" vačku,což z ní dělá držáka,dobrýho cesťáka a dobrýcho softendura. Ale pro střední či ostré enduro je absolutně mimo. To XRko na rozdíl od Ska není,tak proto protláčím XRko.
No ono i XR by potřebovalo ostřejší vačku, jiný karbec a řídící jednotku s omezovačem posunutým o 2tis ot/min.. Což by asi vyžadovalo i tvrdvší ventilové pružiny a otázka, jestli by to zvládla spojka..
prackarr píše: A pokud tvoji kámoši skáčou 10 min. po motorce,tak a- mají chybu v motorce,neb o neumí startovat(nemají grif),protože i zachlastané XRko jde nakopnout na drnk.
Jo, neumím to, ale já na to přijdu
SirIndy píše: XR sucha - 117kg
DR-Z E sucha - 119kg
XR nadrz - 11 litru
DR-Z E nadrz - 10 litru
Nevim jak teda muze bejt v pohotovostni rozdil 5kg...
XR s plnou nádrží 130kg
DR-Z 400S s plnou 140kg.
Kolik má v reálu Ečko nevím. Však zvaž..
XR 66+64=130kg
74+66=140kg
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
prackarr píše: A pokud tvoji kámoši skáčou 10 min. po motorce,tak a- mají chybu v motorce,neb o neumí startovat(nemají grif),protože i zachlastané XRko jde nakopnout na drnk.
Přesně tak! Chlapcům asi ještě nikdo nevysvětlil, k čemu je dobrej dekompresor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
SirIndy píše: Tak proc pises ze ma ecko 135kg, kdyz nevis, bude mit stejnejch 130kg jako XR a to ma starter...
Zvaž a uvidíme Já mohu vycházet pouze z toho, co jsem se dočetl na offmotu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
SirIndy píše: XR sucha - 117kg
DR-Z E sucha - 119kg
XR nadrz - 11 litru
DR-Z E nadrz - 10 litru
Nevim jak teda muze bejt v pohotovostni rozdil 5kg...
Co třeba voda v chladiči,rozdílnost objemu nádrže,nepřesnosti výrobce?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
prackarr píše: Co třeba voda v chladiči,rozdílnost objemu nádrže,nepřesnosti výrobce?
Bud tohle nebo nemel jsi XR nejak odlehcene? A byla u vsech plna nadrz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
SirIndy píše: XR sucha - 117kg
DR-Z E sucha - 119kg
XR nadrz - 11 litru
DR-Z E nadrz - 10 litru
Nevim jak teda muze bejt v pohotovostni rozdil 5kg...
ty papírové hodnoty měří právě každý výrobce jinak Já DRZ 400E měl, vážil a tuším že měla 133 nebo 135 kg. Poslední dobou už výrobci začali ty čísla naštěstí uvádět trochu reálně.
laser999> já bych volil xr nebo wr. Spolelivost je dobrá u obou, ale XR na tom bude líp, yamaha je zase lehčí, ostřejší a podle mě do terénu lepší. DR 350 je o generaci starší motorka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
2 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr - finiš...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
Lorwin píše: XR je předražený DR....Dr má nulový náklady a výkon zcela postačující je to držák! vydrží každou pičovinu!!! je to nezmar!
Z poslední vyjížďky jsem DR-Z 400 tahal na laně (po neviném položení na bok ulomený výstup z vodní pumpy, ani kryt motoru nepomohl). A z úplně první se vracelo domů dodávkou - vadný napínák rozvoďáků, výtobní vada některých ročníků..
Ale jinak proti DR-Z nic říct nemůžu, předepsané servisní intervaly delší než u XR, obzvláště ventily. Zvládne vše co XR a jde poladit, pak má má výkon až o 10 koní vyšší..
Ale já bych ho nechtěl, vůbec se na tom "necítím"
1 reakcí na tento příspěvek Enduro - výběr - finiš...
c.j. píše: Z poslední vyjížďky jsem DR-Z 400 tahal na laně (po neviném položení na bok ulomený výstup z vodní pumpy, ani kryt motoru nepomohl). A z úplně první se vracelo domů dodávkou - vadný napínák rozvoďáků, výtobní vada některých ročníků..
Ale jinak proti DR-Z nic říct nemůžu, předepsané servisní intervaly delší než u XR, obzvláště ventily. Zvládne vše co XR a jde poladit, pak má má výkon až o 10 koní vyšší..
Ale já bych ho nechtěl, vůbec se na tom "necítím"
napínák - http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=105117&fid=65&pgr=#goto5111675
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
DR350 jsou perfektní stroje, ale to co píšeš, jsou totální hovadiny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro - výběr - finiš...
Lorwin píše: c.j.> a na to že jsou Drka předražený si přišel kde? podívej se na motoinzerci za kolik tam jsou.
Pokud se bavíme o zachovalé motorce a ne zdevastované mrdce, tak jsou DR350 předražené.. 20 let staré vydechliny za 40tis.. Nejlevnější šroty za 35tis. Nejnovější z roku 99 za 52tis
XR jsou předražené taky, DRZ taktéž.. Za stejné prachy (nebo ještě levněji) jde koupit WR nebo EXC, které jsou o několik tříd jinde
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F | XT_600 | 4 | 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf |
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
DR 350 těžké nastartovat / špatně s... Suzuki DR 350 | Jakuub_CZ | 17 | 12.9.2023 v 17:38 Hrosin |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |
Suzuki dr 350 hlava Suzuki DR 350 | Repsolis | 4 | 4.4.2022 v 09:08 Pedl |