3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
1100Virago píše: Creck: Kapitalistický vydřiduchu! Na dealextreme to vyjde na polovinu fungl nové - OBD-II kabel do USB plus CD s několika verzemi VAG-COM. Za tvou cenu je tam bezdrátová verze
a ješte kodovací na Immo ale za tu cenu aji tak dobré kdo nemá paypal ,1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
1100Virago píše: Creck: Kapitalistický vydřiduchu! Na dealextreme to vyjde na polovinu fungl nové - OBD-II kabel do USB plus CD s několika verzemi VAG-COM. Za tvou cenu je tam bezdrátová verze
tohle není taky špatná krabička docela to prečte aji pár jinejch jak VW1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?
jen me to napadlo v souvislosti s touhle diskuzi , ze by to nekomu mohlo udelat radost, ja uz to mam vylozene na piku
Naposledy editováno 27.12.2010 20:20:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
Creck píše: Vicemene je to spis cena za kablik, verzi vag com , musi byt dneska milion novejsich verzi, co si kazdy zkuseny obstara za chvilicku
jen me to napadlo v souvislosti s touhle diskuzi , ze by to nekomu mohlo udelat radost, ja uz to mam vylozene na piku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
edit : jeste tohle : Motordiag Komfort Manager Lite 1.20, to je zdarma a jde v tom nastavit treba zavreni vsech oken po zamknuti auta
Naposledy editováno 27.12.2010 20:43:34
1100Virago píše: Mirek12: Já zvažuju objednat konektor s bluetooth, protože se dá sehnat zobrazovací soft pro PDA nebo navigaci, a pak sledovat hodnoty v reálném čase i za jízdy. Taková blbinka pro radost. Blbé je, že ten konektor má takový tvar, že do některých aut se nedá připojit - potká se s okolím. Leda ještě vyrobit nějaké kabelové prodloužení, ale to už pak není tak elegantní.
no já mám notas jenom na diagnostiku takže tuhle vymoženost nepotřebuji a nevěřím ani rychlosti přenosu když ji potřebuji se zpoždením max 1s tak přes ty škatulky bych moc nevěřil ,, ale kup to a dej vědětCreck píše: Mirek12> ja pouzival vzdycky IHR 304 , na me potreby to stacilo jeste neni spatny vag com max
je mě se tedka nechce jít pro notas ale nejakou staší vezi vagíny tam používám, možnost toho káblu co máš stačí na plne použití ta 304řka jiná verze není potřeba1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
infinity píše: K tomu oleji... Taky mě to překvapilo, ale asi je to fakt normální
normální je menit olej po 15tisících nelejt tam sračky tekuté jako vodu a bude to OK1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
ale stejně je divný, že i ne tak starý auta potřebujou olej dolejvat docela často...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
infinity píše: Mirek12> to je jasný
ale stejně je divný, že i ne tak starý auta potřebujou olej dolejvat docela často...
konstukce,jezdní styl,viskozita oleje, jenom obyčejné výměny oleju, bez čištění před novým olejem atp..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
infinity píše: Mirek12> a proč to nedělaj i benzíňáky?
U yamah se tomu taky nikdo nedivi a jak se prodavaj3 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?
Creck píše: Muj osobni nazor, pistni krouzky jsou dneska opravdu plisky co prd vydrzi, po par tisicich to jde do sracek a pak musi pomoci olej , ktery tuhle vuli vymezi. U dieslu jde o to , ze je tam o mnoho vetsi kompresni tlak, tudiz ty krouzky odejdou daleko driv.
nejvetší průsery jsou reciklace spálin!! EGR, na svém aute vyřazen!PRiPaDoVaK píše: Creck> Selenia je olej pro italský motory ... jelikož každej italskej motor (nikdo neví proč) se hřeje na klice... a tohle je snad jedinej olej kterej to dokáže mazat... víš jak jsou ty pomluvy že benzínový alfy (Twin Spark) jsou sráče?! To je prosím pěkně tím, že každej tam leje oleje značky OMW, Helix apod., který jsou levnější než Selenia, a ten olej to nedokáže pořádně mazat ... proto vidíš inzeráty typu: porucha motoru, zadřený motor atd...
hmm, takže ty motory, co se hřejou na klice mají asi nějakou výrobní vadu a serou se. přece nebudu kupovat nějaký spešl drahý olej, abych tu vadu odstranil, když si můžu koupit úplně jiné auto s jiným motorem a můžu tam nalít +- všechno a najede to 500 tis...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?
pekony píše: Co na tom nechápeš?
Já jen,že po nastartování,máš plný tlak hlavně na šálách,tím pádem nechápu ty Tvoje suché šályCreck píše: 1100Virago> nooo, parkrat kdyz jsem meril tlaky, tak kdyz do toho striknes trosku oleje , tak mas okamzite tlaky nekde jinde. Tudiz vychazim z tohodle.
ano tímto zjistíš jestli jsou v háji kroužky nebo nečo okolo ventilů jiným olejem se dá malinko znížit odeřírání, práve větším dotěsnením a menším prosáváním kolem ventilových gufer