paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?
8.2.2011 v 15:42
Ahoj motorkáři, moje Virago už čeká na kupce a já mám ještě stále dilema, jakého naháče vybrat. Když jsem zvažoval Bandita nebo Fazera (obě šestky) doporučili jste mi Fazera a já byl v podstatě rozhodnutý. Ale vzhledem k tomu, že cena motorek jde dolů, říkám si, proč nejít rovnou do něčeho silnějšího. Na litrového Fazera si moc netroufám... Docela mě zaujala Honda CB 900f Hornet a ceny jsou docela příznivé, ale bohužel jsem neměl tu čest si na ni ani sednout a rád bych znal váš názor. Měřím 1,76 cm a chtěl bych vědět, jak bych na tom zhruba mohl být s posezem. Trochu se bojím, aby váha nespočívala na rukách, ale u tohohle typu motorky to snad nehrozí. A pokud by vás napadl ještě nějaký naháč s větším objemem okolo 75 000,- rád bych si přečetl i další názory. Díky moc a nezlobte se, že neustále vymýšlím, ale nechci za rok zase měnit motorku...


Besttom

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 18:18 | Nahoru | #181

JollyJoker píše: FishX3> X11 je podobná Yamaze Buldock 1100

Jó "muscle bike" (Yamaha XJR 1300,Honda CB 1300,Kawasaki GSX 1400,Suzuki Bandit 1200) jsou krásné. Mít pod sebou motor "z auta" je paráda
Ale mně osobně to víc táhne k moderním naháčům FZ1N,CB1000R,Z1000 a nebo MT-01



X11 mi přišla větší než Buldock - seděl sjem na nich v rozmezí měsíců, tak se mi to mohlo zdát, ale přišla mi dospělejší :). Pisatel psal o 9tkovým Hornetu aten je přeci jen od mTčka dost daleko :) ... MT a už můžem debatit o Velkym MAXovi :). Pokud pominu potřeby zakladatele pak souhlasim ZED je fajn, MT ma styl. FZ je mraky, ale nelze popřít kvality - díky nimž je rozšířena, CB1000R je vlastně nastupce H9 ...teda alespon tak mi to přijde.

PS: bacha ať te tu neupalí - GSX je SUZUKI nikoli kawa, Kawa dělá v této kategorii ZRX (osobně nejhezčí pro mne ZRX 1200 R - Eddie Lawson - opět v realu moc pěkná motorka - z fotek mi to tak nepřišlo, ale osobní setkání vše změnilo)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 19:49 | Nahoru | #182
besttom> jo Bkinga to je krásná motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 21:02 | Nahoru | #183

LucaGSXR píše: besttom> jo Bkinga to je krásná motorka


Jo to je a taky je zcela mimo mé finanční možnosti

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 21:10 | Nahoru | #184
za me je hezky nahac KTM SUPER DUKE 990

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 21:10 | Nahoru | #185

FishX3 píše: neresil jsem stav ani o co jde, jen jsem pouzil google avlazla na mne http://www.cars.cz/...286935762348654.html

x11 za 74t (ani jsem to necetl, ale mozna se vyplati hledat, preci jen je jeste zima...

taky jsem jednu videl u motojj mělník - treba ji jeste má

jináč ta X4 ,má v reálu větší koule než na fotkách, je to zajímavej stroj...mrkni někde v bazaru


Ta z toho bazaru vypadá zajímavě... No ještě uvidím, začínám se čím dál více přiklánět na stranu XJR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 21:42 | Nahoru | #186

besttom píše: Ta z toho bazaru vypadá zajímavě... No ještě uvidím, začínám se čím dál více přiklánět na stranu XJR



XJR je klasika s těmi žebry, ale je to na každém kroku. Taky ZRX má podstatně lepší podvozek a agresivnější motor. Netuším které ročníky,ale starší měly měkké rámy a tak to dost lidí rozmlátilo - ale na to se zeptej XJRkářů - ber to jen s rezervou jako naťuknutí co si máš ohlídat. Každopádně hodně zdaru a pokud uvidíš něco takového jako tady na fotce, tak zastav... třeba pokecáme :)


Naposledy editováno 14.02.2011 21:42:56

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 21:54 | Nahoru | #187

FishX3 píše: XJR je klasika s těmi žebry, ale je to na každém kroku. Taky ZRX má podstatně lepší podvozek a agresivnější motor. Netuším které ročníky,ale starší měly měkké rámy a tak to dost lidí rozmlátilo - ale na to se zeptej XJRkářů - ber to jen s rezervou jako naťuknutí co si máš ohlídat. Každopádně hodně zdaru a pokud uvidíš něco takového jako tady na fotce, tak zastav... třeba pokecáme :)


Ještě silně zvažuju GSX 1200. A tvá motorka je krásný kousek . Pokud bych takovou potkal, určitě zastavím, protože to na 100% budeš ty

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 22:08 | Nahoru | #188
besttom> Inazuma je take zajimava volba za rozumnou cenu. Rekl bych vyborny pomer cena/vykon

[url=

Naposledy editováno 14.02.2011 22:09:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 22:24 | Nahoru | #189
[quote=Jeff]besttom> Inazuma je take zajimava volba za rozumnou cenu. Rekl bych vyborny pomer cena/vykon

[url= že ta cena bude asi nakonec hrát prim...

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

14.2.2011 v 22:47 | Nahoru | #190
Nenech se zviklat tvrzením, že XJR má měkký rám, že se vlní atd. Jo to je možná poznat na okruhu při sakra ostré jízdě. Taky jsem byl z těchto "pověstí českých" doblblý, že jsem málem kupoval vyztuženou kyvku před vůbec prvním výjezdem a kupoval USD předek. Nic takového není třeba. Borci co s ní jezdili např CAC na okruzích tak měli poladěný podvozek jak píšu výše, ale na silnici stačí tak jak vyjela z pásu. Možná podložky nad pružiny, popř. popustit o pár mm na brýlích, vzadu Ohlinsy (to už nové mají - já ne). No to by bylo pak na pokec až ji koupíš
Jo a jak píše fish, že je jich na každém kroku,tak jsem ji mimo srazu Czech XJR Owners v podstatě neviděl.

Naposledy editováno 14.02.2011 22:50:53

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 07:54 | Nahoru | #191
Měl jsem H6, teď mám H9, posaz je na H9 malinko výše, takže paty už nepoložím na zem (měřím 183), co se týče posezu jako takového, záleží na tom jaké tam jsou řídítka, origo jsou asi méně náročné na zápěstí ale ovladatelnost je horší, takže preferuju širší řídítka, zápěstí si po chvilce zvykne, není se čeho bát, není to jako jízda na nanuku. Jen nevím jestli seženeš slušný kousek za těch 75 klacků, asi už bude mít dost najeto. Ale oproti H6 to táhne odspodu, to můžu potvrdit...

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 07:58 | Nahoru | #192

besttom píše: Jo to je a taky je zcela mimo mé finanční možnosti


Jo to chápu motorka je dost náročnej koníček ted jsem objednala nahřejváky,nový rukojeti,krovku,ukazatel,přední masku jen pár drobností a podlamujou se mi taky kolena ale co bych pro tu svojí princeznu neudělala...

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 09:36 | Nahoru | #193
Ještě Kawa ZRX 1200 nahá verze ZRX1200 nebo polokapota ZRX 1200 S - oboje do 75tis. U mne vedlo jak jsem zmiňoval ZRX 1200 R -- je to retro stroj s super podvozkem - byl to vyber nez jsem nasel CB ktere se mi libilo stejne amelo polokapotku.


K XJR - ty problemy s měkkým rámem mi avizoval i mechanik - taky jsem to řešil s lidmi co ji maji a jak jsem pochopil rám došel vcelku masivního vývoje a je několik verzí. S četností to možná bude o lokalitě. Tady u nás vím asi o 6ti majitelích a další 4 co to měli a rozšvihali běhěm prvních 14dní - ale tam je to asi o jejich blbosti, o CB taky píšou "brutální zátah blabla " ale je to spíš hovado stroj na kterým bych snesl cca 30-50koníků navrch

co se tu kolem motá je cca 3 GSX 1400, žádná GSX1200 a jedna kawa ZRX 1200S.

Jsou to těžky stroje a určitým způsobem se s nimi člověk musí poprat, takže jak tu někdo psal - i avizo na měkký rám bychbral s rezervou - ne proto, že by to měl být uplný nesmysl, alel spíš bych se obával že podobné mouchy se díky váze asi projeví u celé této kategorie motorek.

Když jsem to řešil já, vyšla mi Kawa jako vítěz ohledně podvozku - ale stejně jsem si koupil CB :)

.PS: abych přesně specifikoval pověsti XJR - při agresivní jízdě se ve vyšší rychlosti rozvlnila a dotyčný nezvládl - ale jak píšu - je to kus železa a pokud si dotyčný myslí že se k tomu může chovat jako ke kolu, je na omylu - 260kg suché váhy se někde musí prosadit a tak je to holt občas souboj - není to kolo, jak říkají kluci co jezdí ZRX - Heavy Industry - to platí pro celou skupinu...

Naposledy editováno 15.02.2011 10:02:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 14:07 | Nahoru | #194
FishX3> S tou stabilitou u těžkých motorek je to stejné. Přenos síly motoru na zadní kolo s váhou se projeví nějakým způsobem. Pomůže jak jsem výše popsal úprava podvozku a taky je vynikající tlumič řízení. Jo a taky stav zadní gumy. Po původním majiteli byla sjetá prostředkem a v zatáčkách jsem myslel, že si ustelu, jak se vždy zavlnila po překonání "rantlu" mezi sjetou ploškou a bokem pneu. Nevěřil bych, kdybych nezažil. Po koupi nové gumy si do zatáčky lehá sama.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 15:09 | Nahoru | #195
George1P> Jak jsem psal, je to o cele tehle skupině "mastodontu" a nelze očekávat stejné chování jako u sportů. Nicméně i zde jsou rozdíly - mohu se ze zkušenosti vyjadřovat jen ke srovnání ZRX a CB - a i tam ZRX jen zkušební jízda cca 16km (i když poměrně svižne a nebyla to zrovna autostráda). XJR máš ty a tak určitě víš o kladech i záporech. Kdyby kupoval CB můžu mu po necelých dvou sezonách (cca 25tis km) vyprávět zas já :)

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 16:35 | Nahoru | #196

besttom píše: Právě, že ta cena bude asi nakonec hrát prim...

to tak vetsinou byva, me se taky libila gsx 1400 a nakonec sem zustal u 750, ale sem sni spokojenej, je to jednoduchy stroj, dost veci se na ni necha udelat sam, hlavne se mi libi ze si na ni muzu seridit ventili a nepotrebuju zadny podlozky, serizuje se klasicky sroubama a jeste ma karbice a zadna slozita elektrika.

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 18:32 | Nahoru | #197
FishX3> Tak, tak...

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 18:41 | Nahoru | #198
Jezdil jsem na CB 750 - moc se mi líbila, měl jsem ji jednu sezonu. Žádný výkon, nespokojenost, nad 150 km/h to prostě nejede, žádná ochrana proti větru...
Jezdil jsem na Hornetu - když, tak devítku, šestka je fichtl. Na devítce docela zábava.
Podobně bandit - šestka hrozná nuda, dvanáctka super. Fazer je rachot, ale musí Tě bavit to točit... U mě vyhrál bandit a pořád vede. Ještě byla myšlenka na xjr 1300, ale na bandita to prostě nemá...

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 22:15 | Nahoru | #199
Za me H9. Sam jsem ho mel 3 roky. Zvladne strelbu , cestu do prace i dovolenou. Kdyz potrebujes vykon, staci otocit plynem. Na kazdej kvalt je ho dostatek.

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 23:13 | Nahoru | #200
Jezdím XJR dva roky najel jsem na ní 10000 km. Je to motorka těžká klasika s ocelovím trubkovým rámem akorát zadní kyvka je profilovaný hliník . V tom trubkovém rámu je uložený motor jako z auta . To že ta motorka se kroutí v zatáčkách jsem nikdy nepocítil je pravda že převážně jezdím podle pravidel ale občas si jí samozřejmě taky podržím . Bydlím v Jizerských horách kolem jsou samí serpentiny které si s oblibou projíždím . Ta motorka je dost těžká , 260kg živé váhy . Samozřejmě do zatáček se vodí jinak než jako například Yamaha Fazer 600 s kterou mám také zkušenosti ta se samozřejmě vede a chová v zatáčkách úplně jinak . S takovým fejzrem ten samí kopec se serpentýnama vyjedu rozhodně sportovněji a rychleji než s XJR kem . Je asi jasný že kdo pojede s XJRem jako naprostý hovado že se asi ta těžká motorka s trubkovým rámem bude chovat jinak než motorka s hliníkovým profilovým rámem . To si ale každém musí rozmyslet sám co chce jestli jezdit pohodově i trochu sportovněji na silné a těžké motorce a nebo pak jezdit stylem jak na okruhu .To bych ale raději doporučoval něco jiného . Já osobně říkám o XJRku že je to taková super klasika žebrovaný vzduchem chlazený čtyřválec , analog budíky a tvar jako staré krásné klasické motorky s pohodovou a sametovou jízdou . Jízda na ní je dle mého názoru tak něco mezi jízdou na chopperu – cruiseru a sportovní motorkou

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 23:15 | Nahoru | #201
No paráda já si myslím že už s toho má hlavu jak pátrací balón .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

15.2.2011 v 23:46 | Nahoru | #202

Lubík1300 píše: No paráda já si myslím že už s toho má hlavu jak pátrací balón .


Ani ne, prakticky už jsem se rozhodl, XJR 1300 nebo GSX 1200. Jednu z nich vyberu. Nejsem okruhový jezdec, mám dvě malé děti... Chci se kochat a občas přitopit pod kotlem, ale to spíše na rovince... Takže myslím, že to je pro mě jasná volba

(reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 09:08 | Nahoru | #203

besttom píše: Ani ne, prakticky už jsem se rozhodl, XJR 1300 nebo GSX 1200. Jednu z nich vyberu. Nejsem okruhový jezdec, mám dvě malé děti... Chci se kochat a občas přitopit pod kotlem, ale to spíše na rovince... Takže myslím, že to je pro mě jasná volba



Tak ještě mrkni na www.suzukibandit.cz a už nic jiného než bandita brát nebudeš. Fakt doost dobrá volba. Klidně se neboj starýho z roku 99 za padesát litrů... Jsou to držáky a právě ročníky do 2001 jsou nádherně laditelné, výkon a krouťák to má už z výroby větší než je v techničáku,...Ročník 2001-2006 je možná lepší přeskočit - občas se najde někdo, kdo je pomlouvá. Já teď šel už do vodníka 2007, už 1250, zatím se to tváří dobře. Předtím jsem měl 99, byl to masakrrr, excelent stroj (naměřených 127 HP, 110 Nm). Ale hlavně: dá se s tím jezdit pohodově, nemusíš to točit a kdykoliv brnkneš do plynu, je to rachot... Prostě objem ničím nenahradíš. A zároveň je to určitě sportovnější než xjr 1300, to je takový parník... Krásná motorka, ale parník

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 13:40 | Nahoru | #204
Počkej si na FGR Midalu

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 14:44 | Nahoru | #205
Jen drobne rozdily co se tyka GSF1200 a GSX1200 okolo roku 1999-2000. GSX je v serii osazena trosku jinymi karburatory a motor je vyladen pro jeste dynamictejsi zatah z nizsich otacek oproti GSF. GSX vzadu pruzi a tlumi dve jednotky, nema centralni tlumic jako GSF.

Co clovek to nazor, GSF je strizen do sportovnejsiho posezu nez GSX. Me osobne u GSF neoslovuje tvar nadrze a podsedlovky. GSX je vic do klasiky. Stejne XJR 1300, ZRX 1200, CB 1300, GSX 1400.

A tyto typy mne zase nejak extra jako parnik nepripadaji, parnik bych nazval spise stroje typu Goldwing a HD v plne cestovni vybave.

1 reakcí na tento příspěvek Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 15:17 | Nahoru | #206
Suchá váha XJR - 222kg není tak strašná a jednomu není za jízdy těsno a nepohodlo, že by musel nutně někam spěchat i když klidně může.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 16:25 | Nahoru | #207

re.negade píše: Suchá váha XJR - 222kg není tak strašná a jednomu není za jízdy těsno a nepohodlo, že by musel nutně někam spěchat i když klidně může.



Překvapilo mne to a tak jsem se na ty váhy podíval

XJR 1300 224kg, GSF 1200 214kg, GSX 1400 228kg,GSX 1200 211kg, CB 1300 224kg, ZRX 1200 222kg ....

koukal jsem na nahate verze r.v. 2001-2002, udávaná váha je suchá (u meho mazlika s polokapotou a ABS píšou 271Kg - což mi přijde nějak moc )

z uvedeného vyplývá, že jsou na tom váhou všechny prakticky stejně... vybočuje jen GSX1200 (r.v.99-2000)

čerpal jsem z BIKEZ

Naposledy editováno 16.02.2011 16:27:20

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 16:59 | Nahoru | #208

FishX3 píše: Překvapilo mne to a tak jsem se na ty váhy podíval

XJR 1300 224kg, GSF 1200 214kg, GSX 1400 228kg,GSX 1200 211kg, CB 1300 224kg, ZRX 1200 222kg ....

koukal jsem na nahate verze r.v. 2001-2002, udávaná váha je suchá (u meho mazlika s polokapotou a ABS píšou 271Kg - což mi přijde nějak moc )

z uvedeného vyplývá, že jsou na tom váhou všechny prakticky stejně... vybočuje jen GSX1200 (r.v.99-2000)

čerpal jsem z BIKEZ



Jsou to všechno mrchy těžký, ale vem to čert, krouťák to má takový, že tomu je těch pár kilo úplně fuk. Mimochodem nový bandit je ještě těžší než starý Ale stačí oddělat originál lauf a dát tam laďák. Hned je motorka o 15 kg lehčí.... Ten originál je neskutečný hovado -velikost i hmotnost.
Chybu neuděláš, vybírej co se Ti líbí. Pokud chceš občas zasportovat, tak bandit. U mě vyhrál vlastnostmi bandit - je to taková naprosto univerzální motorka, vzhledově ale i u mě vede xjr 1300 (teda z uvedených moto). Kdybych si mohl vybrat bez ohledu na finance, beru yamahu MT01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 17:12 | Nahoru | #209
vitnec> Sem celkem zvědav kolikrát se ještě zmíníš že je bandaska nej, to je jak reklama

PS: nic ve zlém

Naposledy editováno 16.02.2011 17:13:58

Naháč s větším objemem? Co takhle Hornet 900?

16.2.2011 v 17:46 | Nahoru | #210
Zapomínáte na horneta900.Ale on vlastně reklamu nepotřebue.Dobré zboží se chválí samo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 2 1.4.2024 v 22:04 Johny89
Zapojení ukazatele zařazení rychlos... Honda CB 900F Hornet Pospaa1 21 24.12.2023 v 09:56 Jirka7366
Baterie po X té [1, 2] Honda CB 900F Hornet VlaHa 49 9.6.2023 v 19:52 mermex


TOPlist