Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační
3 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Když projdeš STK, není co řešit.
3 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
E: takovéhle motorky si lidi asi nepořídí pro požitek z jízdy
Naposledy editováno 09.01.2011 22:59:38
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Danielos píše: Určitě se to bude skvěle řídit
E: takovéhle motorky si lidi asi nepořídí pro požitek z jízdy
Právě, že naopak Pro tyto lidi je takováto jízda ten pravej požitek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
mm-art-airbrush píše: Právě, že naopak Pro tyto lidi je takováto jízda ten pravej požitek
požitek nebo zápas s motorkou. Při určitém podílu alkoholu v krvi se to slévá dohromady
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Já teď stavim zase Café-racera, což je zase moje krevní skupina. Ale k tomu jsem se dostal až časem, po začátcích v terénu, pak cestování na silnici, lítání po letišti v nesmyslných polohách, závodění na silnici jak magor bez mozku.... až jsem se dostal sem a zatím mě to drží a doufám, že u toho zůstanu
Jezdit na motorce, která je starší než já,které dám nový elán,která má nějakej historickej nádech,kterou si každej prohlédne a bude hádat,co to vůbec má za motor a jak je starej, která má ten správnej zvuk starých závoďáků, i když na dnešní motorky zdaleka nemá, jízda na ní dá minimálně stejný požitek, i když rychlost bude poloviční
a bobber je tak trochu podobná nákaza
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
2 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Ad blatník: ememté umění érbraš už se vyjádřil, já jen dodám, že "homologace blatníku" je zcela irelevantní (nota bene ani nevím, kde by tam měla být... třeba z vnitřní strany u kola, pro švestky). Pokud to bude mít platnou STK, není co řešit.
Třeba já mám kovaný blatník na zakázku s platnou homologací.
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Naposledy editováno 10.01.2011 00:59:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Přesto jezdí X motorek s prdelí "do nebe" a nic se neděje. Zatím by to teoreticky neměl být problém a myslím si, že se to hned tak nezmění... Protože to, co teď modeluju na svý, taky nepřesahuje přes zadní kolo
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
Známý mi řekl, že je to zásah do konstrukce vozidla...ale to jsou asi všechny takovéto úpravy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
ZMBOXer píše: Jak je to třeba s předním blatníkem? Musím ho na motorce mít?
Známý mi řekl, že je to zásah do konstrukce vozidla...ale to jsou asi všechny takovéto úpravy
Springer vidle nemá pevný úchyty na blatník. Naopak bych tvrdil, že přidělání blatníku je zásah do konstrukce. Pochybuju, že by se fízl chtěl dohadovat.
Naposledy editováno 10.01.2011 14:33:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Pokud tam byly dodávány, tak by měly být zapsány v TP a s nimy i výjimka, že v nich nemusí být upevněn blatník...si myslím
Ještě upřesním. Ptal jsem se na odendání předního blatníku z originální vidle - blatník v ní byl samozdřejmě upevněn z výroby...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber
Naposledy editováno 10.01.2011 15:30:45