Naposledy editováno 02.01.2010 18:00:47
2 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Edit: Už se o ně přihlásil Rupair...
Naposledy editováno 30.12.2010 14:07:43
4 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Taky jsem zvedavy kolik to vydrzi. Jak rikas material to je nic moc... Ale zase mi prijde lepsi nez nektery klasicky sroubky to byva kolikrat desny blato.
logiku to má-když budeš přenášet výkon přes cca 100 šroubků,tak se ojedou několikanásobně rychleji,než když jich tam bude cca 200....
Johnny469 píše: Pridam svuj pocin
Udelej to jak Vespa a vydrzi to:
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=49905&fid=28&pgr=11#goto4751414
Carlos. píše: Kdyby měl někdo zájem, tak jsme si tu parta hromadně objednali hroty z USA a asi 500(tudíž na jednu moto) nám jich zbyde. Osobně ještě nemáme odzkoušeno, ale dle dizkusí z Thumpertulku jsou ještě o třídu lepší než ty co sehnal Tom_TE450 zde v tomhle vlákně... Cena by měla zůstat na 1500 Kč za 500ks-uvidíme jestli nám už na to napaří clo a dph nebo ne...
Edit: Už se o ně přihlásil Rupair...
Tak něco nového pánové? Šrouby ještě nedorazily? Netrpělivě očekávám vaše poznatky a zkušenosti.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
zevnitř to střílíš od oka, nebo jak to děláš, že máš ty vruty na špuntu tak přesně?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Jak sem psal, doporučuju co nejhezčí gumu kvůli hlubšímu sněhu, a z co nejtužší gumy. (Maxxis SI ideál) Rozměrově tenkou (klidně 100ku) aby nešrábala o podběhy.
Dozadu vruty 6mm (já mám 5 a je to dobrý, ale 6 vydrží dýl) vzadu je fajn je zašroubovat mírně skloněný proti směru záběru jako rypadlo (ale nepřehánět), vepředu kolmo. A nedávat je moc blízko zadní hrany špuntů, jinak se vylomí.
Jako vložku použít linoleum, nějakou gumu, starý duše a nebo vtipná je sjetá přední silniční pneumatika s odřezanejma bokama, to je fakt neprůstřelný.
Nafoukat na 1,5 až 2 atmosféry, ať se pěkně zapichujou. Před jízdou vyzkoušet zda to někde nedře (u KTM jsem si odmontoval centrál a zkontroloval aby byla všude mezera aspoň 5mm)
EDIT: ještě je dobrej nápad sundat krycí lízátko centrálu a nahradit ho kusem nějaký gumy - vruty by ho poškrábaly.
Naposledy editováno 04.01.2011 18:01:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výroba gumy s hroty,aneb jak mi jeblo
Ještě celkem dobrý řešení jsou Kubajzovy šroubky na předek a dozadu na kraje, a vruty nahusto naprostředek. Protože tam ty Kubajzovy šroubky vydrží málinko. Dobrý jsou ale třeba čistě na led.
_JJ_> nz
Vzadu ty boční má taky dost vytrhaný..