globalmoto_kveten





Téma: Česká TT Hořice
 
13.3.2011 v 14:48
Zajímá mě váš názor na ukončení 20 leté tradice TT v Hořicích a omezení klasiků při 300 zatáčkách.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

Česká TT Hořice

13.3.2011 v 14:49 | Nahoru | #1
udělej anketu

Česká TT Hořice

13.3.2011 v 15:31 | Nahoru | #2
To uz je jasny,ze je konec?

Naposledy editováno 13.03.2011 15:32:09

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

13.3.2011 v 16:27 | Nahoru | #3
Omezení klasiků při ZGH vcelku chápu, je to přeci jen hlavně závod novejch motorek...
A že pojedem čtt asi naposled je smutný, ale takovej je holt život
Mimochodem ten junior v avataru je tvuj?

(reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 16:49 | Nahoru | #4
kuba350> Ahoj,dík za názor.Jo junior je můj,ještě to není ono,ale pracuje se na tom

Česká TT Hořice

13.3.2011 v 16:59 | Nahoru | #5
Závod klasiků v ZGH je pro mne kořením Hořic, TT je také skvělá, byl jsem se na ni párkrát podívat. Pokud končí, není to pro mne dobrá zpráva.

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

13.3.2011 v 17:08 | Nahoru | #6
Kde jste se dozvěděli, že TT v Hořicích končí? Něco mi uniklo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 17:16 | Nahoru | #7
lulu.lu> Ještě to není konečné rozhodnutí,ale pravděpodobně to je letos poslední ročník,také to proběhlo v posledním čísle ČMN.Důvod,prý je to strátová akce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 17:41 | Nahoru | #8
klasikracer> já právě na junioru taky pracuji možná budu potřeba nějakou radu, tak se ozvu

(reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 17:52 | Nahoru | #9
kuba350> Já nejsem odborník,obrať se na pana Stašu,ten to jezdil Ten kouká čemu se říká podle nás junior.

Naposledy editováno 13.03.2011 18:03:49

2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

13.3.2011 v 19:34 | Nahoru | #10
Svět se nezblazní když se TT nepojede prostě budeme jezdit jinde a né v Hořicich. Akorád nechápu jak to nemůže nic vydělat když jiní pořadatelé závody pořádají (branná,dvůr,na slovensku Baláž atd) Buď hořičtí pořadatelé neumí hospodařit nebo opravdu nevím nechápu to.Jak jsem řek na začátku prostě budeme jezdit jinde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 19:38 | Nahoru | #11

kuba350 píše: klasikracer> já právě na junioru taky pracuji možná budu potřeba nějakou radu, tak se ozvu


nedělej to a hlavně néé do "erek"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 19:53 | Nahoru | #12

Prusa #94 píše: nedělej to a hlavně néé do "erek"


No já to plánuju do Háček

(reakce na) Česká TT Hořice

13.3.2011 v 23:49 | Nahoru | #13

kuba350 píše: No já to plánuju do Háček


tak tam jsem tě taky nechtěl potkat

Česká TT Hořice

13.3.2011 v 23:49 | Nahoru | #14
třeba když na ČTT přijde 10000 diváků, tak nám jí nechaj!

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

14.3.2011 v 00:04 | Nahoru | #15
Co na to Larry?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 07:15 | Nahoru | #16

paveljancik píše: Svět se nezblazní když se TT nepojede prostě budeme jezdit jinde a né v Hořicich. Akorád nechápu jak to nemůže nic vydělat když jiní pořadatelé závody pořádají (branná,dvůr,na slovensku Baláž atd) Buď hořičtí pořadatelé neumí hospodařit nebo opravdu nevím nechápu to.Jak jsem řek na začátku prostě budeme jezdit jinde.


Tak tady je asi problém v nákladech. Třeba v Branné je trať téměř 5krát kratší než v Hořicích a hlavně všude jinde se jedou jen jedny závody. Slovensko je kapitola sama pro sebe tam ty náklady na zabezpečení jak jsem to letos viděl asi nebudou vysoký.

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 07:55 | Nahoru | #17
Já myslel, že ČTT se jede naposled jako jízda pravidelnosti. Od příštího roku by to měl být normální rychlostní závod.

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 08:09 | Nahoru | #18

AKRO píše: Co na to Larry?



NIC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 08:14 | Nahoru | #19

paveljancik píše: Svět se nezblazní když se TT nepojede prostě budeme jezdit jinde a né v Hořicich. Akorád nechápu jak to nemůže nic vydělat když jiní pořadatelé závody pořádají (branná,dvůr,na slovensku Baláž atd) Buď hořičtí pořadatelé neumí hospodařit nebo opravdu nevím nechápu to.Jak jsem řek na začátku prostě budeme jezdit jinde.



