3 reakcí na tento příspěvek CEC 2011???
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Naposledy editováno 12.10.2010 20:14:27
DavR1>Já myslím že když to bude do 12t. za tým, kde bude dopoledne plné treninků + velká hodinová kvalda + box pro 2-3 týmy v ceně + třeba oběd + něco na památku, je to ok.
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Jo, jo, tenhle starý model časového plánu se mi moc líbil. Cena taky... A ty trička z 2008 už mám taky celkem seprané, chtělo by to nové...
Jinak snobárna mi přijde jako celkem přehnaný termín. Slušně řečeno. A v současné době, kdy je možností svezení na okruhu nespočet, už počáteční poslání CEC "ze silnice na okruh" není aktuální...
DavR1>Já myslím že když to bude do 12t. za tým, kde bude dopoledne plné treninků + velká hodinová kvalda + box pro 2-3 týmy v ceně + třeba oběd + něco na památku, je to ok.
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Tenhle pohled na věc se mi líbí a pokud bych se měl rozhodnout jel bych CEC znovu, ale pouze s bandou 64 teamů (v Brně)!!!
A nakonec díky vylíhnutí značné konkurence tak by se mohl dostat pořadatel i na 10 t. - Nykotýn s Inkvizitorem to dokážou a to jsou "pořadatelé" nováčci tak proč né "staří psy" ! Ale 12 komplet také ujde!
Pomalejší/rychlejší mi bylo vždy lhostejno = člověka to alespoň trochu naučilo sebekázni.
Možná opravdu jeden z důvodů prvotního úspěchu CEC = "....dvakrát jsem předjel Lelka než-li mi ujel = ale předjel!!!...."
Už jen jet proti mistrovi a vicemistrovi ČR má váhu. Nakonec nebylo by od věci pořadatelsky dotlačit třeba Tomáše Foukala s legendární R7 a...poměřit se s ním... !
Pořád se okolo CEC bez tak nagelovaný ochomýtal tak šup, šup - oprášit motorku a hurá na trať !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) CEC 2011???
DavR1>Já myslím že když to bude do 12t. za tým, kde bude dopoledne plné treninků + velká hodinová kvalda + box pro 2-3 týmy v ceně + třeba oběd + něco na památku, je to ok.
Ostatně takhle to bylo na začátku a k tomu je potřeba se vrátit.
Aby každej přijel večer, kdo to má kousek tak ráno, zajel si 2-3x 20min na potrénování a oživení tratě, pak svoji část velké kvaldy a odpoledne závod.
Ideální řešení .. v týmu tři lidi každej dá 4t. a zajezdí si až až ... navíc jede prestižní závod
Když bude 60týmu je to 720t. + něco za přezouvání + prodej gum + sponzoři .. myslím slušnej výdělek.
Dave, 720k prijem za den vcetne pronajmu boxu by byl treba v Brne o vikendu kurevskej provar a ne zadnej vydelek. A to se bavime o peknym pocasi, kdy prijede skoro plna kapacita lidi. Nesmis zapomenout, ze pronajmy okruhu od dob zacatku CECu nekolikrat zdrazily.