Jde mi o to, jestli ho posadit na bezproblémového japonce, kde bude akorát měnit olej, gumy... anebo ho posadit na HD,což je MOTORKA ale může mu to znechutit motorky drobnýma problémama, netěsnostma apod. (majitelé HD mě teď asi virtuálně ukamenujou ). Jinými slovy bezproblémová japonská tuctovka nebo HD s možnýma drobnýma problémkama?
Já bych měl jasno (HD) ale nechci ho nikam tlačit.
Edit: Vzhledem k charakteru většiny odpovědí zkusím tu otázku položit znovu a jinak.
O tom, že motocykly HD jsou odlišné od motocyklů japonské výroby a že tvoří specifickou skupinu asi není sporu. Ať už je to z důvodů konstrukce, používané techniky, výkonů, designu nebo historie... Otázka tedy zní, zda lze právě z důvodů odlišnosti HD doporučit jako první motorku nebo je vhodnější získat zkušenost s řízením na japonském stroji?
Naposledy editováno 18.01.2011 08:12:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
HD_forever píše: k tomu není co dodat. Pro někoho je motorka "jen" motorka a pro někoho to je holt víc než "jen" motorka. Každému co jeho jest.
Vidím, že to máš podobně hozený. Pro mě znamená víc, než většina lidí na týhle planetě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
UnholyRider píše: Vidím, že to máš podobně hozený. Pro mě znamená víc, než většina lidí na týhle planetě.
myslím že hodně podobně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
HD_forever píše: myslím že hodně podobně
nechcete si je rovnou přeblafnout, když si tak rozumíte?
3 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
HD-čko je jeden z výrobců, sice s tradicí, ale furt jen jeden z výrobců - netušim, proč zrovna on by měl bejt MOTORKA. Pro milovníky týhle značky je to ikona, ale jinak to není nic mimořádnýho, žádnej extra výkon, žádnej extra podvozek, žádný extra technologie, žádná extra kvalita a spolehlivost - až na V-Rody a spol. - který maj s tou klasikou společný ovšem jen to logo. Jestli je příznivcem právě týhle značky, tak ať si udělá radost, že má svou vysněnou modlu, ale jestli je mu to jedno a chce jen jezdit, tak na spoustě jiných mašin si sjede stejně dobře, né-li líp. Ten, kdo nechce bejt pózér, ale chce jezdit, neřeší takhle hloupě jméno výrobce svý motorky, ale konkrétní typ, jedno jaký značky, kterej bude vyhovovat jeho stylu.
charlie.vtx1800 píše: Víš, ta tvoje otázka je opravdu mimořádně pitomá. Je to postavený tak, jako by HD-čko byla nějaká speciální kategorie motorek - protože je to prý MOTORKA! A pak se tu rozpoutá obligátní ještě pitomější debata zastánců a odpůrců HD-ček a rejží.
HD-čko je jeden z výrobců, sice s tradicí, ale furt jen jeden z výrobců - netušim, proč zrovna on by měl bejt MOTORKA. Pro milovníky týhle značky je to ikona, ale jinak to není nic mimořádnýho, žádnej extra výkon, žádnej extra podvozek, žádný extra technologie, žádná extra kvalita a spolehlivost - až na V-Rody a spol. - který maj s tou klasikou společný ovšem jen to logo. Jestli je příznivcem právě týhle značky, tak ať si udělá radost, že má svou vysněnou modlu, ale jestli je mu to jedno a chce jen jezdit, tak na spoustě jiných mašin si sjede stejně dobře, né-li líp. Ten, kdo nechce bejt pózér, ale chce jezdit, neřeší takhle hloupě jméno výrobce svý motorky, ale konkrétní typ, jedno jaký značky, kterej bude vyhovovat jeho stylu.
1 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
H-D mají všeobecně slabší brzdy a vysokou hmotnost,některé modely jsou těžko ovladatelné.
To u Japonských "power-cruiserů" nepocítíš.
Nové H-D modely od r.2007 jsou vychytanější,ale "bezduché",-minimální vibrace,vstřikování,přívěry výfuku,lambdasondy,samá elektronika,sračky...osobně bych již nechtěl,ale to je každého věc.Srdeční záležitost je H-D s EVO motorem,který pod sebou cítíš (1984-1999),ty ovšem neměli takovou těsnost,jako TC88 motory (1999-2007) a TC 96 (od r.2007).
H-D od r.99 jsou bez problému,pokud dáváš šrouby na lepidlo+měníš olej a svíčky jako u Japonce.
Jinak u H-D platíš převážně za značku,ale "když ji miluješ,není co řešit"!
Kdybych to měl shrnout,Japonské mašiny jsou o dokonalosti,H-D je o emocích,stejně jako třeba Ducati,nebo Triumph.
Naposledy editováno 17.01.2011 23:39:08
1 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
kup si co chceš néééé...
Naposledy editováno 18.01.2011 14:23:15
1 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
reno.H-D má naprostou pravdu až na to že od r. 2007 jsou bezduché a min.vibrace.
pro mě je to motorka s duší a vibrace dostačující ale každý svého štěstí strůjcem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
mám dotaz a nemyslím to zle ale máš pocit že kdo má H-D je pozér?????
1 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
FIDO. píše: charlie.vtx1800>
mám dotaz a nemyslím to zle ale máš pocit že kdo má H-D je pozér?????
Ale vůbec ne. Když mi někdo řekne, že má sportíka, nebo roda atd., protože se mu prostě líbí a chce ho, tak je to úplně v pohodě a s takovýma lidma se stýkám. Ale když někdo bude řešit, že musí mít HD a každej správnej čoprák nakonec musí chtít HD, protože prostě musí, tak to pozérství je. Vždyť nikdo normální přece neřeší, že musí mít jen Hondu, nebo Ducati, ale chce konkrétní typ toho-kterýho výrobce. Já HD-čko nechci, protože v nabídce nemá typickýho powercruisera s parametry třeba tý mý VTXy a proto u mě tenhle výrobce nemá šanci. Já mám VTX-ko, jiní maj třeba Introše či Warika, jen od pozérů slyšim, že maj HD-čko a kdo ho nemá, tak jen proto, že na něj nemá - takovýhle lidi tý značce dělaj medvědí službu. Když někdo formuluje otázku jako zakladatel vlákna, tak to je pozérství a pitomost k tomu.
Takže sorry, nechtěl sem se tě dotknout, většina majitelů HD je úplně normálních a v pohodě.
Nesedí mi to vstřikování a vysoké otáčky,ale kdo chce spolehlivý bike a bezchybné starty,tak to k tomu už holt patří.Karbec je klasika,se kterou si můžeš víc vyhrát co se týká otáček a sání.
Naposledy editováno 18.01.2011 06:04:23
e: A z Japonců v této kategorii bych šáhl po Suzuki M1800R to je zběsilá lokomotiva
Naposledy editováno 18.01.2011 07:32:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
ariba píše: otázky typu..co si mám koupit...si dement nebo co ?? kup si lego vole
kup si co chceš néééé...
Příště, pokud nepochopíš otázku, raději prosím neodpovídej. Jenom se ztrapňuješ.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
charlie.vtx1800 píše: Víš, ta tvoje otázka je opravdu mimořádně pitomá. Je to postavený tak, jako by HD-čko byla nějaká speciální kategorie motorek - protože je to prý MOTORKA! A pak se tu rozpoutá obligátní ještě pitomější debata zastánců a odpůrců HD-ček a rejží.
HD-čko je jeden z výrobců, sice s tradicí, ale furt jen jeden z výrobců - netušim, proč zrovna on by měl bejt MOTORKA. Pro milovníky týhle značky je to ikona, ale jinak to není nic mimořádnýho, žádnej extra výkon, žádnej extra podvozek, žádný extra technologie, žádná extra kvalita a spolehlivost - až na V-Rody a spol. - který maj s tou klasikou společný ovšem jen to logo. Jestli je příznivcem právě týhle značky, tak ať si udělá radost, že má svou vysněnou modlu, ale jestli je mu to jedno a chce jen jezdit, tak na spoustě jiných mašin si sjede stejně dobře, né-li líp. Ten, kdo nechce bejt pózér, ale chce jezdit, neřeší takhle hloupě jméno výrobce svý motorky, ale konkrétní typ, jedno jaký značky, kterej bude vyhovovat jeho stylu.
Proč by to měla bejt MOTORKA? Třeba právě pro tu tradici. Věřím, že spousta lidí (včetně mě) má tu tradici v žebříčku hodnot výš než třeba "extra technologie". Ať chceš nebo nechceš, v týhle kategorii je značka HD fenomén a vzor.
No a jestli to podle tebe není nic mimořádnýho, žádnej extra výkon, žádnej extra povozek...a stále se to prodává a spousta lidí ani nic jinýho nechce, pak to musí být něco speciálního, nebo ne?
reno.H-D píše: Pokud si na mašině dlouho neseděl,doporučuji nejdříve Japonské choppery-mají dobré jízdní vlastnosti a jsou spolehlivé.K H-D je ideální se dopracovat časem.
H-D mají všeobecně slabší brzdy a vysokou hmotnost,některé modely jsou těžko ovladatelné.
To u Japonských "power-cruiserů" nepocítíš.
Nové H-D modely od r.2007 jsou vychytanější,ale "bezduché",-minimální vibrace,vstřikování,přívěry výfuku,lambdasondy,samá elektronika,sračky...osobně bych již nechtěl,ale to je každého věc.Srdeční záležitost je H-D s EVO motorem,který pod sebou cítíš (1984-1999),ty ovšem neměli takovou těsnost,jako TC88 motory (1999-2007) a TC 96 (od r.2007).
H-D od r.99 jsou bez problému,pokud dáváš šrouby na lepidlo+měníš olej a svíčky jako u Japonce.
Jinak u H-D platíš převážně za značku,ale "když ji miluješ,není co řešit"!
Kdybych to měl shrnout,Japonské mašiny jsou o dokonalosti,H-D je o emocích,stejně jako třeba Ducati,nebo Triumph.
dík za rozumnou odpověď
1 reakcí na tento příspěvek HD jako první motorka?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
honzabiker píše: Proč by to měla bejt MOTORKA? Třeba právě pro tu tradici. Věřím, že spousta lidí (včetně mě) má tu tradici v žebříčku hodnot výš než třeba "extra technologie". Ať chceš nebo nechceš, v týhle kategorii je značka HD fenomén a vzor.
No a jestli to podle tebe není nic mimořádnýho, žádnej extra výkon, žádnej extra povozek...a stále se to prodává a spousta lidí ani nic jinýho nechce, pak to musí být něco speciálního, nebo ne?
HD má skvělou reklamu a marketing, která lidem vsugeruje, že je to něco výjimečnýho. Škoda, že někteří lidi z toho zblbnou natolik, že nedokáží odlišit snahu výrobce (zcela logickou, dělá to každej) co nejvíc prodat a začnou to brát příliš vážně - že je to MOTORKA! Spousta lidí si HD-čko koupí, proč ne, je to určitě dobrá značka s tradicí, ale spousta lidí si zas koupí něco jinýho a nemají potřebu to řešit tak emotivně jako NĚKTEŘÍ majitelé HD.
A ta tvá otázka mi přišla pitomá proto, protože z mýho pohledu nemá HD nějaký extra specifika, proč by právě na něm někdo po x-letý přestávce nemoh začít jezdit. Řidítka, klasický řazení, dvě kola - jako každá jiná motorka. Nic extra, co by motorkář nezvlád. I jiní výrobci maj typy, který jsou těžší či lehčí, hůř či snáž se ovládaj, hůř či líp brzdí, nebo maj větší či menší výkon - stejně, jako má tyhle typy ve výrobním programu HD, kterej má ten výrobní program opravdu různorodej. Jo, kdyby ses zeptal na nějakej konkrétní typ HD, tak by ta debata měla smysl. Jedinej důvod, co mě napadá, proč nezačínat na HD - jestli je to opravdu pro tvýho tatíka srdcovka a on to někde položí, tak ho to možná bude víc srát, než když odře nějakou japonskou "tuctovku".
Myslím, že je důležitější osedlat jednu stopu na mašině která mi vyhovuje, která se nesere, je bezpečná a která se mi líbí, než řešit co má na nádrži za logo. Čus!
Bude si kupovat novou nebo jetou motku? Pokud novou tak už je podle mě HD v pohodě, pokud jetou, tak do motoru apod. stejně není vidět a může si naběhnout i na japonce s "muškama".
Otázka tedy zní, zda lze právě z důvodů odlišnosti HD doporučit jako první motorku nebo je vhodnější získat zkušenost s řízením na japonském stroji?
Sice měl delší dobu pauzu, ale kdysi na mašině jezdil tak nevidím nutnost postupovat k HD přes japonce, navíc sám píšeš že je to odlišný.
Já sem si motorku (moje první ) vybíral podle kritérií cena a líbí/nelíbí. Teď už mám něco najeto a při výběru další motorky budu mít už trochu jiný kritéria (nebo jich bude víc ). Dokud na tom nebude jezdit tak si obrázek neudělá, za mě ať si koupí je mu bližší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) HD jako první motorka?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
servis na severu Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | bromep | 1 | 4.9.2024 v 12:18 Rick_James |
rovnání brzd.kotouče na motocyklu [1 ... 5, 6] Harley Davidson FLSTN Softail Deluxe | harleyflorida | 160 | 15.5.2021 v 15:15 Morseman |