Téma: Motor TDI bere olej - čím to je?
 
23.12.2010 v 22:03
Čím je to způsobené, že motor TDI z r. v. 2006 a při najetých 145tis. km (poctivých!!!) bere 1 litr oleje na 3tis. km? Díky za případné zkušenosti. Vím, že to po fóru asi nepůjde přesně určit, ale tak obecně by mě zajímalo, co to způsobuje. V expanzce na vodu emulze není a pod autem kaluž oleje taky ne.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:10 | Nahoru | #241
Creck: Kapitalistický vydřiduchu! Na dealextreme to vyjde na polovinu fungl nové - OBD-II kabel do USB plus CD s několika verzemi VAG-COM. Za tvou cenu je tam bezdrátová verze

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:14 | Nahoru | #242
1100Virago> vubec nevim jak se to dneska pohybuje, vali se mi to tady uz x let Ja to mel jen na precteni pameti zavad a parkrat sem menil komfortky , daval jsem za to kdysi balik, pokud to nikdo nechce, klidne se to tady muze valet dal

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:14 | Nahoru | #243

1100Virago píše: Creck: Kapitalistický vydřiduchu! Na dealextreme to vyjde na polovinu fungl nové - OBD-II kabel do USB plus CD s několika verzemi VAG-COM. Za tvou cenu je tam bezdrátová verze

a ješte kodovací na Immo ale za tu cenu aji tak dobré kdo nemá paypal ,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:17 | Nahoru | #244

1100Virago píše: Creck: Kapitalistický vydřiduchu! Na dealextreme to vyjde na polovinu fungl nové - OBD-II kabel do USB plus CD s několika verzemi VAG-COM. Za tvou cenu je tam bezdrátová verze

tohle není taky špatná krabička docela to prečte aji pár jinejch jak VW

1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:18 | Nahoru | #245
Vicemene je to spis cena za kablik, verzi vag com , musi byt dneska milion novejsich verzi, co si kazdy zkuseny obstara za chvilicku

jen me to napadlo v souvislosti s touhle diskuzi , ze by to nekomu mohlo udelat radost, ja uz to mam vylozene na piku

Naposledy editováno 27.12.2010 20:20:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:26 | Nahoru | #246
Mirek12: Já zvažuju objednat konektor s bluetooth, protože se dá sehnat zobrazovací soft pro PDA nebo navigaci, a pak sledovat hodnoty v reálném čase i za jízdy. Taková blbinka pro radost. Blbé je, že ten konektor má takový tvar, že do některých aut se nedá připojit - potká se s okolím. Leda ještě vyrobit nějaké kabelové prodloužení, ale to už pak není tak elegantní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:38 | Nahoru | #247

Creck píše: Vicemene je to spis cena za kablik, verzi vag com , musi byt dneska milion novejsich verzi, co si kazdy zkuseny obstara za chvilicku

jen me to napadlo v souvislosti s touhle diskuzi , ze by to nekomu mohlo udelat radost, ja uz to mam vylozene na piku

problém je že ten kabel bude do max verze 406skty jestli není teda upravenej s jiným obvodem jinak ho další novější verze jsou schopné uspat tak že nebude fungovat a musí se vyměnit střeva..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:41 | Nahoru | #248
Mirek12> ja pouzival vzdycky IHR 304 , na me potreby to stacilo jeste neni spatny vag com max

edit : jeste tohle : Motordiag Komfort Manager Lite 1.20, to je zdarma a jde v tom nastavit treba zavreni vsech oken po zamknuti auta

Naposledy editováno 27.12.2010 20:43:34

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:41 | Nahoru | #249

1100Virago píše: Mirek12: Já zvažuju objednat konektor s bluetooth, protože se dá sehnat zobrazovací soft pro PDA nebo navigaci, a pak sledovat hodnoty v reálném čase i za jízdy. Taková blbinka pro radost. Blbé je, že ten konektor má takový tvar, že do některých aut se nedá připojit - potká se s okolím. Leda ještě vyrobit nějaké kabelové prodloužení, ale to už pak není tak elegantní.

no já mám notas jenom na diagnostiku takže tuhle vymoženost nepotřebuji a nevěřím ani rychlosti přenosu když ji potřebuji se zpoždením max 1s tak přes ty škatulky bych moc nevěřil ,, ale kup to a dej vědět

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:43 | Nahoru | #250

Creck píše: Mirek12> ja pouzival vzdycky IHR 304 , na me potreby to stacilo jeste neni spatny vag com max

je mě se tedka nechce jít pro notas ale nejakou staší vezi vagíny tam používám, možnost toho káblu co máš stačí na plne použití ta 304řka jiná verze není potřeba

1 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:44 | Nahoru | #251
K tomu oleji... Taky mě to překvapilo, ale asi je to fakt normální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:45 | Nahoru | #252

infinity píše: K tomu oleji... Taky mě to překvapilo, ale asi je to fakt normální

normální je menit olej po 15tisících nelejt tam sračky tekuté jako vodu a bude to OK

Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:51 | Nahoru | #253
Mám pro to obecný název..."koncernové sráče"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 20:52 | Nahoru | #254
Mirek12> to je jasný
ale stejně je divný, že i ne tak starý auta potřebujou olej dolejvat docela často...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:02 | Nahoru | #255

infinity píše: Mirek12> to je jasný
ale stejně je divný, že i ne tak starý auta potřebujou olej dolejvat docela často...



konstukce,jezdní styl,viskozita oleje, jenom obyčejné výměny oleju, bez čištění před novým olejem atp..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:05 | Nahoru | #256
Mirek12> a proč to nedělaj i benzíňáky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:07 | Nahoru | #257

infinity píše: Mirek12> a proč to nedělaj i benzíňáky?

U yamah se tomu taky nikdo nedivi a jak se prodavaj

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:10 | Nahoru | #258
Creck> to je fakt

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:11 | Nahoru | #259

infinity píše: Mirek12> a proč to nedělaj i benzíňáky?

dělají to aji benzináky, akorát disel je vice zasírací

3 reakcí na tento příspěvek Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:14 | Nahoru | #260
Muj osobni nazor, pistni krouzky jsou dneska opravdu plisky co prd vydrzi, po par tisicich to jde do sracek a pak musi pomoci olej , ktery tuhle vuli vymezi. U dieslu jde o to , ze je tam o mnoho vetsi kompresni tlak, tudiz ty krouzky odejdou daleko driv.

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:21 | Nahoru | #261
Creck> To zní celkem logicky

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:32 | Nahoru | #262

Creck píše: Muj osobni nazor, pistni krouzky jsou dneska opravdu plisky co prd vydrzi, po par tisicich to jde do sracek a pak musi pomoci olej , ktery tuhle vuli vymezi. U dieslu jde o to , ze je tam o mnoho vetsi kompresni tlak, tudiz ty krouzky odejdou daleko driv.

nejvetší průsery jsou reciklace spálin!! EGR, na svém aute vyřazen!

Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:35 | Nahoru | #263

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 21:36 | Nahoru | #264

PRiPaDoVaK píše: Creck> Selenia je olej pro italský motory ... jelikož každej italskej motor (nikdo neví proč) se hřeje na klice... a tohle je snad jedinej olej kterej to dokáže mazat... víš jak jsou ty pomluvy že benzínový alfy (Twin Spark) jsou sráče?! To je prosím pěkně tím, že každej tam leje oleje značky OMW, Helix apod., který jsou levnější než Selenia, a ten olej to nedokáže pořádně mazat ... proto vidíš inzeráty typu: porucha motoru, zadřený motor atd...



hmm, takže ty motory, co se hřejou na klice mají asi nějakou výrobní vadu a serou se. přece nebudu kupovat nějaký spešl drahý olej, abych tu vadu odstranil, když si můžu koupit úplně jiné auto s jiným motorem a můžu tam nalít +- všechno a najede to 500 tis...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:24 | Nahoru | #265
Creck: S těmi kroužky a diesely jsi dost vedle. Co neudrží kroužky, olejem nedolepíš.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:26 | Nahoru | #266
1100Virago> nooo, parkrat kdyz jsem meril tlaky, tak kdyz do toho striknes trosku oleje , tak mas okamzite tlaky nekde jinde. Tudiz vychazim z tohodle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:35 | Nahoru | #267

pekony píše: Co na tom nechápeš?

Já jen,že po nastartování,máš plný tlak hlavně na šálách,tím pádem nechápu ty Tvoje suché šály

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:37 | Nahoru | #268

Creck píše: 1100Virago> nooo, parkrat kdyz jsem meril tlaky, tak kdyz do toho striknes trosku oleje , tak mas okamzite tlaky nekde jinde. Tudiz vychazim z tohodle.

ano tímto zjistíš jestli jsou v háji kroužky nebo nečo okolo ventilů jiným olejem se dá malinko znížit odeřírání, práve větším dotěsnením a menším prosáváním kolem ventilových gufer

(reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:45 | Nahoru | #269
Pepa GSX-R> Jenom jsem to opsal podle nejmenovaného článku, takhle to tam podali. Vztahuje se to k one vadne konstrukci kdy čerpadlo nestačilo dodávat dostatek oleje. Z toho ty suché šály.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor TDI bere olej - čím to je?

27.12.2010 v 22:46 | Nahoru | #270
Creck: To jo, ale kdybys tím točil jen o trochu dýl, tak jsou tlaky zase dole. Tolik oleje tam při provozu fakt nevalí A u dieselů se nízké tlaky projevují mnohem výrazněji než u benzíňáků. Taky jsou několikanásobně vyšší.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist