globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Úprava motorky do stylu bobber
 
9.1.2011 v 22:33
Zdravím Vás
Máte někdo zkušenosti s úpravou motorky do stylu bobber? Jaký na tyto úpravy máte názor? Co jsem koukal, tak v ČR se jich na silnicích moc nevidí.
Největší obavy mám z případné dopravní kontroly. Co budou páni policisté říkat na krátký zadní blatník, na hranatá řidítka...
Foto je ilustrační


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

9.1.2011 v 23:38 | Nahoru | #1
vitan1> Nikde není napsáno, jak má být blatník dlouhý. Dříve bývalo, že kryt kola (blatník+ eventuelně zástěrka) musí přesahovat přes celou horní polovinu osy zadního kola. To dávno neexistuje. Jestli si to fikneš 10cm za sedačkou, začistíš a lákneš- kdo ti na silnici dokáže, že to tak nemá být? a i kdyby dokázal....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Úprava motorky do stylu bobber

10.1.2011 v 07:16 | Nahoru | #2
mm-art-airbrush> Zdarec pane. S tim blatníkem máš částečně pravdu. Nikde neni psáno jak musí bejt blatník dlouhej. Jenže je stanovenej úhel od styku zadního kola s vozovkou směrem dozadu k případnému blatníku a ten se nesmí překročit kvůli kvůli odstříkávání vody za deště. Sem si to před časem zjišťoval, protože se mi jeden žák ptal proč některý auta maji zástěrky a jiný ne. Tak ty co nemaji, tak maji dost dlouhou prdel, aby ten úhel pokryly. A vztahuje se to prej na všechno co jezdí po silnicích. Tak nevim, teoreticky by to nemělo projít technickou. Když to uděláš po technický a narazíš na chytrýho dopraváka, kterej to ví, tak řídíš vozidlo nezpůsobilé pro provoz na pozemní komunikaci. Na technickou se vymluvit nedá, protože tam řeknou, že když si tam byl, tak to bylo vpořádku i kdyby to takhle tim už prošlo. Jo a je zajímavý, že nikdo ten úhel neznal, přes kterej to nesmí. Dokonce ani kámoš na technický, ale maji tabulku aut, kde musí bejt zástěrky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist