bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava motorky do stylu bobber
 
9.1.2011 v 22:33
Zdravím Vás
Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační

Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 18
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:42 | Nahoru | #1
Blatník dnes nemusíš mít žádný... ty řidítka na fotce jsou z katalogu, tudíž mají určitě i homologaci = no problem. ( ale i kdyby sis je dělal sám, kdo to dokáže? - eventuelně: nikdo je odstrojovat na silnici nebude,aby to zkontroloval)

Když projdeš STK, není co řešit.

3 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:47 | Nahoru | #2
spolujezdec to má asi těžký

(reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:49 | Nahoru | #3
mm-art-airbrush> Na moto nemusím mít žádný blatník? Tak to jsem nevěděl.
A když ho tam budu mít, ale vyrobený z lamimátu ( bez žádné homologace...)??

(reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:51 | Nahoru | #4
UnI> Spolujezdec bude běhat za motorkou

Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:54 | Nahoru | #5
mě se to líbí

(reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:57 | Nahoru | #6
UnI>

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 22:58 | Nahoru | #7
Určitě se to bude skvěle řídit

E: takovéhle motorky si lidi asi nepořídí pro požitek z jízdy

Naposledy editováno 09.01.2011 22:59:38

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:06 | Nahoru | #8

Danielos píše: Určitě se to bude skvěle řídit

E: takovéhle motorky si lidi asi nepořídí pro požitek z jízdy



Právě, že naopak Pro tyto lidi je takováto jízda ten pravej požitek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:16 | Nahoru | #9

mm-art-airbrush píše: Právě, že naopak Pro tyto lidi je takováto jízda ten pravej požitek



požitek nebo zápas s motorkou. Při určitém podílu alkoholu v krvi se to slévá dohromady

(reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:27 | Nahoru | #10

mm-art-airbrush píše: Právě, že naopak Pro tyto lidi je takováto jízda ten pravej požitek



Požitek možná, protože jsou úchylní na tento styl, ale určitě ne požitek z jízdních vlastností motocyklu.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:30 | Nahoru | #11
je to někde v zákoně nebo ve vyhlášce s tim blatníkem ? nák se mi to nechce zdát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:34 | Nahoru | #12
seikos> Měl jsem v ruce zatím 3 takto upravené motorky s motory 250ccm 550ccm 883ccm a jízdu jsem si užil na každé z nich, i když na mě byly malé rozměrově... to mi ani nevadilo. Jinému to přijde jako strašná, nepohodlná, vyklepaná pomalá jízda... a někomu jako to pravé

Já teď stavim zase Café-racera, což je zase moje krevní skupina. Ale k tomu jsem se dostal až časem, po začátcích v terénu, pak cestování na silnici, lítání po letišti v nesmyslných polohách, závodění na silnici jak magor bez mozku.... až jsem se dostal sem a zatím mě to drží a doufám, že u toho zůstanu
Jezdit na motorce, která je starší než já,které dám nový elán,která má nějakej historickej nádech,kterou si každej prohlédne a bude hádat,co to vůbec má za motor a jak je starej, která má ten správnej zvuk starých závoďáků, i když na dnešní motorky zdaleka nemá, jízda na ní dá minimálně stejný požitek, i když rychlost bude poloviční

a bobber je tak trochu podobná nákaza

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:38 | Nahoru | #13
vitan1> Nikde není napsáno, jak má být blatník dlouhý. Dříve bývalo, že kryt kola (blatník+ eventuelně zástěrka) musí přesahovat přes celou horní polovinu osy zadního kola. To dávno neexistuje. Jestli si to fikneš 10cm za sedačkou, začistíš a lákneš- kdo ti na silnici dokáže, že to tak nemá být? a i kdyby dokázal....

Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:40 | Nahoru | #14
presne jak rekl Danielos....ovladatelnost na prdel....pri maly rychlosti aby s tim clovek klickoval zleva doprava po celym pruhu aby z toho nespadl,ve vetsi rychlosti to bude taky urcite stabilita jako prase

2 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:47 | Nahoru | #15

Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:48 | Nahoru | #16
Koukám, že jako už tradičně, se ke custom motorkám vyjadřují nejostřeji zejména ti, kteří nedrandí tuctovku z fabriky a s customy mají bohaté zkušenosti

Ad blatník: ememté umění érbraš už se vyjádřil, já jen dodám, že "homologace blatníku" je zcela irelevantní (nota bene ani nevím, kde by tam měla být... třeba z vnitřní strany u kola, pro švestky). Pokud to bude mít platnou STK, není co řešit.
Třeba já mám kovaný blatník na zakázku s platnou homologací.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:50 | Nahoru | #17

Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 00:47 | Nahoru | #18
Ze strojů Harley - Davidson se dá postavit opravdu dokonalý Bobber , i když vlastně z čeho jiného ho taky stavět, že? S žádnou jinou značkou bych se do toho už ani nepouštěl! Výsledek pak opravdu ani zdaleka neodpovídá vynaloženým prostředkům...

Naposledy editováno 10.01.2011 00:59:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 07:16 | Nahoru | #19
mm-art-airbrush> Zdarec pane. S tim blatníkem máš částečně pravdu. Nikde neni psáno jak musí bejt blatník dlouhej. Jenže je stanovenej úhel od styku zadního kola s vozovkou směrem dozadu k případnému blatníku a ten se nesmí překročit kvůli kvůli odstříkávání vody za deště. Sem si to před časem zjišťoval, protože se mi jeden žák ptal proč některý auta maji zástěrky a jiný ne. Tak ty co nemaji, tak maji dost dlouhou prdel, aby ten úhel pokryly. A vztahuje se to prej na všechno co jezdí po silnicích. Tak nevim, teoreticky by to nemělo projít technickou. Když to uděláš po technický a narazíš na chytrýho dopraváka, kterej to ví, tak řídíš vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemní komunikaci. Na technickou se vymluvit nedá, protože tam řeknou, že když si tam byl, tak to bylo vpořádku i kdyby to takhle tim už prošlo. Jo a je zajímavý, že nikdo ten úhel neznal, přes kterej to nesmí. Dokonce ani kámoš na technický, ale maji tabulku aut, kde musí bejt zástěrky.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 08:07 | Nahoru | #20
Není to špatné, ale ty řidítka mi to vizuelně kazí no je můj názor, ale praktické to také nebude.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 08:42 | Nahoru | #21
Gal> Ahoj Franci, tak jsem zas o něco chytřejší
Přesto jezdí X motorek s prdelí "do nebe" a nic se neděje. Zatím by to teoreticky neměl být problém a myslím si, že se to hned tak nezmění... Protože to, co teď modeluju na svý, taky nepřesahuje přes zadní kolo

(reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 12:20 | Nahoru | #22
mm-art-airbrush> Jak se mu tam mrská řetěz, to je mazec

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 14:28 | Nahoru | #23
Jak je to třeba s předním blatníkem? Musím ho na motorce mít?
Známý mi řekl, že je to zásah do konstrukce vozidla...ale to jsou asi všechny takovéto úpravy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 14:31 | Nahoru | #24

ZMBOXer píše: Jak je to třeba s předním blatníkem? Musím ho na motorce mít?
Známý mi řekl, že je to zásah do konstrukce vozidla...ale to jsou asi všechny takovéto úpravy


Springer vidle nemá pevný úchyty na blatník. Naopak bych tvrdil, že přidělání blatníku je zásah do konstrukce. Pochybuju, že by se fízl chtěl dohadovat.

Naposledy editováno 10.01.2011 14:33:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 14:51 | Nahoru | #25
UnholyRider> Ale springer vidlice nejsou na motorce původní, ne?
Pokud tam byly dodávány, tak by měly být zapsány v TP a s nimy i výjimka, že v nich nemusí být upevněn blatník...si myslím
Ještě upřesním. Ptal jsem se na odendání předního blatníku z originální vidle - blatník v ní byl samozdřejmě upevněn z výroby...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 14:59 | Nahoru | #26
ZMBOXer> No tak u Softail Springeru je Springer původní , i s blatníkem...



Naposledy editováno 10.01.2011 15:01:00

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 15:08 | Nahoru | #27
DMC.motobiker> Ať už jsou na motorce z výroby jakékoli vidle, tak jsou vždy osazeny blatníkem

Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 15:11 | Nahoru | #28
Na STK by možná problém byl, ale při silniční kontrole jsem vo tom ještě neslyšel.

1 reakcí na tento příspěvek Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 15:16 | Nahoru | #29
mě se to líbí, jdi do toho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 15:30 | Nahoru | #30
Delta> Mě taky, ale průser je, že tenhle styl pochází z končin kde tak často nechčije. Stačí projet menší louži a asi tak: Vlastní zkušenost.

Naposledy editováno 10.01.2011 15:30:45
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 18
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist