Besttom
JollyJoker píše: FishX3> X11 je podobná Yamaze Buldock 1100
Jó "muscle bike" (Yamaha XJR 1300,Honda CB 1300,Kawasaki GSX 1400,Suzuki Bandit 1200) jsou krásné. Mít pod sebou motor "z auta" je paráda
Ale mně osobně to víc táhne k moderním naháčům FZ1N,CB1000R,Z1000 a nebo MT-01
X11 mi přišla větší než Buldock - seděl sjem na nich v rozmezí měsíců, tak se mi to mohlo zdát, ale přišla mi dospělejší :). Pisatel psal o 9tkovým Hornetu aten je přeci jen od mTčka dost daleko :) ... MT a už můžem debatit o Velkym MAXovi :). Pokud pominu potřeby zakladatele pak souhlasim ZED je fajn, MT ma styl. FZ je mraky, ale nelze popřít kvality - díky nimž je rozšířena, CB1000R je vlastně nastupce H9 ...teda alespon tak mi to přijde.
PS: bacha ať te tu neupalí - GSX je SUZUKI nikoli kawa, Kawa dělá v této kategorii ZRX (osobně nejhezčí pro mne ZRX 1200 R - Eddie Lawson - opět v realu moc pěkná motorka - z fotek mi to tak nepřišlo, ale osobní setkání vše změnilo)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
LucaGSXR píše: besttom> jo Bkinga to je krásná motorka
Jo to je a taky je zcela mimo mé finanční možnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: neresil jsem stav ani o co jde, jen jsem pouzil google avlazla na mne http://www.cars.cz/...286935762348654.html
x11 za 74t (ani jsem to necetl, ale mozna se vyplati hledat, preci jen je jeste zima...
taky jsem jednu videl u motojj mělník - treba ji jeste má
jináč ta X4 ,má v reálu větší koule než na fotkách, je to zajímavej stroj...mrkni někde v bazaru
Ta z toho bazaru vypadá zajímavě... No ještě uvidím, začínám se čím dál více přiklánět na stranu XJR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
besttom píše: Ta z toho bazaru vypadá zajímavě... No ještě uvidím, začínám se čím dál více přiklánět na stranu XJR
XJR je klasika s těmi žebry, ale je to na každém kroku. Taky ZRX má podstatně lepší podvozek a agresivnější motor. Netuším které ročníky,ale starší měly měkké rámy a tak to dost lidí rozmlátilo - ale na to se zeptej XJRkářů - ber to jen s rezervou jako naťuknutí co si máš ohlídat. Každopádně hodně zdaru a pokud uvidíš něco takového jako tady na fotce, tak zastav... třeba pokecáme :)
Naposledy editováno 14.02.2011 21:42:56
FishX3 píše: XJR je klasika s těmi žebry, ale je to na každém kroku. Taky ZRX má podstatně lepší podvozek a agresivnější motor. Netuším které ročníky,ale starší měly měkké rámy a tak to dost lidí rozmlátilo - ale na to se zeptej XJRkářů - ber to jen s rezervou jako naťuknutí co si máš ohlídat. Každopádně hodně zdaru a pokud uvidíš něco takového jako tady na fotce, tak zastav... třeba pokecáme :)
Ještě silně zvažuju GSX 1200. A tvá motorka je krásný kousek . Pokud bych takovou potkal, určitě zastavím, protože to na 100% budeš ty
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
[url=
Naposledy editováno 14.02.2011 22:09:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
[url= že ta cena bude asi nakonec hrát prim...
Jo a jak píše fish, že je jich na každém kroku,tak jsem ji mimo srazu Czech XJR Owners v podstatě neviděl.
Naposledy editováno 14.02.2011 22:50:53
besttom píše: Jo to je a taky je zcela mimo mé finanční možnosti
Jo to chápu motorka je dost náročnej koníček ted jsem objednala nahřejváky,nový rukojeti,krovku,ukazatel,přední masku jen pár drobností a podlamujou se mi taky kolena ale co bych pro tu svojí princeznu neudělala...
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
K XJR - ty problemy s měkkým rámem mi avizoval i mechanik - taky jsem to řešil s lidmi co ji maji a jak jsem pochopil rám došel vcelku masivního vývoje a je několik verzí. S četností to možná bude o lokalitě. Tady u nás vím asi o 6ti majitelích a další 4 co to měli a rozšvihali běhěm prvních 14dní - ale tam je to asi o jejich blbosti, o CB taky píšou "brutální zátah blabla " ale je to spíš hovado stroj na kterým bych snesl cca 30-50koníků navrch
co se tu kolem motá je cca 3 GSX 1400, žádná GSX1200 a jedna kawa ZRX 1200S.
Jsou to těžky stroje a určitým způsobem se s nimi člověk musí poprat, takže jak tu někdo psal - i avizo na měkký rám bychbral s rezervou - ne proto, že by to měl být uplný nesmysl, alel spíš bych se obával že podobné mouchy se díky váze asi projeví u celé této kategorie motorek.
Když jsem to řešil já, vyšla mi Kawa jako vítěz ohledně podvozku - ale stejně jsem si koupil CB :)
.PS: abych přesně specifikoval pověsti XJR - při agresivní jízdě se ve vyšší rychlosti rozvlnila a dotyčný nezvládl - ale jak píšu - je to kus železa a pokud si dotyčný myslí že se k tomu může chovat jako ke kolu, je na omylu - 260kg suché váhy se někde musí prosadit a tak je to holt občas souboj - není to kolo, jak říkají kluci co jezdí ZRX - Heavy Industry - to platí pro celou skupinu...
Naposledy editováno 15.02.2011 10:02:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
besttom píše: Právě, že ta cena bude asi nakonec hrát prim...
to tak vetsinou byva, me se taky libila gsx 1400 a nakonec sem zustal u 750, ale sem sni spokojenej, je to jednoduchy stroj, dost veci se na ni necha udelat sam, hlavne se mi libi ze si na ni muzu seridit ventili a nepotrebuju zadny podlozky, serizuje se klasicky sroubama a jeste ma karbice a zadna slozita elektrika.Jezdil jsem na Hornetu - když, tak devítku, šestka je fichtl. Na devítce docela zábava.
Podobně bandit - šestka hrozná nuda, dvanáctka super. Fazer je rachot, ale musí Tě bavit to točit... U mě vyhrál bandit a pořád vede. Ještě byla myšlenka na xjr 1300, ale na bandita to prostě nemá...
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
Lubík1300 píše: No paráda já si myslím že už s toho má hlavu jak pátrací balón .
Ani ne, prakticky už jsem se rozhodl, XJR 1300 nebo GSX 1200. Jednu z nich vyberu. Nejsem okruhový jezdec, mám dvě malé děti... Chci se kochat a občas přitopit pod kotlem, ale to spíše na rovince... Takže myslím, že to je pro mě jasná volba
besttom píše: Ani ne, prakticky už jsem se rozhodl, XJR 1300 nebo GSX 1200. Jednu z nich vyberu. Nejsem okruhový jezdec, mám dvě malé děti... Chci se kochat a občas přitopit pod kotlem, ale to spíše na rovince... Takže myslím, že to je pro mě jasná volba
Tak ještě mrkni na www.suzukibandit.cz a už nic jiného než bandita brát nebudeš. Fakt doost dobrá volba. Klidně se neboj starýho z roku 99 za padesát litrů... Jsou to držáky a právě ročníky do 2001 jsou nádherně laditelné, výkon a krouťák to má už z výroby větší než je v techničáku,...Ročník 2001-2006 je možná lepší přeskočit - občas se najde někdo, kdo je pomlouvá. Já teď šel už do vodníka 2007, už 1250, zatím se to tváří dobře. Předtím jsem měl 99, byl to masakrrr, excelent stroj (naměřených 127 HP, 110 Nm). Ale hlavně: dá se s tím jezdit pohodově, nemusíš to točit a kdykoliv brnkneš do plynu, je to rachot... Prostě objem ničím nenahradíš. A zároveň je to určitě sportovnější než xjr 1300, to je takový parník... Krásná motorka, ale parník
Co clovek to nazor, GSF je strizen do sportovnejsiho posezu nez GSX. Me osobne u GSF neoslovuje tvar nadrze a podsedlovky. GSX je vic do klasiky. Stejne XJR 1300, ZRX 1200, CB 1300, GSX 1400.
A tyto typy mne zase nejak extra jako parnik nepripadaji, parnik bych nazval spise stroje typu Goldwing a HD v plne cestovni vybave.
1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
re.negade píše: Suchá váha XJR - 222kg není tak strašná a jednomu není za jízdy těsno a nepohodlo, že by musel nutně někam spěchat i když klidně může.
Překvapilo mne to a tak jsem se na ty váhy podíval
XJR 1300 224kg, GSF 1200 214kg, GSX 1400 228kg,GSX 1200 211kg, CB 1300 224kg, ZRX 1200 222kg ....
koukal jsem na nahate verze r.v. 2001-2002, udávaná váha je suchá (u meho mazlika s polokapotou a ABS píšou 271Kg - což mi přijde nějak moc )
z uvedeného vyplývá, že jsou na tom váhou všechny prakticky stejně... vybočuje jen GSX1200 (r.v.99-2000)
čerpal jsem z BIKEZ
Naposledy editováno 16.02.2011 16:27:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
FishX3 píše: Překvapilo mne to a tak jsem se na ty váhy podíval
XJR 1300 224kg, GSF 1200 214kg, GSX 1400 228kg,GSX 1200 211kg, CB 1300 224kg, ZRX 1200 222kg ....
koukal jsem na nahate verze r.v. 2001-2002, udávaná váha je suchá (u meho mazlika s polokapotou a ABS píšou 271Kg - což mi přijde nějak moc )
z uvedeného vyplývá, že jsou na tom váhou všechny prakticky stejně... vybočuje jen GSX1200 (r.v.99-2000)
čerpal jsem z BIKEZ
Jsou to všechno mrchy těžký, ale vem to čert, krouťák to má takový, že tomu je těch pár kilo úplně fuk. Mimochodem nový bandit je ještě těžší než starý Ale stačí oddělat originál lauf a dát tam laďák. Hned je motorka o 15 kg lehčí.... Ten originál je neskutečný hovado -velikost i hmotnost.
Chybu neuděláš, vybírej co se Ti líbí. Pokud chceš občas zasportovat, tak bandit. U mě vyhrál vlastnostmi bandit - je to taková naprosto univerzální motorka, vzhledově ale i u mě vede xjr 1300 (teda z uvedených moto). Kdybych si mohl vybrat bez ohledu na finance, beru yamahu MT01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
PS: nic ve zlém
Naposledy editováno 16.02.2011 17:13:58
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 8 | 15.4.2024 v 23:27 2stroke |
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet | erichd | 2 | 1.4.2024 v 22:04 Johny89 |
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet | Pospaa1 | 21 | 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366 |
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet | VlaHa | 49 | 9.6.2023 v 19:52 mermex |