paolo_novy Přidat reklamu

Téma: MZ 150 s řp.A1 v praxi
3.4.2011 v 14:18
Ptám se vás vlastníků MZ ETZ 150 s řp. A1!!!Jaké jste měli zážitky s policií ČR když vás zastavili a co vám na to řekli.Vím že s řp. A1 bych na tom jezdit neměl,ale chci vědět jak to funguje v praxi pouze od těch co MZ 150 vlastnili a jaké mají zkušenosti.
Předchozí
1 2
Následující

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 14:34 | Nahoru | #1
Když jsem sháněl motorku na A1, tak jsem o týhle možnosti taky přemýšlel, ale nakonec jsem to zavrhnul. Co jsem zjistil, tak u většiny lidí to nikdo neřešil, ale samozřejmě záleží na tom, kdo by tě zastavl a jak by se v tom chtěl rýpat. A to nemluvím o tom, kdyby si zavinil nehodu..

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 14:51 | Nahoru | #2
Je to zbytečný risk. Sám jsem ji měl (ovšem měl sem na ní papíry)..ale kdyz fakt zpusibos nehodu, nebo nekdo napali do tebe a bude se to resit tak máš enormní průser

1 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 14:56 | Nahoru | #3
Jediná rada.A1 ti fakt nestačí. Pokud chceš mít problémy, tak klidně jezdi.Jinak o tomhle téma toho už bylo napsáno dost,tak si to tu najdi

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 15:07 | Nahoru | #4
bixxol> on se nepta jestli to jde,ale jak to funguje v praxi

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 15:33 | Nahoru | #5
až jednou narazíš na nějakýho kterýmu se to líbit nebude tak ti bude fakt hodně platný že deseti lidem před tebou to procházelo. to bude výborná omluva....

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 16:04 | Nahoru | #6
Zdar taky to tu někdo řešíl,a vyřešil to tak že si koupil sadu na 125ccm,a oblítal uřady aby mu to schválily a pak tam vrátil spátky 150ku.
Skus zjistit víc určitě to nak pode.

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 16:33 | Nahoru | #7
Použij fuknci hledat tenhle dotaz je tady jednou měsíčně už od roku 2000 nebo kdy se měnily ty skupiny.

2 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 16:56 | Nahoru | #8
a navíc pokud se připleteš k nehodě, je jedno kdo to zpusobil, ty na ní nemáš co dělat takže je to tvá vina. a pojišťovna to taky nebude chtět platit takže taky pěkný

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 17:13 | Nahoru | #9

memphis.unv píše: a navíc pokud se připleteš k nehodě, je jedno kdo to zpusobil, ty na ní nemáš co dělat takže je to tvá vina. a pojišťovna to taky nebude chtět platit takže taky pěkný

přesně tak a když budeš mít jó štěstí, tak u toho shoří mergl za 2 mega

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 17:14 | Nahoru | #10
jo.jo,no myslím že v praxi to asi projde,ale jak bylo řečeno jen do tý doby než se něco semele.Jinak z vlastní skušenosti mohu říct že mě,(podotýkám před 8 lety)chytly 2 v autě bez not,pouze sem měl-AM-.Po 1 sem dostal 2000kč a podruhý 5000.žádnej odklad nebo znemožnění si udělat řidičák mi nedaly.Takže tady radši nebudu nikomu radit at nejezdí bez oprávnění na danou skupinu.

MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 17:21 | Nahoru | #11
ja ti to reknu tak - pri bezny silnicni kontrole ti to pravdepodobne projde (samozrejme pokud budes zdvorily)... pokud te zastavi s tim ze te chteji pokutovat, tak uz ti to nejspis neprojde a máš průser... a pokud budes ucastnikem dopravdni nehody (nemusis ji zavinit, staci kdyz te nekdo sestreli) tak jsi rovnou v prdeli jak Baťa s dřevákama tak se rozhodni jestli ti to za to stojí...

kdyz chces jezdit, porid si neco na co mas ridicak - alespon papirove kdyz uz nic (aspon naoko to vypadá že to můžes řídit ).. klidne mej otevrenou dvoutaktni dvacku, ale v TP at ma 11kW...

btw až mi v hodoníne vletíš na kapotu auta na něčem na čem nemáš co dělat (myslím tu MZtu), vytluču z tebe poslední drobný na opravu

Naposledy editováno 03.04.2011 17:22:56

2 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 22:03 | Nahoru | #12
No jo jenomže už jsem do ní vrazil asi 9000 (po pádu),- plus 14500,-za motorku,což kdybych prodal tak se mi to nikdy nevrátí ,navíc jako všem tady už mi přirostla motorka k srdci.Dal mi na ni taťka a to jsem ho musel sakra přemlouvat,kdyby mi dal víc určitě bych si koupil 125ccm,ale schválně mi řekněte jakou a v jakém stavu by ta 125ccm za 14500,- byla?!?,určitě by nebyla v takovém pěkném stavu jak moje MZ a beztak by se po 100km rozsypala.To tu opravdu není nikdo kdo měl tu zkušenost s nehodou s řp.A1 na MZ 150??

1 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 22:06 | Nahoru | #13
To co tu píšete už jsem slyšel,ale nikdy ne od člověka který tímto prošel.

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 22:10 | Nahoru | #14

stepan1.0.9 píše: To co tu píšete už jsem slyšel,ale nikdy ne od člověka který tímto prošel.


Protože ti co sem chodí na fórum si to na základě doporučení nelajsnou.
To tak možná dělaj někde na vesnicích ale je to prostě o hubu

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

3.4.2011 v 22:33 | Nahoru | #15
stepan1.0.9> Chápu, co píšeš, ale myslím, že za ten průser co by byl, kdyby se něco šuplo by to nestálo. Zkus si nějak pozjistit ten kit na 125 jak psal huf18. To by asi bylo pro tebe nejrozumnější řešení, když bys vynechal výměnu motorky, risk pokuty jak kráva a nějakou dobu bez papírů...

1 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 10:27 | Nahoru | #16
Když to tady tak čtu, zajímalo by mě jestli má někdo zkušenost s bouračkou na 600, která má v papírech 25KW, doopravdy je ale otevřená. Myslím, že by se taková situace musela řešit podobně jako s MZ 150 a řidičákem A1.

MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 11:07 | Nahoru | #17
jediná rad - ser na to.
Narazíš na blba --> si v průseru.
Připleteš se k nehodě --> si v průseru.

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 13:44 | Nahoru | #18

memphis.unv píše: a navíc pokud se připleteš k nehodě, je jedno kdo to zpusobil, ty na ní nemáš co dělat takže je to tvá vina. a pojišťovna to taky nebude chtět platit takže taky pěkný


To není pravda setkal se stim kámoš a nezavinil nehodu ale zaplatil pokutu a zebraly mu papíry tak bacha nato

1 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 15:21 | Nahoru | #19
huf18> Takže je to pravda :D

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 15:44 | Nahoru | #20
Hele neni problem to olitat na uradech aby jsi na to papiry mel, ale kamos jezdil takhle par let a asi 3x ho chytili a ani jednou nic nerekli, ono jsou tady vsichni chytry, ale vetsina ma doma sestku otevrenou a taky na to serou.

Dneska se hodne veci resi jen papirovou metodou, takovy veci ze vezmou motorku na expertizu atd to se deje ojedinele. A prave proto si olitej urady udelaj zmenu v technicaku z 150 na 125 at ti aspon papiry sedej.

Osobne sem taky behal po uradech s FMX mozna sem si i tu motorku z toho duvodu koupil ze sla zavrit na 25kw za par korun, respektive cely zavreni me vyslo na litra. U jinejch motorek to stoji vic, u mzety to bude jeste snadnejsi.

2 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 17:05 | Nahoru | #21
zefl:nevíš kde bych o tom našel víc info??

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 17:21 | Nahoru | #22
stepan1.0.9> kamos mi rikal jak na to zjistim to a dam vedet.

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

4.4.2011 v 17:46 | Nahoru | #23
vomy7> To je rozdíl u šestky s 25kw v TP to není na první pohled poznat, ale tady je přímo v TP napsáno 150ccm.
U 25kw by do toho musel někdo začít "šťourat" a poslat to na expertízu, zato tady se stačí podívat jenom na motorku (kdo to zná) nebo do techničáku...

stepan1.0.9: za 14 tisíc můžeš koupit čízu 125. Sice nejede tak dobře jako MZ ale je to legální, já osobně bych to neriskoval jezdit na 150, můžeš narazit na poldu co bude mít blbou náladu, nebo se může stát nějaká nehoda a zaplatíš víc než by tě stála japonská stopětadvacítka...

MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 00:30 | Nahoru | #24
myslim ze je to hodne o tom kde s tim budes jezdit, pokud bydlis na vesnici a budes s tim jezdit jen tak po okoli tak by to nemel byt takovej problem. Ja mam treba papiry asi 5 let a jeste me nikdy na motorce cajti nestaveli. Protoze vetsinou jezdim jen po okoli, ktery dobre znam a vim kde maji svoje mista... ale nehode samozrejme nezabranis, je to na tobe...

MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 00:43 | Nahoru | #25
Je naprostá blbost tohle vůbec řešit, zákon je snad jasnej a každej ví, že 150 je víc než 125.
To je stejný, jako kdyby někdo čekal, že když má ŘP na 25kW, že policajti přimhouřej oko, když motorka bude mít 30 kW.
Je to úplně stejnej přestupek, jako kdyby jsi jel na litru, nebo s autobusem. Prostě jízda bez řidičského oprávnění na příslušnou skupinu. Tečka.

Naposledy editováno 05.04.2011 00:43:57

1 reakcí na tento příspěvek MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 01:24 | Nahoru | #26
ono jednou se neco prestoupit da, ja jel na motorce ze Skotska do Cech bez papiru a celou cestu nic, jen pred Plzni jsem mel sevrenou prdel, kdyz me predjizdeli cajt (a blbe cumeli), vickrat bych to neriskoval, ale proste jsem musel dojet domu Ale jezdit bez papiru rok dva ? to ne.

(reakce na) MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 05:36 | Nahoru | #27

stepan1.0.9 píše: zefl:nevíš kde bych o tom našel víc info??



Ta sada na 125 ccm stála 10 tisíc v době, kdy bylo Moto S+P ofiko dovozcem (nových) MZ do ČR. Takže ekonomicky to je pro tebe nejspíš nesmysl a bez potvrzení o instalaci ti to úřad nezapíše. Taky si můžeš pokecat na mz-world.wz.cz

MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 13:16 | Nahoru | #28
Pokud to máš jen na jízdu někde po okolí, ne moc frekventovaná místa, nikam daleko, tak je tady i šance, že ti to projde. Rozhodně ale nesmíš jezdit nějak rychle, nebo jak blbec, nemít ji polorozpadlou, prostě cokoli, co by mohlo provokovat. Co jsem s pár dopravákama mluvil, tak v těchto případech občas přimhouří oči, ale spoléhat na to nejde.

Pokud ti ta MZ nějak přirostla k srdci a chceš jen tu a žádnou jinou, pak se to určitě dá nějak upravit na 125ccm, ale bude to drahé. Pokud tam tu sadu necháš, si z obliga, pokud tam vrátíš původní válec, tak při nehodě se jen modli, a to je jedno, kdo jí způsobil.

No a co bych doporučoval já? Koukám, že MZ už máš, nejlepší podle mě by bylo ji prodat a místo ní koupit něco do 125ccm, však yamahu YBR seženeš už teď opravdu levně, pokud by byla i ta drahá, tak klidně něco staršího, ten výběr je velký...

MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 16:21 | Nahoru | #29
Takže:

1) mě na velké mašině za těch 10let ještě nikdy nestavěli, takže šance že tě budou jen tak stavět pokud budeš jezdit podle předpisů je poměrně malá...

ALE:
2) kecama o tom jak tě motorka stála včetně oprav bezmála 25.000 tady nikoho stejně nedojmeš, pokud tohle hodláš řešit, tak to řešíš pozdě. Buď sis kupoval 150 s tím, že to riskneš, nebo ses měl na to vysrat rovnou. Já nevim, čím vy mladí uvažujete, hlavou to fakt nebude...

3)jestli jsi s tím už stihl praštit tak, že jsi na MZ udělal škodu za 9 litrů, tak s tím s největší pravděpodobností praštíš znova. A pokud to bude v provozu, tak tě to bude stát moře peněz.

MZ 150 s řp.A1 v praxi

5.4.2011 v 21:22 | Nahoru | #30
to je zapeklitá situace . Kdyby ti na te motorce tolik nezáleželo tak bys ji mohl prodat a koupit si např cz 125/476 a motorem 477 bo 487 daji se sehnat v pohode
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Vhodný servis na větší údržbu MZ ETZ 150, Honda GL1200 GoldWing, Honda CX 500, Hon... Apo-Rider 9 1.5.2024 v 12:34 Dodo1976
MZ 150 ETZ oprava vidlic MZ ETZ 150 Tomáš_63 14 1.5.2024 v 12:25 Dodo1976
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
MZ etz 150 MZ ETZ 150 rasputin122 20 16.6.2023 v 12:42 Ladislav122


TOPlist