Vyhrabal jsem jedno video z léta 2010.
Borec to nakonec ustál , takže to dopadlo dobře.
me se stalo neco podobnyho ze se kamos prede mnou zacal otacet na dalnici, mel tak 20-30km, levej blinkr (kterej mel ale dlouho a navic se presunul do prave casti leveho pruhu), ja k nemu prilit ve 140 a jak uhybal doprava, tak sem nevedel co bude delat a chtel ho vzit zleva, jenze najednou me zacal zavirat a ve zlomku vteriny mi docvaklo co chce delat a nakonec sem ho vzal zprava ale tesne o centimetry. rozdychaval sem to pak jeste asi pul hodiny, rozdil byl tak 100km/h, navic pred nim jely jeste asi 4 moto a domluva byla, ze se otocime na nejblizsim sjezdu z dalnice, kterej byl asi 100m dal, proste magor totalni a za otaceni na dalnici bych strilel na miste
Naposledy editováno 23.02.2011 17:31:24
1 reakcí na tento příspěvek málem moto crash
z videa vubec neni videt kdy zacal otaceci manevr, ale dle polohy pri mijeni rozhodne v momente kdy ta motka uz byla videt, setkavaji se v case 0:10 nikoliv 0:08
pokud se otacim tak nesu za tento manevr plnou zodpovednost, jelikoz ja krizim druhym cestu a jestli jede nekdo druhy 90 nebo 120 je uplne jedno to zadnej rozdil neni. kdyby ten druhej jel 200+ tak ok, ale takhle zcela jasna vina GSR
Jo jsem to celé posunul o 2 sec. Ještě jednou a pořádně. V 0:05 bylo GSR ještě v pohybu. Řekněme že k jeho úplonému zastavení došlo v čase 0:06-0:07. Přibližně v tuhle chvíli vyjel s tou CBR z té zatáčky a začal intenzivně zrychlovat. Za ty cca tři sekundy ujel těch cca 80 - 100 metrů. Takže průměrná rychlost někde v rozmezí cca 95 - 125 km/h. Vzdálenost samozřejmně pouze odhaduji a mohu se mýlit. To by se znalecky řešilo měřením. Takže v době před započetím otáčení ten na GSR vůbec nemusel to CBR vidět. No a čas rozjezd až jeho zastavení (prosím všimni si, že zastavil prakticky v protisměru) je určitě 2 - 3 sec. Ano hlídat jestli něco nejede je jasné, ale taky musíš koukat kam jedeš. Nelze se dívat furt jen za svá záda, ale je třeba hlídat také protisměr a na zvolenou jízdní dráhu. Nejsem soudní znalec, ale základní teoretické znalosti v oboru dopravních nehod mám. Kdybych na to psal posudek můj závěr by byl, že řidič vozidla Suzuki blabla v době započetí nemusel o vozidle Honda blabla vědět a proto mu také nemusel dát přednost. Plná čára na vozovce není, otáčení tedy není zakázano. Navíc chytrý právník co by hajil to GSR by jistě vznesl dotaz zda-li by k nehodě došlo pokud by CBR jelo max. 90 km/h (tady byse musela přešněji určit mnou odhadnutá dráha, protože moje rozmezí se blíží povolené rychlosti) a že řidič GSR nepředpokládal, že nějaké jiné vozidlo se mohlo pohybovat vyšší rychlostí než je povolená. A že tedy více než udělal udělat nemohl. Čistě můj názor, ale mohu toto video předat k posouzení skutečnému znalci co u nás přednáší analýzu dopravních nehod.
1 reakcí na tento příspěvek málem moto crash
ten typek s gsr se musel podivat za sebe a jakmile se zacal otacet, tak musel koukat neustale pred sebe i za sebe, otaceni na takovym miste je presne o tomhle riziku co tam probehlo a kdyby jen zastavil, kouk se, nic nevidel (o cemz silne pochybuju), natocil riditka, rozjizdel se, kouk se a videl ho, tak by zastavil mnohem driv nez v protismeru, proste si myslim, ze necumel vubec, jak je ostatne v nasich koncinach zvykem, ale porad na tom sme lip nez v polsku
ten nazor znalce by me celkem zajimal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) málem moto crash
Tak příští týden mu to předám. Jestli teda bude ochoten se tím zabývat. Samozřejmně s tím GSR se také ohlédnout nemusel. O vhodnosti otáčecího manévru by se dalo diskutovat, ale zakázán v tomto místě nebyl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) málem moto crash
Poggy píše: Bubrak ZX10R>
Tak příští týden mu to předám. Jestli teda bude ochoten se tím zabývat. Samozřejmně s tím GSR se také ohlédnout nemusel. O vhodnosti otáčecího manévru by se dalo diskutovat, ale zakázán v tomto místě nebyl.
otaceci manevr nebyl zakazan ale na miste kde se muze 90km/h je to sakra o usta a sakra je treba se koukat neustale vsude , za tim si stojim
Jinak co neubrzdis, to neokecas a cumet v zatacce co nejvic dopredu je snad zaklad, ni?
Takze v tomto pripade si myslim ze by to bylo uplne stejne.
1 reakcí na tento příspěvek málem moto crash
2 reakcí na tento příspěvek málem moto crash
a ted do mě
meti píše: možná je to blbost, ale když jedu, at už třeba 150 a vidim před sebou kohokoliv s blinkrem, tak se za něj zařadim a počkám, co vyvede. Fakt, že ten kluk s CBR chtěl šmudlu na GSR objet zleva napovídá o tom, že pravděpodobně GSR nehodilo blinkr doleva. A pokud je to tak, je to fatální dementovina pilota GSR. Rozhodně poloha GSR v křižovatce napovídá, že tam vymešlel kraviny. Alespon mě by přirozeně napadlo zvolit jinou stopu pro otáčení.
a ted do mě
Víš hovno, co je dobré
A pro toho týpka, co tady počítá sekundy na videu : Jdi se vysrat, wole, už vidím, jak ve 160-ti propočítáváš dráhu letu a dopadu, joudo... Na starost jsem měl 2 věci : Nesejmout bráchu a pak nejebnout sebou... Obě věci se zdařili a věřím, že se ku*evsky zapotil nejeden můj anděl strážný... Dále přiznávám, že mladému a nevyjěžděnému díděti jako jsem já CBR do ruk prostě nepatří... Nevyježděnost a umachrovanost hrajou v této chybě největší roli.
Tak ať Vám to jezdí...