1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
v zatackach je vykon uz zanedbatelny... To je uz pak o ridici... Na rovince by ale Porsche 911 horce zaplakalo
a myslim si ze ta nejsilnejsi verze by mi neujela neni to 4x4... a navic maximalku ma taky mensi... a vetsi odpor,vetsi vaha rozpocitej KW na vahu... neujelo by... Aby neco ujelo masine o obsahu 1100 tak to musi byt uz nejaka Pagani Zonda Rko apod sportaci a ne auto se 400konickama...
A kdo tady mluvi o ze bych ho dal na maximalku?cetl jsi to nekde?
Ty mluvíš jak politici.
2 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
a jeste sem si tady nekde precetl ze nekdo ukazal carrere zada , je to pecka co ? Vyhonit si ego ze sem ujel porsche , ale ten dotycny si o tobe muze myslet ze si ocas co chtel zavodit a pekne se na tebe vysral ... kdyby to byla nejdivocejsi verze , tj GT3RS , asi by ses tim tak nechlubil , kde ty by jsi koncil on by radil za 5 . Kazdy lepsi ridic v takovem ss aute , by vyskolil na okruhu nebo v provozu i ty mistni strelce co "podelaji kazdeho" fyzikalni vyhody jsou jasne na strane auta , vykon a prenos sily taky , jen vaha , ta je u motorky lepsi , ale to uz ti vazne moc nepomuze
jeste bych rad podotknul ze to neni o vykonu , ale o tom jak se ten vykon dostane na cestu , aerodynamicka vyhoda je taky na strane auta
a z vlastni zkusenosti ti reknu , svezl jsem se v 911 GT3RS coz je velmi lehke a velmi vykone auto a zlob se na me nebo ne , ale tohle na sprint udela silnicni motorku suse , ano dragsterovy special by urcite vyhral , ale na rovinu to auto je opravdu podstatne rychlejsi a ostrejsi
Naposledy editováno 24.03.2011 08:30:47
Béďa píše: tak ten borec tu carreru docela lechta , v zatackach to dokaze jet mnohem rychleji , je to jen o tom co si muze dovolit a nevim kdo z vas by si chtel auto auto rozmlatit jen kvuli zavodu , takhle se pobavil ale relativne bezpecne , ta busa ma na rovinkach rezervy ale myslim si ze do zatacky uz by o moc rychlej nemohla , kazde tohle ss auto ma v zatackach na motorku obrovskou vyhodu , 4 kola , vetsi adheze , podvozek a trakce , tomu motorka nemuze konkurovat ,
a jeste sem si tady nekde precetl ze nekdo ukazal carrere zada , je to pecka co ? Vyhonit si ego ze sem ujel porsche , ale ten dotycny si o tobe muze myslet ze si ocas co chtel zavodit a pekne se na tebe vysral ... kdyby to byla nejdivocejsi verze , tj GT3RS , asi by ses tim tak nechlubil , kde ty by jsi koncil on by radil za 5 . Kazdy lepsi ridic v takovem ss aute , by vyskolil na okruhu nebo v provozu i ty mistni strelce co "podelaji kazdeho" fyzikalni vyhody jsou jasne na strane auta , vykon a prenos sily taky , jen vaha , ta je u motorky lepsi , ale to uz ti vazne moc nepomuze
jeste bych rad podotknul ze to neni o vykonu , ale o tom jak se ten vykon dostane na cestu , aerodynamicka vyhoda je taky na strane auta
a z vlastni zkusenosti ti reknu , svezl jsem se v 911 GT3RS coz je velmi lehke a velmi vykone auto a zlob se na me nebo ne , ale tohle na sprint udela silnicni motorku suse , ano dragsterovy special by urcite vyhral , ale na rovinu to auto je opravdu podstatne rychlejsi a ostrejsi
beda: tyhle auta na sprintu udelaj motorku az kdyz se sprintuje na velkou dalku... tzn ve vetsich rychlostech.. 200-400metru da se rict ze spraska kazda motorka libovolny auto.. ta GT3RS je odlehcena zadokolka s atmosferickym motorem, turbo a GT2 budou na sprintu rychlejsi.. jedna kvuli 4x4 a vykonu, druha kvuli velkymu vykonu:)
svyho casu sem dost zevloval na letisti v dlouhy lhote a sprintovalo se tam kde jaky auto proti kdejaky moto kazdej vikend.. jezdil tam kluk s tuscanem R.. tuscan pojidal ruzny 911ky rozdilem tridy a mel sem celkem strach ze me snad i pojezdi, ale i proti tomu vydechlymu dvouvalci zcela bez sance, samo kdyby uz se jelo treba na kilometr tak uz nemam sanci, od 200 nahoru mu to jelo lip...
BTW., už před nějakou dobou jsem četl v Motohousu srování Bugatti Veyron (1000 koní na 1888kg) a BMW S1000RR (193 koní na 206 kg). Zrychlení do 240 kmh bylo prakticky totožný a pak už jen přišlo velký finále Veyronu, kdy BMW nemělo šanci. A to i přesto, že motorka má mnohem lepší poměr výkonu a váhy ... navíc v zatáčkách BMW nemělo taky šanci, protože než motorku narovnal, aby mohl výkon využít, Bugatti bylo se svejma 4x4 už dávno fuč ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Horten píše: RIKORR> Aha. Tak to jo. To je vlastně pravda. Když jsem z Prahy, tak musím být úplně blbej, já zapomněl...Boooože můj.
co naděláš asi špatný ovzduší, nebo Vám něco lejou do vody
1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
je jasný, že okolo 300 auto který jede 330+ dá motorku, která jede 300, néasi...
jinak taky dobrej test udělali myslím v fifth gearu, kde testovali sprint corvetta vs s1000rr. ale byly upravený obě. corvette okolo 700 bhp a s1000rr myslim z sbk nebo odkud... corvette neměla ani nejmenší šanci v žádný fázi toho sprintu, ani rozjezd myslim. (do maximálky to samozřejmě netáhli, tam by to bylo jak sem psal vejš...)
1 reakcí na tento příspěvek video: Haya vs. 911 Carrera 4S
// jenda124> To druhý video s tim motardem proti Subaru, je moc pekný ... ten týpek na moto je hodně velkej borec .
Naposledy editováno 24.03.2011 19:45:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
petangsx-r píše: assassin> Naprostej souhlas.Jel jsem proti galardu a v zatáčkách tak na stejno ale rovinka do 240 možná 250 jsem ujížděl a pak už byl konec a ujížděl on
tohle je hodne o ridici.. kolik umi a hlavne jak hodne je ochotnej riskovat... po okreskach ma potencial na alespon stejne tempo i sportovnejsi auto uz od 200PS, samo zalezi hrozne na tom kde se jede, hodne rozmlacena silnice, pokud mozno sem tam sterk.. tam je motorka uplne bez sance..
sensation_black: zalezi co si predstavujes pod pojmem "udela".. jasne na spintu i na max prohraje, ale v realnym provozu bude strasne tezky mu ujet.. ono i jen dalnice se s tim da jet 250+ trvale, popijet kaficko a zrat koblihy.. jak dlouho to vydrzis na moto? me po deseti minutach 250+ boli oci, huci mi v hlave a sem psychicky dost vycerpanej...
navic na ujeti nestaci lehce ujizdet, nebo si vybudovat 300m naskok, musis ujet rozdilem tridym, ztratit se z dohledu a to uz musis bejt ne rychlejsi, ale vyrazne rychlejsi.
ale jak rikas, nakej merenej sprint atd.. tam obvykle nemaj na motorku sanci ani vyrazne silnejsi auta....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Predloni jsem jel s kamosem z Prahy do Pardubek a musim rict ze tech Passatu tam bylo jak nasrano... na nejaky tyhle hlavni tahy si jet zablbnout s rychlostma je vazne o papiry... Leda tak poladit SPZ.. zabarvit cisla na jiny cislo z 0 udelat 8nebo ja nevim neco takoveho aby to nebylo okaty jako samolepka apod... Jinak nevim s SPZ jit v dnensi dobe na dalnici a jet vic nez je povolena rychlost je o papiry... Praha-Brno tam jich je asi nejvic... Braha-Plzen tam jsou snad 2 tam bych si to mozna jeste dal a na Ustecku tu je je jen jeden... Nevim jestli se to nezmenilo tyhle info mam tak minimalne rok...
Naposledy editováno 25.03.2011 09:41:54
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
Naposledy editováno 25.03.2011 09:38:54
Ale zajímal by mě závod bugaty wayron vs Y2K na ty dlouhý ovalný dráze německu.
Naposledy editováno 25.03.2011 09:51:10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
SensationBlaack píše: assassin> Na sprint jsem myslel samozrejme... s policejnim passatem bych se na dalnici honit nechtel pac bych horko tezko ujel on si zapne majak a budou mu auta uhybat stranou ja to budu muset proklickovavat... pri tom nemuzu rozbalit max rychlost na kterou bych to vsazel kdyz on ji ma nekde kolem 260... za druhe kde lze delsi dobu jet 3kila??? to je dalsi vec... V provozu ujet policejnimu Passatu by byla velmi velka loterie... Neverim ze by se za mnou hnal podrzel by si jen rychlost na zmereni a zdokumentovani... Proto taky byli postaveny aby jen zaakcelerovali stihli natocit a cau na honeni to neni... Co se tyce srpintu sportovnich aut tak jednou v zime jsem se nudil a dosel jsem k zjisteni co se tyce papirovich udaju tak auta co maji nahon jen na 2 kola musi mit aspon 700koni... ono takove Gallardo ma kolem 3,5s z 0na100 kolik z 0 na 200 to je uz vec jina... Co se tyce 4x4 tak jak je videt staci s relativne malím obsahem proti jinym raketam
tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
assassin píše: tak ja vidim vyhodu 4x4 jen ze sprintu z nuly.. respektive v malejch rychlostech... od nakejch 50-100kmh uz vetsina 2wd stroju nehrabe a tudiz je 4x4 jen vec co zere vykon..
na predokolce uz je problem na sprintu dostat na zem uz 150koni, u zadokolky je to celkem v poho klidne ... 4x4 v beznejch vykonech kolem 200-300ps ma na sprint vyhodu fakt jen v prvnim par metrech, na dvojku uz hned tak nakou zadokolku "nerozhrabes"
Auta 4x4 většinou mají většinou systém "Haldex" , tzn: zadní nápravy ti přispěchá napomoc pouze v případě, že přední kola ztratí trakci, jinak je zadek odpojenej. Alespon tak je to u koncernovejch vozů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) video: Haya vs. 911 Carrera 4S
šmudla píše: Auta 4x4 většinou mají většinou systém "Haldex" , tzn: zadní nápravy ti přispěchá napomoc pouze v případě, že přední kola ztratí trakci, jinak je zadek odpojenej. Alespon tak je to u koncernovejch vozů.
ja mluvil o sportovnejsich vozech s 200+ ps :) tak sem netahej koncern:)
no kdyz udelam ustupek S/RS audinam tak ty uz maj stalej pohon 4x4 s mezinapravovym diffem...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |