globalmoto_kveten





Téma: VM- česká motorka na míru, za 130 papírů
 
2.9.2010 v 18:39
Tak produkce české motorky dostala zelenou.A první prodejce pro moravu a slezko je již také na světě.Viz opis článku:VM MOTO

S firmou VM MOTO jsem rozjednal obchodní zastoupení motocyklů VM pro severní a jižní Moravu. Už velmi dlouho jsem byl zván na test nového českého motocyklu pod názvem VM. Sezóna byla velmi nabitá, takže jsme se s majitelem firmy, panem Vladimírem Váchou, míjeli a neměli čas dohodnout si termín testu. V polovině srpna mi pípla SMS od tvůrce motocyklu Bohouše Staši a konkrétní termín byl dohodnut.
Byl jsem na tento motocykl šíleně zvědavý. Domluvil jsem se se svým teamovým jezdcem Ondřejem Liškou, že se testu zúčastní taky. A zvědavost začala hlodat v nás obou. VM-ka pro nás byla velkou neznámou, pouze jsme věděli, že její obsah je 610 cm3, váha 109 kg, má bílou barvu, nemá startér, přední tlumiče jsou Paoli-Kayaba, zadní Öhlins a brzdy Brembo. Tato skutečnost nás nutila si při dlouhé cestě pokládat navzájem spoustu otázek:…jak je motorka vyvážená …s výkonem přes 60 koní nebude asi žádný beránek, …jak půjde startovat, když jsme v dnešní době zvyklí jen mačkat tlačítka startéru, …jak si konstrukce pohrála s gyroskopickým momentem, …jak zvládnou brzdy zastavit to stádo koní? A hlavní otázka zněla, jak padne do ruky.
Než jsme tyto otazníky stačili probrat, objevila se cedule Jinín. Tam nás již očekával pan Bohouš Staša se svým karavanem v barvách VM MOTOR a na první dojem krásná, bílá VM-ka. Seznámili jsme se s Bohoušem a vyslechli základní informace ohledně motocyklu. Při podrobném shlédnutí mota mě zaujalo mnoho detailů: středy kol velmi robustní a přitom lehké, racingové stupačky, sedlo Acerbis, velmi pevné brýle tlumičů, ale nejvíc mi padly do oka velké chladiče a dovoluji si říct, že jsou pevnější než všechny megasystémy. Zkrátka na motocyklu bylo odvedeno kus dobré práce.

O půl druhé otevřeli v Jiníně areál. Bohouš nastartoval stroj, nechal ho prohřát a my si zatím oblékli výstroj a šli se seznámit s tratí i motocyklem. VM mě překvapila ohromným výkonem, který v nízkých otáčkách naháněl strach. Udělali jsme pár koleček a VM-ka, i my dva s Lišákem, byli dostatečně prohřátí. Přestavil jsem ještě nastavení podvozku, řídítek a páček. A konečně nastal čas vyzkoušet moto naplno. Po rozbité trati VM-ka uháněla jako šutr a tuto trať krásně pohlcovala, před zatáčkama ukázala své předimenzované brzdy a poslušně zatočila tam, kam jsem chtěl. V zatáčce poslouchala na jedničku, při výjezdu si musí člověk dávat pozor na akceleraci. Stádo koní se o slovo hlásilo každou chvíli. Rukojeť plynu je dlouhá a tak dávkování výkonu nebylo tak hrozné. Motocykl VM na mě zapůsobil velmi dobrým dojmem, výtky, které jsem přednesl Bohoušovi, se budou určitě řešit.
A nyní převzal štafetu Lišák. Prvotní respekt, který k VM-ce měl, byl rychle pryč, kroutil plynem, co to šlo a neustále zrychloval. Potom si vyzkoušel několik startů a s velkým údivem konstatoval: “Tak tohle jsem nikdy nezažil, motorka má tolik výkonu, že jsem nestačil řadit!”
Odpoledne pomalu uběhlo a byl čas opustit trať. Na mou otázku, jaký pocit v něm VM-ka zanechala, odpověděl: “Na ničem tak silném jsem v životě neseděl, natož jezdil, motorka se mi fakt líbí, asi bych si zvykl. Při nájezdu na skoky mi chyběla jistota, špatně se odhadovala rychlost, protože motorka dopředu žene na jakoukoliv rychlost.” Tyto dojmy odhaduju podle toho, že Ondřej jezdí na novém Husarovi a ten se chová jinak, než konvenční motocykly, ale to je taky vše, co asi umí.
Své hodnocení motocyklu bych vyjádřil stupnicí od 1 do 5, kde 5 znamená nejlepší a 1 nejhorší:
Motor: výkon…………..5
průběh…………3
startování……..3
Podvozek: tlumení………….4
geometrie……….5
vyvážení…………4
Brzdy: citlivost…………4
účinnost………..5
Zpracování: ……………..5

Areál v Jiníně byl uzavřen a my vyrazili na místo, kde se VM-ky rodí. Bohouš otevřel dílnu a my viděli rozpracované motocykly. Nejvíc mě zajímalo právě zpracování a kvalita dílů, které jsou použity v motocyklu a zvenčí nejsou vidět. Bohouš začal vytahovat bedny plné velmi dobře zpracovaných dílů a já se začal ujišťovat, že se nejedná o žádný velký boom, jako to předvedla Praga, která jak rychle začala, tak ještě rychleji skončila. Nezbývalo mi nic jiného, než složit poklonu. A Bohouš s úsměvem dodal, že tady skoro nic není a že uvidíme teprve zítra v továrně, kde jsou ve skladech veškeré komponenty.
Druhý den jsme osobně navštívili pana Vladimíra Váchu v jeho podniku, nesoucí název VM MOTOR. Po několika hodinovém rozhovoru a exkurzi firmy padla dohoda a Faryn moto se stal oficiálním prodejcem pro celou Moravu a Slezsko a pro zlepšení služeb také prodejcem veškerého sortimentu firmy Öhlins.
Jsem velmi rád, že došlo k naší oboustranné dohodě. Tím, že je VM-ka kusová výroba, jsem schopen po vzájemné konzultaci objednat zákazníkům motocykl přímo na míru. Například dle jeho váhy bude moto osazené pružinami, dále např. výška řídítek, typ výfuku, velikost nádrže (8-11 litrů), typ nádrže (karbonová nebo hliníková). Takže po závazné objednávce dodám motocykl přesně podle zákazníkova přání a představy. Dále budu nabízet omezenou edici Cross country.
Možná se budu opakovat, ale nejvíce mě těší, že se jedná o ryze český motocykl, pánové Vladimír Vácha a Bohouš Staša odvedli v dnešní konkurenční době kus skvělé práce.
Cena motocyklu je stanovena na 136000,- Kč vč. DPH.
Veškeré dotazy velmi rád zodpovím.

Pavel Fárek


Naposledy editováno 03.10.2010 11:53:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

9.11.2010 v 13:14 | Nahoru | #151
kozivak> Jak budu mít info tak ti pošlu správu

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

10.11.2010 v 16:29 | Nahoru | #152
Mě by zajímal interval výmněny motor.oleje a pístu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

13.11.2010 v 20:18 | Nahoru | #153

kozivak>Midloch2> To budou vyrábět dva typy 450 nebo tahle ze 610 je mezityp než bude hotová ta druhá?

To Faryn: až bude něco okolo toho endura nebo foto té verze se starterém, tak to sem hoď. Nechodí sem jen samí pedálové ....



Tahle 450 je mezityp, protože jí lidi chtěj hned. S výrobou nového typu se počítá, ale nebude to tak hned. Startér chodí na 610ce, takže bude chodit i na 450. Udělané to ale ještě není.

mxbechyně má pravdu v Habeši jel VM450 Čadek, jel mimo závod, motorka se ladila pro jednoho němce, Čadek prej byl spokojenej jak to jede, pro dojmy ze 450 by to tedy chtělo oslovit jeho

Naposledy editováno 13.11.2010 20:22:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

14.11.2010 v 12:59 | Nahoru | #154
Midloch2> Odkud bereš informace?Nevíš kolik už se prodalo kusů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

14.11.2010 v 14:16 | Nahoru | #155
kozivak> Nevim odkud jsou tyhle informace.450 je hotové, to je pravda, ale motor leží na stole a není odzkoušený!!!!!
Startér točí motorem, ale motor s ním nechytá!!!
Ják jsem psal, jak budu mít pořádné zprávy, dám vědět.
Příští týden jedu pro Vm a budu konečně stavět country-crossovku.
Potom tu dodám fota a info z nějakého testování.

Naposledy editováno 17.11.2010 10:29:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

14.11.2010 v 20:30 | Nahoru | #156
kozivak> Od pana Váchy majitele VM MOTORu. Je to můj zákazník mám ho 8km od baráku. Jezdím k němu už roky. Vladimír Vácha vlastní a vede VM MOTOR. Informace od něj jsou nejpřesnější možné.

O obchodních věcech sice něco vím, ale nepřísluší se mi o tom šířit.

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

14.11.2010 v 20:51 | Nahoru | #157
Midloch2> Tak uvidíme, kdy ta 450 bude mezi lidma. Jestli to máš od Váchy, tak by to nemuselo dlouho trvat....Díky za info.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

14.11.2010 v 23:07 | Nahoru | #158

kozivak>Faryn> Pojede na ní příští sezonu Lišák?


Nezáleží to jen na mé maličkosti.Já proto dělám maximum,kvůli tomu budu stavět jednu nebo dvě kantry crosovky.
Na 95% je pojede .

Midloch2-Já jsem s fabrikou denně ve spojení.450 jsem prosazoval od začátku a prosadil!!!
Je tu spousta jezdcu kteří chtějí velký obsah ale největší čast žádá 450.
Informace podávam jen kvuli dohadum a mýtum!Nemužu tady dělat reklamu a ani nechci.Lidem jako je Kozivak dávám jen pravdu nikomu neslíbím co nemohu nabídnout.
Nová 450 bude pecka ale cestu k prvnímu prototypu si nedovolím odhadnout.

Naposledy editováno 17.11.2010 10:12:10

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

14.11.2010 v 23:20 | Nahoru | #159
Faryn> Já jsem taky rád, že to sem dáváte a věřím, že ani Midloch2 si tu nehoní tričko. Je mi jasný, že to bude vše chvíli trvat a ještě dýl než se tuhle motorku podaří rozšířit mezi lidi.A skutečně mě zajímá jak to všechno dopadne a jak ta 450 pojede. A samozřejmě jestli ji Lišák pojede,tak jak mu to na ní půjde.

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

19.11.2010 v 23:52 | Nahoru | #160
VM zítra pojedu já
Lišák neměl čas trénovat
Pojedu se skouznout já jestli jsem nezapomněl jak se jezdí.

450 je v provozu a najíždí své hodiny

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

20.11.2010 v 15:33 | Nahoru | #161
Vždyť tam na ní trénoval

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

20.11.2010 v 20:20 | Nahoru | #162
slahar> Dvacet minut není trénovaní.

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

27.11.2010 v 17:56 | Nahoru | #163
tak jak to vypadalo na závodech? Jak se chovala motorka? Nějaky fotky a poznatky?

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

1.12.2010 v 16:50 | Nahoru | #165
Co je to za predni vidlici? Myslel jsem, ze Ohlins uz samotny vidlice na MX nedela a prodavaji se jen ty TTX streva...

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

6.2.2011 v 21:40 | Nahoru | #166
já jí vočumoval před zimou se mi zdá.. Mělo to pár chybiček ale nic tak dramatickýho, zpracování bylo docela pěkný až teda že nakopávačka štrouchala o rám, řadička šla kolem víka tak 2mm... To sou ale jen takový mouchy co se doladí.. Akorát co jim neodpustim je to betonový sedlo!! To je síla.

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

7.2.2011 v 08:45 | Nahoru | #167
Se jen chci zeptat je ještě v plánu na letos enduro verze ze starterem a vetší bandaskou ? Ja jen přemýšlím o něčem nad 600 a jak tak čtu tohle by mohl být mů šálek čaje .. díky za info !

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

10.2.2011 v 14:33 | Nahoru | #168
Ty voe kluci kde vám výrobci motorek popisují jak jim jde vývoj ? Až bude co nabídnout tak se budou podnikat marketingový kroky. Co konkrétně si přejete slyšet ? Jestli se při zátěžových testech něco utrhlo ? A řekne vám to někdo od jiný značky ? Chápu že jste zvědaví, ale přeci můžu říct měli jsme problém s tímhle a s tímhle až když můžu říct že je to vyřešený a všechno funkční. V opačném případě to někdo vytrhne z kontextu a nadělá to spoustu škody. Někdo tu z prdele napíše že budou dělat 250 a 125 a už se tu toho někdo chyt a začal to komentovat. Našel se tu potenciální zájemce. Není nic jednoduššího než zavolat panu Váchovi a zeptat se jestli má něco k mání. Co vím tak jedná se zahraničními závodníky. Zajímavé že ? Jak to že skopčáci si informace seženou a tady jsou stížnosti že nikdo nic neví. Kdo chce ví. Každopádně VM není model, na který budou atraktivní reklamy na každém rohu a dealeři se budou předhánět kdo vám ji prodá. K tomu doba nenazrála a kdo ví jestli někdy nazraje. Jeví se mi to tak, že tohle vlákno bylo založený drobet předčasně. Nicméě se pokusím příští týden do VM zajet a zjistit aktuální stav.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

11.2.2011 v 13:05 | Nahoru | #169
pedal> v praze třeba motoshop v OC Šestka, nevím jak se jmenuje, ale mají jí vystavenou...

poslední foto... http://www.oc-sestk...uzby/john-motor.html


Naposledy editováno 11.02.2011 13:07:17

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

13.2.2011 v 22:40 | Nahoru | #170

skydxrv píše: Výstavy nemám rád .. miliony lidí dokonce i Ti co se o problematiku nezajímají a byli si jen "nalovit" plakáty. Takže Vm na výstavě neuvidím a mailík co jsem psal přímo do Vm zůstal bez odpovědi. čekal jsem cokoliv jen ne to, že se mě nikdo neozve . škoda.



Pokud jsi četl můj článek vložený Markem, tak nemusíš psát do fabriky.
Máš to ke mně 15 kiláků, zavolat snad není takový problém.
Na motorku se můžeš podívat, můžeš se na ní svézt.

Ale jak tu všichni píšete-jsme v Čechách.
Za klávesou jsou zde na fóru všichni mistři.
Moto je v prodeji, ale všichni se jen vyptávají a zájemci žádní.
Zájemci na moto jsou ve stylu: 600f nechci!!!
Málokdo tuhle motorku viděl a jelo na ní jen pár lidí, ale všichni se baví, jako by tu motorku znali a trestali ji celou sezónu.

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

13.2.2011 v 22:58 | Nahoru | #171

Slow píše: 2:Faryn - tak jak?
Jaro už na krku, nějaká ta motohodina na motce ztrávená a my žádné novinky neznáme.
Na výstavu asi všichni nepůjdeme, tak jestli je něco nového, tak nás poinformuj
Díkas



Já tu dlouho nebyl.
Na motu se pracuje.Dokončujou se brzdy kvůli homologaci na spz. Změny na odlehčení motorky.
Moto je osazeno novým spolehlivým a hlavně světelným zapalovaním.Počasí je super, tak jsem na VM jedil.
Pokud to v týdnu vyjde, tak udělám nějaké fota a video.

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

13.2.2011 v 23:03 | Nahoru | #172
ahoj, mluvíš ted o 600 ale jak to vypadá s 450?
ještě se zeptám, bude na výstavě v praze?
dík
PS: mám to k tobě z ruky, ale občas se kolem rožnova proženu...

2 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

18.2.2011 v 20:53 | Nahoru | #173
Co jsem se dnes neoficiálně dozvěděl tak představa o startu prodeje endura je letošní léto. V tento moment se VM soustředí na dokončení motokrosového speciálu pro Pepu Dobeše. Ti kdo ho neznají jezdil před pár lety MS v továrním týmu Kawasaki a jezdil první desítku. Co spoluprací s továrním jezdcem jeho kvalit VM přináší není nutné vysvětlovat. S VM letos pojede republiku. Pojede motor 450 koncepčně vycházející ze 610. Přestavba na 450 se povedla, motor má výkon těsně pod hranicí 50k. Nicméně je ve výrobě úplně nová 450. V bedně tam mají kartery před dokončením. Nyní se ještě cca 14 dní bude většina sil směřovat na dokončení motokrosu a poté se ihned bude dokončovat na enduru. Důraz je kladen na to, aby do prodeje šel dobře fungující stroj a ne na to, aby to bylo co nejdříve. Všechny motorky co byly v Písku jsou prodané a je pravděbodobné, že brzy budou i ty co jsou po republice.

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

21.2.2011 v 19:36 | Nahoru | #174
Tisk článkuSouhrnná zpráva z motocrossové sezóny 2010
Letošní sezónu jsme absolvovali s motocyklem VM 610F a pilotem Martinem Vaněčkem.
Zúčastnili jsme se závodů MX3 mistrovství světa v Holicích, závodu mistrovství ČR a krajského přeboru SMS Kaplice.

Mistrovství světa v Holicích se pro naši firmu podařilo získat 6 mistrovských bodů což považujeme za největší úspěch letošní sezóny. V první jízdě Martin s poněkud opatrnějším projevem vybojoval 1 bod za 20. místo. V druhé jízdě již zbaven ostychu se umístil na 16. místě a přivezl celkem 6 mistrovských bodů. Po 40 letech se objevila ve světových tabulkách od doby Falty a ČZ motorka české výroby, která získala body v MS.

Mistrovství ČR se nám díky četným zraněním příliš nedařilo a nedokázali jsme se umístit na pozicích, se kterými bychom jako team a firma byli spokojeni.

V krajském přeboru jsme vybojovali 3. místo za Davidem Čadkem a Janem Mrázkem. Přičemž jsme díky zranění neabsolvovali jeden závod celého seriálu.

Na poslední závod v Habeši jsme angažovali Davida Čadka, který s přehledem zvítězil.

Do příštího roku vyvíjíme novou 450-tku, která bude koncepčně vycházet z modelu 610 s četnými změnami rámu, pérování, geometrie, klikové hřídele, hlavy, válce, pístu a převodovky.
Jeden kus prototypu již máme v testování. První zkoušky proběhly bez větších problémů a odezvy na menší obsah našich testovacích pilotů byly nad očekávání dobré.
Po najetí cca 100 motohodin bychom chtěli uvést tento motocykl do výroby.

Na příští sezónu 2011 probíhá jednání s bývalým pilotem mistrovství světa Josef Dobešem (27).
Josef se zúčastnil i dvou testů nové 450-tky. Jednání bude ukončeno do konce letošního roku a výsledek bude zveřejněn na našich webových stránkách www.vmmoto.cz.

V závěru bychom rádi poděkovali za celoroční podporu společnosti Goldfren - paní Andree a panu Stanislavu Špačkovým, společnosti HQH Systém spol. s r.o. - panu Žižkovi a společnosti Shell, společnosti ČZ Řetězy s.r.o. v zastoupení pana Radka Žipka, společnosti MEFO Sport Centrum – panu Strachovi, společnosti Moto výfuky Sharon. Samozřejmě i těm, kteří nám celou sezónu fandili a všem ostatním, které neuvádíme, ale bez kterých bychom těchto výsledků nedosáhli, patří náš velký DÍK.

Za VM MOTOR Racing team Vladimír Vácha a Bohumil Staša

2 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 10:25 | Nahoru | #175
Všichni tu vaříme z vody protože nikdo nic neví a prezentují se tu často protichůdné informace.
Za sebe píšu, že mě zajímá především:
Je projekt motocyklu VM za A.) směřován k reálnému prodeji konstrukčně dotaženého stroje a jeho, byť asi maloseriové, téměř kusové ruční produkce, nebo je to za B.) pouze čistě závodní zábava ekonomicky silného subjektu(a i pro něj to musí být, bez výnosů z prodeje velmi vysávající)
Tohle je totiž základní otázka a nikdo na ni ještě nedal jednoznačnou odpověď.

zde ohlašovaná produkce 450, pokud se nejedná o dezinformaci(v nejnabitější třídě, kde jsou konkurenti největší světoví výrobci s miliony EUR v zádech) a stálé zaměření na motokros bez silniční homologace, svědčí minimálně o naprostém ekonomickém diletantismu.
Uvítám, pokud se někdo ujme kvalifikované oponentury.

Naposledy editováno 23.02.2011 10:27:29

VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 10:35 | Nahoru | #176
Zdravím pánové,
tak měl jsem to štěstí a svezl jsem se na VM-ku (610) a myslím si že bych si na tento stroj zvykl. Největší problém byl pro mě nastartovat, možná je to tím, že jezdím jen na 2T,ale na to časem člověk najde ten správný grif, nebo v budoucnu pomůže el. startér.
Samozřejmě má stroj ještě určité mouchy, které to chce vychytat, ale žádný učený z nebe nespadl, na tož z výrobní linky. Já to z vlastního pohledu vidím nadějně.Faryne ještě jednou díky za svezení

1 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 13:33 | Nahoru | #177
Tak nějak přestávám pochopovatco se tady řeší...
Motorka je taková jaká je a žádný naše přání ani sny z ní neudělají to co chce každý jednotlivě. Jen výrobce sám určuje styl a tím i okruh zákazníků.

Připadá mi to jako by si každý předsatvil ideál podle svýho a chtěl to zrovna po tomhle projektu.

Moc se mi líbí individuální přístup a chuť něco dělat. Cena není v tomhle tak moc rozhodující, protože zadarmo to být nemůže. Ale podstatný je pro mě přístup po prodeji, kvalita celku - ne jen jednotlivých dílů - motorka funguje jako celek.
Zatím to na mě působí jako hledání řešení z dostupných možností - ani kočka ani pes. Jako enduro to nevypadá už jen kvůli výšce sedla kapacitě nádrže...atd a jako kros s 600 motorem je to blbost. Za mě by se páni měli domluvit co vlastně staví :) ale přeju jim aby si našli cestu k zákazníkům a nezůstalo jen u funkčních prototypů.

(reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 15:18 | Nahoru | #178
MikiberG> ikdyž to není na první pohled vidět, většině lidí na fóru celkem záleží na nové ČESKÉ motorce... přeci jenom jsme trošku hrdí a většina z nás se zabývá endurem/motocorssem a rádi vidí nějako snahu o domácí produkt, který má jistou šanci prorazit a udržet se na tenkém ledě motocyklového trhu... a těmto motorkářům záleží na dalším vývoji a nechtějí aby zanikly jako Praga, jsou tu sice další firmy, ale ty se vydaly na ještě trnitější cestu ke "slávě"... osobně nevím jak si celý projekt VM stojí finančně, ale pukud se nebude dostatečně prodávat, nebudou peníze na další rozvoj a vývoj... lidí jsou dnes líní tvorové a radši si vyberou motorku na internetu a pak jedou "najisto" a nechtějí si udělat výlet do Strakonické fabriky, kde se dozví všechny informace, buhužel PR VM motor trošku pokulhává a nechává případné kupce váhat a proto si většina radši vybere osvědčenou značku o které je plno informací na internetu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 15:35 | Nahoru | #179

Sigy píše: Stranky pěkné ale krom telefonu a emailu jsem tam opět nenašel vůbec nic.......



Já na jedné straně nechápu, co pořád chcete????
Motocykl byl představen v televizi na výstavách.
Nějaké testy proběhly v časopisech.

Co se dozvím o motu jiných výrobcu???
Zakladní data a to je vše, jako u VM!!!
Husqvarna-bmv jezdila po světě a nikdo neměl žádné informace!!!

M6-jak budou dokončeny homologace pro silniční provoz.
Bude v nabídce Cross,Enduro a Motard.
V obsahu 600 nebo 450cm
Homologace není tak jednoduchá.V jednom zdejším vláknu je jasně napsáno:
Jawa v Anglii dostane spz, u nás ne

Naposledy editováno 23.02.2011 15:49:37

2 reakcí na tento příspěvek VM- česká motorka na míru, za 130 papírů

23.2.2011 v 15:52 | Nahoru | #180
Asi má smysl se tím zabývat, až bude reálně 450 enduro na trhu. VM držím palce - třeba se jim podaří prorazit. Validita pozitivních/negativních informací z druhé ruky není valná, zvlášť na internetovém fóru. A to, že VM nemá valný web - kolik renomovaných značek ho má, včetně aktualizací, testů, praktických zkušeností apod.? Max. suchá nepřesná nebo neúplná katalogová data se stupidním popisem.
Spíš si cením přístup VM, než když s velkou mediální pompou Blata dobývala MotoGP a přitom neexistoval ani funkční vzorek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist