2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Logika je to drahy, tak proste platte a nekafrejte, to muze rict tak nekdo kdo ty prachy ma. My jezdili letos s absolutne minimalnimi naklady, jete gumy sada do 2000,- na kterych sme objeli pomalu dva zavody, schaneli sme penize kde se dalo. Sezona nas vysla na team 150 000 ,- a to sou opravdu ty nejmensi naklady co do toho sli dat. Seriove motorky bez jakychkoliv uprav.
Proc bych mel nekomu platit za "prestiz" kdyz ostatni agentury nabidnou vice muziky za mene penez? Todle byl podle me nejvetsi duvod toho, ze se pole CEC nenaplnilo, CEC2 byl proste levnejsi tak sli lidi tam.
Le Corbusier>.Kolda.> Zdar Koldo, mě pořad překvapuje tvůj přístup k CEC. Máš nějakou svou jezdeckou úroveň (letos nějak mooc vyskou sakra ), a nevadilo by ti, kdyby se do tvé ligy začali montovat začátečnící? Každej potřebuje nějaký sobě odbovídající soupeře, prostě nebyl by to pro tebe osobně krok zpět?
Tak černě bych to zase neviděl. Ono v CEC2 se už jelo hooodně slušně. A úplní začátečníci tam snad už ani nejsou. Doufám, že lidi jsou aspoň trošku soudní a když jezdí Brno za 3 minuty, nebudou se cpát do CEC, ale nejprve trošku potrénují s agenturami Případně nějaký ten kvalifikační limit, ale to je spíš otázka do diskuze. Mně se moc líbí CSC, tam se vyřádí moje individuální ambice a úroveň je hodně vysoká. No a pak CEC je srdcovka a pořád máme koho porážet...třeba Peška, Brože, Vostárka, Čiháka...
Norihaga: A ty seš kdo jako???
Jakub od X-bikes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Každý má na věc nějaký názor a já rozhodně nepsal: je to drahý tak plaťte. Psal jsem: uvědomte si kolik a za co platíte.
Pro Váš team to byla první sezona, tak by mě zajímalo, s čím srovnáváš CEC2. Jaké máš jiné zkušenosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Dneska ?? To je uplně v hajzlu ... normální agentura jako jiné, jen prostě pořádají vytrvalostní závody.
Dneska chtějí lidi za svoje peníze něco dostat a ne mít jen pocit že si zaplatili něco exklusivního.Na to je blbá doba.
Jakub od X-bikers: tvoje přirovnání s autem za 5mega je fakt blbost, beru že je to nadsázka, ale kolik lidí znáš co má auto za 5mega, neboli takhle: kolik lidí znáš, co je schopných utratit za sezonu 200t. za rok??
Znáš takových amaterů aspoň 150 aby se tak naplnil CEC ??
Když nebudu počítat lidi z mistráku, tak 200t na sezonu má asi desetina lidí z CEC, .. blbost, pětina!!
Znám mraky těch co to lepí jak se dá a tvejm řečem se musí fakt zasmát.
Pokud IV budou přemýšlet jako ty, tak už teď to můžou uložit do rakve.
Další věc je nějaké rozdělení podle časů na pomalé, rychlejší, rychlé a já nevím třeba pak ještě super rychlé a nejrychlejší a udělat CEC1-2-3-4-5 at si nezavazíme.
Tak takhle taky ne ... kdo lítá ať jde lítat něco jinýho nebo ať se naučí jezdit na jistotu.Naopak kdo nelítá a někdy ani nejede, tak ať si první rok zkouší agentury a až pak se přihlásí do CEC, to je každému na zvážení.
Ale radím IV dobře, JEN JEDEN MAXIMÁLNĚ LEVNEJ CEC JE SPRÁVNÁ CESTA !!!
Někdo odpadne že bude mít strach z pomalejch, někdo zase z rychlejch, každopádně CEC bude i tak plnej !!!! Udělejte to tak jak říkám a bude to mazec sezona, 60 týmů na dráze a zase se o tom bude všude psát a nějakou prestiž to snad bude mít.
Naposledy editováno 12.10.2010 13:17:48
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Prostě náklady na startovné nejsou v té celkové položce to nejdražší a nejdůležitější, protože rozdíl proti jiným agenturám není nijak velký.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
V roce 08 měli tu výhodu, že prostě nebylo kde jezdit (pamatuju si ty německý agentury, jak jsme se modlili aby němci v neděli po závodech jeli domů a nám draze prodali open pitlane), prostě stáhli závodníky ze silnic, což bylo dobře... Teď je situace jiná, většina závodníků vyzkouší okruh na různých agenturních ježdění a pak by se mohl vytvořit tým a jako zkušenej jet CEC, čili myšlenka "zprofesionalizovat" cec není od věci... Bohužel to nesplní původní myšlenku cec (ze silnice na okruh), ale už zkušené okruháře pospojovat do týmů...
CEC ma svoje kouzlo, jsou to proste jine zavody, lidi co tam potkas (Filla, Pesek atd..) z toho ma clovek dobry pocit, ale to je tak vse.
Jine agentury nabizi za dobra umisteni volne treniky, vecne ceny a tak dale. My dostali za vyhru opasek od 4sr a ksiltovku .Vychazi pri prepoctu na cas straveny na trati levneji (letos mi chodila spousta az neuveritelnych nabidek, Prospeed, GH moto atd.).
Ja tu jen prezentuji muj pohled. Pro nas bylo startovne + treninky vetsina investic na sezonu, tak se nediv ze me vadi ze je IV racing drahy.
1 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
Vidím to jako Kuba od X-bikers, pokud to má mít trošku úroveň, asi to těžko pořídíš po 1/4 mCZK za sezonu a to jen v případě, že nekupuješ motorku. V zásadě je šumák, jestli startovný stojí pade nebo šede, je to minoritní položka.
Já koukam do tabulky a startovný CEC2 a BikersCup mě stálo kolem pade, nějakej ten trénink před závodama dvacet pět, gumy jen dvacet pět, protože mi jich dost zbylo z loňska, režie na závodech (benzín, doprava) třicet pět, spotřebák dvacku (olej, filtry, desky), výbava každej rok taky dvacku spolkne, páč kombo, kýbl, palčáky nebo gumovky nafurt nejsou. No a to taky vobčas musíš udělat ventily, řetězovku, kolečka, občas něco upadne co musíš opravit, občas se něco posere samo a v horším případě to taky trošku poladíš a díly něco stojí a to je ten zbytek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Do nákladů na sezonu se nepočítá motorka!! To je nesmyls, to by někdo mohl mít sezonu v CEC i za mega , motorka ti po sezoně ětšinou v nějakým stavu zůstane , náklady jsou to co projezdíš a z čeho máš mimo pár fotek a dva pohárky uplný hovno.
Jinak pokud máš motorku do provozu a občas jí jakože přestrojíš a jedeš na CEC, tak dobrý, ale když kouknu zvláště na velký CEC, tak to je naprostá utopie a takhle to má naprostý minimum lidí, takže motorku ať chceš nebo ne počítat prostě musíš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Do nákladů na sezonu se nepočítá motorka!! To je nesmyls, to by někdo mohl mít sezonu v CEC i za mega , motorka ti po sezoně ětšinou v nějakým stavu zůstane , náklady jsou to co projezdíš a z čeho máš mimo pár fotek a dva pohárky uplný hovno.
Sorry, ale tebe jako účetního bych ve firmě nechtěl minimálně musíš počítat amortizaci motorky a věčně ji taky mít nebudeš a pořídíš jiný stroj...
náklady musíš počítat přeci celkově, pokud jsi motorku pořídil kvůli CEC tak je to náklad, stejně jako doprava na okruh, jídlo , palivo atp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Vždycky když se s někým bavíš se závodníkem kolik koho vyšla sezona, počitá se nějaká částka za pneu, stratovný, benz. olej atd. atd, a ne motorka.
Náklady na sezonu jsou prostě lehce spočítatelný peníze za všechen bordel kolem protože to je pořád jen mínus mínus mínus.
tržní zůstatková cena motorky může být +- i 50t jak najdeš kupce, takže tím se nikdo nezabívá .... to je položká zvlášť.
Ale to je jedno .. ty si to počítej třeba i s amortizací dodávky kterou si třeba musel koupit a nebo třeba že si ochodil boty ve kterých si jinak mohl sedět doma, nebo dokonce jídlo které by si asi nebýt závodů vůbec nejedl.
E: Dav byl rychlejší, prakticky stejný názor
Naposledy editováno 12.10.2010 16:59:07
startov 6 2300 13800
trenink 6 4300 25800
gumy 3 8000 24000
nafta 6 2500 15000
benol 6 2000 12000
90600
Asi velmi jednoduché bude spočítat náklady na CEC, dle mého názoru náklady na team o dvou lidech odhadnout na 200 tis. je velmi realistické
Naposledy editováno 12.10.2010 18:22:12
2 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
Pneu nula nula nic nové jsem přiznám neměl ani jedny ale málo jeté se dají sehnat za pár kaček a dají se (v případě,že jsou homologované) poslat dál,takže pneu skoro nic. Startovné půlka=2300,trénink jsme brali napůl takže necelá dvojka. Doprava na okruh dodávkou opět napůl cca 7000kč, benzín(který bych stejně prolítal za víkend na našich nebezpečných silnicích) cca 9000kč Před sezonou servis(který bych dělal stejně) cca 5000kč. Olej na sezonu(jen proto,že se k motorce nechovám hezky tak měním často) cca 4000kč. Nahříváky-lamináty apod neřeším to je stejně prodejný zboží,až skončím,takže když to spočítám,tak mě celý cec2 vyšel na cca 30000-40000kč a užil jsem si to maximálně a že jsem nikdy nestál na stupích vítězů mě ani moc nemrzí . Poslední jsme zdaleka taky nebyli,takže spokojenost
To jen k cenám co tady lítaj
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
DavR1>MirekTNT> možná se vyznáš v účetnictví a máš to zmáknutý ale v tomhle se vyztnáš prd.
i pro Prasouše - ať si to každý počítá jak chce...
ale zajímá mě kolik by CEC podle vás měl stát, konkrétně
Naposledy editováno 12.10.2010 18:48:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
LukyCat>MirekTNT> co nejmíň i taková byla kdysi základní myšlenka ale je jasný,že každý do toho nacpe kolik může a za kolik mu to stojí. Někdo do toho dá málo a někdo až moc,ale ve finále na tom budeme všichni skoro stejně (
já myslel startovný, ne náklady na sezonu, co nejmíň je ok, ale pronájem okruhu taky něco stojí...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
Naposledy editováno 12.10.2010 20:12:47
3 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Naposledy editováno 12.10.2010 20:14:27
DavR1>Já myslím že když to bude do 12t. za tým, kde bude dopoledne plné treninků + velká hodinová kvalda + box pro 2-3 týmy v ceně + třeba oběd + něco na památku, je to ok.
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Jo, jo, tenhle starý model časového plánu se mi moc líbil. Cena taky... A ty trička z 2008 už mám taky celkem seprané, chtělo by to nové...
Jinak snobárna mi přijde jako celkem přehnaný termín. Slušně řečeno. A v současné době, kdy je možností svezení na okruhu nespočet, už počáteční poslání CEC "ze silnice na okruh" není aktuální...
DavR1>Já myslím že když to bude do 12t. za tým, kde bude dopoledne plné treninků + velká hodinová kvalda + box pro 2-3 týmy v ceně + třeba oběd + něco na památku, je to ok.
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Tenhle pohled na věc se mi líbí a pokud bych se měl rozhodnout jel bych CEC znovu, ale pouze s bandou 64 teamů (v Brně)!!!
A nakonec díky vylíhnutí značné konkurence tak by se mohl dostat pořadatel i na 10 t. - Nykotýn s Inkvizitorem to dokážou a to jsou "pořadatelé" nováčci tak proč né "staří psy" ! Ale 12 komplet také ujde!
Pomalejší/rychlejší mi bylo vždy lhostejno = člověka to alespoň trochu naučilo sebekázni.
Možná opravdu jeden z důvodů prvotního úspěchu CEC = "....dvakrát jsem předjel Lelka než-li mi ujel = ale předjel!!!...."
Už jen jet proti mistrovi a vicemistrovi ČR má váhu. Nakonec nebylo by od věci pořadatelsky dotlačit třeba Tomáše Foukala s legendární R7 a...poměřit se s ním... !
Pořád se okolo CEC bez tak nagelovaný ochomýtal tak šup, šup - oprášit motorku a hurá na trať !