Téma: Bástry vs. plácačky
 
3.11.2008 v 15:54
Jaký je váš názor na chrániče páček na lehký terénní motorce?

Hliníkový bástry mě přijdou hodně praktický, ale potenciálně dost nebezpečný

Plácačky jsou asi 100% bezpečný, ale nechrání tak páčky a málo vydrží...

Plastový bástry jsou spíš na ozdobu, mají podle mě nevýhody obou

Co vy, doporučení, zkušenosti....?
Anketa: Co používáte?
bástry
73%
78
plácačky
27%
29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bástry vs. plácačky

27.2.2011 v 17:50 | Nahoru | #1

Lukasisko píše: volodaj> Ano to máš pravdu, ale F3 je vyšší řada a jsou frézované..Navíc za tu cenu Zety nikde neseženu

edit: F3 jsou kované..C5 jsou frézované



No to je vzelku jedno ona uz jenom ta konstrukce ASV je v zakladau spatna a nekvalitni oproti Zeta/Ufo

ASV

Zeta


Myslím, že rozdíl v pevnosti kloubu je více než jasný. O odlívaných Asv ani nemluvím, to už jsou lepší normalná hlinokové páčky za 300 sada.

Naposledy editováno 27.02.2011 17:52:37

(reakce na) Bástry vs. plácačky

2.9.2011 v 14:04 | Nahoru | #2

Joraell píše: No to je vzelku jedno ona uz jenom ta konstrukce ASV je v zakladau spatna a nekvalitni oproti Zeta/Ufo

ASV

Zeta


Myslím, že rozdíl v pevnosti kloubu je více než jasný. O odlívaných Asv ani nemluvím, to už jsou lepší normalná hlinokové páčky za 300 sada.



podle mě brzdová páčka od Zety nemá konkurenci, hlavně je trochu širší a velmi příjemně se mačká. na spojce mám páčku Sunline, která je lámací jak dopředu, tak i nahoru a dolů, což je fajn, protože může mít mnohem subtilnější konstrukci. sice se mi po dvou letech začíná trochu rozpadat, ale mě se rozpadne všechno rychle

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist