1. C. STONER 1´30.107 323,4 km/h (1. v MotoGP)
2. C. CHECA 1´30.578 303,7 km/h (1. ve WSBK)
3. J. LORENZO 1´30.775 319,8 km/h (2. v MotoGP)
4. S GUINTOLI 1´31.196 306,3 (2. ve WSBK)
5. J. REA 1´31.206 312,5 (3. ve WSBK)
6. B. SPIES 1´31.386 319,8 km/h (3. v MotoGP)
7. M. SIMONCELLI 1´31.402 319,3 km/h (4. v MotoGP)
8. C. EDWARDS 1´31.415 317,9 km/h (5. v MotoGP)
9. N. HAYDEN 1´31.530 319,8 km/h (6. v MotoGP)
10. R. DE PUNIET 1´31.554 319,5 km/h (7. v MotoGP)
11. V. ROSSI 1´31.627 316,0 km/h (8. v MotoGP)
12. J. SMRŽ 1´31.654 307,1 (4. ve WSBK)
13. J. LASCORZ 1´31.866 306,3 (5. ve WSBK)
14. A. DOVIZIOSO 1´32.018 325,2 km/h (9. v MotoGP)
15. M. FABRIZIO 1´32.113 306,3 (6. ve WSBK)
16. M. MELANDRI 1´32.122 303,7 (7. ve WSBK)
17. E. LAVERTY 1´32.137 310,7 (8. ve WSBK)
18. T SYKES 1´32.272 308,9 (9. ve WSBK)
19. N. HAGA 1´32.299 308,9 (10. ve WSBK)
20. M. MELANDRI 1´32.367 322,2 km/h (10. v MotoGP)
21. M. BIAGGI 1´32.387 316,1 (11. ve WSBK)
22. J. WATERS 1´32.394 301,1 (12. ve WSBK)
23. R. XAUS 1´32.405 301,1 (13. ve WSBK)
24. L. HASLAM 1´32.539 309,8 (14. ve WSBK)
25. A. ESPARGARO 1´32.542 321,4 km/h (11. v MotoGP)
26. M. KALLIO 1´32.816 318,9 km/h (12. v MotoGP)
27. J. TOSELAND 1´32.880 305,4 (15. ve WSBK)
28. T. CORSER 1´32.994 306,3 (16. ve WSBK)
29. H. AOYAMA 1´33.190 318,3 km/h (13. v MotoGP)
30. A. BAUTISTA 1´33.224 317,4 km/h (14. v MotoGP)
1 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
Jinak to srovnání časů je masakr...je vidět, jak moc jsou ty motorky blízko...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
Ono i ty časy v Brně - tam ten rozdíl taky moc není...
1 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
2 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
Co ma SBK se seriovkou, krome nazvu motorky, vlastne spolecneho?
1 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
komu by vadilo, že by motogp jezdilo Brno zase přes 2 minuty? Mně ne...aspoň to bych stíhal se na to koukat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
Jen bych chtěl, aby se tam víc bojovalo...nic víc...a taky víc mašin...
1 reakcí na tento příspěvek O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
Porovnání časů z Brna!
GP 2010 - trénink Pedrosa 1,56,508 závod Lorenzo 1,57,524...dle něj jeli loni nějak pomalu Maximálka na cílovce cca 300!
SBK 2010 - Crutchlow 1,58,018 Crutchlow 1,59,291...to zajel po výměně zadního kola, pouze 6 jezdců jelo v závodě těsně pod 2,00. Maximálka na cílovce cca 290!
GP 2009 - Rossi 1,56,145 (dle mezičasů měl rozjeté poslední kolo pod 1,56) Lorenzo 1,56,670 (stávající rekord Masecu)
SBK 2009 - Spies 1,58,868 Biaggi 1,59,961. V závodech pouze 2 pod 2,00!
GP 2007 - jen pro srovnání protože 2008 bylo v tréninku mokro, Stoner 1,56,884 Stoner 1,58,3.
Zajisté jste si všimli rozdílu mezi tréninkovými časy a závodem. Jednoduché, od roku 2009 jsou v GP na rozdíl od SBK zrušeny kvalifikační gumy. V roce 2008 jsme měli smůlu (počasí) a předpoklad u GP s kvalifikační gumou - byl pod 1,55!
Dále v loňském roce omezení na 6 motorů u GP na sezonu, nádrž 21 litrů, výsledek je určitě na časech znát. SBK prakticky co závodní víkend jeden motor!
Tedy není to jen v objemu, ale v celkovém pojetí GP a SBK. SBK již není to, co mělo být smyslem těchto závodů, tedy závody upravených seriových strojů!!! Ono si tehdy technicky tyto dvě serie nemohly konkurovat - GP dvoutakty, SBK čtyřtakty. Každý si může najít povolené úpravy, to tady nebudu vypisovat - je toho opravdu hodně! A hlavně v SBK se to již taky dělá trochu obráceně, napřed speciál a až potom serie. Co kdysi prošlo Foggymu s Petronasem, by Aprilii a BMW procházet nemělo.
Takže není problém tady jásat, jak ty Gípíčka jsou o ničem - podívejte se spíše na časy Stocků, které spíše odpovídají té základní myšlence SBK - a ejhle Brno 2,03+ (tedy 7 vteřin)! A tento čas umí i Ondra Ježek!!!!
Tak a teď do mne, chápu že zde jistému klubu přispívajích se toto vůbec nebude líbit! Vždyť přece jsou ty GP jen trochu rychlejší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
Kubát píše: mamba54> kdyby tam byly obrovské rozdíly, o čem bysme se dohadovali? ale nikde není dané, že každý fanda motorsportu musí mít rád všechno co smrdí benzinem. já "bojuju" proti MotoGP, protože se mi nelíbí co z toho udělali. dřív to bývaly lepší závody než to co předvádí poslední sezony. ale zase je to jen názor. nikomu to nenutím
A že "nebojuješ" proti sbk. Z toho udělali to, že k sérii to má snad nejdál v historii, a závody jsou oničem podle let minulých. A jezdců každým rokem ubývá, narozdíl od motogp kde to stagnovalo před pár lety a bude už jen stoupat...Takže tvoje důvody k boji jsou dobrý, ale jaksi na špatné frontě..ale když myslíš
Mimochodem, JV to napsal naprosto přesně Kdo to ale vidět nechce, tak prostě neuvidí...
phaeton píše: komu by vadilo, že by motogp jezdilo Brno zase přes 2 minuty? Mně ne...aspoň to bych stíhal se na to koukat
Ale zase je uvidíš víckrát
ještě by slušelo srovnání s vyloženě stock sériovou motorkou
Naposledy editováno 23.02.2011 15:13:12
Kubát píše: mamba54> já "bojuju" proti MotoGP, protože se mi nelíbí co z toho udělali. dřív to bývaly lepší závody než to co předvádí poslední sezony. ale zase je to jen názor. nikomu to nenutím
Ale to ti nikdo nebere, Mamba54 to napsal taky přesně ...o té bílé vráně a buď černá nebo bílá !
Tady jde o to, že se stále něco mění a řeší na úplně jiné úrovni. Já mám třeba názor tento - možná je blbej, ale technicky to sedí.
V roce 2002 byly zavedeny 990! V 50.letech Pan konstruktér Walter při pohledu na MZ v Brně prohlásil...dvoutakty musíme počítat na objem 2x!!! Nikdy k tomu nedošlo, až po fantastických soubojích Yamahy (4V 2T) a Hondy (6V 4T)došlo k odchodu těchto značek a v 70.letech vymizely 4T úplně! Ale ty závody by se asi dnes nelíbily, protože zbytek dostával kolo i více.
Jenže - ono nyní po různých výpočtech a srovnávání vychází poměr mezi 2T a 4T na objem 1,6! Tedy kdyby byly od roku 2002 osmikila a společně s nimi půlltry, tak ta třída by vypadala trochu jinak dneska? Možná se pletu, ale motoricky by na tom byly ve své podstatě stejně.
Určitě jsi všiml, že v GP se něco děje...ale SBK jede stále natvrdo a tady je to jádro pudla - kdo na to bude mít??? V roce 1993 jelo v Brně kvalifikaci 46 jezdců o 36 míst na roštu! Teď...pomalu stejný počet jako v MotoGP??? Proč asi?