vím, že těchto témat je tady požehnaně a tak se předem omlouvám těm, které to už s..e, ale tak proto tady to fórum je.
Chtěl bych poradit s výběrem na příští sezónu, jelikož jak se tak pozoruji, tak snad ani nic sám nevyberu. Vždycky je to chvilku ta, pak ta, potom zase tamta a nakonec jsem tam, kde jsem začínal. No ale aby to nebylo tak obecné, tak moji největší favoriti jsou prozatím FZS 1000 a GSF 1200S. Potom snad ještě XJ900 (což by asi nebyl krok úplně správným směrem, ale tak chvíli v mém hledáčku taky bylo). No a potom jsou tady takové ty "sny" na které asi mít nebudu jako GSF 1250S, FJR a VMAX1200 (ten se mi vždycky líbil a líbit bude i přes všechny svoje nedostatky).
Teď něco k motorce co by měla hlavně splňovat. V první řadě určitě pohodlí, jízdní vlastnosti a ochranu před větrem. A taky chci aby jela, vždycky a všude. Naložený, v horku nebo zimě, na dvojku nebo na šestku. Proto taky ty větší objemy. Tím slovem "jela" NEmyslím hoblování gum až po ráfek, odírání stupaček a jízdu po zadním. Po zadním jezdit neumím a ani nepotřebuji, k hoblování gum mám ještě daleko a stupačku jsem odíral jen jednou a byl jsem z toho trochu v šoku Primárně mám rád cestování, předjíždění a rychlé výjezdy ze zatáček - to jsou tři hlavní důvody proč jezdím, proč mě to baví. A ještě jedna věc. Převážně jezdím sám, sem tam v týdnu po práci, převážně víkendy, když mám některý volnější. Nicméně pokud chci vyrazit někam dál, tak chci vzít i přítelkyni, takže pohodlí pro spolujezdce je taky hodně důležité.
Ještě na závěr odpovím předem na otázku: Ty vole nestačila by Ti šestka? stejně litra a víc nevyužiješ? odpověď: ano stačila, ale nechci - měl jsem a už nechci - to čekání na špičku výkonu mě nebaví a podkopávat o tři dolů při přejíždění mi prostě nevyhovuje. chci otočit a vědět, že to tam je, proto mě to teď momentálně nejvíc táhne k Banditu 12ce, ale kámoš si ji na jaro chce kupovat taky, tak nevím jestli by to bylo ono jezdit na stejných.
A ještě cena by měla být okolo 70-80tis - maaaximálně 100, ale to už by musel být hodně výjimečný kus bez počátečních investicí.
Tak a teď pište Nejde mi ani tak o nějaké hodnoty a věci co jsou na netu, ale spíš o subjektivní pocity majitelů... Předem díky a soráč za možná zbytečně dlouhé téma.
Uzavřeno 22.01.2011 v 15:04 uživatelem Jimmy1
http://www.motorkari...ndit-abs-214177.html
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
prouky: BMW ehm jak to říct a neurazit? nějak prostě nelahodí mému oku...moto může být sebelpší, ale když se nelíbí majiteli tak je to na pikaču....a navíc mám rád silnice
Naposledy editováno 19.10.2010 22:50:14
Jimmy1>Krásnáá a dokonce i barva přesně dle mé chuti. Bohužel teď ještě tolik nemám, proto jsem psal na příští sezónu, čili až po novém roku - do stovky mi ještě pořádný kus chybí. Ale třeba se mi dneska o té Tvojí bude aspoň zdát (Tvojí motorce - to aby nedošlo k omylu )
...tak to myslím, že příjdeš o slušnej kup
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
A úžasně mě, právě na cestování, které máš asi na mysli ty, nadchla CBF. Nedávno jsme se vrátili z Dubrovníku na jeden zátah (1200km) a klidně bych jela dál. Nic nebolelo.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
Barčo o XJRku jsem taky dřív přemýšlel, ikdyž když už vyloženě naháče, tak spíš GSX14tku, která je technicky trochu dál. Nicméně zatím má u mě čistokrevný naháč stopku. Asi týden jsem jezdil na XJčku bez masky a bylo to utrpení. A už blbá 90tka byla hodně únavná. Vím, že štítek dost pomůže, ale polokapota je polokapota...
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
BMW R 1200 RT, tak to bych si určitě koupil mít hooodně chechtáků
Bandit má možná o něco pohodlnější posed, já když měl tu 6ku, tak co si ještě vzpomínám, asi to trochu lepší bylo. To jsem ale z daleka nejezdil takové štreky jako teď. Po 1000km v kuse tě bude bolet prdel na čemkoliv.. no, na BMW R 1200 možná míň
Jak je to mezi B 12kou a 1250 to nevím. Kámoš mě jednou pujčil jen tu 12ku. Třeba se k nám v diskusi připojí někdo, kdo má zkušenost s oběma. Zátah bude lepší počítám tak o 2000ot níž, než u Fazera...
Jako, ať vybereš kteroukoliv z nich, tak zklamanej nebudeš. Hlavně aby jsi narazil na nějaký zachovalý kousek s málo stočenýma km, na které navíc nejezdil nějaký "extrémista". Jako třeba jeden můj kámoš, kterej říkal: Fazer, no to je úplně nejvíc nějlepší terenní motorka. Lesem, pak po motor v bahně, všechno v pohodě projela.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
Je to srovnatelná motorka s Banditem 1200,ale je ve všem dál!! lepší podvozkově(plně nastavitelné),brzdy...je robusnější,sportovnější.musel bys vyzkoušet.
Je to moto s charakterem,originální vzhled..kyvka,excentr,podsedlovka..Bandit je víc rozpočtovka.Taky jsem to řešil
Je to stylovka
A Fazer 1000 to je zase raketa,oproti ZRX,GSF jsem na ni měl pocit jako bych jel na kole.Lehká,obratná,vynikající brzdy,motor vysavač....někoho to muže ale nudit!!Mě připadá Fazer moc dokonalý.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr pohodlné a silné cestovní motorky
gulliver>PajaZR> hmm, Kawu? Já ti nevím. Já jel jen na Z 750 a to řazení, to bylo něco strašnýho..
Ty vybíráš moto podle řazení??? nepřeháněj!
Jo starší kawy měli vždy hrubší řazení,i ta má kawa,ale nikdy bych ji nevyměnil s jinou(s gsf..)Má jiný přednosti