globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Záruka na motocykly Triumph
 
5.4.2011 v 15:58
Ahoj. Kamarád má novou motorku Triumph, dovezenou z UK. Objevil se technický problém a autorizovaný dealer Triumphu (DK Moto Praha) ho poslali někam, že si záruční servis má dělat tam kde to koupil a že mu záruční servis neprovedou.
Poraďte, jak na to a co s tím. Žil v názoru že Triumph má na své motorky mezinárodní záruku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 15:21 | Nahoru | #1

Hyene píše: Pokud jsi tady v tom oboru nedelal, tak chapu, ze jsi napsal tady tu snusku nesmyslu.
Kdysi jsem delal u velkeho prodejce VW, je to presne jak pisou kluci. Ale chapu, ze ty vidis uplne do vseho. Kdyz je to tak snadne, proc nezacnes v motorkach nebo autech. Urcite se na tvuj kouzelny usmev, chyti sami solventni a spokojeni zakaznici.



Podnikal jsem a podnikám v jiných oborech, kde se vyskytují naprosto stejní zákazníci nebo i horší - ale ty si ten přístup prostě dovolit nemůžeš, protože ani zákazníky si vybírat nemůžeš. Jsi vděčný za každého a uděláš všechno proto, aby sis ho udržel. Prodejci a servisy motorových vozidel jsou stále ještě zhýčkaní z toho boomu, který tady nastal po převratu. Včil začíná přituhovat. A jestli se na to prodejci a servisy neadaptují, bude stále víc lidí nakupovat a opravovat venku. Je naprosto standardní, že si zákazník vybírá, kde si co koupí. A samozřejmě se v prvé řadě orientuje podle ceny. Je na obchodníkovi či poskytovateli služeb, aby zákazníka přesvědčil, že cena není to nejdůležitější, a že existuje také něco jako TCO - celkové náklady na vlastnictví, které, přestože bude pořizovací cena vyšší, mohou být ve středně či dlouhodobém horizontu nižší. Jinými slovy - neuč kachnu plavat a příště si odpusť ten arogantní tón. Protože také dokážu flejmovat, když se mi chce. A ano - "všemu" sice rozhodně nerozumím, ale mám poměrně rozsáhlé znalosti a široký přehled. Zvykni si na to. Mimochodem - kdyby si četl mé příspěvky v jiných vláknech, tak bys věděl, že mi vůbec nedělá problém napsat: na to nemám názor, protože nemám dostatek informací.

Naposledy editováno 08.04.2011 15:22:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

8.4.2011 v 16:24 | Nahoru | #2

Repulsion píše: Podnikal jsem a podnikám v jiných oborech, kde se vyskytují naprosto stejní zákazníci nebo i horší - ale ty si ten přístup prostě dovolit nemůžeš, protože ani zákazníky si vybírat nemůžeš. Jsi vděčný za každého a uděláš všechno proto, aby sis ho udržel. Prodejci a servisy motorových vozidel jsou stále ještě zhýčkaní z toho boomu, který tady nastal po převratu. Včil začíná přituhovat. A jestli se na to prodejci a servisy neadaptují, bude stále víc lidí nakupovat a opravovat venku. Je naprosto standardní, že si zákazník vybírá, kde si co koupí. A samozřejmě se v prvé řadě orientuje podle ceny. Je na obchodníkovi či poskytovateli služeb, aby zákazníka přesvědčil, že cena není to nejdůležitější, a že existuje také něco jako TCO - celkové náklady na vlastnictví, které, přestože bude pořizovací cena vyšší, mohou být ve středně či dlouhodobém horizontu nižší. Jinými slovy - neuč kachnu plavat a příště si odpusť ten arogantní tón. Protože také dokážu flejmovat, když se mi chce. A ano - "všemu" sice rozhodně nerozumím, ale mám poměrně rozsáhlé znalosti a široký přehled. Zvykni si na to. Mimochodem - kdyby si četl mé příspěvky v jiných vláknech, tak bys věděl, že mi vůbec nedělá problém napsat: na to nemám názor, protože nemám dostatek informací.



Ja souhlasim tomu, co jsi tady OBECNE napsal, proti tomu nic.

Mas pravdu zakaznik si vybere servis, kde si necha udelat opravu, zakaznik si vybere, kde si co koupi.
Vis ona dneska je doba internetu . To jsi jiste vysledoval.
Tak to neni jako kdysi, kdy pokdu jsi neco chtel musel jsi to min obvolat nebo objezdit.
Dneska kliknes objednas veskere dily se slevou a dovezes je milemu servisu pod nos s tim, ze chces udelat pouze opravu treba motorky. Samo za standartni taxu hodinovou, prece nemuzes chtit aby ty jako opravar a prodejci sis uctoval nejakou minimalni marzi za ND, to je totiz kradez na nebohem chudem zakaznikovi. Takze na cem jsi mohl mit aspon nejakou marzi nemas nic. Samo, pak se neco muze zkurvit a ten samy zakaznik za tebou dojde a to a to a to....Ty jsi na tom mel nula nic, nikoho nezajima, ze platis, energie, topeni a dalsi, tobe urcite , kdyz podnikas nemusim vysvetlovat co jsou rezijni naklady.
Ja bych takove posilal rovnou do prdele a to rikam, ze tohle neni muj obor cinnosti.
Jenom nemam rad vymrdavace. A tohle je me dleho vymrd.
Mohu, se te zeptat v cem podnikas, dam ti kupu prikladu, jak s tebou vymrdat, ale verim tomu, ze ty jsi pan cestyn a budes si hajit sveho zakaznika na kterem nemas skoro nic.
Treba v tvem oboru je to jine.

Dneska ma kazdy fuckbook, seznamky, ICQ, vsechno virtualne, chces neco koupti posles mail, vsechno neosobni jednani.
Tahle doba jde timhle do prdele, kde je nejake osobni, fgereve jednani z oci do oci, at uz v servisech, nebo si rypnu, nez se nekde internetove seznamkove ...... prezentovat, protoze je to jednodussi, tak na misto toho nekoho oslovit, kdekoliv kdykoliv, chapu, ze tady clovek riskuje , ze mu nekdo muze rict......
Nemam rad, tenhle Vas virtualni zivot.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Záruka na motocykly Triumph

9.4.2011 v 12:50 | Nahoru | #3

Repulsion píše: Podnikal jsem a podnikám v jiných oborech, kde se vyskytují naprosto stejní zákazníci nebo i horší - ale ty si ten přístup prostě dovolit nemůžeš, protože ani zákazníky si vybírat nemůžeš. Jsi vděčný za každého a uděláš všechno proto, aby sis ho udržel. Prodejci a servisy motorových vozidel jsou stále ještě zhýčkaní z toho boomu, který tady nastal po převratu. Včil začíná přituhovat. A jestli se na to prodejci a servisy neadaptují, bude stále víc lidí nakupovat a opravovat venku. Je naprosto standardní, že si zákazník vybírá, kde si co koupí. A samozřejmě se v prvé řadě orientuje podle ceny. Je na obchodníkovi či poskytovateli služeb, aby zákazníka přesvědčil, že cena není to nejdůležitější, a že existuje také něco jako TCO - celkové náklady na vlastnictví, které, přestože bude pořizovací cena vyšší, mohou být ve středně či dlouhodobém horizontu nižší. Jinými slovy - neuč kachnu plavat a příště si odpusť ten arogantní tón. Protože také dokážu flejmovat, když se mi chce. A ano - "všemu" sice rozhodně nerozumím, ale mám poměrně rozsáhlé znalosti a široký přehled. Zvykni si na to. Mimochodem - kdyby si četl mé příspěvky v jiných vláknech, tak bys věděl, že mi vůbec nedělá problém napsat: na to nemám názor, protože nemám dostatek informací.



Aneb rikejte mi Brouk Pytlik, vsechno vim, vsechno znam a o vsem mam prehled

Neber si to zle ale to co tu pises je opravdu trochu mimo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist