...tam
1.den 1209 km D.L.Ostrava-Francie
2.den 1036 km Barcelona
3.den 1010 km Gibraltar
4.den 394 km Faro
...dom, jo dom se fičelo: výjezd byl z Fara pondělí 20.čer. 13:30
a příjezd domů D.L.Ostrava. středa 22.čer. 23:58 a spotřeba stúpla...
1.den 1123 km Barcelona
2.den 1298 km Deutschland
3.den 1009 km D.L.Ostrava
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
Naposledy editováno 09.02.2011 00:00:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011
Petřičák píše: Jack82> Přesně tohle tvrdím taky... No uvidím s čím přijde Milan ohledně dovolené, takový maraton co tu byl nastíněný, fakt o své dovolené jet nehodlám. Takže ač nerad, začínám uvažovat o tom, že letos prostě pojedu na vlastní pěst, parťáka ni partnerky nemaje.
Kolega na BMW má nejspíš plechovou prdel... . Já bych to do Fara rád stihnul za 4 dny (můžu vyrazit až v neděli před začátkem. První den s využitím německé dálnice a co nejdál do Francie. Z minulých cest vím že se dá nějakých 1400 - 1500 km od brzkého rána do večera ukousnout. Přes Francii a pak i Španělsko raději po dálnicích nee a tak zbytek cesty po první třídě s občasným odbočením na nakouknutí k zajímavému místu. Turistika až cestou domů, na to budou skoro 2 týdny. Snad to letos vyjde.
...ale proti gustu žádnej dišputát, 3300 km děleno cca 400 km je cca týden t.j. víc jak 7 dní. Záleží kolik času kdo máme a kolik financí jsme ochotni investovat do hotelů nebo samotné jízdě na mašině...kolik hodin si dáme ? aby nás nebolela prdýlka... byli borci co do Fara jeli na půl cesty v dodávce a za sebou táhli na přívěsu motorky a ve španělsku hop...to prdel už tak moc nebolí...
nevím jak dlouho jste jeli těch 400 km za den hodin, ale my do oběda pětset dvě hoďky polední pauza a do večerky v pohodičce zbytek bez omezovánise zabukovaným hotelem...jo záleží jakého oře sedláš...a jak máš samotnou jízdu rád...
zdravím Kedaros, zadek je o.k. horší je to za krkem, jedna fuell-nádrž minimálně dvě kuř pauzy, kvalitní občerstvení, pár symbolických cviků... a sednout na mašinu až jak se ti chce jet dál...
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
Naposledy editováno 11.02.2011 09:40:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011
Petřičák píše: Mirek D> Pokud Tě zajímá také můj názor, pak jezdím Bridgestone Battlax BT023 vzadu a BT021 vepředu. Předek už mám hodně sjetý, teď na jaře měním taky za BT023. Výborná univerzální pneumatika, podrží v zatáčkách při razantní jízdě v optimálních podmínkách ale i v chladných dnech a na mokru. Cena je srovnatelná s konkurencí a předek i zadek mi vydržel shodně něco přes 14000 km.
Dík za tip. Moje GSX byla z továrny obutá do BT 020, dál jezdím zatím jen BT 021. Výdrž okolo 8000, odchází tak nějak zhruba stejně. Jezdím tedy jen cca do značek, na "hadr" by to bylo mnohem víc... .
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
www.viamichelin.com/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011
666S999 píše: route planer:
www.viamichelin.com/
Nevim,ale jet do Fara pres Bilbao a ne kolem vody,je myslim blbost,to muzes rovnou letecky
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
Blade_it píše: Nevim,ale jet do Fara pres Bilbao a ne kolem vody,je myslim blbost,to muzes rovnou letecky
Dával jsem jako "nejrychlejší trasu", pro Ty, co chtěj trhat rekordy. Když si modofikuješ trasu na "moto" a "sightseeing", popř mimo dálnice, tak budeš mít, co chceš...
Kdo chce kam...
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
čas celkový 56:19
čas pohybu 32:41
čas zastavení 23:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) faro 2011
bmwk1200gt píše: Ahoj Mirek D, já obouvám Metzeler Roadtec Z6 přední 20000 km zadní 16000 km jízda 90% ve dvojko s plnou bagáží. Není špatné si i přezout ve Francii vyšlo to podstatně kupodivu levněji Micheliny taktéž sporttouring byly asi v akci a zadní i s výměnou vyšla na 114 Evropských šmoulů a vydržela 13000 km...jo nebyl jsi ve Faru 2006 ?
Zatím jsem tam nebyl.. .
Plzeň - Rýnské vodopády.............dálnice v Německu.........570km
Rýnské vodopády - Andermatt.........(Furka, Grimmel a Siska)..200km + passa dle nálady
Andermatt - Aosta..................(Grande Dixence-přehrada)..300km
Aosta - Goullestre................(Routes des Grandes Alpes)..300km
Goullestre - Apt................................(Roussillon)..200km
Apt - Boucanet.........(Fontaine,Pont du Gard,Le Beaux,moře)..200km
Boucanet - Carcassonne........................................200km
Carcassonne - Andorra.........................................170km
Andorra - Barcelona...........................................200km
Barcelona - Elche......(datlový háj)..........................577km
Elche - Granada........(palác Alhambra).......................395km
Granada - Ronda - Gibraltar - Tarifa..........................350km
Tarifa - Faro.................................................400km
Zpět jedu středem Španělska a v podobném stylu na deset dnů i s jedním dnem pro Paříž.
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
Naposledy editováno 15.02.2011 19:48:47
1 reakcí na tento příspěvek faro 2011
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |