Naposledy editováno 11.12.2011 21:27:55
MadPaul píše: NitroTT> Já se rozhoduju mezi tady ,nebo http://www.inmoto.c...o-rally-bile [/quote]
Přemejšlím, že asi vyzkouším plastový bez duralový výztuhy. Přeci jen když spadneš, tak ten plast docela vydrží a propruží. Uvidíme, ještě asi zkusím porovnat ty zkurvený a nechán udělat jiný vnitřní držáky.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Jak už sem psal. Mám celoplast od acerbisu a špatnýho slova bych na ně neřek. Je ale pravda, že s tim moc neflákám. Co sem ale jednou padnul a to kawa dělala kotrmelce (muj prní a poslední skok na kawě) a ohnul řidítka, tak se kryty neprotočili ani nijak nezničili..
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
U ochran ACERBIS se mi líbí kit TRIP FIT který zabraný pootočení krytů na řídítkách při pádu, protože vnitřní uchycení není na řídítkách, ale horním uložení šavlí.
Celé to bude asi z tvrdšího materiálu než ta náhrada na kterou jsme se oba nechali nachytat.
Na těch RACETECHách se mi zase líbí, že na koncích řídítek směřují dolu, což je bezpečnější! Protože to dovoluje pustit se řídítek při pádu vedle motorky a pokud jdeš přes řídítka!
To, že si o kryty můžeš lehce zlomit zápěstí při pádu do předu, je důvod proč tyto kryty nepoužívají motokrosaři.
A nebo zlomit prsty, pokud neudržíš rukojeť třeba při doskoku.
Asi bych se rozhodl, pokud bych je měl alespoň v ruce. Hlas dávám provedení Acerbis s kitem TRIP FIT.
Blíží se dvě výstavy v Praze a takový to nákup bych nechal. Třeba tam budou i jiná provedení a třeba i výstavní slevy
Naposledy editováno 21.02.2011 20:28:25
Matess727x píše: ...na té nové 250 jsem jel a nechtěl bych to. Slaboučký a takový,...no jak bych to řekl,...přišlo mi to poslepený, když jsem si prohlížel detaily.
Tak to jsi mě nepotěšil. Když jsem byl po SR na návštěvě u táty, tak mi dal nějakej moto časák, kde byl test jak ostrý, tak civilní 250ky. Blbec jsem ho u něj zapoměl . Snad se mi dostane brzy do ruky.
(obrázek je moc velký! do dalšího příspěvku dám menší )
Nejlepší by bylo skrátit páčky, ale to by mohl nastat problém na technický, protože kuličky na koncích páček jsou povinné!
Naposledy editováno 21.02.2011 20:55:15
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
skydxrv píše: Jen bych dodal k těm s hlinikovou výstuží že jsou super. Párkrát se mě na nic afrika lehla a nic .. jen jsou odřený plastový chrániče takže já spokojenost a jiný už brát nebudu jelikož když jsem se učil jezdit trošku terén páčky by mě stály mnohem více ..
Který s výztuhou myslíš?
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
kadeloid píše: Mates kup si nějakou tu trialku
...no přemýšlím o tom,...ale nevím, jestli to jde přihlástit na značky,...jak musím z města ven ať jedu kamkoli,...musím přes město, tak by to mohl být pak problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
kadeloid píše: Matess727x> Jde. Už sem se o to zajímal.
...čoveče,...láká mě to dost. Líbí se mi na tom hlavně to, že na "vylítání" potřebuješ méně prostoru a ikdyž by si se pohyboval někde po lesích a skalách, tak je ta tichoučká "šlapačka" taková nejmíň provokatívní.
Na značkách se prodávaj. Ptal sem se v jednom trial vláknu, ale nikdo to na to nedává, protože když ti projede motorka mezi nohama, tak ta značka je tam jaksi na obtíž To pak stačí udělat jen rychloupínák na město a pak zandat do báglu. Stačilo by asi i to co si dělal na KTM. Světla necháš a blinkry nepotřebuješ.
1 reakcí na tento příspěvek Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Matess727x píše: Storeman,...ty jsi to ale už myslím říkal ne?...že to jsou sice na pohled stejný blastry, ale asi budou každý jiný-minimálně jiná fabrika.Už jenom to, že já mám jiné ty úchyty na řidítky atd.
Tak tak! Samotné blastry jsou na pohled úplně stejné! I držáky mají stejný tvar, jen ty vnitřní jsou masivnější ale rozdíly jsou velké! Asi i v použitém materiálu.
Asi bych šel do těch, co ukázal skydxrv
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawa KLX 650 a všechny ostatní jednobuchy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 4 | 6.6.2024 v 19:49 PETARDAK |
špatně svítí, málo svítí kontrolky... Triumph Speed Triple, Triumph Sprint 955i ST, Triump... | kokoška. | 4 | 8.4.2024 v 15:18 pepe100 |
GPS Triumph Tiger 955i Triumph Tiger 955i | Ondra666 | 6 | 31.3.2024 v 19:35 Ondra666 |
zkušenosti S KLX 650R Kawasaki KLX 650 | Husa123 | 24 | 8.2.2024 v 22:16 Kohlstein |
Moto servisy Jihočeský kraj Kawasaki KLX 650 | LegitPasha | 4 | 3.12.2023 v 19:58 slabak2 |