O nový číně už sem tady toho nakrafal mraky, je to pěknej bajk, když je člověk šikovnej, provozovat se v klidu dá. Ted´ nejezdí, protože po 80ti hodinách se odebral motor, asi prasknul kroužek, kouří a rachtá, celej píst i s kroužkama stojí asi 600, takže až budu mít chvíli, zase zprovozním. Jízdní vlastnosti špatný, odpružení tvrdý, sedlo tvrdý, brzdy bud´ nebrzdí nebo brzdí tak, že se ani nedají dávkovat, prostě oproti oddělanýmu japonci tragedie. Plusy: dizajn, hmotnost, charakteristika čtyřtaktu.
Suzuki TS a yamaha DT sou na tom hodně podobně. Jízdní vlastnosti oproti číně úplně někde o třídu jinde. Odpružení skvělý, jen TSko má moc měkkej předek, dal sem dneska na doskoku na rovinu 2x doraz. Motor 2T 125 upaluje v otáčkách podstatně líp než 4T čína 250 kdekoliv. Často s TSkem driftuju. A to na tachometrech japonců máme čísla někde mezi 42 - 45 tisíci kilometry, TSko dokonce vypadá, že jede na první válec i píst bez výměny Jinak fun faktor je u o něco těžšího 2T japonce asi větší, než u číny díky kalupu 2T v otáčkách a hlavně odpružení.
Pořizovací náklady TS 125: 10 000,- a k tomu spotřebák asi 4 000,- a 3 dny práce
DT 125: 16 000,- + 1 500,- spotřebák
X-moto: 31 000,-
Náklady na ůdržbu a opravy velmi podobný, u číny levný díly, ale zase se mění častěji, spotřeba velmi podobná, v terénu u všech mezi 3 - 5 litry na 100 km.
Tak ted´ si každej může udělat obrázek, čínu opravím a zatim si jí nechávám na blnutí, nezatracuju ani jedno ani druhý, ale u mě po roční zkušenosti vyhrává starej japonec
Dnešních asi 35 km sem zakončil poblbnutím
Naposledy editováno 04.10.2009 18:24:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
Chuďa píše: Tom_Riddle> Hele už mám rm 250 rv 2004, jestli víš co to je a říkám ti že se to nedá vůbec srovnat.ať vyrábí turek kokot číňan nebo nejaký pačmaha , tak je to stejně na ho...!!!vývoj je vývoj a kluci šikovní bolševici z číny jsou pozadu ještě tak kolem 60 let, takže fuck off čína ať to má klidně aj píst z diamantu, stejně je to mrdka jako prase a můžeš do toho nasypat klidně 50 táců, a stejně to bude mrdka!!"! japončíkům zdar fuck off čína, stejně to dělajů z kuličkovek!!!!
Co je to RM 250? To zní jak plíny pro důchodce. Nebo, že by to byl 2T mx speciál od Suzuki?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
Naposledy editováno 28.11.2010 14:03:22
LukynHot píše: Tom_Riddle> Já sem si to vyšperkoval takže s tym žádný problém nemám. Já sem tu nadával na to jaké to bylo když sem to kůpil. ale stejně to má furt plno much. Z tyma 223mth si děláš prdel že??? Píšeš taky že máš lepší malů mašinu než já větší. na takovém shitu jak je ta 160ka si moc nezařádíš , bo si na tem zgrčený jak prase v krabici.
Co ti na těch 220mth nesedí? Zeptej se TRXe, ten natočil na čínskym pitu 350 mth bez výměny pístu.
Neřek sem, že mam lepší motorku, ale věř, že 160cc YX má víc koní, než stojatá 250cc.
A narvanej na tom nejsi, pokud teda nemáš zrovna 2 metry..
A taky sem si svýho dirta dost upravil, což se můžeš koneckonců dozvědět na mym profilu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová čína kontra starej japonec_updated
Chuďa píše: Tom_Riddle> no žeprý speciál, uplně obyč japonská mašina, která je asi tak 9999999998988556956565652652652652652 X lepší než všechny čínské koloběžky dohromady ty tady z číny děláš raketoplán!!
Wow raketoplán! Atlantis nebo Endeavour?
Jinak RM speciál je, koukám, že motorkám moc nerozumíš
A srovnávat tu ostrej mx speciál s čínskym dirtbikem, no nevim nevim, zdá se mi to trošku dětinský
Ale zas na druhou stranu, 6 let lítanej cross, to ti nezávidim, nechtěl bych to živit