Po letech Thundercatu,GSX-R1000K2,SV1000S K7,GSX-R1000K9 mám pod mýma testes něco,co ani vzdáleně nepřipomíná nic,co jsem pilotoval předtím.Jasně,jel jsem předvádečku,ale nebyla to mašina v mém vlastnictví,takže hodně opatrná jízda,tato ovšem je již moje a rozbiju si ji klidně sám,možná i bez výčitek,ale hlavně ji pořádně prubnout!
Po zahřátí motoru i rukojetí-fakt supr výmysl-jsem se vrhnul na ty nejrozmlácenější okresky,plné děr,štěrku,vody,kam bych fakt žádnou mojí supersportovkyni ani omylem nevzal.Takhle s radosti mohu objevovat mnohé neznámé silničky všude možně.
A jak to probíhalo?Plný knedl,díra nedíra,štěrk neštěrk,100-140km/h,Geeso všechno akceptuje.Nějaké to menší zhupnutí,malinká rána do říditek,ale podvozek je neuvěřitelně stabilní.Fantastické brzdy!ABS a ASC opravdu funguje.Otáčky opravdu nemusí překročit 5000,velice agilně vyráží vpřed od 3 tisíc.180km/h je tam celkem za chvilku a v naprostém pohodlíčku.Samozřejmě,na prvotřídní silnici bych s mojí Rizlou byl na hony vepředu,ale většina našich cest nebo-li tankodromu mojí GSX-R v podstatě vyhánějí na okruhy,výjimka je samozřejmě Červenohorské sedlo!Tady,na okreskách, je R1200GS absolutní King,je to nejlepší bajk na kterém jsem jezdil na okreskách!Spotřeba 5,4 litru.Kdo nezkusí,neuvěří!Ale chce to dát fakt pořádnou čočku.Takže takhle proběhlo mých prvních 160 okresních km v tohle krásné chladné březnové odpoledne!Rozhodnutí koupit BMWR1200GS bylo jednoznačně perfektní.
3 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Motor mě mírně zklamal je hodně přidušený a ani řazení není takové jaké jsem čekal. Podvozkově je motocykl určen převážně na silnici kde se chová velmi dobře. Do terénu se tento stroj díky odpružení a celkové konstrukci moc nehodí. Vzhledem k tomu,že na enduro je GS poměrně nízké zasloužilo by si spíš silniční řídítka než endurová. Brzdy má bavorák tradičně vynikající. Když to shrnu tak tento typ je nevýrazný.
zdroj - české motocyklové moviny
nejel jsem na motorce, která by měla lepší podvozek. Díky přednímu odpružení, oddělujícímu zatáčení od brzdění je motorka v zatáčkách/silnice, rozbité okresky/ neuvěřitelně rychlá.
Ten podvozek mi dovoluje brzdit hluboko do zatáčky v náklonu a zase velmi brzo přidávat plyn..např. na supermoto tratích odsuzujeme 95% motorek do role statistů..na gumách typu Anakee apod..kdo se někdy s námi svezl, tak jistě potvrdí
a ten terén..na tvrdé šotolině lze jet velmi rychle..ostatní stojí za hovno...
PS: nekritické vychvalování jakékoli značky mě hrozně sere
PEPAFJR píše: Zrovna dneska jsem si přečetl test Ivo Kaštana na BMW F 650 GS cituju -
Motor mě mírně zklamal je hodně přidušený a ani řazení není takové jaké jsem čekal. Podvozkově je motocykl určen převážně na silnici kde se chová velmi dobře. Do terénu se tento stroj díky odpružení a celkové konstrukci moc nehodí. Vzhledem k tomu,že na enduro je GS poměrně nízké zasloužilo by si spíš silniční řídítka než endurová. Brzdy má bavorák tradičně vynikající. Když to shrnu tak tento typ je nevýrazný.
zdroj - české motocyklové moviny
Hele tohle je o R1200GS a to jak si psal ze 650GS je na prd do terenu tak jo. Dakarka je lepsi
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
GS v podstatě jenom chváleno ale je také napsáno. V terénu se GS nemůže měřit s mnohem sportovnějším KTM 950 Adventure a rychlou terénní jízdu si můžete ve skutečnosti dopřát jen na rovnějších úsecích.
Což ovšem neznamená,že mám něco proti BMW. To já jen když se tu tak o BMW bavíte a je mě jasný,že jiný testovací jezdec by to viděl jinak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
No je to fakt prdel.
Tak pán si udělal radost, slintá blahem a do širého světa huláká, jak je z toho happy.
Tu však, aby ho z toho náhodou netrefilo, mu z nitra Blaníku na pomoc přicválá družina dobrodinců, aby mu vysvětlili, že jeho nová hračka je úplne nanic, že kola nejsou dost kulatá a pleumatiky zase málo černé, že žárovičky málo žárovičkují a celkově že je to totálně nepovedený paskvil zralý tak na hození do škarpy...
Tak ať ti ten "krám" slouží !
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Čechy - to je blbákov na entou
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Kdyby měl japonce nebo itala, vše by bylo OK.
Má radost z moto, je jedno jaká, prostě že má tu svou vysněnou a to platí na každého. Tak nechápu proč mu pisálkové chtějí radost kazit.
Na všem se něco najde, ale jak se píše o vrtuli, to je znalců
Hawk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
1 reakcí na tento příspěvek Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Franciska:A mají ten nadhled i uctívači vrtulí když jim někdo začne hanit jejich modlu?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak jsem na to přišel!R1200GS je nej!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |
BMW R1200GS 2018 nebo R1250GS 2019 BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure, BMW R 1300 GS | Kohlstein | 12 | 19.3.2024 v 10:03 Pedl |