1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
350.632>pech.> už to neskáče, přisávalo to kolem příruby karburátoru kterej nejakej matlák jako je dingo dokáže poradit přitáhnout, a zkživit přírubu.... srovnal jsem přírubu a motorka trhá asfalt
O žádným přitahování jsem nemluvil takže jediněj matlák a ještě ulhanej seš tady ty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
2 reakcí na tento příspěvek zapalovani
pech.>jakýkoliv neodborný šachování s vejfukama na 2T má zásadní vliv na výkon, ovšem VŽDY SMĚREM DOLŮ!
a proto to vejfukama z třiapůly jede líp jak s rybinama že by tedy nešlo o neodborný šachování?(doutníky mám, ale v hrozným stavu a ty sem tam prostě nechtěl)
Naposledy editováno 28.10.2010 15:54:50
1 reakcí na tento příspěvek zapalovani
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) zapalovani
pech.>jakýkoliv neodborný šachování s vejfukama na 2T má zásadní vliv na výkon, ovšem VŽDY SMĚREM DOLŮ!
To je vyčtená blbost Zvlášť jestli hovoříš o pojmu "výkon". Platí to jedině v případě, že máš ideální výfuk. Doutník na kývačce určitě není ideální výfuk.
laďa prášil>To je vyčtená blbost Zvlášť jestli hovoříš o pojmu "výkon". Platí to jedině v případě, že máš ideální výfuk. Doutník na kývačce určitě není ideální výfuk.
no soudruzi asi věděli jak naladit výfuk na motor pro nejlepší chod motoru a když se v tom porejpe nějakej lempl tak parametry motoru úplně změní a hlavně spotřebu...
udinar>Tahle diskuse se nějak zvrhla, tak mě snad za můj názor neukamenujete Mám na svojí kývačce origo zapalování i s origo relátkem. S dobíjením není žádnej problém, najel jsem letos přes 8000 Km a na zapalko jsem se nemusel ani mrknout. Pravda je, že by to mohlo svítit trochu lépe, ale není to zase taková hrůza. Hlavní pro mě je, že jsem doržel originalitu. Jediné co všem doporučuji, když chtějí namontovat origo zapalko, aby si ho nechali seřídit a zkontrolovat na stolici u odborníka. Mě to stálo 500,- Kč
já jsem dal vape z toho důvodu že jsem použil vepředu halogenovou žárovku 55/60W a 2* se mi prorazil rotor dynama nakostru jinak se mi zdálo že zase na kladívkový zapalování to jezdilo líp ale ty nejlepší starý kladívka už byly moc ušoupaný a když jsem dal nový "demogratický" nedosedaly a koupil jsem jich asi 5 ani jedno nedosedalo celou plochou... samozřejmě kladívko i kontakt....ty starý komunistický krásně seděly a dosedaly celou plochou kontaktu nový ani jedno, furt to bylo rozházený tak jsem koupil vape.... od tý doby jsem najel asi 5000km a nemusel jsem dobíjet baterku a mam tam halogenku 55/60W - 6V - jinak je ještě výhoda že to jede i bez baterky spíš to jde našlápnout... zapalování vape neni závislý na baterce
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3910, 3911] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 117302 | Dnes v 07:59 Miraz250 |
Jawa 250 Kývačka Jawa 250/353 Kývačka Jawa ČZ | Tom350354 | 5 | Dnes v 07:45 Bimbam |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |