paolo_novy Přidat reklamu

Téma: malej litr
 
25.1.2011 v 21:50
Hledám co nejmenšího litra - většina mašin je pro mně docela vysoká ( ne chooper - a ne Ducati).
Mám zatim H6 (r.v. 2005) ale chtěl bych něco trochu silnějšího nejde o rychlost , spíš o zátah (dal bych přednost dvouvalu ale 4val muže být taky).

Za každou radu předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

28.1.2011 v 21:58 | Nahoru | #241
Ať si říká kdo chce co chce,nejlepší je VÉ DVA prostě

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 22:20 | Nahoru | #242

kury72 píše: Ať si říká kdo chce co chce,nejlepší je VÉ DVA prostě



no to urcite...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 22:23 | Nahoru | #243

R1PYCO píše: hele ja bych na tvym miste zacal poradne jist a pockal jeste pul roku az vyrostes woe..

a dvouval si nekupuj to fakt nejede a fakt si nedelam prdel.. a z kroutaku na prdel taky nepadnes... zlate ctyrcval.. tam je aspon naka progrese a kdyz podrzis hefta tak se aspon neco deje.. od 10 mas jeste furt 4.500 otacek kdy to tahne, tahne tahne a tahne.. 4ka 275, 5ka 299 a dal uz vlastne radit nemusis.. a V2.. radeji nemluvit.. by me zajimalo co za lulany tvrdilo ze V2 jede... bud se vyvoj behem 2 let fakt posunul o vesmir, nebo proste ti co tvrdili ze V2 brutal jede jako svbine jen kecali aby se pak svyho polomotoru ufnukany, ucukjanyho, nedomrlyho zbavili...

ale pokud ti nevadi ze to nepojede a hledas zabavu na dyl.. tak jo.. kup si V2 budes se s nim prat furt.. neda pokoj.. je jak maly dite ktery breci hned jak ho pustis z naruce a neprestane ani kdyz si myslis ze ho to prestane bavit..


Máš naprostou pravdu. Twin nejede. Prosím tě nekupuj si ho. Kámoš si koupil S2R (80 HP) a přesedlal na něj ze 110HP CBR a je z toho strašně nešťastnej, že nemůže jezdit po okrskách 3 kila....ale na druhou stranu konečně dal koleno a už mu neujíždíme v zatáčkách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 22:33 | Nahoru | #244

Marex píše: Máš naprostou pravdu. Twin nejede. Prosím tě nekupuj si ho. Kámoš si koupil S2R (80 HP) a přesedlal na něj ze 110HP CBR a je z toho strašně nešťastnej, že nemůže jezdit po okrskách 3 kila....ale na druhou stranu konečně dal koleno a už mu neujíždíme v zatáčkách.



on ma nejaky problemy s rozsahama kloubu...?
kdybys videl na cem se da jet koleno...hochu hochu.. a nejspis jakmile zacal davat koleno tak zrychlil vid? porad kamosovi at ser ty vydechly pelesiny zbavi, kdyz uz umi dat koleno a poridi si stary cebro zpatky... treba event nejakou mensi mršinu nez mel.. aby ji mohl verit.. myslim ze mu pak uz prestanete stacit zase vy... zatacky pudou stejne rychle a na rovinkach se mu vratiu zivot.. do 3kil sice asi se 110k bude chybet dost.. ale aspon nebude muset brecet ze to nejede po rovince..

je tu jedna takova pekna tahla zatacka.. kdyz ji jedu doprava vnitrkem.. sedim na moto jako strejda da se jet 200 a pokud v ni nic nebude.. je to slusnej naklon a pohoda...
nebo ji muzes jet zpatky vnejsim obloukem jako levou.. kdyz jsem jel zpatky tak na koleni 170 a uz jsem se bal tomu dat vic... fakt je ze tahle zatacka jako leva podle me vic svadi ze tam nekdo bude predjizdet kdo si mysli ze vidi dost daleko.. a jako prava vnitrkem z ty druhy strany zase naopak k npredjizdeni naslepo nesvadi... kazdopadne primarne te koleno nezrychli...coz asi vis sam.. ale je to fajn vec kdyz uz jezdis gumy davno do kraje jak si tam vytvorit par cm masa pro naklon navic..

to ze drzis nejakyho capka kterej nema problemy s rozsahem kloubu jeste zdaleka neznamena ze se drzis nekoho kdo je rychlej.. jakakoliv porqdna rovinka a uz se nemas koho drzet... mozna je ti to jedno.. ale kdyz nekdo svoji motorku ktera jede ale narozdil od tvy i porovine ovlada stejne jako ty tu svoji, tak se ho budes drzet tak jednu dve zatacky...

takovejch uz bylo pilotu co jsou po treti zatacce nudni...
ale treba ty es zrovna ta vyjimka co proste pojezdi ostatni kluky na celejch motorech i kdyz ma pod prdeli midi polomotor

Naposledy editováno 28.01.2011 22:41:53

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 22:42 | Nahoru | #245

R1PYCO píše: on ma nejaky problemy s rozsahama kloubu...?
kdybys videl na cem se da jet koleno...hochu hochu.. a nejspis jakmile zacal davat koleno tak zrychlil vid? porad kamosovi at ser ty vydechly pelesiny zbavi, kdyz uz umi dat koleno a poridi si stary cebro zpatky... treba event nejakou mensi mršinu nez mel.. aby ji mohl verit.. myslim ze mu pak uz prestanete stacit zase vy... zatacky pudou stejne rychle a na rovinkach se mu vratiu zivot.. do 3kil sice asi se 110k bude chybet dost.. ale aspon nebude muset brecet ze to nejede po rovince..


Nepochopil jsi mě. Netvrdím, že je rychlejší. Z ostrýho vinglu tě twin vypálí líp, než řaďák a ten mě to zase vrátí na rovince (teda né, že by mi rovinky na mašině činily nějaký potěšení) Je šťastnější a víc ho to baví. Na co potřebuješ na silnici 200 kobyl? Leda na nějaký mindrák z velikosti přirození, jako si dneska kupují chlapi offroady, SUV atd. a leštěj to od soli z dálnic. Pokud si chceš jízdu po silnici užít, nepotřebuješ víc, jak 70 kobyl. Nic proti nadupaným mašinám,ale je to spíš o pocitu větší síly mezi stehnama. Taky jsem zvažoval, jestli litr SV, nebo litr Raptor. Nakonec vyhrála 650, pže je s tím jednoduše větší prča. Řadovej čtyřvál mám v autě a popravdě mě tahle koncepce v žádné mašině nebavila,ale nikomu to nebudu vymlouvat. Zkus to nějak pochroustat.
Edit: Ps:Já dal jednou koleno i na babetě,ale dost to přes ty šortky drhlo a ještě mě nakopaly šlapátka..... ne, opravdu jsem to neustál. Mám kanape v centru města, za těch 5 let dva ubroušený stojany a babetu jsem věnoval synovci....tomu ji ukradli.

Naposledy editováno 28.01.2011 22:45:24

(reakce na) malej litr

28.1.2011 v 22:52 | Nahoru | #246
Budvik: Raptor má poměrně měkej zadní tlumič, takže jestli chceš mašinu, na kterou budeš moct pořádně zatlačit, není SV,ani Raptor (v sérii) to pravé ořechové. Výběr ze zánovních twinů máš dneska ale dost omezenej. Když se ti nelíbí Tuono, nebudeš kámoše stejně stíhat....ostatně Tuono není Naked. Je to spíš Street.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 23:15 | Nahoru | #247

Marex píše: Nepochopil jsi mě. Netvrdím, že je rychlejší. Z ostrýho vinglu tě twin vypálí líp, než řaďák a ten mě to zase vrátí na rovince (teda né, že by mi rovinky na mašině činily nějaký potěšení) Je šťastnější a víc ho to baví. Na co potřebuješ na silnici 200 kobyl? Leda na nějaký mindrák z velikosti přirození, jako si dneska kupují chlapi offroady, SUV atd. a leštěj to od soli z dálnic. Pokud si chceš jízdu po silnici užít, nepotřebuješ víc, jak 70 kobyl. Nic proti nadupaným mašinám,ale je to spíš o pocitu větší síly mezi stehnama. Taky jsem zvažoval, jestli litr SV, nebo litr Raptor. Nakonec vyhrála 650, pže je s tím jednoduše větší prča. Řadovej čtyřvál mám v autě a popravdě mě tahle koncepce v žádné mašině nebavila,ale nikomu to nebudu vymlouvat. Zkus to nějak pochroustat.
Edit: Ps:Já dal jednou koleno i na babetě,ale dost to přes ty šortky drhlo a ještě mě nakopaly šlapátka..... ne, opravdu jsem to neustál. Mám kanape v centru města, za těch 5 let dva ubroušený stojany a babetu jsem věnoval synovci....tomu ji ukradli.



ok.. tohle co pises je kombinace faktu a tvejch osobnich postrehu - coz je naprosto vporadku .. vidim to ted trochu jinak.. ted pres zimu jak nejezdim tak mam pero uz mensi (nesaha mi uz pod koleno) a je to docela ok.,. ale jeste ze nejde jezdit prilezitostne, to by mi zase vyrost aznas to.. v zime kdyz solej..

jo ja ten pocit vetsi sily mezi nohama chci.. teda me se spis ze drzsis vetsi ŠÉM v ruce nez mezi nohama.. ale to je jedno.. v cechach neznam zadnou cestu ktera by trvala projet vic nez 2 minuty a kde bys prednosti V2 mohl vyuzit a nemohl vyuzit prednosti radaku. hele najezdil jsem hodne na RN19 se 180 k a kdyz pak sednes na 125 k (V2 i r4) tak to predjizdeni je fakt tristni.. mam dycky pocoit ze se nic nedeje.. kroutim heftem nadoraz, honim to skoro do cervenyho.. ale nic!

zajimava otazka je proc tvrdis ze to nepotrebujes (200 taznych zvirat)¨kdyz vykonu neni nikdy dost.. nejspis protoze vykon nevyuzivas.. hele fakt nic proti tobe nemam, myslim ze jsi sem hodil ted dva velmi ferovy pousty, ale fakt bych chtel videt jak se drzis supersportu a nepotrebujes vykon.. treba na zeleznaku..
bez prdele - ja si myslim ze to neni mozny, takze bys me mozna vyvedl z omylu.. no ale uz jsem se nedivil dlouho.. normalne bych slezl z ty svy a sel bych te odprosit a pak uz bych vsude rikal ze jsi be´´MÁREX je nejvetsi borec na svete ketere´j kropi litry na malym dvouvalci jako nejakej paranormalni pilot...!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 23:25 | Nahoru | #248
R1PYCO> Hele budes jezdit radsi na necem co te vic bavi nebo na necem co te tolik nebavi ale je to rychlejsi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

28.1.2011 v 23:33 | Nahoru | #249

pylot píše: R1PYCO> Hele budes jezdit radsi na necem co te vic bavi nebo na necem co te tolik nebavi ale je to rychlejsi?



tohle je naprosto konkretne polozena otazka kde ti muzu rict ze budu jezdit radeji na tom co me bavi - jet 310 po dalnicnich serpentynach neni lepsi zabava nez v horach

ale pokud to spravne chapu (a jsem presvedcenej ze jo) tak ja nemam jasno jestli je v2 zabavnejsi nez 4val.. pro me zatim spis ne.. jeste furt jsem na vazkach.. ke dnesnimu dni kdybych se mel rozhodovat jen na zaklade svych vlastnich zazitku a subjektivnich senzorickejch mereni... tak je v2 motorka ktera pro me dela vsechno stejne jako 4val, jen o hodne min jede... ale mam tech zkusenosti zatim malo, takze jsem jeste pro sebe neudelal pevnej zaver.. a jen tu brecim.. protoze to malo dukazu ktery jsem pro sebe sesbiral na v2 nevrha nejlepsi svetlo..

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 09:22 | Nahoru | #250

R1PYCO píše: tohle je naprosto konkretne polozena otazka kde ti muzu rict ze budu jezdit radeji na tom co me bavi.....

Tak za predpokladu ze to takhle ma vic lidi se da uvazovat ze nektery vic bavi krotit nevychovanej dvouvalec nez jet na pohodovym ctyrvalci. A jsme u jadra pudla, hned maj ty dvouvalce smysl a vse je vyreseno. Je to koncepce zamerena na specifickou skupinu motorkaru ktery se chtej s motorkou prat a bavi je opravdova pilotaz.

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 09:52 | Nahoru | #251

Marex píše: .........Z ostrýho vinglu tě twin vypálí líp, než řaďák a ten mě to zase vrátí na rovince.


