Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku
neznamyScooterD píše: Ejs> třeba že by si každej snížil DPH sám sobě si? Já jsem se bavil s klukama z dealerství Hondy a Kawy v Brně a nejsou na tom nijak růžově
nejsme jediní kdo má DPH, třeba germáni maj prakticky stejný, tak proč ten rozdíl třeba v ceně škodovek u nás a venku? že by to tam nikdo nekupoval? co je mi po tom?
já nevím za kolik to dá fabrika tomu dealerovi se od kterýho to nakonec koupím já, ale jako zákazníkovi je mi to srdečně jedno, hrajeme jen na výsledek
A u motorek to je klasika prodá ten kdo sleví nejvíc nevím na co tisknou ty ceníky...
Přidaná hodnota jsou služby na tom se dá vydělat balík, ale to musíte makat na každým zákazníkovi jak šroubci.
No a na vahách jsou i ty povinné služby na tom klient reflektuje Vaše jednání.
A když to kolečko funguje tak se dá vydělat at se dělá cokoli...
mashek píše: Já bych Tomme zkusil bratry Sasíky .Triumph v Drážďanech má otvíračku každej všední den do sedmi do večera a v sobotu do 14.00 . Rezervace na servis vyřizujou online dle formuláře ,kde se vyplňuje termín na přání. http://www.zwei-rad...on=service_werkstatt
A taky se tam píše :
TRIUMPH-GARANTIE:
Garantie – europaweit gültig.
Gibt es eine schönere Art, das zusammenwachsende Europa
zu „erfahren“ als mit dem Motorrad?
Mit der TRIUMPH-Garantie können Sie besonders sorglos reisen.
Denn sie ist in ganz Europa gültig.
můj překlad :
Triumph záruka platna v Evropě.
S Triumph zárukou můžete bezstarostně cestovat, neboť je platná v celé Evropě.
můj názor : srát na Pražáky !
Díky, asi to tak bude nejlepší ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Hofner píše: Spíš na čechy obecně. Díky tomuhle budeme vždycky v prdeli. A není to tím, že by tu byli 40 let komunisti. Kdo se trochu vyzná v dějepise ví, že jsme byli vždycky prospěcháři- kam vítr, tam plášť! NAdáváme na vládu a přitom máme v čele to, co si sami zasloužíme. Jakej národ, taková vláda. Nejvyšší čqas někam emigrovat, dokud je ještě člověk mladej.
No jo, ale já už nejsem mladej ... musím to tady nějak doklepat, anglicky se učím několik měsíců a co se v pondělí naučím, ve středu už nevím ... lepší už to nebude, ani se mnou, ani se zemí českou. Čus ... a kolama vždy dolů.
Tomm píše: No jo, ale já už nejsem mladej ... musím to tady nějak doklepat, anglicky se učím několik měsíců a co se v pondělí naučím, ve středu už nevím ... lepší už to nebude, ani se mnou, ani se zemí českou. Čus ... a kolama vždy dolů.
v klidu, on každej kafrá jak vezme roha... ale ať nekafrá a jde, aspoň uvidí kde všude na něj čekaj s otevřenou náručí
Ozzy_ píše: Bohuzel s neochotou (nebo neshopnosti ?) servisu DK se domluvit na cas kdy motorku privezu a oni na ni zacnou delat jsem se setkal uz 2x (naposledy dneska). Odpoved pana Denera: "tak to privezte, ja mam sice plno, ale behem dvou/trech dni se na to kouknu". Tomuhle pristupu NAPROSTO nerozumim. Me staci kdyz mi reknou ze se na ni kouknou za 14 dni, v patek trinacteho na devatou. Ja tam prijedu, dam si kafe, oni udelaj zakladni diagnostiku a pak se domluvime co s tim ne ? Proc tam mam motorku vozit aby tam hnila kdyz dopredu vedi ze nebudou mit cas a nejsou schopni rict kdy ten cas bude ?
Kdyz jsem resil vysokou spotrebu oleje, tak jim trvalo vice nez 14 dni zjistit jakou ma vlastne Triumph normu na spotrebu pro dany motor, a zda je to reklamovatelna zavada ci ne.
A Motorku jsem sice koupil v Marimotu, nicmene jen po poslednim klouzani v moste jsem u DK bral dily za vic nez 20 tisic na drevo (a to jsem na ne jeste cekal 2 mesice) a na tech nulova marze nebude Takze ze bych byl jen vychcanek, co od nich neco chce a prachama nezazpiva snad Mates taky nemuze rict.
O svych zkusenostech s Triumph zarukou napisu az bude pripad doresen, nechci rozpoutavat vasne dokud to resim.
Jo, tak přesně na Denera jsem taky narazil ... jak může tak arogantní člověk jednat se zákazníkama, to je možný snad zase jenom v čechách ... nebo ještě v rumunsku a nebo v zambezi. Probůh, netvrdím, že ve všech ostatních značk. servisech vše šlape jako po drátku, mám v ČR koupenou Suzuki VL 800, taky nebylo vždy vše jako za hranicema / třeba německo nebo rakousko /, ale slušný jednání a dohoda, to je asi jediná schůdná cesta ... a ta, podle mě, v DK není.
1 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
Ozzy> na Tebe jsem taky zvedavej ... :(
mateSAS píše: ja jen jak to tu ctu, tak aniz bych se chtel nekoho zastavat - kdyz bych mel pichnutou gumu, tak se vi presne co a jak dlouho se bude opravovat (prezouvat), ale jestlize to je zavada typu "neco je spatne", v kombinaci se zacatkem sezony, kdy ve vsech motoservisech maji plno a u techto zavad nevedi, zda to bude prace na pul hodiny, nebo na pul dne, tak si celkem logicky nechteji zablokovat jiz nasmlouvane zakazky...
Ozzy> na Tebe jsem taky zvedavej ... :(
kdyby jsi četl pozorně co v DK Moto vlastně Tomm chtěl, dočetl by ses že to chtěl jen napíchnout na diagnostiku a zjistit kde to píše závadu. Nechtěl tam dělat žádnou generálku motorky na počkání
radi5 píše: Pokud nepoužíváte AW katalogy při účtování zakázek, resp. je používáte způsobem, že účtujete víc, tak riskujete problém s importérem. Viz. hlavní práce, přídavné práce atd. Jejich používání je totiž závazné a máte to zajisté v dealerské smlouvě. Napsat např. na motor práci 1199000, pak blabla něco a k tomu 200 AW zkrátka nelze. Před x lety jsem pracoval u generálního inportera BMW dost dlouho, tak o tom něco vím. A že by se časem servisní podmínky pro dealery změkčily? O tom pochybuji. Jiná věc je, kolik Vám platí výrobce za AW v případě záručních oprav. On totiž často platí každému dealerovi jinak. Je to závislé na mnoha faktorech (jak plní všechna možná kriteria atd.). Další věc je, že normy např. na lakování jsou fakt nízký. Ale tak to prostě je a fertig - nikdo Vás nenutí být dealerem BMW. Z toho totiž vyplývají kromě profitu i jisté povinnosti. A když přejedeš za hranice ke Griebovi se záruční opravou a autem z Česka, tak Tě do piče nepošle - naopak....
Souhlasím ....chceš mí za hlavičkou že jsi autorizovaný a mít tak trochu jistý kšeft tak pro to musíš taky něco udělat a né jen ojebávat a vydělávat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Dominik-Duka píše: Ozzy_> já furt čekám kdy vybalíš o co jde
TO bude jeste par dni trvat, sorry, nehodlam propirat nevyresenou zalezitost na netu.
Tomm píše: No jo, ale já už nejsem mladej ... musím to tady nějak doklepat, anglicky se učím několik měsíců a co se v pondělí naučím, ve středu už nevím ... lepší už to nebude, ani se mnou, ani se zemí českou. Čus ... a kolama vždy dolů.
má řeč
jinak co se záruk týká, nikdy nebyl problém vyřešit záruku, pokud byl motockyl zakoupen v oficiální síti v ČR, pokud byl jinde ze zahraničí, tak po konzultaci se SMCZ a ověření VIN byla záruční oprava provedena a pak je ještě další varianta (která platí i pro majitele motocyklů koupených v ČR a uplatňovaných jinde), kdy se provede záruční oprava, majitel ji zaplatí v plné výši a proplacení faktury si pak nárokuje u dovozce ve svém státě.
3 reakcí na tento příspěvek Záruka na motocykly Triumph
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
mateSAS píše: nu, ja nevim, vsichni tu resite, ze mu to opravit nechteli, nicmene ja tam ctu, ze chteli, ale vzali si na to termin 14 dnu ...
No zažil jsem takových situací hodně a mám na to svůj názor (určitě víš jakej )...takže mě takovýhle "roznášení" na internetu nebo kdekoliv už nechává v klidu ...nemá cenu s tím ani bojovat ... 100% případů, které jsem řešil bylo způsobeno "postavením si hlavy" zákazníka a domáháním se čehokoliv ,ale, už nedokázal zkousnout, že nebylo zrovna po jeho ....na to se dá jen pokrčit ramenama a věnovat se dalším zákazníkům ...
mateSAS píše: nu, ja nevim, vsichni tu resite, ze mu to opravit nechteli, nicmene ja tam ctu, ze chteli, ale vzali si na to termin 14 dnu ...
Na me to tak nepusobi:
Tomm píše: ... no to tady takhle neděláme, a kdeže jste tu motorku koupil, v Anglii? Hmm ... no tak ji někdy dovezte a uvidíme ... Můj dotaz, ... a jde tedy sjedat ten den a že bych na ní pak odjel? Nemusí to být hned, za pár tejdnů, třeba ... podívejte, tady je narvanej servis, takhle to nejde ... Můj protest ... já ale nechci nechávat motku v servisu v sezoně několik tejdnu ... Jo milej pane, tak to se asi nedohodnem ...
Zazil jsem ruzne servisy, autoriovane i neutorizovane, zarucni opravy i bezne komercni.
Nikdy jsem nesmlouval o korunu a nesnazil se s nekym vychcat. Nekde jsem byl spokojeny hodne, nekde mene, ale NIKDY jsem nezazil, ze se servis neni schopny dohodnout na cas kdy vozidlo pristavim a oni na nem zacnou delat ! Zvlast kdyz se bavime o pichnuti motorky na diagnostiku a vycteni zavad a az naslednou domluvu co a jak s tim. Mates nezlob se na me, ale to je bez ohledu na zaruky/nezaruky a cokoli jineho do nebe volajici.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Cooker píše: 100% případů, které jsem řešil bylo způsobeno "postavením si hlavy" zákazníka a domáháním se čehokoliv ,ale, už nedokázal zkousnout, že nebylo zrovna po jeho ....na to se dá jen pokrčit ramenama a věnovat se dalším zákazníkům ...
Což dokazuje, že u nás asi stále není nasycen trh a obchodníci s motorovými vozidly se mají více než dobře. Ano, jak už jsem napsal z kraje, existují i zákazníci s nulovou hodnotou, kterých je třeba se zbavit, ale těch není nikdy mnoho. Existuje známé pořekadlo „Náš zákazník - náš pán“ - z tónu Tvého, Hortenova a dalších příspěvků je patrné, že takto neuvažujete, protože asi nemusíte. Já bych to, kdybych chtěl podnikat v této oblasti, bral jako signál, že zde je pro mě pořád dost velká tržní příležitost.
Kdybych třeba já měl poslat do prdele každého klienta, který si „postaví hlavu“, tak si za chvíli budu hledat jinou práci...
Repulsion píše: Což dokazuje, že u nás asi stále není nasycen trh a obchodníci s motorovými vozidly se mají více než dobře. Ano, jak už jsem napsal z kraje, existují i zákazníci s nulovou hodnotou, kterých je třeba se zbavit, ale těch není nikdy mnoho. Existuje známé pořekadlo „Náš zákazník - náš pán“ - z tónu Tvého, Hortenova a dalších příspěvků je patrné, že takto neuvažujete, protože asi nemusíte. Já bych to, kdybych chtěl podnikat v této oblasti, bral jako signál, že zde je pro mě pořád dost velká tržní příležitost.
Kdybych třeba já měl poslat do prdele každého klienta, který si „postaví hlavu“, tak si za chvíli budu hledat jinou práci...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Repulsion píše: Což dokazuje, že u nás asi stále není nasycen trh a obchodníci s motorovými vozidly se mají více než dobře. Ano, jak už jsem napsal z kraje, existují i zákazníci s nulovou hodnotou, kterých je třeba se zbavit, ale těch není nikdy mnoho. Existuje známé pořekadlo „Náš zákazník - náš pán“ - z tónu Tvého, Hortenova a dalších příspěvků je patrné, že takto neuvažujete, protože asi nemusíte. Já bych to, kdybych chtěl podnikat v této oblasti, bral jako signál, že zde je pro mě pořád dost velká tržní příležitost.
Kdybych třeba já měl poslat do prdele každého klienta, který si „postaví hlavu“, tak si za chvíli budu hledat jinou práci...
Pokud jsi tady v tom oboru nedelal, tak chapu, ze jsi napsal tady tu snusku nesmyslu.
Kdysi jsem delal u velkeho prodejce VW, je to presne jak pisou kluci. Ale chapu, ze ty vidis uplne do vseho. Kdyz je to tak snadne, proc nezacnes v motorkach nebo autech. Urcite se na tvuj kouzelny usmev, chyti sami solventni a spokojeni zakaznici.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Hyene píše: Pokud jsi tady v tom oboru nedelal, tak chapu, ze jsi napsal tady tu snusku nesmyslu.
Kdysi jsem delal u velkeho prodejce VW, je to presne jak pisou kluci. Ale chapu, ze ty vidis uplne do vseho. Kdyz je to tak snadne, proc nezacnes v motorkach nebo autech. Urcite se na tvuj kouzelny usmev, chyti sami solventni a spokojeni zakaznici.
takže pro shrnutí: nespokojenému zákazníkovi říkáte vychcánek?
a kdo že se to má probrat?
asi sním... nebo to bude spíš noční můra, ale dokud se z ní neproberu do krásného slunečného dne tak si svoje služby nechte, naštětstí vás nepotřebuju
Naposledy editováno 08.04.2011 14:40:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Hyene píše: Pokud jsi tady v tom oboru nedelal, tak chapu, ze jsi napsal tady tu snusku nesmyslu.
Kdysi jsem delal u velkeho prodejce VW, je to presne jak pisou kluci. Ale chapu, ze ty vidis uplne do vseho. Kdyz je to tak snadne, proc nezacnes v motorkach nebo autech. Urcite se na tvuj kouzelny usmev, chyti sami solventni a spokojeni zakaznici.
Podnikal jsem a podnikám v jiných oborech, kde se vyskytují naprosto stejní zákazníci nebo i horší - ale ty si ten přístup prostě dovolit nemůžeš, protože ani zákazníky si vybírat nemůžeš. Jsi vděčný za každého a uděláš všechno proto, aby sis ho udržel. Prodejci a servisy motorových vozidel jsou stále ještě zhýčkaní z toho boomu, který tady nastal po převratu. Včil začíná přituhovat. A jestli se na to prodejci a servisy neadaptují, bude stále víc lidí nakupovat a opravovat venku. Je naprosto standardní, že si zákazník vybírá, kde si co koupí. A samozřejmě se v prvé řadě orientuje podle ceny. Je na obchodníkovi či poskytovateli služeb, aby zákazníka přesvědčil, že cena není to nejdůležitější, a že existuje také něco jako TCO - celkové náklady na vlastnictví, které, přestože bude pořizovací cena vyšší, mohou být ve středně či dlouhodobém horizontu nižší. Jinými slovy - neuč kachnu plavat a příště si odpusť ten arogantní tón. Protože také dokážu flejmovat, když se mi chce. A ano - "všemu" sice rozhodně nerozumím, ale mám poměrně rozsáhlé znalosti a široký přehled. Zvykni si na to. Mimochodem - kdyby si četl mé příspěvky v jiných vláknech, tak bys věděl, že mi vůbec nedělá problém napsat: na to nemám názor, protože nemám dostatek informací.
Naposledy editováno 08.04.2011 15:22:55
to že majitelé motorek se špatným počtem válců jsou už 2 a reklamace neprobíhá zřejmně standartně snad ani nezaregistrovali
Naposledy editováno 08.04.2011 15:55:11