Pavle tohle se tady už řešilo 100x
NELZE srovnávat náklady na závody v Hořicích a třeba v Branný
ČTT Hořice si na sebe nevydělá ...TEČKA
tak to prostě je

my máme rozpočty kolem dvo milionů na oba závody
to není prdel to dát dohromady
a nemůžeme si dovolit prodělávat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 09:31 | Nahoru | #20

Tommyy píše: Tak tady je asi problém v nákladech. Třeba v Branné je trať téměř 5krát kratší než v Hořicích a hlavně všude jinde se jedou jen jedny závody. Slovensko je kapitola sama pro sebe tam ty náklady na zabezpečení jak jsem to letos viděl asi nebudou vysoký.



Tak pětkrát to není, to by hořice měli 10 km, já to osobně vidím v nezájmu diváků...
Nedá se nic dělat budem, jezdit jinde, i když Hořice pro mě byli nejlepši poježdění.

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 09:35 | Nahoru | #21
Nejzajímavější závody nebudou? Chodím každý rok, tak to mi nedělejte

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 10:17 | Nahoru | #22
Larry: Mě by nadchlo, kdyby se ČTT jezdilo v sobotu a 300ZGH v neděli, ale je mi jasné, že tohle je neprůchodné. Ale bylo by to super. Samozřejmě, tréninky by musely začít už někdy ve čtvrtek.
A jak pravil mafián Tlustý Tony v Simpsonových: "Náklady snížíte tak, že za pozemek, materiál a práci... ...nezaplatíte!" Jeden takový pořadatel v příroďákách taky funguje

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 11:00 | Nahoru | #23
opět se tu bude vířit diksuze že jsme udělali nějakou hloupost
těch argumentů se tady za poslední dobu až napsalo hodně a je zbytečný to tady zas a zas opakovat

ano rozhodli jsme se ,že pojedeme JPHZM letos naposledy

co a jak bude dál ukáže čas
uvidíme, jak letos ČTT vyjde
a nikdo neříká že už nikdy

možným řešením je i to
že by se v roce 2012 jel opět závod pouze pro Klasiky
ale ne třeba jako JPHZM , ale jako závod rychlostní

jak jsem řekl,to ukáže čas
a ekonomický výsledek

činnost AMK,to nejsou jenom tyto dva závody
my potřebujeme i peníze na údržbu autocampu
a našim jediným zdrojem přijmu, jsou tyto dva závody

a pokud není český fanoušek hořických závdoů natolik korektní
aby zaplatil vstupný a tím pomohl zafinancovat oba podniky
pak nelze nic jiného, než akceptovat naše rozhodnutí

a radit jen odtud od klávesnice, co by , jak by...je mimo mísu

Česká TT Hořice

14.3.2011 v 11:17 | Nahoru | #24
Čau Draci,

tak tomu trochu aktivně pomozte (myslím fanoušky) v 21 století má skoro každý PC a internet. Možností jak zviditelnit ČTT a nalákat fanoušky se nabízí mnoho. Například do různých serverů a sekcí "kam vyrazit" atd. umístit informaci o termínu ČTT, další možností jsou různá diskuzní fóra kde můžete vložit info o ČTT nebo si dát do podpisu pěkný reklamní banner na ČTT, a v neposlední řadě je možnost umístit reklamu na Vaše stránky. Já se přidám a do večera (případně do zítra) Vám udělám pár reklamních bannerů.

a třeba

- bude letos velká návštěvnost
- nebude čtt letos prodělečná
- přehodnotí pořadatel stanovisko

zkuste a uvidíte

www.amkhorice.cz/cz/zavody/ceska-tourist-trophy/][img]http://www.amkhorice.cz/bannery/ctt.jpg[/img

Třeba takto by to mohlo být (obrázek je zmenšený) po kliknutí se jde rovnou na informace o ČTT

návod jak umísťovat HTML kód nebo BBCode:
Ke stažení zde!

Naposledy editováno 14.03.2011 14:30:41

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 12:09 | Nahoru | #25

Sukin píše: Tak pětkrát to není, to by hořice měli 10 km, já to osobně vidím v nezájmu diváků...
Nedá se nic dělat budem, jezdit jinde, i když Hořice pro mě byli nejlepši poježdění.


To je tak když člověk něco píše po ránu

2 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

14.3.2011 v 12:11 | Nahoru | #26
Velkým problémem CTT bylo to, že přestali jezdit ve velkém počtu jezdci předvším z Německa.
A to je ztráta ve startovném. Jenže oni přestali jezdit i na závody v Německu, strašně tam ubylo jezdců. Pro české jezdce je velce nízké startovné s porovnáním jinde, v Německu stojí startovné na veterána třeba 170 euro. Každý řekně, je to Německo..., ale - benzin taky u nás není levnější, tak by nemuselo být ani startovné. Tady jsou organizátoři hodně sociální.
Další věc je to, že se dřív jely čtyři závody pro veterány, 2x Hořice, Dvur,Branná, dnes jich je mnohem víc.
Závod klasiků na rychlost podle mě nic neřeší, diváky to nenaláká pár týdnu po 300 ZGH a kolik bude jezdců. 120? To finance neřeší.
Podle mě bude v Hořicích jen jeden závod a díky za něj. Určitým řešením by byla změna pravidel, pustit i mladší motorky, jako všude ve světě. Rok 1972 -limit -to je nejvetší blbost a nechápu, že tato hovadina se uchytila pouze u nás. Jaká by to byla krása vidět závodáky z osmdesátých let. V Německu, aby oživili zájem jezdců a lidem představli nové motorky, jedou třídu do roku 1989 a jsou tam super skvosty, MBA, a další parády. U nás ale pojedou stavby, které v živodě závodní trat ve své době neviděly, ale hlavně, že splní jakoby rok 1972.

(reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 12:32 | Nahoru | #27

argoseg píše: Velkým problémem CTT bylo to, že přestali jezdit ve velkém počtu jezdci předvším z Německa.
A to je ztráta ve startovném. Jenže oni přestali jezdit i na závody v Německu, strašně tam ubylo jezdců. Pro české jezdce je velce nízké startovné s porovnáním jinde, v Německu stojí startovné na veterána třeba 170 euro. Každý řekně, je to Německo..., ale - benzin taky u nás není levnější, tak by nemuselo být ani startovné. Tady jsou organizátoři hodně sociální.
Další věc je to, že se dřív jely čtyři závody pro veterány, 2x Hořice, Dvur,Branná, dnes jich je mnohem víc.
Závod klasiků na rychlost podle mě nic neřeší, diváky to nenaláká pár týdnu po 300 ZGH a kolik bude jezdců. 120? To finance neřeší.
Podle mě bude v Hořicích jen jeden závod a díky za něj. Určitým řešením by byla změna pravidel, pustit i mladší motorky, jako všude ve světě. Rok 1972 -limit -to je nejvetší blbost a nechápu, že tato hovadina se uchytila pouze u nás. Jaká by to byla krása vidět závodáky z osmdesátých let. V Německu, aby oživili zájem jezdců a lidem představli nové motorky, jedou třídu do roku 1989 a jsou tam super skvosty, MBA, a další parády. U nás ale pojedou stavby, které v živodě závodní trat ve své době neviděly, ale hlavně, že splní jakoby rok 1972.


je v tvých slovech hodně pravdy

1 reakcí na tento příspěvek Česká TT Hořice

14.3.2011 v 12:54 | Nahoru | #28
peníze,který se na závodech vydělají,prasknou do konání podniku
pokud,jako třeba loni po 300 ZGH peníze zbyly,"sežrala" je ČTT

nezbyly nám peníze na opravy v autocampu,který je nutné udělat
(opravy chatek,opravy střechy na sociálkách atd)

sponozory máme,ale dávají méně
někteří skončili úplně, přišlo pár nových

zabezpečení tratě, sanitky,lékaři, security, časomíra, ozvučení,tiskoviny
to jsou nejvyšší finanční položky

vstupný ani startovný zvedat nechceme

ropočet na závody má cca 50 položek
tou nejvěští položkou na straně příjmů,je pak vstupné

a pokud přijde 15.000 diváků
my s vypětím všech sil vybereme 10.000 diváků
pak nám tam 5.000 lidí courá zadarmo

a když na ně výběrčí přijdou ještě mají huby

kdyby se podařilo vybrat vstupné od 15.000 diváků
nebyl by finanční problém

o tom to je

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 13:14 | Nahoru | #29
argoseg> stačilo by posunout rok pro klasiky na 78.
Jsou motocykly v rozmezí 72-78 se kterýma jsou některý tratě jenom o účasti a né o závodění. Kdo někdy viděl letět 350 TZ v Nepomuku tou álejí, tak ví o čem mluvím.....

Naposledy editováno 14.03.2011 13:17:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Česká TT Hořice

14.3.2011 v 13:47 | Nahoru | #30
Prusa #94> Ideální moto pro Nepomuk má 200 kg a 35 koní, pro to je to ideální trať...
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist