paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Po Banditovi GSR ?
Zdravim motorkáři, chtěl bych se zeptat na Váš názor ohledně GSR 600. Jezdím 4 roky na Banditovi a naskytla se mi možnost za dobrý peníz koupit nové GSR 600. Je tam rozdíl ve výkonu, celkově technicky a zpracováním něco jiného než Bandaska, ale chci znát váš názor jestli do toho jít nebo spíš koukat po něčem silnějším.
Díky

Uzavřeno 18.04.2011 v 16:07 uživatelem JimmyB650
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Po Banditovi GSR ?

24.2.2011 v 20:17 | Nahoru | #61
projizdka ,pec pod snezkou

Po Banditovi GSR ?

24.2.2011 v 20:26 | Nahoru | #62
sorry,nejak to nejde nahrat ta fotka,podivej se mi do profilu

Po Banditovi GSR ?

24.2.2011 v 20:59 | Nahoru | #63
Cau. Mel jsem 4 sezony presne takoveho Bandita jako mas ty. Byla to moje prvni a zatim jedina motka, na ktere jsem jezdil, takze nebudu radit , jen vec nastinim z meho pohledu. Jelikoz mne zacla bavit sportovni jizda, vytaceni motoru se mi libilo. Vykon celkem postacoval, ale zbyle parametry jako podvozek , brzdy atd. bych uvital lepsi. Par krat jem jezdil i okruh a po sezone Bandita vymenil za tohle http://www.motorkar...rr-14113.html.Zelene pole otackomeru do 16 000 . Bavi mne zdimat tu motorku a na zdimani litroveho SS na draze ( na silnici to snad ani nejde) nemam koule .I do ty sestky nikdy nedorostu. Kdybych nemel blizko okruh tak bych koupil sportovniho nahace nebo polokapotu. Stacilo by mi 100 koní, hlavne at to ma dobry podvozek , brzdy atd.Nejradsi asi litrovy dvouval.

Po Banditovi GSR ?

24.2.2011 v 21:02 | Nahoru | #64

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po Banditovi GSR ?

24.2.2011 v 22:26 | Nahoru | #65

mirek27 píše: projizdka ,pec pod snezkou



To ti věřim, že jste byli na nějaký vyjížďce. Ale řekni mi, jak jste poznali, že to jede stejně?

Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 09:00 | Nahoru | #66
Za ty prachy vem 750

GSX-R 750

(reakce na) Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 09:22 | Nahoru | #67

Nikoss11 píše: To ti věřim, že jste byli na nějaký vyjížďce. Ale řekni mi, jak jste poznali, že to jede stejně?



taky bych z bandy 650 nedelal nejaký letadlo. 0-200 se u bandita ani nemeri, pac ma maximálku asi 205. GSR delá 0-200 asi za 20s nebo tak nejak, už na kilu bandit nestíhá. Obecně motorka se 100k (šestistovka) se v provozu udrží čehokoli do ca 160km/h. pokud nehodláš jezdit nad 160 casto nebo nemaj v bande vsichni litry, 100k staci. Ale ja bych prece jen dal radsi prednost tem 3-válcovým 108k Streeta. Taky jsem s B650 byl párkrát na vyjížďce a pozávodil jsem ho velmi snadno i na Versysu, ale tam je to hlavně o podvozku a průběhu krouťáku

Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 10:53 | Nahoru | #68
Přidámtaky názor. V roce 2008 jsem mel 6 Bandita 5 let a chtel jsem to vymenit za novejsi motorku,u dealera si domluvil projíždku na GSR, že bych ji pak objednal novou. Po pár metrech jsem hned vedel že to nechci,ale když jsem ji mel už tak jsem pojezdil. Je to proti Banditovi krátký,řadíš jak pitomec a blbě se na tom sedí.Na cestování to určitě není.Vrátil jsem to s díkem a bez dalsího svezení jsem si objednal zase 650 bandita K8 a spokojenost. Na něm jsem zase najel skoro 30tkm než jsem ho prodal. Ted už mám 12 GS,ale nejdriv jsem chtel 1250 GSF Bandit S

Naposledy editováno 25.02.2011 10:58:06

1 reakcí na tento příspěvek Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 16:16 | Nahoru | #69
Ani jsem nečetl všechny komentáře, ale pokud tě ještě zajímá ten můj - tak já mám GSRko od roku 2006. Taky jsem původně hodlal koupit "bandasku" s polokapotáží, ale naštěstí jsem to neudělal. A jaký GSRko je? Stačí se podívat a vzít to jedno podruhém: výkon 98 koní - to mená leckterý větší obsah - pokud nesrovnáváš se supersportama. Díky žebřinovému rámu z vakuově litého hliníku má skvělý podvozek, který se nekroutí a mašina sedí jak přišitá, takže ti dovolí víc, než se vůbec odvážíš po ní chtít. A ta zadní kyvka - fakt nádhera. Štelovat se dá tuhost na předním i zadním kole., takže si jí můžeš vyladit podle způsobu jízdy nebo momentální zátěže. Nikde ti nepřekáží žádný výfuk jako u drtivé většiny mašin. To velké sedlo je taky moc dobrá věc. A samotný motor? Když pominu takovou vychytávku jako je imobilizér - což není vůbec špatná věc - je to "stříkačka", navíc s precizní elektronikou, takže palivo dávkuje přesně jak má a kdy má, takže výsledkem je úžasný motor, který je fakt radost točit - a tomu nízkému výkonu "na spodku" taky nevěř. Jde do otáček tak lehce, že já osobně jsem nic takového nezaznamenal. Je to fakt úžasná mašina a má i skvělý zvuk. A to už vůbec nemluvím o tom, jak je to se vzhledem. Je krásná a dokonalá - je to fakt kráska. GSR 750 je pro mne velkým zklamáním - je to krok zpět a hlavně je vidět že hodně velkou roli hrála co nejmenší cena, takže je to spíš takový "bandasko-gsrkový paskvil" - staší porovnat tyhle dva typy a jen se podívat na zavěšení zadního kola, příšerný výfuk....no je to zkrátka šereda nepovedená a ani ten silnější motor tomu moc nepomohl. Takže za mě ti můžu říct - ber GSRko a vůbec o tom nepřemýšlej, já bych za jinou mašinu neměnil.

Naposledy editováno 25.02.2011 16:39:30

(reakce na) Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 18:39 | Nahoru | #70
No ono každého nebaví tak moc kroutit rukojetí,aby to letělo,někdo to chce mít bez podřazování na začátku otáček.
"Ne"výhoda točivých šestek je,že když chceš fakt letět,tak pro to něco musíš udělat (jeden nebo dva dolů a kroutit zápěstím).
Mně to sedí,protože se na to divočení jakoby tímto trochu psychycky připravím...jinak piánko

Naposledy editováno 25.02.2011 18:39:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 19:18 | Nahoru | #71
Nikoss11> myslis ze je to veliky rozdil???? bandit 62,5 kw (85 koni) a gsr 98 ale o 2tis. vic otacek,nevim ale rvaly to co to slo ,a jelo to stejne,tech 13 koni,smaze uz jen vaha jezdce.

Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 19:33 | Nahoru | #72
mno tak já jsem přestoupil z banďoura na vévodu, takže motor, brzdy podvozek totál jinej vesmír a konečně konečně jsem poznal co je to opravdová radost z jízdy, ale na začátek je banďour bezva nedám na něj dopustit takže bych možná doporučil zkusit přestup na nějakej velkoobjemovej dvouvál, ačkoliv něktří neprajníci tvrdí že je to polomotor

Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 20:42 | Nahoru | #73
Sestky jsou sestky, litr bude litr.
To GSR bude ve vsem lepsi, preciznejsi, modernejsi nez Bandit, ale porad stejna "trida", byt sportovnejsiho charakteru.

Jestli chces jit objemove vys, tak klidne jdi!
Budes tak mit "pohotovejsi" zatah, v nizsich otackach, bez nutnosti vytaceni.
Na druhou stranu Bandita 600 jsem nemel problem jezdit po silnicich kazdej kvalt do omezovace a proste motor drzet porad "nahore" - coz u RR

(reakce na) Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 23:33 | Nahoru | #74

mirek27 píše: Nikoss11> myslis ze je to veliky rozdil???? bandit 62,5 kw (85 koni) a gsr 98 ale o 2tis. vic otacek,nevim ale rvaly to co to slo ,a jelo to stejne,tech 13 koni,smaze uz jen vaha jezdce.



Souhlas, ale ta váha jezdce přece smaže 13 koní i z těch 85k Bandita, kdyby se jezdci vyměnili. A, že má o 2 tis/ot víc je snad lepší né..?!

Shrnul bych to tak, že GSR o proti B. určitě krok v před je.

Naposledy editováno 25.02.2011 23:33:54

Po Banditovi GSR ?

25.2.2011 v 23:43 | Nahoru | #75
nechci tady rozjiždět nějakej flame je ale podle mne jasný, že když bych přešel z banďoura na GSR tak to bude spíš krůček než krok, alespoň ve srovnání s tím když by šel o třídu vejš, základní otázka zní jestli o tu třídu vejš opravdu chce, já jsem třeba po banďourovi zvažoval přestup na K1200R nebo na b kinga no, ale nakonec se naskytla možnost solidní koupě jinýho stroje tak to dopadlo jinak, ale prostě jsem koukal o třídu vejš aby mi to zase něco dalo a nemusel sem si hned po sezóně drbat hlavu

Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 01:04 | Nahoru | #76
pro srovnání

1 reakcí na tento příspěvek Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 01:37 | Nahoru | #77
netvrdim ze neni GSR ve sve tride dobre, ale jak se rika s jidlem roste chut a je videt, ze si nikdy na motorce litrove nebo vyssi tridy nejel. Ne ze bych sjezdil vsechny stroje sveta, to rozhodne ne, ale pár desítek jich bylo a člověk pak už prostě vykristalizuje a zjistí co mu sedí a co ne. Já zjistil to, že bez 2 válců a objemu aspon 1000cc nejsem schopnej žít a líbí se mi právě to že můžu jen točit zápěstím když chci. Velkoobjemový 4-válce jsou zase príma na cestování, na běžný ježdění ale potřebuju ten 2V charakter, proto nemám K1200R ale R1200S, v penězích to rozhodně není.
A ještě z vlastní zkušenosti, první "velkou" motorku jsem měl pětikilo jednobuch 38k a pak jsem si koupil opět 500, ale 2V řaďák 50k. Radost mi vydržela asi 3 měsíce a věděl jsem že to byla pěkná ptákovina. Taky rozdíl 12k s podobnym kroutakem. Po půl roce a 4000km šla motka z baráku a 20 litrů v prdeli. Pak jsem si dal pár let pokoj a začal kontinuálně dalším krokem, tedy 600cc. Sjel všechny 100k 4-válce a nakonec koupil zase 2V řaďák, ale 650cc se 70k. To už byl konečně dostatečnej rozdíl. Radost mi vydržela tentokrát 2 roky Pak mi konecne doslo, ze pod litr to proste nepujde. Je fajn to mít takhle postupně, asi je to ideální a člověk se opravdu vyjezdí, ale stojí to love a pokazdy tomu neco po case zacne chybet. Treba ted uz vim, ze me nestaci ani tech 100k a 100Nm z 1000cc. Takový ty kecy ze co je nad 100k je zbytecnost to je picovina, kazdej to ma jinak. Mám ted 122k a 115Nm a stejne budu hledat zpusob jak mit hladsi plnejsi krivku bez propadu a nejakou tu kobylu a newtonmetřík navíc.
Proste clovek by el vyzkouset vic koncepci aby mohl vubec zjistit ktera mu vyhovuje nejvic.

bruselak: ja chvili zvazoval po Versysu práve B-kinga a nakonec jsem skoncil na Guzzi Sport 1200 neni větších protikladu. B-kinga jsem si sjel předváděčku a jednak se mi nevešly kolena do prolisů a bylo to na mě prostě moc rychlý a nabubřelý, omg!

Naposledy editováno 26.02.2011 01:42:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 01:54 | Nahoru | #78
Jack82> jj já b kinga taky pruboval, je to prostě něco jinýho než velkej dvouvál natož boxer, podle mýho ačkoliv je b king silnější atd. tak velkej dvouvál vyžaduje větší fortele prostě má větší funfaktor btw krásnej strojek máš

(reakce na) Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 02:04 | Nahoru | #79

bruselak píše: Jack82> jj já b kinga taky pruboval, je to prostě něco jinýho než velkej dvouvál natož boxer, podle mýho ačkoliv je b king silnější atd. tak velkej dvouvál vyžaduje větší fortele prostě má větší funfaktor btw krásnej strojek máš



jj svatá pravda dík, ty taky Musim říct že po italovi bramboře trochu toho fun faktoru chybí, ale je to precizní stroj co odpouští chyby, takovej superbike pro důchodce

Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 02:11 | Nahoru | #80
no tak guzzina je též parádička, onehdá sem jel s klukem co měl to velký dvanáctkový grisso a je to teda peklostroj jaxviňa

Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 02:16 | Nahoru | #81
guzzi byla pecka, často musim zatlačit slzu. s origo vejfukem práskala a bublala víc než ten muj chrchel Akrap, takovej neotesanec to byl. jenže já měl nějakej shit kus, mela svoje chybky a pořád jsem něčím drhnul o asfalt Po tom co manželka otěhotněla jsem si řek že ještě nejsem tak starej abych si neudělal radost něčím trochu sportovnějším a technicky dokonalejším a když už nemůžu mít to 330i tak aspoň motorku s vrtulí Ale Guzzi respect, mám jí v srdci a Grisu 8V bych se jako druhý motorce nebránil

Naposledy editováno 26.02.2011 02:18:12

Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 02:23 | Nahoru | #82
njn já jsem pořídil laďáky od soudruhů ze spojených států a mám z toho takovýho ptáka ohniváka strašně rádo si to střelí zvuk teď mám spíš dobrej tak na nejakej sraz hell angels ale je pravda že duke ještě krapet ožil nebo za to možná s tím laďákem víc tahám no už začínám bejt krapet off topic tak kdyžtak PM

Po Banditovi GSR ?

26.2.2011 v 15:49 | Nahoru | #83
Jestli chceš něco co se nemusí točit tak na GSR 600 ani nepomýšlej.
Předchozí
1 2 3
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill


TOPlist