Hliníkový bástry mě přijdou hodně praktický, ale potenciálně dost nebezpečný
Plácačky jsou asi 100% bezpečný, ale nechrání tak páčky a málo vydrží...
Plastový bástry jsou spíš na ozdobu, mají podle mě nevýhody obou
Co vy, doporučení, zkušenosti....?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
Lukasisko píše: volodaj> Ano to máš pravdu, ale F3 je vyšší řada a jsou frézované..Navíc za tu cenu Zety nikde neseženu
edit: F3 jsou kované..C5 jsou frézované
No to je vzelku jedno ona uz jenom ta konstrukce ASV je v zakladau spatna a nekvalitni oproti Zeta/Ufo
ASV
Zeta
Myslím, že rozdíl v pevnosti kloubu je více než jasný. O odlívaných Asv ani nemluvím, to už jsou lepší normalná hlinokové páčky za 300 sada.
Naposledy editováno 27.02.2011 17:52:37
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
3 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
Jsou za zajímavou cenu, ale aby to něco vydrželo..
Naposledy editováno 02.09.2011 12:14:39
Nastesti tam sla pouzit ze starych Acerbisu, kde odeslo vsechno prave krome ty objimky.
Jinak bych jeste pripojil poznatek, ze bastery Cycra Probend nejdou na Yamahu WR450. Kdyby o nich nekdo nahodou na tuhle moto uvazoval...
Joraell píše: No to je vzelku jedno ona uz jenom ta konstrukce ASV je v zakladau spatna a nekvalitni oproti Zeta/Ufo
ASV
Zeta
Myslím, že rozdíl v pevnosti kloubu je více než jasný. O odlívaných Asv ani nemluvím, to už jsou lepší normalná hlinokové páčky za 300 sada.
podle mě brzdová páčka od Zety nemá konkurenci, hlavně je trochu širší a velmi příjemně se mačká. na spojce mám páčku Sunline, která je lámací jak dopředu, tak i nahoru a dolů, což je fajn, protože může mít mnohem subtilnější konstrukci. sice se mi po dvou letech začíná trochu rozpadat, ale mě se rozpadne všechno rychle
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
Je to nějaka novinka, takže asi nikdo nemá nejake zkusenosti co?? Vypadaji ale zajímavě
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
a byl jsem s nima velice spokojenej, ale na novou motorku jsem si koupil sice ten samej model, kde ale kvalitaa je někde úplně jinde po pár pádech ( a to padám dost málo) je popraskanej jak plaast, tak i hliníková výztuha . Tak hledám něco jinýho za rozumnou cenu, díky za nápady
1 reakcí na tento příspěvek Bástry vs. plácačky
Bástry vydržej určitě víc,ale já si radši občas koupím novou plácačku na řidítka než ruku do gipsu.Jezdil jsem racetech...docela praskalo,pak ufo a teď mám zatím orig.KTM(jak s ufem tak s KTM spokojenost).....musím,ale říct,že už se zas tak často neválím.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
kozivak píše: ..a pak případ mýho kámoše ,který přehlídl při přejezdu louky cestu napříč a v plný rychlosti ji napálil...následovala stojka na řidítkách....trochu balancování a paky by možná jel dál.....kdyby neměl obě ruce zlomený z toho jak mu zůstaly v bástrech a tělo šlo stojkou dopředu.Dost bolestná zkušenost ...
Nepříjemné.. Jenže když se už něco takového stane, tak to není ani o bástrech.. Já v cca 40km/h trefil hraniční kámen (v hlubokém sněhu), motorka stála na fleku a já udělal salto přes řídítka. Tím nárazem jsem si rozštípl jamku kloubu na palci.
A jinak kdo nemá kvalitní chrániče páček s výztuhou na 99% naší vyjížďku nedojede.. To bych těch náhradních páček musel vozit plný batoh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky
Monix píše: PetrTM> Acerbis Uniko Vented mám už třetí - každé cca 100mth - s každou moto kupuji nové - a fungují bez problému
Tiež môžem odporučiť. Predtým som vozil bástre a bol ich veľkým zástancom. Pri nepodarenom dopade ostala v nich ruka. Našťastie som si ju nezlomil, ale bolela ešte mesiac. Nahodil som tieto plácačky, mám s nimi asi 50 mth. Sú už kus popraskané, hlavne tá sieťka, ale inak držia fajn. K nim vozím sklopné páčky Zeta. Tie sú už riadne dodreté, ale držia stále celé a to padám dosť.