V duchu s ostatnimi komentari pod videem nechapu chovani policajtu, kteri kvuli skalpu motorkare ohrozili mnohem vic lidi nez motorkar sam
Naposledy editováno 09.02.2011 20:47:56
4 reakcí na tento příspěvek Stary video s Ghostriderem
Jinak tohle mne docela dostalo. Si odřel kolínko a přijelo tam záchranářů jak k vlakovýmu neštěstí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
Naposledy editováno 09.02.2011 21:18:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
Asi kvuli tomu zaloziv vlakno
Naposledy editováno 09.02.2011 21:31:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
[img]
Naposledy editováno 09.02.2011 21:43:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
SVSkritek píše: Takle to radej v te knize.
Divná technika, brzdit v zatáčce
Takhle by opravdu měla vypadat dobře projetá zatáčka do půlky brzdit a zas opatrně přidávat
Naposledy editováno 09.02.2011 22:26:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
Švagr píše: Divná technika, brzdit v zatáčce
No kdyz to tak vezmes. Tak od pulky zatacky nebo jeste driv pridavas. Tak proc v najezdu nebrzdit. To hlavni co mi vrta hlavou je jak moznat že clovek už brzní moc. Abych nedopadl jako ten týpek na videu.No možná založím vlákno.
Naposledy editováno 09.02.2011 22:30:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
SVSkritek píše: No kdyz to tak vezmes. Tak od pulky zatacky nebo jeste driv pridavas. Tak proc v najezdu nebrzdit. To hlavni co mi vrta hlavou je jak moznat že clovek už brzní moc. Abych nedopadl jako ten týpek na videu.
No možná založím vlákno.
Ale nšco mi říká že z toho zase bude 10stránkový flame
Když to přebrzdíš tak to zaručeně poznáš
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
SVSkritek píše: Ghostrider a sjc!
Jinak tohle mne docela dostalo. Si odřel kolínko a přijelo tam záchranářů jak k vlakovýmu neštěstí
To je lulin
Ale štěstí měl, bo rifle a tenisky
Holt koupil Bullíka a na skuru již dolárky nezbyli
LULINA
Naposledy editováno 09.02.2011 23:19:59
Švagr píše: Divná technika, brzdit v zatáčce
jednak to není brždění v zatáčce, ale dobržďování do zatáčky, což je rozdíl. Jednak se ti může stát kdykoli, že zatáčku neodhadneš - nebo ji můžeš klidně odhadnout, ale bude něco v cestě-díra, štěrk, debil a pak přibrzdit musíš.
Já se snažím zbrzdit před zatáčkou přední a pak už max lehce dobržďovat v náklonu zadní - motorka se nestaví, spíš naopak se sama naklání. Prudké "skočení" na přední brzdu v náklonu je konečná(třeba ten blbec na Buellu to je opravdu extrém)-a paradoxně to ani nemusí znamenat dorvání brzd. páčky až k řidítku.
Sice existuje poučka, že jet jen tak rychle, na jak daleko vidím, ale jezdit do zatáček 20km/h by asi nebavilo nikoho
Naposledy editováno 10.02.2011 07:21:59
SVSkritek píše: tigerbou> No právě ono kvuli tomu dost padaj i závodníci že přebzrděj při zatáčení přední kolo.
tak o tom to zrychlovani na okruhu je .. ze se snazis tu hranici trefit ... to ze kolo ztraci adhezi se da poznat... zalezi pak samo na nastaveni motorky, pneu atd...
han: to vlakno o brzdeni v zatacce uz tu bude mockrat, co ja si pamatuju tak jedno rozsahly zakladal treba nofear .... takze staci najit a precist to a nemusi se zakladat znova.
1 reakcí na tento příspěvek Stary video s Ghostriderem
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
dewwil píše: když se moto začne nebezpečně rovnat stačí povolit brzdy,
Když se začne motorka bržděním rovnat stačí jen více zatočit, pokud tedy nevyjedeš z Kammovy kružnice.
Dobrý je uvědomit si proč se motorka přední brzdou v zatáčce snaží rovnat, nesnaží, pouze působíš silou proti směru jízdy na to řidítko (boční stranu pneumatiky) kam to klopíš.
Síla působí po směru zatáčení, to jest opačně než se jednostopá vozidla zatáčí.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stary video s Ghostriderem
Jurawood píše: Když se začne motorka bržděním rovnat stačí jen více zatočit, pokud tedy nevyjedeš z Kammovy kružnice.
Dobrý je uvědomit si proč se motorka přední brzdou v zatáčce snaží rovnat, nesnaží, pouze působíš silou proti směru jízdy na to řidítko (boční stranu pneumatiky) kam to klopíš.
Síla působí po směru zatáčení, to jest opačně než se jednostopá vozidla zatáčí.
Takhle sem o tom nepřemýšlel
Já buď vykrouhnu zatáčku, nebo to rozvěsím po asfaltu
Půjdu na to vědecky....