tak jak tomu už občas bývá odporoučel se na mé hondě regulátor
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/stock_smiley-18.png)
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení regulátoru
Danielos> no mě právě odešel Ignitech
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Naposledy editováno 06.03.2011 23:50:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení regulátoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/neutral.png)
Tak zkusil bych tam dát třeba větrák z PC, už jsem to tu někde viděl. Je fakt, že ty regulátory se hřejí fest.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení regulátoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Jo a chlazení by samozřejmě nepomohlo. Je proto mnoho důvodů... ale cpát tam větrák je blbost. Jednak by tě nijak nespasil, při dimenzování součástek se bere v úvahu víc věcí a samo se počítá už s chlazením, takže máš akorát minimální požadavky jak má chladič vypadat, ale už nepltatí, že se silnějším si můžeš dovolit přetěžovat. Dále při návrhu PC se pokud mi je známo nebere v úvahu, že by se PC pohybovalo např. rychlostí 200 km/h
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení regulátoru
že svícení a další zařízení jsem v potas nebral. Svítím vždycky potkávačkama 2xH4 takže by to teoreticky mohlo být v pohodě???
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/hmm.png)
![](http://ignitech.cz/images/rch25z.jpg)
Hned od novoty jsem na něj přidělal vysokootáčkový chladič z PC, protože i přes velkou plochu totiž hrozně topil. Až o něco později jsem si pořádně pročetl specifikace Ignitechu na netu - Trvalý odebíraný výkon může být 220 W (krátkodobě až 350 W). Což je skutečně na prd. No vydržel necelé 2 sezóny a u moře se odporoučel do křemíkového nebe. Pak jsem namontoval VAPE, to zvládá 350W a to vydrželo 3 sezóny, má velikosti orig. regléru, žebra a je jen teplé.
![](http://www.vape.cz/img/products/A-R90.gif)
Nebylo třeba žáden ventilátor. Po třech sezónách začalo taky zlobit a s dálkovkama (tedy s větším zatížením) to přestávalo po chvilce ve vyšších otáčkách dobíjet. No každopádně 3 roky vydržel a pak jsem jen odpojil jednu dálkovku a nechal svítit jen jednu a bylo to OK..
Zkusil jsem i čínské náhrady, které jsou v inzerci za 1100Kč, ale ty jsou fakt nic moc..
![](http://i01.i.aliimg.com/photo/v0/218036817/DQ_T024_Motorcycle_Regulator.jpg)
Naposledy editováno 07.03.2011 07:40:24
4 reakcí na tento příspěvek Chlazení regulátoru
ptal jsem se na reglery u Hondy jednoho zkusenyho servismena (Jmeno radsi nerikam, ale u nas v kraji ma dost dobrou povest).
A ten mi vyjadril nazor, ze ty regly se nejcastejc nici dvema vecma:
1) Mene casty - nekdo nastipne motorku s baterkou venku pres kably a pak kably oddela. To asi dela malokdo z nas.
2) Castejsi pricina - startovani s vybitou baterkou. At uz roztlacenim a nebo pres jinou baterku pomoci kabelu. Pak dojde k tomu, ze jak je baterka prazdna, tak regl do toho pere hodne proudu, prehriva se a nezvladne to.
Co si vo tom vy zkuseni myslite? Teda hlavne o tom druhym
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
A prosim opravdu jen ti,co vi, o cem mluvi... dik
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
vsh
Většinou je příčinou mizerné chlazení, tím pádem se polovodiče uvnitř přehřívají a pak je jen otázkou času, kdy některý z nich nevydrží.
vsh píše: Co si vo tom vy zkuseni myslite? Teda hlavne o tom druhym
A prosim opravdu jen ti,co vi, o cem mluvi... dik
Pouze blbý návrh. Regulátor z principu musí zvládat s rezervou oba mezní stavy, tj. není žádny odběr a vše se zkratuje (nejvíc se zahřívá) vs. je nejvyšší odběr čili už není třeba nic stahovat. Navíc musíš počítat že třeba jedeš v okolně, občas stojíš na místě, nějaké rezervy by měl mít a ne odejít jen tak. Jo a při vybité baterii se naopak nemá co přehřívat vlbec
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení regulátoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
proste hondi regulator nema spravne chlazeni a umisteni
brachovi se do CBR900 dal regulator z GSXR a vse v poklidu (asi diky velkymu zebrovani)
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení regulátoru
Jarak> Díky za inspiraci přesně něco takovýho jsem měl namysli
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Stev> Ten regler z R1/R6 navrhovals protože zvládá větší zátěž nebo je líp navrženej ?
Drátík> S technikem od vape jsem mluvil ale dozvěděl jsem se vesměs to co mají na webu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení regulátoru
Třeba tady na ebay prodávaj levně ale to nebude origo.
e: ale myslím že je potřeba vyřešit konektor
Naposledy editováno 07.03.2011 17:48:26
chtěl bych vědět, jakým zařízením byste byli schopni trvale odebírat 26A ? to si s sebou na máně vozíte starou ledničku, nebo televizi colorku? navíc při takovým zatížení by altík v motoru asi už lehce svítil....
osobně tipuju, že na moto s dvěma světlama se tvalý provozní příkon pohybuje tak kolem 150W, při brždění a blinkrech se skokově a jen dočasně zvýší řekněme o dalších 100W ale to je pořád zhruba 70% výkonu dobíjení....to ho spálit prostě nemůže...ve finále ani dodatečný píčoviny, jako jsou vyhřejvaný hefty a další kokotiny, nežerou tak hodně, aby to trvale přetěžovalo dobíjení...
takže pokud použiješ regulátor s výkonem 350W , tak jsi daleko před jeho limitama...
Hondě, ty regulátory kapou prostě z klasickejch důvodů...levný součástky, špatně nadimenzovaný, nevhodný chlazení...
Bandaska> Takže jestli sem to dobře pochopil podle tebe když použiju ten 350W tak můžu být úplně v klidu protože budu mít ještě rezervu.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Jinak jsem asi jelito ale chtěl jsem sem vložit anketu ale nemůžu najít kde
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/roll.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Naposledy editováno 07.03.2011 19:15:40
Teď jsem se díval do technického dokumentu od VAPE a uvádějí max délku vodičů k baterii 400mm, na druhou stranu u J650 je máme delší a funguje to bez problémů
Je tam ještě poznámka o max teplotě chladiče regulátoru - 95 stupňů, takže pohoda...
Bubrak ZX10R píše: vsh: to by jima nebyla vyhlasena predevsim Honda ne?
proste hondi regulator nema spravne chlazeni a umisteni
brachovi se do CBR900 dal regulator z GSXR a vse v poklidu (asi diky velkymu zebrovani)
jo, ja nepochybuju, ze je ma Honda spatny, kdyz ostatni reglery to vydrzi.
Jde mi jen o to, ze zatimco jiny regly todle zachazeni vydrzi, tak Hondi ne. Jinymi slovy, jestli bych mohl predejit jeho zniceni tim, ze mu nebudu provadet veci, co jsem vyse popsal...
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení regulátoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení regulátoru
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Edit. Jenom pro info kde a za kolik je mozna ta vami nabizena odborna montaz
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 08.03.2011 09:51:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení regulátoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chlazení regulátoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |