1 reakcí na tento příspěvek STK s kapotovanou motorkou
EDIT: samozrejme predpokladam, ze tam nemas nejaky samodomo plasty/laminaty, ktery by to narozdil od originalnich zakryvaly
Naposledy editováno 15.04.2011 21:59:32
2 reakcí na tento příspěvek STK s kapotovanou motorkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
Everest píše: čislo motoru se nekontroluje už dlouho akorát číslo rámu.
Nemáš pravdu. Číslo motoru se kontroluje neustále a pokud nemáš udělaný výmaz čísla motoru, tak musí aji souhlasit. Pokud ho udělanej máš, tak je jedno jaké je, ale být tam musí.
Typ motoru musí souhlasit vždy.
Naposledy editováno 15.04.2011 22:09:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
1 reakcí na tento příspěvek STK s kapotovanou motorkou
2 reakcí na tento příspěvek STK s kapotovanou motorkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
Everest píše: Na motoru jsem ho nikdy nenašel a typ ten tam je 4VG ale jinak nic podle toho typu poznáš jestli je 100 Hp nebo 145 hp na mé motorce.
Pokud jsou to verze z výroby, tak se to pozná podle VINu. 100 koňové se myslím prodávají ve Francii?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
Everest píše: Na motoru jsem ho nikdy nenašel a typ ten tam je 4VG ale jinak nic podle toho typu poznáš jestli je 100 Hp nebo 145 hp na mé motorce.
je vidět že o tom víš uplný kulový, radši nepiš o něčem o ničem nic nevíš, protože tady píšeš blbosti...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
bacman píše: je vidět že o tom víš uplný kulový, radši nepiš o něčem o ničem nic nevíš, protože tady píšeš blbosti...
...nerozumím řeči tvého kmene.
a pak hledal číslo a typ motoru a pak mu bylo strašně divné že typ motoru je 600 a přitom to je 950tka
každopádně vše bylo OK tak to naštěstí dál neřešil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
uku_lele píše: ...nerozumím řeči tvého kmene.
To 4 SV je obsaženo ve VINu jak jsi psal. To byl asi tem předmět co ho rozprudil. Asi je kluk na nervy3 reakcí na tento příspěvek STK s kapotovanou motorkou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) STK s kapotovanou motorkou
350.632 píše: a jako když si u motorky vyměnim motor a budu ho tam mít vybroušený a přesto v techničáku číslo motoru mam budou to řešit?
vše už bylo napsáno, jen to shrnu
1.číslo motoru se v TP neeviduje (už pár let, pokud v TP ještě číslo je, tak se shodovat musí)
2.číslo motoru se ale i tak kontroluje a na motoru musí být a musí být čitelné! Žáden znak nesmí být vybroušen. Už jen z důvodu možnosti kontroly legálnosti.
3.eviduje se pouze typ motoru a ten musí sedět