Ale no tak pokud nejsi úplně blbej na ruce tak na čtyřválci si podržíš otáčky a z vinglu vystřelíš jak z praku.Pokud ne tak to chvíli trva,ale zas u V2 pokud tam nekopneš před vinglem správný kvalt tak se ti to začne klepat jak staré embéčko
Jinak litrové dvouválce se mají srovnávat s čtyřválcovýma 750.Na litry se prostě nechytá ani na rovince ani v zatáčkách.Ten krouták mají Ř4 už roky srovnatelný jako V2.Já s fárošem na Ecce Homo (před crashem ) pojezdil spoustu V2 v přímém souboji.Prostě dole jsme se domluvili a jelo se.Spoustu dvouválistů přijelo s tím,že mají v motoru od spodu raketu a i ve vracečkách jsem jim to nandával.I když musím přiznat,že týpek na motardu mě tam celkem prohnal ale byl zdejší tak to tam měl najeté.Na každém výjezdu měl kolo nahoře fakt borec Tak jako R1PYCO i já nesnáším ve spojení s V2 kecy typu: "to je kladivo,to má koule,to je brutalita,ten spodek je masakr atd." Nic leda houwno! Co má pro mě tak asi charizma a přináší mi po letech na Ř4 obrovskou zábavu.Ale kdybych jezdil naopak roky na V2 tak dneska bych viděl zábavu třeba na Ř4.Jde o to že ta jízda je tak odlišná,že po přesednutí máš pocit,že ses vratil na zacatek a zase zacínas a poznavas novy charekter motorky -něco co ti ta jina koncepce nemohla nabídnout.

Naposledy editováno 29.01.2011 09:56:39

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 10:32 | Nahoru | #252
Jde o to jestli je brutalnejsi brzdeni motorem prinos, na mokru si blbe uklapnes a jdes se vysrat :)
V2 je neposedna mrcha tj., rozhodne vsak neposednost nepovazuji za vetsi zatah...
Hele ja na tom litru nejel, ja jen slysim jak partakovi vedle me stale prska omezovac a pritom se nejedna o nejaky brutal zrychleni..., ale jsem moc rad, ze si ho poridil, pac ho mam sanci na rovince dohnat! [/quote]

Jak je zde napsáno, je to neposedná mrcha a o to víc mě to baví. V4 mi příjde nezáživnej pokud to netočíš a neletíš jako hovado. V2 stačí jet míň a pod helmou se tlemím, protože mě to prostě baví, zavřeš plyn a nepotřebuješ brzdu(pomalu sedíš na nádrži) a když ho otevřeš tak tě to s tou jednou klapkou slušně kopne kupředu. Porstě mě baví krotit toho býka, ne závodního koně.

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 10:58 | Nahoru | #253
SVéčko: Souhlasím s tebou. Ale jak řiká pyča že v2 1000ccm nejede oproti r4 1000 tak má pravdu. Třeba má R1 99 má větší tah od 4500 otáček než třeba vtr 1000 sp-1 a rsv 1000 02. Ale ono jaksi třeba já bych si koupil v2 1000. Má to větší charisma a je s tím větší prdel, protože se s tím musíš prat a naučit se na tom jezdit. A to mám R4 1000ccm. Stačilo projet pár v2 a mám jasno že k R1 chci časem i v2 zkrz větší zábavnost i když to jede mín. Když všude píšou cbr 1000 rr má plynulí výkon že na tom může i holka. Prostě i v reálu je to pravda. 2V je na jízdu těžší a to se mě osobně líbí. Na novejch litrech R4 zase může jet idiot kterej si koupí první mašinu snáz než na v2.

Naposledy editováno 29.01.2011 10:59:47

malej litr

29.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #254
myslím že na naše silnice stejně stačí 220, takže si uberu o zoubek na malým kolečku a ještě bude víc prdel. Uvidíme co to udělá když tam bude 15-40.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 12:52 | Nahoru | #255

SVéčko píše: Jde o to jestli je brutalnejsi brzdeni motorem prinos, na mokru si blbe uklapnes a jdes se vysrat :)
V2 je neposedna mrcha tj., rozhodne vsak neposednost nepovazuji za vetsi zatah...
Hele ja na tom litru nejel, ja jen slysim jak partakovi vedle me stale prska omezovac a pritom se nejedna o nejaky brutal zrychleni..., ale jsem moc rad, ze si ho poridil, pac ho mam sanci na rovince dohnat!



Jak je zde napsáno, je to neposedná mrcha a o to víc mě to baví. V4 mi příjde nezáživnej pokud to netočíš a neletíš jako hovado. V2 stačí jet míň a pod helmou se tlemím, protože mě to prostě baví, zavřeš plyn a nepotřebuješ brzdu(pomalu sedíš na nádrži) a když ho otevřeš tak tě to s tou jednou klapkou slušně kopne kupředu. Porstě mě baví krotit toho býka, ne závodního koně. [/quote]

mozna bys mel zkusit delat do rodea.. dneska bys od tech elektropneumatickejch bejku ani nesmrdel..
..ja chci litat...

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 12:57 | Nahoru | #256

R1PYCO píše: ...ja chci litat...

Zkus houbovej caj. V Jedna ruka netleska to fungovalo docela dobre.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 15:11 | Nahoru | #257
[quote=R1PYCO]ok.. tohle co pises je kombinace faktu a tvejch osobnich postrehu - coz je naprosto vporadku .. vidim to ted trochu jinak.. ted pres zimu jak nejezdim tak mam pero uz mensi (nesaha mi uz pod koleno) a je to docela ok.,. ale jeste ze nejde jezdit prilezitostne, to by mi zase vyrost aznas to.. v zime kdyz solej..

jo ja ten pocit vetsi sily mezi nohama chci.. teda me se spis ze drzsis vetsi ŠÉM v ruce nez mezi nohama.. ale to je jedno.. v cechach neznam zadnou cestu ktera by trvala projet vic nez 2 minuty a kde bys prednosti V2 mohl vyuzit a nemohl vyuzit prednosti radaku. hele najezdil jsem hodne na RN19 se 180 k a kdyz pak sednes na 125 k (V2 i r4) tak to predjizdeni je fakt tristni.. mam dycky pocoit ze se nic nedeje.. kroutim heftem nadoraz, honim to skoro do cervenyho.. ale nic!

zajimava otazka je proc tvrdis ze to nepotrebujes (200 taznych zvirat)¨kdyz vykonu neni nikdy dost.. nejspis protoze vykon nevyuzivas.. hele fakt nic proti tobe nemam, myslim ze jsi sem hodil ted dva velmi ferovy pousty, ale fakt bych chtel videt jak se drzis supersportu a nepotrebujes vykon.. treba na zeleznaku..
OK R1PYCO. Napíšu ti to teda jinak, bez nějakého konkrétního porovnávání. Čtyřválec je všeobecně rychlejší (při stejném objemu a stejně dobrém jezdci). To, o čem píšu je subjektivní. Prostě mě twin baví a 4in line nebaví řídit. Nic víc v tom nehledej. Co se týče utažených zatáček, tak je jasný, že twin prostě podržíš na 4 tis. a v 10-ti kopneš vyšší kvalt. S kolenem na zemi je lepší trakce, než výkon. Nejsem závodník a možná kdybych byl lepší pilot, tak bych to viděl jinak....
Druhej kámoš, co jezdi Bike promotion Superbike, jezdil (střed pole) na SP2 a teď jezdí (amatérsky) na Slovensku litrovou Kawu a vzpomíná na tu 2v kozu se slzou v oku....ale pravda je, že s Kawou byl celkově druhej...první dojel týpek s voňavkou 1098.
Ps: Jestli jezdíš po dálnici za provozu 300, tak jsi opravdu .... bez R1.

malej litr

29.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #258
Ještě mě napadlo jiný přirovnání. Je lepší jet 300 na motoraketě po letišti, nebo se s motárdem proplétat mezi obrubníky na motokárové dráze? Každému, co jeho jest. Volím vingly.

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

29.1.2011 v 15:25 | Nahoru | #259
Hele,já mám doma taky japonskej vysavač Jmenuje se PANASONIC

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

29.1.2011 v 16:58 | Nahoru | #260
někdo je hold jen dálniční střelec a baví ho jízda rovně a touha po max. rychlosti. a někoho zas tohle vůbec nebere a tohle by ho prostě nebavilo...prostě každýho baví něco jinýho...a nemá cenu o tom vést 10 stran na foru...kdo to pak má číst, když je to stejně o hovně a navíc jste všichni uplně OT...chudak budwik

e:písmenko

Naposledy editováno 29.01.2011 17:00:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 17:17 | Nahoru | #261
LSbiker> No ale jelikoz je zima tak stejne o motorkach uzem jen mluvit takze to cenu ma a ja to na tech 10 stran moc rad dotahnu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 17:29 | Nahoru | #262

pylot píše: LSbiker> No ale jelikoz je zima tak stejne o motorkach uzem jen mluvit takze to cenu ma a ja to na tech 10 stran moc rad dotahnu.



na tom něco bude...zima je pro tvory posedlé motorkama morálně ubíjející a degradující

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 17:33 | Nahoru | #263

LSbiker píše: na tom něco bude...zima je pro tvory posedlé motorkama morálně ubíjející a degradující

Nadherne jsi to vystihnul. Taky uz se nemuzu dockat az ten bilej sajrajt sleze a na teplomeru se objevej nejaky zajimavejsi cisla...

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 18:14 | Nahoru | #264

kury72 píše: Hele,já mám doma taky japonskej vysavač Jmenuje se PANASONIC


Tohle je typická rána pod pás. Z toho nevzejde nic dobrýho. Bratranec má bandasku 600 s laďákem a s kámošema tomu říkáme "Mnoho povyku pro nic". Ale je to dobrej týpek a neláme si s tím hlavu. Dokonce se mu i líbí
Fotka má název: RAPTOR A 3 POPELNICE.

malej litr

29.1.2011 v 18:15 | Nahoru | #265
nejde mi to vložit

Naposledy editováno 29.01.2011 18:15:37

2 reakcí na tento příspěvek malej litr

29.1.2011 v 18:17 | Nahoru | #266

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 18:32 | Nahoru | #267
Marex>

(reakce na) malej litr

29.1.2011 v 18:52 | Nahoru | #268
Marex>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) malej litr

29.1.2011 v 19:47 | Nahoru | #269

Marex píše: [quote=R1PYCO]ok.. tohle co pises je kombinace faktu a tvejch osobnich postrehu - coz je naprosto vporadku .. vidim to ted trochu jinak.. ted pres zimu jak nejezdim tak mam pero uz mensi (nesaha mi uz pod koleno) a je to docela ok.,. ale jeste ze nejde jezdit prilezitostne, to by mi zase vyrost aznas to.. v zime kdyz solej..

jo ja ten pocit vetsi sily mezi nohama chci.. teda me se spis ze drzsis vetsi ŠÉM v ruce nez mezi nohama.. ale to je jedno.. v cechach neznam zadnou cestu ktera by trvala projet vic nez 2 minuty a kde bys prednosti V2 mohl vyuzit a nemohl vyuzit prednosti radaku. hele najezdil jsem hodne na RN19 se 180 k a kdyz pak sednes na 125 k (V2 i r4) tak to predjizdeni je fakt tristni.. mam dycky pocoit ze se nic nedeje.. kroutim heftem nadoraz, honim to skoro do cervenyho.. ale nic!

zajimava otazka je proc tvrdis ze to nepotrebujes (200 taznych zvirat)¨kdyz vykonu neni nikdy dost.. nejspis protoze vykon nevyuzivas.. hele fakt nic proti tobe nemam, myslim ze jsi sem hodil ted dva velmi ferovy pousty, ale fakt bych chtel videt jak se drzis supersportu a nepotrebujes vykon.. treba na zeleznaku..
OK R1PYCO. Napíšu ti to teda jinak, bez nějakého konkrétního porovnávání. Čtyřválec je všeobecně rychlejší (při stejném objemu a stejně dobrém jezdci). To, o čem píšu je subjektivní. Prostě mě twin baví a 4in line nebaví řídit. Nic víc v tom nehledej. Co se týče utažených zatáček, tak je jasný, že twin prostě podržíš na 4 tis. a v 10-ti kopneš vyšší kvalt. S kolenem na zemi je lepší trakce, než výkon. Nejsem závodník a možná kdybych byl lepší pilot, tak bych to viděl jinak....
Druhej kámoš, co jezdi Bike promotion Superbike, jezdil (střed pole) na SP2 a teď jezdí (amatérsky) na Slovensku litrovou Kawu a vzpomíná na tu 2v kozu se slzou v oku....ale pravda je, že s Kawou byl celkově druhej...první dojel týpek s voňavkou 1098.
Ps: Jestli jezdíš po dálnici za provozu 300, tak jsi opravdu .... bez R1.



kazda motorka ktera jede vzdy jak chces ty, tedy mali na to dost vykonu, je zabavna pokud se nepotrebujes merit s ostatnima... Podle me cokoliv od GS500 uz je super, kdyz mas volit mezi nic a GS500..

uvidime az se otepli a vycistej silnice, zda mi v2 bude schopny dat vic pozitivnich emoci, abych mohl prestat brecet..

1 reakcí na tento příspěvek malej litr

29.1.2011 v 19:49 | Nahoru | #270
k tem popelnicam... ja bych nebyl tak kritickej.. napsal bych misto tri jen 2 a půl. U v2 kterejnproti 4 valu stejnyho objemu nejde taky nerikam ze to neni motor, ale polomotor..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist