globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: X-moto 250
 
16.1.2011 v 10:01
chtel bych si koupit nejako usilnejsi motorku a vsichni komentujou jak je x-moto dobra takb ych jsem se chtel zeptat jestli je dobra tato 250ccm jestli jsou horsi nez ty 125-140-150-160 a nebo je to stejny material tady je odkaz http://www.motoinze...o/470033-250ccm.html

X-moto 250

16.1.2011 v 10:08 | Nahoru | #1
jak píse na zacatku inzeratu,je to cína.moc bych od toho necekal.resilo se to tady mockrat.radeji bych sel do nejaky starsí DT,XR,XL atd.myslím ze te za stejny peníze povozí daleko lepe a dyl
edit:www.motoinzerce.cz/motorky/aprilia/482788-rx-125.html

Naposledy editováno 16.01.2011 10:11:41

X-moto 250

16.1.2011 v 10:13 | Nahoru | #2
a tady jeste jeden zkus pohledat www.motoinzerce.cz/motorky/suzuki/470611-dr-125.html

1 reakcí na tento příspěvek X-moto 250

16.1.2011 v 10:19 | Nahoru | #3
vzdyt ta suzuki vypada hrozne ale mam u techto motorek jeste jeden problem kdybych si koupil tyto dve znackovky cos poslal jako odkaz tak bych musel pravidelne kupovat pistni sadu a ta by se mohla taky pohybovat kolem 2-3tis. nahradni dily musi byt nato drahy kdesto na cinu jsou levne

1 reakcí na tento příspěvek X-moto 250

16.1.2011 v 10:23 | Nahoru | #4
hele ber to takhle za 20 litru koupis starsi enduro treba i cinu ale hlavne bude mit papiry ale tohodle dirta na papiry nikdy nedostanes a jestli chces jezdit bez vetsich obav tak bych koupil neco s papirama

1 reakcí na tento příspěvek X-moto 250

16.1.2011 v 10:29 | Nahoru | #5
jéé, to se mi líbí jak každej číňan píše že je to licence Honda. Jako by se v číně někdy hrálo na duševní vlastnictví. Správně by měli psát "vobšlehnutá Honda", design jakoby japonskej, kvalita veskrze čínská

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 10:29 | Nahoru | #6
Majky-23> jak jsem rikal zkus pohledat tohle byli první dve ktery jsem nasel.no motorka neni levna zalezitost a proto bych koupil neco co alespon trochu vydrzí.a spotrební veci bych nepocítal.

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 10:30 | Nahoru | #7

seikos píše: jéé, to se mi líbí jak každej číňan píše že je to licence Honda. Jako by se v číně někdy hrálo na duševní vlastnictví. Správně by měli psát "vobšlehnutá Honda", design jakoby japonskej, kvalita veskrze čínská

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 10:32 | Nahoru | #8
m-a-r-a> do lesa a na louky může být dobra ale neodvážil bych se s tím na trať a na skoky už vůbec.taky sem nad něčím podobným přemýšlel ale raději sem dal od toho ruce pryč.raději si kup něco staršího ale třeba Hondu,Yamahu,Suzuki,Kawu ale tohle nekupuj.budeš toho asi litovat.toť můj názor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 10:39 | Nahoru | #9
Darter> Tak já bych se stím naopak odvážil na dráhu a ne do lesa protože ke dráze dostaneš auto s vozejkem kdežto když zůstaneš někde hluboko v lesích tak jsi v řiti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 10:44 | Nahoru | #10
novej> no s tim máš pravdu ale viděl sem někde na youtubku video jak s tím borec skočil jeden skok a prasklo mu něco u kyvky...z videa nebylo vidět co to je ale určitě bych to netahal na trať.

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 10:44 | Nahoru | #11
Darter> polňačka značka ideal

2 reakcí na tento příspěvek X-moto 250

16.1.2011 v 11:11 | Nahoru | #12
jen tak by mě zajímalo kolik s těch kritiků na tom někdy jelo? měl jsem X-moto 250 a pro endro mrd.. jako já to stačilo až na půdu. Udržba opravdu za hubičku ( sorry ale z japončíkem se to nedá rovnat) pravda něco ostřejšího se s tím jet nedá ale na takové to vyblbnutí uplně stačí. klidně bych do toho šel pač s tím mojím až na jedno ložisko nebyl problém

X-moto 250

16.1.2011 v 11:23 | Nahoru | #13
pridas 4 litry a mas novou...uz bych do toho nesel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 11:41 | Nahoru | #14
Darter> tak jasny na extra skoky to neni ale taky to neni kroska ale mensi skoky to da

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 11:43 | Nahoru | #15
m-a-r-a> no snad jo no ale nerad bych kdyby mě to ruplo pod zadkem :)

X-moto 250

16.1.2011 v 12:00 | Nahoru | #16
to DRko bych bral radši, brzdy brzdí, rám nepraská, motor za sezonu nevyhoníš, tlumiče po půl roce nepotečou, případně je uděláš a budeš mít klid. Na tom Xmotu bude špatnej zadní tlumič, předek nicmoc, brzdový pumpy nekvalitní, to samý destičky a kotouče, rám, kyvka, středy kol z takovýho pochybnýho matroše co rád praská, motor moc nevydrží, holt zase materiál..když nová stojí 25k musí i blbýmu dojít jak to bude s kvalitou, radši starýho japonce, při koupi prohlídnout a máš klid

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 12:25 | Nahoru | #17

HornisGSX píše: jen tak by mě zajímalo kolik s těch kritiků na tom někdy jelo? měl jsem X-moto 250 a pro endro mrd.. jako já to stačilo až na půdu. Udržba opravdu za hubičku ( sorry ale z japončíkem se to nedá rovnat) pravda něco ostřejšího se s tím jet nedá ale na takové to vyblbnutí uplně stačí. klidně bych do toho šel pač s tím mojím až na jedno ložisko nebyl problém



ukaž mi jedinou čínskou motorku co je kvalitní a budu ti věřit

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 12:28 | Nahoru | #18

seikos píše: ukaž mi jedinou čínskou motorku co je kvalitní a budu ti věřit



já o kvalitě nemluvím já jen že na to domácí mrdání to stáčí. měl jsem to rok a jediné se jsem s tím dělal bylo to že jsem tam občas šoupnul benzín a jednou vyměnil olej. starej japonec je podle mě do terénu ještě větší záhul na peněženku jak to X-moto.Na tom X-motu se ti poseré třebas pár věcí ale koupit se to dá za hubičku.

X-moto 250

16.1.2011 v 12:47 | Nahoru | #19
To je těžký, on to třeba chce do terénu, ale jinej by ten terén projel i na africe nebo bigovi. Kámoš to chtěl taky a na konec stroskotal u toho, že nemá světla a nemohl by snáma jezdit tak jak jsme zvyklí. Musí si to vyzkoušet sám, ale je fakt, že ty ceny dílů maj suprový, až sem nevěřil .

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 12:51 | Nahoru | #20

HornisGSX píše: jen tak by mě zajímalo kolik s těch kritiků na tom někdy jelo? měl jsem X-moto 250 a pro endro mrd.. jako já to stačilo až na půdu. Udržba opravdu za hubičku ( sorry ale z japončíkem se to nedá rovnat) pravda něco ostřejšího se s tím jet nedá ale na takové to vyblbnutí uplně stačí. klidně bych do toho šel pač s tím mojím až na jedno ložisko nebyl problém


mas pravdu ja jsem na tom nikdy nejel a myslim si ze ani o nic neprichazim.znam dost lidí co si to koupilo a neznam ani jednoho kterej by na to nenadaval.proste ty rejzozrouti to delaj za dobrou cenu ale na ukor kvalite.chci videt tuhle cinu za 15let jestli bude jezdit stejne jako treba to DR,kdyz uz se to sere takhle a ma to nabehano hovno
edit:pismenko

Naposledy editováno 16.01.2011 12:52:39

1 reakcí na tento příspěvek X-moto 250

16.1.2011 v 12:56 | Nahoru | #21
čau, na týhle mrše jsem jezdil, možná že to byla ta starší verze, co vím, pak byla nějaká inovace v motoru.
Musím říct, že se mi ta 125 nebo 140 zdála živější. Odpich 250 byl stejnej jako na xt 125R, ne-li pomalejší.
Vážně to nekupuj... lákalo mě to taky, ale nestojí to za to. když už, tak nějakýho starýho japonce.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 13:51 | Nahoru | #22

lsafric píše: čau, na týhle mrše jsem jezdil, možná že to byla ta starší verze, co vím, pak byla nějaká inovace v motoru.
Musím říct, že se mi ta 125 nebo 140 zdála živější. Odpich 250 byl stejnej jako na xt 125R, ne-li pomalejší.
Vážně to nekupuj... lákalo mě to taky, ale nestojí to za to. když už, tak nějakýho starýho japonce.

)

takze 250ccm ne ale kdyz uz tak 125-140-150ccm jo je to teda zivejsi nez 250???

X-moto 250

16.1.2011 v 14:03 | Nahoru | #23
http://www.motoinzerce.cz/motorky/x-moto/482958-xb-31-vodnik.html

je to všechno na jedno brzdo

nová klika, píst, vačka, ventily, nová ložiska. Po opravě najeto 10 MTH. Jeté lesy louky .

je zajímavý že všechny pity co jsou na inzerci maj psáno novej píst, motor po GO a podobně, u starejch 4T japonců to čtu málokdy, holt ty motory narozdíl od tohodle bláta držej

1 reakcí na tento příspěvek X-moto 250

16.1.2011 v 14:45 | Nahoru | #24
Tak ono pro mladého kluka je to dostačujcí,koupí si např. cr 125 za 25000,- no bude mít japonce do krosu,ale! bude to mít v hajzlu tlumiče,motor bude klepat,spojka bude klouzat,destičky budou v hajzlu,nacpe do toho 30000,- no a má chvilinku po starostech.

DTčko je sice enduro,ale ve slušném stavu se pořídí tak od 35000,- vejš a když se bude honit po lesích a v bahně,tak taky nevydrží věčně.

X-moto 250

16.1.2011 v 15:05 | Nahoru | #25
já bych se toho nebál pokud se ti něco rozbije tak to bude lacinější než na proslulou značku

Naposledy editováno 16.01.2011 15:11:02

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 15:40 | Nahoru | #26
czechino> DTecko sezenes do 20tis.myslim si hodne slusny.staci jen hledat a nebrat prvni na ktery narazís.ja nevim je to kazdyho vec ale ja radeji jezdim nez aby mi to stalo porad v garazi

(reakce na) X-moto 250

16.1.2011 v 23:17 | Nahoru | #27
Majky-23> jojo, ta 250 byla takova neohrabana. ale záleží co od toho čekáš, 125 a 140 mají malý kola takže v terénu to bude problém. Zkus zajet na nějakej ten china cup. podíváš se jak to peláší, a kolikrát tě majitel nechá svézt. Já takhle osedlal tu 250 a jednu malou mrchu... Když seženeš někoho, kdo to prodává ve velkým (tady u mě to dřív byl někdo z Chomutova a z jedný vesnice kousek od LTM) ale po republice jich bude víc. tak ty taky mívají ve stodole stroje k zapujčení.

Osobně se přikláním k reakci ostatních, kup se dtčko nebo něco podobnýho .Já si koupil simsona, trochu ho poladil a srandy si užil až až
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist