Téma: Husaberg 450 FE rady
18.10.2008 v 15:07
Čágo chlapi tahle motorka je pro mě vysněná...tedka mám 125cku a začínám dělat papíry na 25 a plánuju jí koupit.Jelikož sem panelákovej můžíček tak bych rád po silnici i do crosuu jezdil bych jen tak hobby ale závod bych si chtěl určitě vyzkoušet,ale chtěl ybch k tomu dvoje kola..Takže se Vás tu chci zeptatt jestlis te někdo předělával HUSÁKA na Motarda??Popřípadě kde koupit a za kolik?jak předělat?Prostě bych byl rád za jakoukoliv radu.A taky jaký máte z husákama zkušenosti co sme se tu dočetl tak od 2003 a vejš není problém to samí bylo i u KTM(prej)Takže díky za odpovědi


Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37

Husaberg 450 FE rady

3.4.2011 v 20:31 | Nahoru | #1051
Já se chci zeptat: Vybila se mi celkem nová baterie (mám jí 2měsíce) je mi záhadou jak, ale stalo se. Naměřil jsem jí 9,6V což je asi málo. Jel jsem se projet a po 2h jsem naměřil 10,5V tak jsem to dal na nabíječku, kde jsem to tam měl celej den. Zase jsem měřil a bylo tam 11,8V. Dnes jsem jezdil celej den a když jsem jí zase měřil tak jsem naměřil 0V. Nevíte zda a co by to mohlo takhle vybíjet?

Husaberg 450 FE rady

3.4.2011 v 22:39 | Nahoru | #1052
Kolik by stala ta sedacka?

Husaberg 450 FE rady

3.4.2011 v 22:41 | Nahoru | #1053
A co tryska k tomu vyfuku?

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

5.4.2011 v 09:32 | Nahoru | #1054
Zdarec nemáte někdo tušení kolik se vejde oleje do předních vidlic? Mám FE 450 E r.v. přelom 07/08

díky za rady

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

5.4.2011 v 11:52 | Nahoru | #1055
TesiLokateli> tady mas manual

Husaberg 450 FE rady

5.4.2011 v 20:15 | Nahoru | #1056
nějak se mi to tam nedaří vyčíst, pisněte to sem někdo prosím kdo s tím má zkušenost
díkys

Naposledy editováno 05.04.2011 21:20:39

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

10.4.2011 v 13:04 | Nahoru | #1057
Kryt motoru nema někdo na prodej...??

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

10.4.2011 v 20:26 | Nahoru | #1058

maroš píše: Kryt motoru nema někdo na prodej...??

si jej vyrob. na husaberg je to uplne easy.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 19:02 | Nahoru | #1059
zdravím, dotaz?
stává se vám, že praská gumová přechodka mezi karburátorem a hlavou válce? Stalo se mi to a když sem jí kupoval, říkali mi že je to celkem běžný. Přijde mi to divný i když ten kus byl celkem levnej.

Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 19:10 | Nahoru | #1060
Stáva a nie len na HSB. Mne na bývalom HSB, kamošovi na XR, ďalšiemu na KTM 450 EXC.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 19:17 | Nahoru | #1061
TesiLokateli> Řešil jsem to nedávno na exc 450 a něco přes 600 Kč mi nepřijde málo.

Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 20:27 | Nahoru | #1062
Tak jednou za 2 roky to praskne... vozím starou slepenou jako rezervu na dojetí. Myslím ale že se ti to stane hlavně když necháváš puštěnej benzín když parkuješ. Pokud mi, nebo někmu praskla, byla dost nabobtnalá a měkká. Týden jsem ji nechal ležet a splaskla.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 20:45 | Nahoru | #1063
Nezaobíral jste se někdo (MikiberGu ) myšlenkou předělání elektroinstalace a z magneta to "prát" ze všech cívek do akumulátoru a poté až světla atd. Jde mi zejména o stálou dostupnost příkonu pro origo ventilátor. Díky za zamyšlení.

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 21:10 | Nahoru | #1064
to víš že jsem přemýšlel proč to je rozdělený na 3 okruhy a přišel jsem na to že to má obrovskou logiku v mobilitě a funkci. Ze 3 okruhů se můžou 2 rozbít a ty pořád pojedeš. Zapalovací je nejméně zatížen a pravděpodobnost je tím menší. Navíc když víš co a jak přepojíš poslední funkční cívku do zapalování a jedeš.
V lese neustále hrozí že s tím praštíš o strom a zkratuješ světla - nevadí... magnetodynamo je zkratuvzdorný, baterka ale ne- takže ty pořád blikáš, troubíš :) ale hlavně chladíš + je baterka v klidu.

to že ti to neutáhne větrák je vadnou baterkou - nebere tak rychle proud, nebo je něco s cívkou baterky - nedává dostatek A - proudu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 21:26 | Nahoru | #1065
MikiberG> nevím jak u HSB, ale u sesterské EXC jde větrák běžně z baterky, tj. dochladí i s vypnutým motorem
pro světla musí běžet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 21:38 | Nahoru | #1066
Vana666> Já myslím že to bude stejný. 3 okruhy... jeden zapalování, druhý světla, třetí baterka větrák blinkry klaxon. Společný mínus... před usměrněním společný střed, zapojení do hvězdy. Jednoduchý, funkční, spolehlivý.

Psal že má problém s orig. větrákem a vím že když je slabší baterka tak na 1-2 starty po chcípnutí dá ale jak jde větrák po vypnutí tak už nenahodíš. orig větrák bere myslím 15A?- to je poměrně dost pokud by měl běžet častěji a motor neběžel. STD baterka to bude těžko pobírat - nevím kolik je schopná std pobírat ale krátkodobě snad i 8-10A.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 21:53 | Nahoru | #1067
MikiberG> Ne, ne, vše funguje jak má, ale ke konci dlouhého těžkého dne po mnoha startování a zejména větrání (vypínač mám) spotřebuji celou kapacitu akumulátoru a nestartuji. Jsem na konci sil a kapacity. Se silami toho moc nenadělám, ale když by toho (při běžícím motoru) teklo do akummulátoru více, v nejlepším případě minimálně stejně jako odtéká na větrák, jó to by se bahnilo.

Co přidat na dobíjení jen cívky světelné přes přepínač, ktery by vytvořil 2 možné režimy:
1)stávající stav
2)světelny obvod odpojen/přepojen na zesílené dobíjení
??

Naposledy editováno 13.04.2011 22:05:57

2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 22:10 | Nahoru | #1068
Tyjo... co vy tam v tý Plzni jzdíte za extrémy :) to mě zajímá

Mohlo by to dávat víc ale musel bych kouknout na schéma aby v tom nebyl háček. Další věc jsou zhasnutý světla, odpojený brzdový a nakonec ta baterka kterou tipuju že rozvaříš jako bramboru.

Řešením by mohla bejt moje baterka ne že bych ti ji nutil ... ale šlape výborně (až na jednu výjimku 525 Betu kterou v zimě (velký mrazi ji zmrazí :) ) měla problém nahodit - ale Betka byla hodně RRRacing tuněná). Rychle bere a rychle dává proud nic ji nevadí a zatím jsem nedostal negativní odpověď na fci. Je to prakticky tohletohle zatím jen za cca 35% ceny. Vymyšlený to mám už cca 2 roky a naživo to testuju víc než rok. Někde tadytady jsme si o tom povídali a mám ještě 2-3 kusy za testovací cenu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 22:28 | Nahoru | #1069
Adalv> nevím já dával 250,- takže pohoda

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 22:41 | Nahoru | #1070
No ja mam problem asi se svetelnym obvodem.mel by to byt ten zluty drat ze zapslovani.mam na nem jen cca 4V.
Myslite,ze bude vinuti na svetelny obvod v haji?dobijeni dava hodnoty vicemene standartni

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 22:48 | Nahoru | #1071
MikiberG> potvrzuji chválu na tvojí baterku, mě točí líp než origo (nastartuju v klidu i přes zařazenou rychlost se spojkou) a ta váha je luxusní

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 22:51 | Nahoru | #1072
KaCzaba> měříš na střídavý rozsah? AC/DC - to je nářez

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

13.4.2011 v 23:31 | Nahoru | #1073

MikiberG píše: Tyjo... co vy tam v tý Plzni jzdíte za extrémy :) to mě zajímá

Mohlo by to dávat víc ale musel bych kouknout na schéma aby v tom nebyl háček. Další věc jsou zhasnutý světla, odpojený brzdový a nakonec ta baterka kterou tipuju že rozvaříš jako bramboru.

Řešením by mohla bejt moje baterka ne že bych ti ji nutil ... ale šlape výborně (až na jednu výjimku 525 Betu kterou v zimě (velký mrazi ji zmrazí :) ) měla problém nahodit - ale Betka byla hodně RRRacing tuněná). Rychle bere a rychle dává proud nic ji nevadí a zatím jsem nedostal negativní odpověď na fci. Je to prakticky tohletohle zatím jen za cca 35% ceny. Vymyšlený to mám už cca 2 roky a naživo to testuju víc než rok. Někde tadytady jsme si o tom povídali a mám ještě 2-3 kusy za testovací cenu.





Světla (již jen to přední) mě moc netrápí a po setmění jede člověk stejně v lehkém terénu, kdy odpadá nutnost startů, větrání atd., tzn. přepnul bych to do režimu standardního dobíjení se svícením.

Bramboračka: ´09 má silnější dobíjení a baterka to ustojí.

To zní zajímavě, přečtu povídání o ní a ozvu se.

Naposledy editováno 13.04.2011 23:31:58

Husaberg 450 FE rady

14.4.2011 v 07:57 | Nahoru | #1074
Jen aby neměli další věci spec. ... BMW mám jedno doma a někdy koukám co a jak řeší - samo v dobrém ale std řešení ani komponenty chtějí málokdy použít - už jen proto aby si mohly za ND říct 2x víc :)

1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady

14.4.2011 v 11:19 | Nahoru | #1075

Bramboračkou jsem měl na mysli odstavec "baterky rozvařené jako brambora" nikoliv BMW. Moje BMWGS má alternátor Valeo totožný Peugeotem 309 a ten by se jistě větrákem z Husaberga rozhodit nenechal

Tedy upřesním:
FE570 ´09 má silnější dobíjení a totožná baterka to ustojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.4.2011 v 11:24 | Nahoru | #1076
...

Naposledy editováno 14.04.2011 14:19:51

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.4.2011 v 13:39 | Nahoru | #1077
Adalv> sorry to mělo být pro Koubase, spletl jsem se.

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.4.2011 v 17:03 | Nahoru | #1078
Adalv>

(reakce na) Husaberg 450 FE rady

14.4.2011 v 20:19 | Nahoru | #1079
[quote=Joraell][img] že se tak blbě ptám ale co to je????

#1016

Naposledy editováno 14.04.2011 20:30:57

Husaberg 450 FE rady

15.4.2011 v 11:37 | Nahoru | #1080
Carel125> tlmič riadenia
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 Maty_99 3 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 Simon456 2 12.7.2023 v 15:41 ja1
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 Stody100 13 1.11.2020 v 08:54 Stody100
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 Kopčenko 2 11.2.2020 v 07:51 K660S
Náhradní dily Husaberg fe 450 rv 2007 Husaberg FE 450 posera1 4 29.6.2018 v 20:58 Katroš


TOPlist