globalmoto_kveten





Téma: O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?
23.2.2011 v 10:41
Mám vyhrazené ankety sice na neděli ale tohle sem nejde nedat Včera kluci z Fans of Smrž udělali tabulku dosažených časů při posledních testech WSBK a posledních trénincích MotoGP na okruhu Philip Island.

1. C. STONER 1´30.107 323,4 km/h (1. v MotoGP)
2. C. CHECA 1´30.578 303,7 km/h (1. ve WSBK)
3. J. LORENZO 1´30.775 319,8 km/h (2. v MotoGP)
4. S GUINTOLI 1´31.196 306,3 (2. ve WSBK)
5. J. REA 1´31.206 312,5 (3. ve WSBK)
6. B. SPIES 1´31.386 319,8 km/h (3. v MotoGP)
7. M. SIMONCELLI 1´31.402 319,3 km/h (4. v MotoGP)
8. C. EDWARDS 1´31.415 317,9 km/h (5. v MotoGP)
9. N. HAYDEN 1´31.530 319,8 km/h (6. v MotoGP)
10. R. DE PUNIET 1´31.554 319,5 km/h (7. v MotoGP)
11. V. ROSSI 1´31.627 316,0 km/h (8. v MotoGP)
12. J. SMRŽ 1´31.654 307,1 (4. ve WSBK)
13. J. LASCORZ 1´31.866 306,3 (5. ve WSBK)
14. A. DOVIZIOSO 1´32.018 325,2 km/h (9. v MotoGP)
15. M. FABRIZIO 1´32.113 306,3 (6. ve WSBK)
16. M. MELANDRI 1´32.122 303,7 (7. ve WSBK)
17. E. LAVERTY 1´32.137 310,7 (8. ve WSBK)
18. T SYKES 1´32.272 308,9 (9. ve WSBK)
19. N. HAGA 1´32.299 308,9 (10. ve WSBK)
20. M. MELANDRI 1´32.367 322,2 km/h (10. v MotoGP)
21. M. BIAGGI 1´32.387 316,1 (11. ve WSBK)
22. J. WATERS 1´32.394 301,1 (12. ve WSBK)
23. R. XAUS 1´32.405 301,1 (13. ve WSBK)
24. L. HASLAM 1´32.539 309,8 (14. ve WSBK)
25. A. ESPARGARO 1´32.542 321,4 km/h (11. v MotoGP)
26. M. KALLIO 1´32.816 318,9 km/h (12. v MotoGP)
27. J. TOSELAND 1´32.880 305,4 (15. ve WSBK)
28. T. CORSER 1´32.994 306,3 (16. ve WSBK)
29. H. AOYAMA 1´33.190 318,3 km/h (13. v MotoGP)
30. A. BAUTISTA 1´33.224 317,4 km/h (14. v MotoGP)
Anketa: Má vůbec opodstatnění MGP oproti WSBK vzhledem ke svým nákladům?
MotoGP je prostě the best
18%
13
MotoGP jezdci jsou jen namyšlené primadony
7%
5
Nejsou to až takové prachy
1%
1
Za ty peníze by měli být x krát rychlejší
67%
49
Záleží na jezdcích
1%
1
Záleží na okruhu a podmínkách
5%
4

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

23.2.2011 v 14:56 | Nahoru | #1
mamba54> kdyby tam byly obrovské rozdíly, o čem bysme se dohadovali? ale nikde není dané, že každý fanda motorsportu musí mít rád všechno co smrdí benzinem. já "bojuju" proti MotoGP, protože se mi nelíbí co z toho udělali. dřív to bývaly lepší závody než to co předvádí poslední sezony. ale zase je to jen názor. nikomu to nenutím

(reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

23.2.2011 v 15:04 | Nahoru | #2

Kubát píše: mamba54> kdyby tam byly obrovské rozdíly, o čem bysme se dohadovali? ale nikde není dané, že každý fanda motorsportu musí mít rád všechno co smrdí benzinem. já "bojuju" proti MotoGP, protože se mi nelíbí co z toho udělali. dřív to bývaly lepší závody než to co předvádí poslední sezony. ale zase je to jen názor. nikomu to nenutím



A že "nebojuješ" proti sbk. Z toho udělali to, že k sérii to má snad nejdál v historii, a závody jsou oničem podle let minulých. A jezdců každým rokem ubývá, narozdíl od motogp kde to stagnovalo před pár lety a bude už jen stoupat...Takže tvoje důvody k boji jsou dobrý, ale jaksi na špatné frontě..ale když myslíš

Mimochodem, JV to napsal naprosto přesně Kdo to ale vidět nechce, tak prostě neuvidí...

(reakce na) O kolik je rychlejší MotoGP oproti wsbk?

23.2.2011 v 15:32 | Nahoru | #3

Kubát píše: mamba54> já "bojuju" proti MotoGP, protože se mi nelíbí co z toho udělali. dřív to bývaly lepší závody než to co předvádí poslední sezony. ale zase je to jen názor. nikomu to nenutím



Ale to ti nikdo nebere, Mamba54 to napsal taky přesně ...o té bílé vráně a buď černá nebo bílá !
Tady jde o to, že se stále něco mění a řeší na úplně jiné úrovni. Já mám třeba názor tento - možná je blbej, ale technicky to sedí.
V roce 2002 byly zavedeny 990! V 50.letech Pan konstruktér Walter při pohledu na MZ v Brně prohlásil...dvoutakty musíme počítat na objem 2x!!! Nikdy k tomu nedošlo, až po fantastických soubojích Yamahy (4V 2T) a Hondy (6V 4T)došlo k odchodu těchto značek a v 70.letech vymizely 4T úplně! Ale ty závody by se asi dnes nelíbily, protože zbytek dostával kolo i více.
Jenže - ono nyní po různých výpočtech a srovnávání vychází poměr mezi 2T a 4T na objem 1,6! Tedy kdyby byly od roku 2002 osmikila a společně s nimi půlltry, tak ta třída by vypadala trochu jinak dneska? Možná se pletu, ale motoricky by na tom byly ve své podstatě stejně.
Určitě jsi všiml, že v GP se něco děje...ale SBK jede stále natvrdo a tady je to jádro pudla - kdo na to bude mít??? V roce 1993 jelo v Brně kvalifikaci 46 jezdců o 36 míst na roštu! Teď...pomalu stejný počet jako v MotoGP??? Proč asi?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist