paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10

(reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 21:56 | Nahoru | #571

seikos píše: kdy už přestanou posmrtné křeče



Jawablázni

25.2.2011 v 22:01 | Nahoru | #572
franky: mno u mne, jednak se mi 471 prostě moc líbila, a druhak, když jsem si na ní prve sjel u známého, tak mne zaujala ta sametovost motoru... z podvozku je trochu cítit vyšší váha, třeba oproti 477,ale sedí to dobře.. Motor při běžné jízde jě právě překvapivě tichý, výkon je krásně lineární, byť maximální hodnoty nejsou nic zvláštního......

k brzdám, mám r.v. 75 a ten má vpředu dvouklíč, ten brzdí relativně slušně, jen to chce za páčku trochu zabrat, kotouč je holt jinde (477 jde na přední na 2 prsty)

kdybych měl vzít její provozní náklady, úsporněji by mne možná jezdila R1, trochu mne potrápila, ale dneska je na ní spoleh bez problémů.

já ji teda koupil relativně za dobře, a celkem dobře vypadající ale ceny znám, je to holt trochu vzácnost, co se dělala krátce a lidi se o to zajímají, podle toho ty ceny vypadají, zvlášť pokud je v trochu slušném stavu.

když jsem sháněl, objel jsem hodně překopávek (lidi se do telefénu dušovali že origo, a vždycky byly minimálně vejfuky nahoru...)

tuhle jsem sehnal přes známý známých a jejich příbuzné - díky čemuž znám nakonec relativně slušně její historii

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.2.2011 v 22:05 | Nahoru | #573
babajezi: jééé ŽUK - to byl pracant to auto pokud bylo aspoň trochu naložený projelo dost a uvezlo moc...

mělo dvoulitr motor ze 70k a byl to tříkvalt, člověk se rozjel, mrdnul tam 3 a dokud se nemuselo zastavit, byla tam... neobyčejně pružný motor...

na druhou stranu, nestyděl se vzít 15L....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 22:05 | Nahoru | #574
laďa prášil> Co do mě sakra pořád šťouráš To není vlákno o mě ale o Jawě.
Mimochodem to byla odpověď pro Bimba 750 a ne pro tebe.Nechápu v čem vidíš pohádku.
Víš kdo na tý fotce vůbec je?

Jawablázni

25.2.2011 v 22:06 | Nahoru | #575
Kafi: mno zajeď a můžeš se pokochat...

(reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 22:07 | Nahoru | #576
pech.> Problém byl v tom, že naloženej nešel zastavit
Ale jinak auto nezmar.Benzin stál 2,10 Kčs. To nikdo neřešil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 22:14 | Nahoru | #577
bimbo750> Motoricky je Jawa 650 špičková,jen karburátor Bing není dokonale sladěn,ale to je maličkost.Ostatní je horší.Mám najeto asi 25 tisíc km.Motorka má druhý tacho,třetí otáčkoměr,vše kvůli nefunkčnosti.Za sezonu mi popraskalo asi 28 drátů v zadním kole.Je to konstrukční vada,s tím doma nic neuděláš.Rozpadl se světlomet,taky konstr. vada.Opaveno doma.Elektrika? To je KATASTROFA.Dráty mají mít průměr 1.5 mm.Jawa montovala jen 0.75 mm. Proto mi 3krát shořela kabeláž už od baterky.Za sezonu mi motorka "sežrala" 5 baterií.Prostě fakt katastrofa,chtěl jsem motorku prodat ,třeba za 30 tisíc jen mít klid.Nakonec natažena nová silnější elektrika,nový regulátor,baterie a moto je spolehlivé.Detailů si ani nevšímám,s těmi se dá jezdit.Jawa 650 je pro kutily,ne pro ty kdo chtějí jen jezdit.Po koupi to chce motorku rozebrat,vše upravit a pak jezdit.Stejně jako jsme to za komunistů dělali s Škodou 100 nebo 120.DODO.Jen sakra proč to všechno musíme dělat my majitelé a neudělali to pořádně už v Týnci!!!Já už jsem dnes št'astným majitelem,ale kdybych při koupi věděl,co mě čeká,Jawě bych se obloukem vyhnul.Proto Jawu 650 doporučuju,ale musíš předem vědět,do čeho jdeš a co Tě,pokud předchozí majitel už úpravy neprovedl,čeká.Novou 650 Style už nekoupíš.Snad Tě tato odpověd' uspokojí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 22:19 | Nahoru | #578

babajezi píše: laďa prášil> Co do mě sakra pořád šťouráš To není vlákno o mě ale o Jawě.
Mimochodem to byla odpověď pro Bimba 750 a ne pro tebe.Nechápu v čem vidíš pohádku.
Víš kdo na tý fotce vůbec je?


Pravě o to mi jde, že mi je jedno, že jim nikdo neřekl jinak jak hrdinové od Dukly ( opravdu? ) , jak říkáš, ale zajímá mě To jsem já, to je Velký, to je Baborovský atd. Můžu Tě ujistit, že to nepovažuju za chlubení. Nemám důvod nic proti Tobě mít. Podoba s Chlestakovem je čistě náhodná.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.2.2011 v 22:22 | Nahoru | #579
babajezi: oteck, když jsem s ním jezdil, mne upozorňoval na brzdy, mělo to jednak bubny a druhak tam byla kapalina s nižším bodem varu (červená) takže on zezačátku brzdil normálně, ale hodně rychle se brzdy utahaly... já ho poznal až když stál benál 20-25.... byl tam nacpanej nějakej českej karbec, s polským to prej žralo jeěště víc

zajímavá byla taky ruční brzda na kardanu... na STK technik na válcích zatáhl ručku, a díky funkci diferáku to auto celý nadskočilo, jak zabržděním kardanu měly zadní kola tendenci, točit se proti sobě...

uvnitř to bylo celé z plechu.. přístrojovka, žádnej tapec, jen kus bílýho sololitu zespod střechy, řazení pod volantem ( to bylo šikovné )

luxusní výhled, sedělo se vysoko a v podstatě to nemělo žádné "A" sloupky, čelní sklo bylo složené ze 3 okolo předku a první plech byl rovně dolů - dveře.

náš Žuk byl přestavěn na malotraktor a prodán, dodnes to jezdí, jen s upraveným podvozkem a bez kastle....

Naposledy editováno 25.02.2011 22:26:01

(reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 22:29 | Nahoru | #580
pech.> No nějakej tisíc jsem se Šukem nalítal. Obvyklý for byl že to nevyřadilo zpátečku, přidalo si to jedničku a celý to zatuhlo. Pak nezbývalo než pod to vlýzt s pořádným kladivem a obě táhla na skříni rozrazit od sebe. Jinak ale auto dobrý a jezdil jsem s tím rád.Nedávno jsem to ještě v Příbrami viděl upravený jako obytňák.

(reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 22:32 | Nahoru | #581
laďa prášil> Já na tý fotce nejsem. Já to fotil.A nechci tu vyprávět o někom jiném osobní věci. "Hrdinové" vznikli po Poháru národů .

Jawablázni

25.2.2011 v 22:34 | Nahoru | #582
babajezi: jo na to si taky vzpomínám, ale tohle bylo zřídkakdy, dostal jsem instrukce, jak to poladit startovací klikou (jebnout s ní koncem přes páčky na převodoce a pak vyřadit znova)

(reakce na) Jawablázni

25.2.2011 v 23:11 | Nahoru | #583
milan1963> Koukám hodně podobný zkušenosti, za ty peníze nedotažený zmetek, přitom vyřešit všechny tyhle problémy by ani nezvedlo nijak zásadně výrobní cenu. S dráty se věc údajně má tak, že jim přišla překalená série drátů, které ale normálně dál montovali i když o problému věděli. Tohle už dost napovídá samotném přístupu továrny...
Dalši věc co by mě dost otravovala je u classicu dost atyp rozměr pneu a tím velmi omezený nebo spíš žádný výběr pneu. Celá motorka je taková garážovka u které nikdo moc nepřemýšlel.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

25.2.2011 v 23:45 | Nahoru | #584
Muj nazor je ze jawa uz není. To co dnes leze z fabriky neni nic moc... Jawa byla dobrá když dělala 2T který byli a jsou nesmrtelný. Myslíte si někdo že taková 650 nebo podobnej (ne)stroj bude za 50let jezdit??? kdepáááák... Dnes už se nedá koupit porádnej stroj. Když tak z Druhý,třetí ruky. Kdysi se věci dělali na kvalitu a nebyli až tak drahý. Dnes jen z toho naplnit kapsičky a to je vše... Není spolehlivější motorka než jawa nebo čz.

K srazu: moc rád dorazim, boužel stroj z Týnce nemám ale mám čz která má k týnci blíž než pionýr (ten se dělal kilometrýýýýý dalekooo od jawy).

Jawablázni

26.2.2011 v 11:28 | Nahoru | #585
No největšší sranda je ta ,že když přidedeme na sraz JAW do Německa (bývalé NDR) To byli Ti co u Stalingradu-stříleli do vzduchu. Tak vydíme,že si našich motorek váží víc, než My Češi tady u nás doma. A to tam měli svoje Emzety a simsony.

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 11:52 | Nahoru | #586

skodovak píše: K srazu: moc rád dorazim, boužel stroj z Týnce nemám ale mám čz která má k týnci blíž než pionýr (ten se dělal kilometrýýýýý dalekooo od jawy).


Můj názor je ten, že vytěsňovat Čezetu ze setkání Jaw by mohl jen blbec.
Bimbo> Nekecá!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.2.2011 v 11:56 | Nahoru | #587
endy: obzvlášť když motory vetšiny těch jaw, jsou vyrobené ve strakonicích.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.2.2011 v 11:57 | Nahoru | #588
jestli pojede na ten sraz i dědek tak se na to přijedu podívat jinak k tématu, měl jsem 125 Dandy a už mi taková sráčka nesmí do baráku furt se na tom něco sralo a nešli na to sehnat ani díly a to jsem jezdil přímo do Brodce(ů?)

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 12:07 | Nahoru | #589
pech.> Tebe bych tam (nebo kdekoli jinde) obzvlášť rád viděl, Roadster je vcelku rarita.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

26.2.2011 v 12:14 | Nahoru | #590
endy: jj, roadster je rarita, sice jsem původně jeho získání tak nějak vzdal, kvůli tomu že je jich 500 a lidi většinou ví, co mají doma... nakonec se ale povedlo, pravda - stál mne hodně peněz a lidi neznalí jeho výjimečnosti nechápali, proč jsem si nekoupil nějakou 500-600

jenže já nechtěl hórneta co je jich moc.., já chtěl roadstera, už proto, že stejně jako 471 co jsem sehnal předtím - krom toho že se mi líbili, na jejich výrobě pracoval můj otec...

přičemž za svoji éru práce v ČZ vyrobil i mraky vašich motorů 634 a 638

Naposledy editováno 26.02.2011 12:16:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 12:35 | Nahoru | #591
pech.> Ty mi dáváš, teď nevím, jestli smolíka prodat, nebo ještě přikoupit 175/477...

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 12:40 | Nahoru | #592
pech.> Nemám, čím bych Ti oponoval
rancher> Já bych Ti doporučil, abys smolíka prodal - ale počkej s tím chvíli, než si našetřím

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 13:12 | Nahoru | #593
rancher> Pacholíčka neprodávat !!!!!!!!!!!!!!!!! To bude brzy velmi ceněný kousek!

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 13:27 | Nahoru | #594
seikos> velmi stručné a velmi výstižné

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 13:27 | Nahoru | #595

babajezi píše: rancher> Pacholíčka neprodávat !!!!!!!!!!!!!!!!! To bude brzy velmi ceněný kousek!

Dyť, Já sem mu to taky říkal, už 3krát-klukovy nerozumnýmu.

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 13:40 | Nahoru | #596
posmiros> Co se dandyny týče tak bohužel už to neni takový jako starý jawy,ale zase musíš brát že to má o mnoho více věcí,podle mě jich je plno kvalitních,brzdy jsou snad nějaké odrůdy od bremba,kola italský a zbytek je českej,jediné čínské je bohužel motor,ale s tím jsem měl zatím problém jen co se týče netěsnosti a to se zaplácalo

Teď mi akorát ruplo těsnění mezi zadnímy třmeny a nefachá tacháč,ale musí se brát že ta motka je už 13 let stará a taky při koupi nebyla zrovna v extra stavu

Naposledy editováno 26.02.2011 13:41:27

(reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 13:53 | Nahoru | #597
babajezi, Bimbo> Mmmm, inzerát pořád visí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

26.2.2011 v 18:04 | Nahoru | #598

posmiros píše: jestli pojede na ten sraz i dědek tak se na to přijedu podívat jinak k tématu, měl jsem 125 Dandy a už mi taková sráčka nesmí do baráku furt se na tom něco sralo a nešli na to sehnat ani díly a to jsem jezdil přímo do Brodce(ů?)


Ber to tak,že spíš seženeš díly k motorce ze 60. let,než k Jawě 125,650,tedy vyrobené po roce 1990.To je moje osobní zkušenost.

Jawablázni

26.2.2011 v 19:11 | Nahoru | #599
Zdravim, nikdo neřek že ČZ budou odstrkovány:P

Jawablázni

26.2.2011 v 19:47 | Nahoru | #600
"Dudáci" budou za odměnu hromadně vyfotografováni před rozpadlou hlavní vrátnicí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist