Chtěl bych se zeptat jak jste spokojeni s original seriovým tlumičem řízení? Mám možnost koupit seriový za 2500kč, 5000kč se mě moc za nový dávat nechce. Na gobelliny sem si fakt stěžovat nemohl....
seriovej bude asi mekkej, na naky akcnejsi jezdeni bych do nej dal hustejsi oil...
BTW co je s tim starym?
1 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení
3 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!
Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!
Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku
zalezi jak jezdis na pozemni komunukaci.. ja sem v nedeli zase o 2kliknuti pridaval protoze dvojka po plnym a riditka se jeste docela slusne hejbaly.. takze sem na konci rozsahu - pujde hustejsi oil.... ale s tou odezcvou souhlas, je to kompromis, o neco prijdes, neco ziskas...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: Vetsina lidi tu bude remcat, jak je seriovej mekkej a tim padem na houno => blbost!
Na okruh bude urcite lepsi manualni nastaveni tuhosti, ale nikdo na pozemni komunikace jinej nez seriovej tlumic nepotrebuje. Moc dobre vim jak funguje, napr. ve 240ti mi necekane sel predek nahoru a trochu jsem si hnul s riditky, ale seriovy tlumeni to v pohode pobralo!
Navic cim tuzsi rizeni, tim horsi zpetna vazba od predku
Mám sériovej tlumič ale je upravenej né mnou. ale odlačit motorku je fakt pěknej záhul jelikož nepohnu skoro ani řidítkama takže ta zpětná vazba od předku mám nulovou ale zase na druhou stranu řídítka mi to jen tak nerozházý takže nevím jak to mám řešit jestli je to dobře když to mám tak brutálně tuhý
Řekl bych že to je stažený docela i hodně na okruhový ježdění. takže jsem zvědavej co s tím budu dělat
Naposledy editováno 08.04.2011 15:45:46
tigerbou píše: Mám sériovej tlumič ale je upravenej né mnou. ale odlačit motorku je fakt pěknej záhul jelikož nepohnu skoro ani řidítkama takže ta zpětná vazba od předku mám nulovou ale zase na druhou stranu řídítka mi to jen tak nerozházý takže nevím jak to mám řešit jestli je to dobře když to mám tak brutálně tuhý
okruhovej setup, dal bych jinej olej.. u gsxr se meni krasne, tzn da se zkouset...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Naposledy editováno 08.04.2011 15:49:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: assassin> tyhle "problemy" jsem mel taky, ale zjistil jsem, ze na motorce jen blbe sedim. Clovek musim porad tlacit vahu na predek (hlavu do kelimku, hrudi se opres o nadrs atd...; v zatacce pak hlavu vedle kelimku, proste furt se tlacit na predni kolo), pak mi riditka prestali kmitat
No nevím ale tlačit do předku je absolutní blbost i posazem. Má být fifty fifty předek i zadek . Ale co já vím ještě jsem nenašel posaz z kterýho bych nespadnul
Naposledy editováno 08.04.2011 15:50:31
Sleeper1 píše: assassin> tyhle "problemy" jsem mel taky, ale zjistil jsem, ze na motorce jen blbe sedim. Clovek musim porad tlacit vahu na predek (hlavu do kelimku, hrudi se opres o nadrs atd...; v zatacce pak hlavu vedle kelimku, proste furt se tlacit na predni kolo), pak mi riditka prestali kmitat
tak ono zas R1 v tomhle bude trosku jinak nez naprevodovany TL... kmitaj jen pri akceleraci, to se na predek moc nenamacknu.. jinak sem asi 4-5let jezdil bez tlumice rizeni(na stejne moto), takze umim jezdit bez nej, ale proste to chce tolik neakcelerovat, s utazenym tlumicem jde jezdit agresivneji... vyjezdy ze zatacek s prizvedlym kolem a tak...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
tigerbou píše: No nevím ale tlačit do předku je absolutní blbost i posazem. Má být fifty fifty předek i zadek . Ale co já vím ještě jsem nenašel posaz z kterýho bych nespadnul
covece dostali jsme s kolegou teoretickou skolu od sefa jednoho nejmenovaneho teamu, co pusobil v MS a neni to tak. Hodne zdejsich zavedenych fam nam vysvetlil a i kdyz ze zacatku nechtel, prozradil nam spravny posed, jak brzdil, jak se divat a hlavne jak hybat s rameny a hlavou...
Nebudu to tu verejne prozrazovat (mam u nej motorku na servisu a jeste by mi ji rozbil kladivem ), ale fakt tu vahu tela musis porad tlacit na predek...
Naposledy editováno 08.04.2011 15:55:06
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: covece dostali jsme s kolegou teoretickou skolu od sefa jednoho nejmenovaneho teamu, co pusobil v MS a neni to tak. Hodne zdejsich zavedenych fam nam vysvetlil a i kdyz ze zacatku nechtel, prozradil nam spravny posed, jak brzdil, jak se divat a hlavne jak hybat s rameny a hlavou...
Nebudu to tu verejne prozrazovat (mam u nej motorku na servisu a jeste by mi ji rozbil kladivem ), ale fakt tu vahu tela musis porad tlacit na predek...
tak proč si tolik lidí lepí na tankpad petflašku nebo blok polystyrenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: covece dostali jsme s kolegou teoretickou skolu od sefa jednoho nejmenovaneho teamu, co pusobil v MS a neni to tak. Hodne zdejsich zavedenych fam nam vysvetlil a i kdyz ze zacatku nechtel, prozradil nam spravny posed, jak brzdil, jak se divat a hlavne jak hybat s rameny a hlavou...
Nebudu to tu verejne prozrazovat (mam u nej motorku na servisu a jeste by mi ji rozbil kladivem ), ale fakt tu vahu tela musis porad tlacit na predek...
pri moji vejsce a pri tom kde ma TL riditka s tim nemam problem, jen me po 20km tak boli a brni ruce ze necejtim packy...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
assassin píše: pri moji vejsce a pri tom kde ma TL riditka s tim nemam problem, jen me po 20km tak boli a brni ruce ze necejtim packy...
tak na tom sedíš blbě, o ty ruce se nemáš opírat... ale co já tady budu komu radit, na to fakt nemám
nicméně, jezdil jsem tak, že jsem tlačil váhu na předek, pak mi ozzák řek že mu prej halbich nakukal že naopak tlačit na prdel... tak jsem to zkusil, a funguje to taky takže si jezdim podle toho jak se mi zrovna chce, oboje má něco do sebe, ale je fakt že když se tlačim dozadu tak mám lepší pocit na brzdách do zatáčky a na výjezdech, když se tlačim dopředu tak mi ta motorka přijde taková neklidná. ale zase se líp překlápí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
FiZzeR píše: tak proč si tolik lidí lepí na tankpad petflašku nebo blok polystyrenu?
to je presne jedna z tech blbosti, co lidi delaj
Takhle by to mel spravne vypadat
Určitě trochu větší zátěž na zadek motorka je klidnější při průjezdu zatáčkou
Naposledy editováno 08.04.2011 16:06:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: to je presne jedna z tech blbosti, co lidi delaj
Takhle by to mel spravne vypadat
no při pohledu zepředu toho fakt uvidim nevidim jestli má koule na nádrži nebo prdel na bobku za sedlem... rameno do zatáčky a "dej-pusu-zrcátku" můžeš udělat i když jseš sešouplej dozadu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
FiZzeR píše: tak na tom sedíš blbě, o ty ruce se nemáš opírat... ale co já tady budu komu radit, na to fakt nemám
nicméně, jezdil jsem tak, že jsem tlačil váhu na předek, pak mi ozzák řek že mu prej halbich nakukal že naopak tlačit na prdel... tak jsem to zkusil, a funguje to taky takže si jezdim podle toho jak se mi zrovna chce, oboje má něco do sebe, ale je fakt že když se tlačim dozadu tak mám lepší pocit na brzdách do zatáčky a na výjezdech, když se tlačim dopředu tak mi ta motorka přijde taková neklidná. ale zase se líp překlápí
no me to jinak nejde, nedokazu sedet a nemit vahu na rukou, to bych musel dat naky riditka z choppera:) ale me je to celkem fuk, jak jezdi v MS, ja sem si za ty roky co jezdim vypestoval spoustu zlozvyku .. jezdim jak jezdim, s tim uz nic delat asi nebudu:) bavi me to a postacka na koradu me jeste nepredjela:) taky brzdim zadni brzdou, casto brzdim az daleko do zatacky a tak ruzne...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
proste koule na nadr a horni polovinu tela cpu jako na zrcadko (pak jsou veci s ramany a pohledem, co fakt rikat nebudu)...
Stavte se v HK v Motorpower81 (byvaly KL intermoto) a muzete se o tom pobavit.
edit: pismenka, mam cerstve zahojeny zlomeny zapesti - bandaz na ruce
Naposledy editováno 08.04.2011 16:12:12
1 reakcí na tento příspěvek R1-seriový tlumič řízení
Jinak kdo ma fakt bezvadnej styl ma Ben Spies, ten je presne ukazkovej...
Sleeper1 píše: nic, hele ja se o tom s vama dohodovat nebudu....jezdete si jak chcete, na okruh si berte treba dvacitku polystyren a pozravujte Halbicha nebo kdo ten styl vymyslel.
Jinak kdo ma fakt bezvadnej styl ma Ben Spies, ten je presne ukazkovej
...
Ben Spies je vyjímka a je divnej
Naposledy editováno 08.04.2011 16:19:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1-seriový tlumič řízení
Sleeper1 píše: FiZzeR> ty kuku z holejchhlav, ja nemam zapotrebi vymejslet nesmysly...
proste koule na nadr a horni polovinu tela cpu jako na zrcadko (pak jsou veci s ramany a pohledem, co fakt rikat nebudu)...
Stavte se v HK v Motorpower81 (byvaly KL intermoto) a muzete se o tom pobavit.
edit: pismenka, mam cerstve zahojeny zlomeny zapesti - bandaz na ruce
však jó, já nic neříkám. jen že takový ty absolutní moudra jsou nepoužitelný, každej si musí najít co jemu a mašině sedne
vnitřní rameno dopředu a dolů, řidítka držet volně a pohled co nejdál na výjezd z vinglu, jo tu knížku jsem četl taky
... a tlumič se mi taky osvědčil "měkkej" fabrickej... ale taky jsem s ním dlouho špekuloval
ale to je fuk, spis me udivuje, jak jsou tu na m.cz vsichni (resp. asi starsi garda) slepe verici....ani nejde o toto tema....proste temer u vsech tematech tu vidim, jak se opakovana lez stava pravdou a jak jde nekdo proti tomu, je vsechno spatne viz.:
tak v lete nekdy trebas na Zel. Brode, cus
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
? pomoc ? nepřepsaný motocykl YZF R1 [1, 2, 3] Yamaha YZF-R1 | Polik0 | 61 | Dnes v 20:44 FILODENDRON |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1237, 1238] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37117 | Dnes v 20:20 Ozzy_ |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 7 | 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_ |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 3 | 21.10.2024 v 11:18 xb |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |