globalmoto_kveten





Téma: O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
23.2.2011 v 10:41
Mám vyhrazené ankety sice na neděli ale tohle sem nejde nedat Včera kluci z Fans of Smrž udělali tabulku dosažených časů při posledních testech WSBK a posledních trénincích MotoGP na okruhu Philip Island.

1. C. STONER 1´30.107 323,4 km/h (1. v MotoGP)
2. C. CHECA 1´30.578 303,7 km/h (1. ve WSBK)
3. J. LORENZO 1´30.775 319,8 km/h (2. v MotoGP)
4. S GUINTOLI 1´31.196 306,3 (2. ve WSBK)
5. J. REA 1´31.206 312,5 (3. ve WSBK)
6. B. SPIES 1´31.386 319,8 km/h (3. v MotoGP)
7. M. SIMONCELLI 1´31.402 319,3 km/h (4. v MotoGP)
8. C. EDWARDS 1´31.415 317,9 km/h (5. v MotoGP)
9. N. HAYDEN 1´31.530 319,8 km/h (6. v MotoGP)
10. R. DE PUNIET 1´31.554 319,5 km/h (7. v MotoGP)
11. V. ROSSI 1´31.627 316,0 km/h (8. v MotoGP)
12. J. SMRŽ 1´31.654 307,1 (4. ve WSBK)
13. J. LASCORZ 1´31.866 306,3 (5. ve WSBK)
14. A. DOVIZIOSO 1´32.018 325,2 km/h (9. v MotoGP)
15. M. FABRIZIO 1´32.113 306,3 (6. ve WSBK)
16. M. MELANDRI 1´32.122 303,7 (7. ve WSBK)
17. E. LAVERTY 1´32.137 310,7 (8. ve WSBK)
18. T SYKES 1´32.272 308,9 (9. ve WSBK)
19. N. HAGA 1´32.299 308,9 (10. ve WSBK)
20. M. MELANDRI 1´32.367 322,2 km/h (10. v MotoGP)
21. M. BIAGGI 1´32.387 316,1 (11. ve WSBK)
22. J. WATERS 1´32.394 301,1 (12. ve WSBK)
23. R. XAUS 1´32.405 301,1 (13. ve WSBK)
24. L. HASLAM 1´32.539 309,8 (14. ve WSBK)
25. A. ESPARGARO 1´32.542 321,4 km/h (11. v MotoGP)
26. M. KALLIO 1´32.816 318,9 km/h (12. v MotoGP)
27. J. TOSELAND 1´32.880 305,4 (15. ve WSBK)
28. T. CORSER 1´32.994 306,3 (16. ve WSBK)
29. H. AOYAMA 1´33.190 318,3 km/h (13. v MotoGP)
30. A. BAUTISTA 1´33.224 317,4 km/h (14. v MotoGP)
Anketa: Má vůbec opodstatnění MGP oproti WSBK vzhledem ke svým nákladům?
MotoGP je prostě the best
18%
13
MotoGP jezdci jsou jen namyšlené primadony
7%
5
Nejsou to až takové prachy
1%
1
Za ty peníze by měli být x krát rychlejší
67%
49
Záleží na jezdcích
1%
1
Záleží na okruhu a podmínkách
5%
4

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

23.2.2011 v 12:24 | Nahoru | #1
phaeton> jasně. taky se klaním k tomu, že elektroniky je tam hodně. a asi to i může ovlivnit závody. podle mě byly nejlepší závody v éře 990cm kolem roku 2004,2055 ( Rossi, Gibernau, Melandri, Hayden..) když to byly prostě surové bestie. ta rozhodnutí dorny je takové diskutabilní. původně zjistili, že 990 jsou prostě moc rychlé, tak panika omezit objem a naráz jsou ty osmikila rychlejší jak 990 ccm, ale zase o moc dražší, takže to nikdo nechce jezdit. tak azse panika a znovu návrat na litry. podle mě jim chybí nějaká dlouhodobá koncepce. ale zase toto je jenom takové moje plácání z nudy a nikomu to nenutím

(reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

23.2.2011 v 12:27 | Nahoru | #2
Kubát> ne, souhlas...roky 2004-2005 byly moc vyvedené...já chápu, že to má být evoluce vývoje té nejlepší techniky...ale je otázka, jestli to přetechnizování není na škodu...Nemluvím o časech, ale o divácích...a přece kvůli tomu se jezdí - sponzoři dají peníze, aby je lidi viděli, ne? a jestli se bude jezdit brno za 1:50 nebo za 2:10 je přeci úplně jedno...teoreticky, že jo tak 2:10 asi ne

Jen bych chtěl, aby se tam víc bojovalo...nic víc...a taky víc mašin...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist