paolo_novy Přidat reklamu

Téma: poraďte s výběrem
22.12.2010 v 11:21
Zdravim, mám tdm 900 a vybírám novou motorku, spíš už mám vybráno cbr 600 f sport. Chtěl bych se ale zeptat někoho kdo má zkušenos s oběma motorkama. Jestli nevyměním za slabší cbr má sice 88kw (tdm 63kw) ale kroutící moment je menší tak jestli je to nějak znát při jízdě. Je mi jasné že je rozdíl v otáčkách atd. Budu rád kyž poradí někdo kdo se na nich svezl. díky

Naposledy editováno 23.12.2010 10:37:56

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 11:34 | Nahoru | #1
Řekl bych, že s Hondou si sice užiješ víc, ale asi ne v rámci rychlostních limitů

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 12:07 | Nahoru | #2
Tady těžko radit TDM - CBR600FS to je nebe a dudy, oheň a voda
Obě velmi dobré moto ve své třídě, přechod = méně pohodlí(hlavně u spolujezdce!) více sportu a hlavně řadit a řadit a řa....
S FSšestkou se dá i dnes v provozu velmi slušně zalítat a spráskat kde co Trochu se bojím jak dnes najdeš slušný kus?

Naposledy editováno 22.12.2010 12:07:57

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 12:13 | Nahoru | #3
Spíš bych pochopil opačnou výměnu, ale budiž..
Že ti bude chybět kroutak, to asi bude, holt budes muset častěji řadit a zvyknout si na zvuk omezovače
A nad rr jsi nepřemýšlel? Ty dvě písmena dělají zázraky, proti ef-ku jede ero jako kráva

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 12:14 | Nahoru | #4
Jel jsem na obou. Na CBR budeš mít pocit, že řídíš vysavač. Až v hodně vysokých otáčkách z ní budeš mít radost. TDM má malý rozsah využitelných otáček, proti Hondě.
Podvozkově samozřejmně je na Honda někde jinde. Záleží který ročník CBR máš v merku. H. je pohodlná a pro mě na ní byl posez jak na čopru a měla super spotřebu. (r.v. 2000). TAkže podoba s TDM tam bude.
TDM je naladěná na zátah od spodu a nejlepe šlape ve středních otáčkách a jestli se nemýlím tak zhruba v 8500 ot. +- má někde omezovač a teprve tam se začíná H. vzpamatovávat. To pro tebe znamená, že budeš muset úplně změnit styl jízdy i řazení. Jdeš s obsahem dolů!!!

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 13:54 | Nahoru | #5
CBR 600F Sport má 81kW 88kW má 600RR
Jinak já eFko můžu doporučit, posez je hodně dobrej, myslim, že po TDM mnohem přijatelnější. Já po Varaderu, kde bude asi hodně podobný posez s TDM, se na tom cejtim dobře, je to trochu změna, ale né taková a vyhovuje mi to. Ty od CBR 600F i FS 01+ (stříkačky) žerou 7-8l, trochu víc, ještě 600F4ky (99-00) jezdili za 6l.

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 15:16 | Nahoru | #6
no přechod to bude takovej, že ti asi bude připadat, že to jede až nahoře...určitě bych se projel být tebou...a pak bych zvážil třeba nějakej dvouvál v 6tce

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 16:23 | Nahoru | #7
A nebo litra

poraďte s výběrem

22.12.2010 v 16:25 | Nahoru | #8
Sefo> to nepojede ani nahoře ani dole, natož uprostřed..

poraďte s výběrem

23.12.2010 v 14:24 | Nahoru | #9
Můj názor je,že by tě cebro přestalo brzo bavit a stýskalo by se ti právě potom krouťáku.Možná se pletu,ale je fakt,že objem prostě nenahradíš Jít s obsahem o třetinu dolů je hodně Šťastný a veselý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport Doko 8 15.5.2024 v 10:39 Anti
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport djbell 7 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis
Co to je Honda CBR 600F Sport RTSbike 12 5.4.2023 v 06:26 Mňojo
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport juri23 12 3.6.2022 v 20:10 hycomat
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport pakolo 7 2.5.2022 v 13:02 gerrik


TOPlist