paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 cvakani v motoru
7.3.2011 v 19:29
ahoj chlapi mam dotaz nechal jsem si delat ventily a pri nastartovani slysim takove cvakani a kdyz jedu je to podle otacek intenzivnejsi nevite co by to mohlo byt?? rozvodam novy a napinak take

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 19:39 | Nahoru | #1
to asi cvakaji ventily ne?

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 19:44 | Nahoru | #2
ty vůle jsis nakonec dělal sám nebo jsi to někomu dal?

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 19:55 | Nahoru | #3
nechal jsem si to udelat.jenze nejhorsi je ze se menilo tesneni poiod hlavou a dnes sem se byl projet zhruba 60km prijedu dom a zjistim ze mi prolina olej jenze si nejsem jisty presne kde pac ten napor vzduchu ten olej rozprasi vsude

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:00 | Nahoru | #4
Hlava by se měla po výměně těsnění po cca 100km dotáhnout, jelikož těsnění si sedne. Ventily by musely mít obrovské vůle, aby cvakaly, častěji to bývá rozvoďák. Funguje napínák správně? Byl správně namontován? (ve staženém stavu, až namontovaný se odjistí, aby napínal)

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:06 | Nahoru | #5
jo namontovan byl ve stazenem stavu.takze hlava se pretahuje?? takze zase sundat vacky a pretahnout

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:32 | Nahoru | #6
Tam je nutno sundat vačky? Já to dělal kdysi na GPZ a tam stačilo sundat ventilové víko..

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #7
jo vacky musi jit dolu jinak se k sroubum nedostanu

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:44 | Nahoru | #8
kua, suzuki hodím ze skály

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:49 | Nahoru | #9
jj jinak v manualu jsem vycetl ze se hlava ma utahovat na 60nm a kdyz ji budu pretahovat tak na kolik??? 62nm

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 20:55 | Nahoru | #10
to neporadím.. na GPZ jsem hlavu utahoval "podle ruky", na autě jsem měl u těsnění vždy přesný popis jakým způsobem dotahovat a vždy to bylo v cca čtyřech krocích, nic jednoduchého..

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 21:01 | Nahoru | #11
jj oka zkusim zjistit

2 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 21:23 | Nahoru | #12
To sem teda este neslysel ze by se po 100 km mela dotahovat hlava ....

Naposledy editováno 08.03.2011 07:54:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 21:25 | Nahoru | #13

4star píše: To sem teda este neslyzel ze by se po 100 km mela dotahovat hlava ....



expert nejsem, řídím se tím, co mi řekli v servise.. Prvně jsem se na to vysral, ale začala brát po 200km vodu, tak jsem dotáhl tak jak původně řekli a naštěstí přestala..

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 21:36 | Nahoru | #14
za pretahnuti nic nedam

(reakce na) gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 21:47 | Nahoru | #15

4star píše: To sem teda este neslyzel ze by se po 100 km mela dotahovat hlava ....

taky jsem nic takovýho neslyšel a přijde mi to jako blbost

gsxr 750 cvakani v motoru

7.3.2011 v 21:59 | Nahoru | #16
něco ze škoda webu

U 135-136 se nemusí provádět dotažení šroubů, u Š100-130 po ujetí 1000km.

(jasně že je blbost to vztahovat i na motorku, ale technikovi věřím.. když řekl dotáhnout, tak dotáhnout .. )

(reakce na) gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 00:16 | Nahoru | #17

c.j. píše: kua, suzuki hodím ze skály



Konečně jsi pochopil!!

gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 00:16 | Nahoru | #18
Byla to sranda.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 01:10 | Nahoru | #19
To jestli se měnilo těsnění pod hlavou nebo ne, nemá na ventilové vůle žádný vliv...Jinak k té výměně těsnění - nechal si tu hlavu přerovnat na magnetce? To by si se divil jak zdánlivě rovná hlava může být křivá - to rosení oleje může být klidně od toho...S tím rosením stejně nic neuděláš, než že sundáš hlavu a dáš nové těsnění...bohužel...staré se použít nedá...
Ty staré Suzuki cvakají všechny, moje GSX 1100 F cvaká jako šicí stroj, a to mám přesně seřízené ventilové vůle, rozvodový řetěz a napínák v pohodě...no sice už mi lehce odchází sací vačka (na dvou palcích sedřený tvrdochrom) - možná je to od toho, kdo ví...no ale motor šlape dobře pořád...

(reakce na) gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 01:18 | Nahoru | #20
c.j. má pravdu, třeba na filcce se hlava přetahuje po výměně těsnění pod hlavou asi po 500 km (aspoň mám ten pocit)...jako je to samozřejmě lepší, tu hlavu po pár ujetých km přetáhnout, těsnění si trochu sedne, tak by mohlo dojít k jeho podfouknutí...

audisliner> hlavně zjistí kde ten olej teče, třeba to z pod hlavy nebude...ještě abych doplnil, pokud je to opravdu z pod hlavy, nemá smysl hlavu přitahovat, jak ten olej začne jednou téct, je to smůla, dotažení hlavy to nespraví...tohle se jednou stalo bráchovi na GPZ 750, po výměně těsnění pod hlavou taky zapomněl na dotažení hlavy, motor začal rosit pod hlavou, skončilo to výměnou těsnění...

gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 09:16 | Nahoru | #21
zkusim presne zjistik kde to je a podle toho se uvidi. diky moc

gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 10:23 | Nahoru | #22
U škodovek se hlava opravdu po ujetí cca 800-1000km znova přitahovala, odjezdil sem jich několik, v tom má C.J. pravdu Ale u motorky sem o tom ještě neslyšel, ani sem to nikdy neviděl v manuálu a ani sem to nikdy na žádné při výměně těsnění nedělal a nikdy problém nebyl. Ale jak píše 2stroke, je fakt dobré nechat tu hlavu přebrousit(srovnat) Není to zas tak drahá záležitost a nemusíš pak zbytečně vyhazovat nové těsnění, protože ti prolíná olej a nové těsnění nepomohlo, protože máš křivou hlavu.

(reakce na) gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 10:36 | Nahoru | #23

2stroke píše: To jestli se měnilo těsnění pod hlavou nebo ne, nemá na ventilové vůle žádný vliv...Jinak k té výměně těsnění - nechal si tu hlavu přerovnat na magnetce? To by si se divil jak zdánlivě rovná hlava může být křivá - to rosení oleje může být klidně od toho...S tím rosením stejně nic neuděláš, než že sundáš hlavu a dáš nové těsnění...bohužel...staré se použít nedá...
Ty staré Suzuki cvakají všechny, moje GSX 1100 F cvaká jako šicí stroj, a to mám přesně seřízené ventilové vůle, rozvodový řetěz a napínák v pohodě...no sice už mi lehce odchází sací vačka (na dvou palcích sedřený tvrdochrom) - možná je to od toho, kdo ví...no ale motor šlape dobře pořád...



ad magnetka.. hlinikova hlava na tom magnetu moc drzet nebude ostatne se ta hlina i celkem blbe brousi...

ja bych se ridil suzuki servisnim manualem, jestli o dodatecnym utahovani nic nerika nedelal bych to, to ze se neco delalo na skodovce bych na motorky moc neprenasel....

gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 10:38 | Nahoru | #24
jinak GSXR motory jsou pomerne hlucne, takze takhle na dalku tezko rict jestli to neni normalni stav. jestli to je jine nez je obvykle tak se neco udelalo spatne, co to asi na dalku nikdo nepovi..

gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 11:31 | Nahoru | #25
Zdravím u aut se přetahuje hlava po zajetí,ale jen když je litinová,když je hlava hliník tak se nepřetahuje,a u gsxr se určitě nepřetahuje

gsxr 750 cvakani v motoru

8.3.2011 v 18:00 | Nahoru | #26
ja teda nevim, ale treba me normalne ventily cvakaji, na Dandyne me taky cvakaly..ja bych rek, ze je to docela normalni u motoru co uz neco pamatuji ...nebo se pletu??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist