Naposledy editováno 23.12.2010 10:37:56
Obě velmi dobré moto ve své třídě, přechod = méně pohodlí(hlavně u spolujezdce!) více sportu a hlavně řadit a řadit a řa....
S FSšestkou se dá i dnes v provozu velmi slušně zalítat a spráskat kde co Trochu se bojím jak dnes najdeš slušný kus?
Naposledy editováno 22.12.2010 12:07:57
Podvozkově samozřejmně je na Honda někde jinde. Záleží který ročník CBR máš v merku. H. je pohodlná a pro mě na ní byl posez jak na čopru a měla super spotřebu. (r.v. 2000). TAkže podoba s TDM tam bude.
TDM je naladěná na zátah od spodu a nejlepe šlape ve středních otáčkách a jestli se nemýlím tak zhruba v 8500 ot. +- má někde omezovač a teprve tam se začíná H. vzpamatovávat. To pro tebe znamená, že budeš muset úplně změnit styl jízdy i řazení. Jdeš s obsahem dolů!!!
Jinak já eFko můžu doporučit, posez je hodně dobrej, myslim, že po TDM mnohem přijatelnější. Já po Varaderu, kde bude asi hodně podobný posez s TDM, se na tom cejtim dobře, je to trochu změna, ale né taková a vyhovuje mi to. Ty od CBR 600F i FS 01+ (stříkačky) žerou 7-8l, trochu víc, ještě 600F4ky (99-00) jezdili za 6l.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport | Doko | 8 | 15.5.2024 v 10:39 Anti |
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport | djbell | 7 | 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis |
Co to je Honda CBR 600F Sport | RTSbike | 12 | 5.4.2023 v 06:26 Mňojo |
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport | juri23 | 12 | 3.6.2022 v 20:10 hycomat |
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport | pakolo | 7 | 2.5.2022 v 13:02 gerrik |