Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
mateSAS píše: nu, ja nevim, vsichni tu resite, ze mu to opravit nechteli, nicmene ja tam ctu, ze chteli, ale vzali si na to termin 14 dnu ...
No zažil jsem takových situací hodně a mám na to svůj názor (určitě víš jakej )...takže mě takovýhle "roznášení" na internetu nebo kdekoliv už nechává v klidu ...nemá cenu s tím ani bojovat ... 100% případů, které jsem řešil bylo způsobeno "postavením si hlavy" zákazníka a domáháním se čehokoliv ,ale, už nedokázal zkousnout, že nebylo zrovna po jeho ....na to se dá jen pokrčit ramenama a věnovat se dalším zákazníkům ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph
Cooker píše: 100% případů, které jsem řešil bylo způsobeno "postavením si hlavy" zákazníka a domáháním se čehokoliv ,ale, už nedokázal zkousnout, že nebylo zrovna po jeho ....na to se dá jen pokrčit ramenama a věnovat se dalším zákazníkům ...
Což dokazuje, že u nás asi stále není nasycen trh a obchodníci s motorovými vozidly se mají více než dobře. Ano, jak už jsem napsal z kraje, existují i zákazníci s nulovou hodnotou, kterých je třeba se zbavit, ale těch není nikdy mnoho. Existuje známé pořekadlo „Náš zákazník - náš pán“ - z tónu Tvého, Hortenova a dalších příspěvků je patrné, že takto neuvažujete, protože asi nemusíte. Já bych to, kdybych chtěl podnikat v této oblasti, bral jako signál, že zde je pro mě pořád dost velká tržní příležitost.
Kdybych třeba já měl poslat do prdele každého klienta, který si „postaví hlavu“, tak si za chvíli budu hledat jinou práci...