Nad tim asi někdo přemýšlel víc jak na Maruškou v mexickym tunelu a dábelskými turbomotory
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
Ninjista píše: Reklama povedená spíš je průser do sportovně laděnýho auta cpát automat , pak nepomůže ani sebelepší spot.
Tak jsem se hezky nasmál Není automat jako automat1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
1 reakcí na tento příspěvek Fabia RS commercial
2 reakcí na tento příspěvek Fabia RS commercial
Ninjista - zapominas ze v americe nejsou zatacky...prijedes na krizovatku a je stopka a zase rvone...pak je ten podvozek a vse okolo uplne o hovne.
Naposledy editováno 30.12.2010 17:52:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
UnholyRider píše: Ani dobrá reklama neudělá z hnoje auto.
jj odbornik promluvil, teda napsal , nebud smesny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
Ninjista píše: lignator> jasně že pádla jsou hi-tech racing akorát jsem ze starý školy a jak tam neni prostě klacek se šesti tak mi to nic moc neřiká, ale jako je jasný, že pokrok nezastavíš
takze pro tebe uz i 355ka ferrari a treba e46 m3 nejsou sportovni auta coz? to jsi ale zastydl pomerne hodne v praveku sportovnich aut. s touhle DSG prevodovkou jsem jel v golfu r32 a ja osobne bych proti ni nic nemel, ta prevodovky normalne radi, neni to hydrodynamickej menic...
z-x-r píše: 1.4ka je malo...v corse je 1.6ka tedy jsou opet a zase v hajzlu...A jak se rika objem nicim nenahradis.
Ninjista - zapominas ze v americe nejsou zatacky...prijedes na krizovatku a je stopka a zase rvone...pak je ten podvozek a vse okolo uplne o hovne.
no myslim ze u preplnovanyho auta se zabejvat objemem je mimo, to je asi jako kdyz by nekdo s 6ti litrovou korvetou okolo 350PS poucoval nekoho s prefouknutym lancerem na 600ps ze to jeho auto nepojede kdyz ma jenom dvoulitr...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia RS commercial
Pokud se ale jedná o auta cca do 1mil. tak vždy sáhnu po verzi s M, to by platilo i u týhle Fabky pokud by se tak nabízela, ale jestli jsi zastánce DSG, tak ti to neberu
EDIT: I dle recenzí reaguje rychle, neškube atd. Už se těším, až si jí zkusím osobně
Naposledy editováno 18.01.2011 11:11:03
Ninjista píše: assassin> ono jde taky o to, že u tebou zmiňovaných kategorií aut moc na výběr mezi M/A nebude, takže tam bych to moc neřešil, úplně jinej soudek
Pokud se ale jedná o auta cca do 1mil. tak vždy sáhnu po verzi s M, to by platilo i u týhle Fabky pokud by se tak nabízela, ale jestli jsi zastánce DSG, tak ti to neberu
chapu. tak ja si dokazu predstavit auta ktery bych bral s automatem(silnejsi diesely asi vyhradne jen s A), u spotovne ladenejch kousku by mi asi bylo fuk jestli dsg nebo manual. dsg radi rychleji.. vyhodu u manulu vidim jen v nizsi hmotnosti a trochu na blbnuti, kdyz zadni kola trham do zatacky podrazenim(nemam hydraulickou rucku) ale tohle je treba u predokolky uplne mimo..