globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Má první jízda na 4V
 
5.10.2010 v 09:08
Ahoj všichni.
Tak jsem se konečně odhodlal pujčit si od kámoše CBR600F na jedno odpoledne.
Jsem pln zážitků a chci se o ně podělit, jelikož si nejsem jistý, jestli nejsou zkreslené tím, že jsem ji měl půjčenou jen jedno odpoledne(obzvláště,co do počtu válců se týče)..srovnávat budu hlavně se svou GS500E:

Pohled na motocykl...první osedlání:

CBR je konečně velká motorka. Necítím se na GS vyloženě špatně, ale po osedlání CBR musím konstatovat, že i přes sportovní posaz(který mě teda neuchvancancuje) se na ní sedí a jede opravdu lépe, pohodlně (a tím možná i dále)

Váha:
Mě trochu překvapila. Na netu čtu kolem 180kg...jenže v TP bylo napsáno 280kg. nedokážu si to vysvětlit? Každopádně byl to docela dost velký rozdíl, není to tak snadné jak s GS..ale je to prostě větší mašina. Možná s tím souvisel trochu průjezd zatáčkami a k tomu ještě velká papuč. Přišlo mi, že hravost v zatáčkách je ta tam. Musel jsem víc klopit(velká papuč) a zdálo se mi, že jsem ji musel do zatáček jaksi víc nutit. Je prostě větší, než GS, ale méně hravá a to obojí podstatně.

Motor:
Dostáváme se k zásadní věci. Motor má asi o 60koní více jak GS. Kopa, která přichází v 8 tisících je opravdu pěkná a tuším v 10,5 se do ní dokopne ještě další menší kopa. Rafičky frčí nahoru opravdu pěkně...ale?? Ve spektru cca 2 - 8 tisíc se neděje zhola nic. Musím se přiznat, že nevím, jestli jsem byl uplně nadšený.
U mého GS se zábava rozjíždí při 4,5tis...pak trochu pomlka a znovu se probouzí v 8 tis a to už hodně pěkně.
Nechci se nikoho dotknout..ale první dojem 4V v životě na mě zanechal trochu ,,nudný" dojem, přestože srovnávám 45 vs 105koní. Chápu, že fígl spočívá asi v tom, nechodit pod 8 tis...ale já to nechci pořád tak točit?! zábava může přece začít o mnoho dřív, záhy po rozjezdu.

Brzdy:
zadní brzda nebrzdila vůbec téměř...ale to jsem přesvědčen, že je problém toho konkrétního motocyklu. Ani přední brzda mě nijak zásadně nepřekvapila. Na 2 kotouče jsem čekal teda větší kousačku o trochu. Nicméně mám stále podezření na stav toho konkrétního motocyklu.

Rám:
..se nevlnil ani při vyšších rychlostech..což oceňuji. U GS přestává být stabilní asi od 140km/h. Ale žádné zásadní zjištění to není že...GS není sportovní motorka a rám na běžné ježdění zcela dostačuje.

Spotřeba:
Abych se přiznal, čekal jsem ji nižší. GS žere 4,3 - 4,5. Pokud zapnu režim sport( ) tak max 5,3.
Na CBR jsem ujel asi 140km...sem tam zkoušení jednotlivých kvaltů, zkoumání křivky...a režim polosport sem zapl až po alespoň základním očichání a spotřeba vyšla na 8,4l/100km. Což teda přiznám se...čekal jsem tak kolem 7.

Závěr?
Zajímavá zkušenost...ale od té doby mám v hlavě brouka a tím je ten motor a jeho projev. Nevím nevím...ale opravdu si nejsem 4V jistý. O to víc mě mrzí má vysněná Suzuki GSX Inazuma(ať už 750 nebo 1200), která je samozřejmě 4vál.
Musím se ještě někdy projet alespoň na SV650, které se výkonem CBRu sice neblíží, ale je to větší 2V než mám já a potom si ujasním cestu mezi válci, která zatím je víc přikloněna tomu, co právě sedlám trochu mě mrzí, že se vytrácí hravost souvisejíci s rozměry a váhou motocyklu...ale je to logické a už to asi nikdy stejné nebo lepší jak u GS nebude u vyšších kubatur



Naposledy editováno 05.10.2010 09:14:04
Anketa: Otázka nemůže znít jinak
2V
65%
68
4V
35%
37

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 13:25 | Nahoru | #31
Me osobne vyhovuje u 4V uhlazenejsi chod, motoru, vpodstate nulove vybrace. U 2V mi nevyhovuje ten opak, nicmene urcite je tam zajimavy ten nastup zespoda, ale uprimne casto jezdim i mesto a napriklad takova Aprilia RSV 1000, kterou jsem kostoval od kamosa, to bych po prujezdu Brnem asi umrel

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 13:28 | Nahoru | #32
dyt to rikam furt, ze ctyrvalec v 600ccm je proste strasne hovno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 13:30 | Nahoru | #33

Sefo>6ka zábavnější než Falco? To se tedy musím ohradit a říct, že nesouhasím...


To se klidně ohradit můžeš a vůbec se zlobit nebudu. Ale byl to můj subjektivní pocit. Falco je dle mě hodnej dvouvál pro holku. Tím se nechci nikoho ani tý motorky dotknout.Falco se mi líbí,ale čekal jsem od toho víc. Třeba oproti Tuonu je Falco 2 liga. A když jsem srovnal zrychlení a celkovej zátah, tak ta moje 6-ka mi přišla lepší. Toť vše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 13:49 | Nahoru | #34

Durex>To se klidně ohradit můžeš a vůbec se zlobit nebudu. Ale byl to můj subjektivní pocit. Falco je dle mě hodnej dvouvál pro holku. Tím se nechci nikoho ani tý motorky dotknout.Falco se mi líbí,ale čekal jsem od toho víc. Třeba oproti Tuonu je Falco 2 liga. A když jsem srovnal zrychlení a celkovej zátah, tak ta moje 6-ka mi přišla lepší. Toť vše


tak to sem asi holka...
No nevim, podle toho jaký Tuono myslíš, jelikož to starý má stejnej motor, tak nevim. Nebo si jel na nějakým zadušeným Falcu. Mě to celkem jede, v porovnání s RSV to jede stejně. Nejezdim zrovna nejpomalejc ze všech, takže to můžu celkem posoudit.

1 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 13:55 | Nahoru | #35
2V motorka kromě ducati 1198 možná i ktm rc8 vždycky proti 4V motorce bude sračka. Vím zvlaštní zkušenosti a ostatní co tvrděj opak jsou asi v celku šílení

Naposledy editováno 05.10.2010 13:56:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 13:59 | Nahoru | #36

tigerbou>2V motorka kromě ducati 1198 možná i ktm rc8 vždycky proti 4V motorce bude sračka. Vím zvlaštní zkušenosti a ostatní co tvrděj opak jsou asi v celku šílení



Sračka to možná je, ale aspoň jí mám ještě v jednom kuse což je možná lepší ne?

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:03 | Nahoru | #37
tak já sa teda takej podělím, možná že ti to k nečem bude
Když pominu začátky ogary z dědiny, kterého tata v 6ti rokoch posadil na pincka, a přeskočím tů hromadu jawek které mě dodneška zostaly a doufám že z nich za 50 roků vytřískám nejaké peníze tak sa pomalu dostávám k motorkám, na kterých sem jezdil už legálně, takže cbr 125 (mimochodem každý ju tu haňá a říká že je na hovno ale je to supr stroj) a hlavně stejně jak ty- GS500. Sice eFko, ale to je jedno. Motorka to byla dobrá, ale přišla mě po chvilce strašně slabá a to jak motorově tak hlavně podvozkově. Prostě sem po 125 byl nadržený na pořádnů motorku no a to mě GS nedala Takže šla do světa a já sem hledal dál. Mezi tim si kámoš se kterým sem jezdil od malička kupil ZX6R ninju rok 05. Ze začátku sem mu ju záviděl jak sviňa, ale potom sem sa na ní svézl a tak trochu sem vystřízlivěl (podobné pocity jak ty). Prostě od spodku nuda a pořádně to jelo až od 8-9 tis. Enomže, to už jela fakt kurevsky a to mě přišlo docela nebezpečné, prostě sem na to nebyl zvyklý. Najezdil sem sa na ní pak víc, ale pocit sa moc nezlepšil. A to nemluvím o posezu a tvrdém podvozku, ale je to prostě okruhovka. takže nic pro mňa. No a pak sem kupil ER6n a to mě sedlo jak cigám na mamu. Je to takové větší GS ale bez jeno slabých stránek: silnější motor, stabilnější podvozek (je to jak blato a beton) a pohodlnější posaz. Přičemž spotřeba sa o moc nezvedla. Těď už ju taky prodávám a poohlížám sa po nečem větším ale je to hrozné rozhodování. Chtěl bych nejakého staršího litra na kterém sa dá aj cestovat a to hlavně ve dvojku. Toť mů pocit při přesedání z GS

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:22 | Nahoru | #38

Sefo> tak to sem asi holka...
No nevim, podle toho jaký Tuono myslíš, jelikož to starý má stejnej motor, tak nevim. Nebo si jel na nějakým zadušeným Falcu. Mě to celkem jede, v porovnání s RSV to jede stejně. Nejezdim zrovna nejpomalejc ze všech, takže to můžu celkem posoudit.


Bylo to standartní Falco. Naprostá serie. Jinak to bylo opravdu první tuono z roku 2003.Já neříkám, že by to jelo pomalu,ale ve vrchu to prostě nebylo to co jsem čekal. Naproti tomu moje bejvalá zx6 nebyla série. Byla to verze RR,která nebyla určená pro evropu,měla komplet system od Yoshimury a další úpravy. Jelo to spíš jak 750 To Falco mi přišlo opravdu jako hodnej dvouvál. To třeba RC8R je úplně jiný peklo. Jinak jsem nepsal,že tak to je. Jsou to jen moje subjektivní pocity a ty máme každej jiný.

Naposledy editováno 05.10.2010 14:24:07

1 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:27 | Nahoru | #39
Když by někdo bez větších zkušeností přišel a řekl, že chce zkusit litrovej 2V tak bych mu s klidným svědomým poradil Falco.Tím ale nříkám, že by to byla špatná motorka, nebo že by se nedala poladit na okruh,aby zátápěla na první pohled silnějším strojům...

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:28 | Nahoru | #40
Sefo>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:36 | Nahoru | #41
Durex> Joo tak o tom žádná, to máš recht. Rozhodně to není žádná vražda. Ale když se někde bere jako strašná vražda TLko, který oproti Falcu jede spíš míň, tak nevim no. Holt už jsou to staré motorky, srovnávat to s RC8 je pakárna, to je prostě jinde a navíc to 1200cc.
Klidně bych to taky doporučil holce. Na druhou stranu v rukou dobrého pilota to umí pěkně sekat zatáčky, brzdy bremba naprosto super a na zadní to jde taky pěkně...přes 250 to jede taky...takže takovej univerzálek no.

Navíc když tam dáš ten chip (kterej navíc fakt funguje)nějaký to Knko a laufy, tak se to celkem probere a je to fakt znát.
Jasný je, že si každej obhajuje svoje, ale třeba mě 6ka CBR600RR přišla, že jako jede, ale ten tah tam prostě nebyl...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:46 | Nahoru | #42

Prim>Ahoj, mam sice prd zkusenosti, ale taky se to alespon trochu vykecam :)

Nezatracoval bych kvuli jedne zkusenosti 4valce... mam Tvoji oblibenou GSX750 a ma vykon posazeny uplne jinak nez CBRko, to je prece jen daleko tocivejsi... Nastup vykonu mas od 2-4tis pomerne vlazny, ale nebrani se. 4-6tis uz jede velice pekne a rozhodne mi prijde dravejsi a silnejsi nez jakakoli 5tikule.
A nad 6tis lezu uz jen kdyz si chci zablbnout, protoze nad touhle hranici docela bouchne pod prdeli (jasne, zadny zazrak, ale pro moje potreby a na cestovne ladeny stroj dostava nad 6tis opravdu slusnej kopanec).

Rozhodne bych u Iny nemluvil o tom, ze se do 8mi tisic vubec nic nedeje ;) Co se spotreby tyce, ta holt musi byt zakonite vyssi, nicmene kdyz jezdim normalne, tzn. 50% kochacka a 50% se rehtam do helmy a trosku tu moji prasnici prohanim, pohybuju se do 5ti litru, vetsinou 4.5... nejvic jsem mel 7.5 litru a to bylo chvili po koupi, nez se serizovali karbece a ventily.

Hravost a ovladatelnost uz je vec, ktera bude asi skoro vzdycky horsi, ale to je prece jen kazdeho volba... ja mam pod sebou rad kus zeleza :)

Skoda, ze nejsi bliz, mohl bys ji zkusit.

P.



Ó díky ti! Rád bych si Inu vyzkoušel...ale není to asi moc možné. Kdo by taky pujčoval takovy stroj nekomu neznamemu...i ja mam problem s pujcovanim..i kdyz mam ,,jen GS"

Pokud ma Ina posazen kroutak znatelne niz nez CBR600F...tak by to nemuselo byt tak špatné

Jak tu někdo psal...že

4hrnek pak ukáže svoje peklo ale v té špičce to je pro mne pozdě nehledě na to,že už to je docela kalup a smrdí to průšvihem...

..tak s tím se ztotožňuju. Já na to nejsem zvyklý...rychlosti nad 200km/h..přijde mi, že už nestíhám kontrolovat vše, co bych potřeboval a necítím se dobře...osobně na tom asi ani nic nevidím zajímavého. Jestli má Ina v TP max rychlost kolem 212km/h tuším, tak mi to bohatě stačí.
Mezi námi stačí mi i těch 170 u GS...ale chtěl bych tam být za 5 vteřin. Spíš se mi líbí zrychlení než horentní rychlosti kolem 300

Naposledy editováno 05.10.2010 14:47:28

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:49 | Nahoru | #43
Sefo> já bych novou 6-ku už nechtěl. Myslím, že nejlepší poměr mezi výkonem a krouťákem a vůbec celkovou použitelností byla ZX6 od 98 do 2002. Jinak máš pravdu. Na TL-ko jsem zapoměl. Taky to byla a je super motorka. Překvapivě jsem se na ní pohodlně vešel (mám 196 cm) a nechalo se jezdit i za 5,5 litrů. Kochačka. Když se zatopilo pod kotlem tak taky dobrý. Vlastně když si to tak vezmu tak mezi TL a Falcem bych já volil TL. Už je to dlouho co jsem na něm jezdil,ale bylo to dobrý poježdění. I to Falco nebylo ale marný...

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:53 | Nahoru | #44

špilas>Spíš se mi líbí zrychlení než horentní rychlosti kolem 300


Víš jak je krásný zrychlovat až do 305-ti? Šlo by to dál,ale už končila silnice

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 14:53 | Nahoru | #45
Mimochodem...na kerej kvalt jezdíte ve městě? měl sem tam tak 1-2. zkoušel sem i v nízkých rychlostech za 6...ajk tu někteří popisovali a fakt to necuká zajímavé. S kubaturou 1000 snad pouze na 1?

1 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 15:07 | Nahoru | #46
CBRF mi teda nepřijde moc sportovní, nicméně když na to sedneš z GS tak asi je. Že by se do osmi tis. nic nedělo si netroufnu říct, už tam to má beztak větší výkon než tvoje GS. Je to jen pocitově. Jel jsem na BMW F800S (řadovej dvouvál Rotax), která má dvakrát takovej výkon jako GS. Přišlo mi ale, že motor funguje jen od šesti tis. do osmi. Pod šest se to podtáčí a nad osum přetáčí. Vůbec mě řadovej dvouvál nenadchnul a už vůbec si nedovedu představit jízdu na o půlku slabším motoru v GS. Něco jinýho jsou ovšem vidlicový litrový dvouvály .

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 15:10 | Nahoru | #47
Teda já nevim, ale jak jsem si tak pročítal ty tvoje postřehy, tak si nemůžu pomoct, ale skoro se vším to mám opačně. Přelezl jsem na cebro z ER-5, což je skoro stejný jako tvý GS, akorat to možná, že to CBR co jsi zkoušel je ještě karbec, není?

Ale tak můj osobní názor:
motor - přes 10000 rpm jak píšeš, ale že by to dole bylo úplnbě mrtvý... do města to stačí v pohodě a na pohodovou jízdu taky
brzdy - tady nesouhlas, zadní teda nepoužívám vůbec, ale přední je jedovka. Ale asi kus od kusu.
spotřeba - mě žere 7l, ale věřím, že jezdit pořád kudlu, tak to těch 8,5l vezme
váha - jj, z pětikila je to nezvyk
zatáčky - tak tady bych řek přesnej opak, jde to do zatáček samo, a přijde mi, že líp drží
cestování - dal jsem Chorvatsko na jeden zátah a přežil, ale už nikdy víc. Do 100km/h bolí zápěstí, nad 200 za krkem

Co mě ale sralo dost, i když to maj všechny silnice takhle, je mozernej rejd. Třeba vyjíždět na ulici do pravýho úhlu je na pikaču. Doleva se to ještě dá, ale doprava, když máš ruku s plynem na bandě u kolena, je fakt na hovno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 15:17 | Nahoru | #48
špilas> Kdyz na to tak koukam, tak Ina ma skoro od volnobehu o nejakych 10 koniku na zadnim kole vic nez stare CBR... Karta se obraci cca u 9ti tis otacek, ale tam je zas Inazuma v prdeli jak slava indianu :D
S kroutakem je to prakticky to same jak s vykonem

Takze tak zle to snad zas nebude
Inazuma
CBR
GS

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 15:20 | Nahoru | #49

Prim>špilas> Kdyz na to tak koukam, tak Ina ma skoro od volnobehu o nejakych 10 koniku na zadnim kole vic nez stare CBR... Karta se obraci cca u 9ti tis otacek, ale tam je zas Inazuma v prdeli jak slava indianu :D
S kroutakem je to prakticky to same jak s vykonem

Takze tak zle to snad zas nebude
Inazuma
CBR
GS



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 15:44 | Nahoru | #50

carlos38>Že by se do osmi tis. nic nedělo si netroufnu říct, už tam to má beztak větší výkon než tvoje GS.


není se čemu divit, když výkonový rozdíl ve špicích dělá kolem 60 koní že. ale proste do 8 nuda. A že to je teda o tolik silnější, čekal sem větší představení, i když je to lineár

1 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 15:57 | Nahoru | #51
Ja mam teda srovnani od I1 a I4, I1 je takova, ze si clovek musi hlidat tocky do 3000rpm se trapi a v 5000rpm v tom bouchnou saze.

I4 do 3000rpm nic moc nad 4500rpm to zacina tahnout, ale samo nad 8000rpm je to uz o odvaze

Kazdopadne tobe spis vadi vaha motorky (taky mi prijde ze black moc nezataci oproti endurku) a linearita motoru, ono to "moc netahne" teda do chvile nez se podivas na aktualni rychlost ...

Dvouval te holt kopne do prdele momentem ve strednich otackach, je to asi jako octavia tdi ktera te kopne turba a tahne jako pyco vole i kdyz ma 66kw a 3.8V6 te ne a ne kopnout za to proste zrychluje a pak se zacne potit ridicak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 16:08 | Nahoru | #52

špilas>není se čemu divit, když výkonový rozdíl ve špicích dělá kolem 60 koní že. ale proste do 8 nuda. A že to je teda o tolik silnější, čekal sem větší představení, i když je to lineár



Safra, jednou si sjedeš na čtyřválu a je z tebe odborník jak sviň.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 16:09 | Nahoru | #53

carlos38>Safra, jednou si sjedeš na čtyřválu a je z tebe odborník jak sviň.


no spíš sem psal, jaké to ve mně zanechalo pocity. asi sem si to představoval moc božsky

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 16:11 | Nahoru | #54

Skalik>Ja mam teda srovnani od I1 a I4, I1 je takova, ze si clovek musi hlidat tocky do 3000rpm se trapi a v 5000rpm v tom bouchnou saze.

I4 do 3000rpm nic moc nad 4500rpm to zacina tahnout, ale samo nad 8000rpm je to uz o odvaze

Kazdopadne tobe spis vadi vaha motorky (taky mi prijde ze black moc nezataci oproti endurku) a linearita motoru, ono to "moc netahne" teda do chvile nez se podivas na aktualni rychlost ...

Dvouval te holt kopne do prdele momentem ve strednich otackach, je to asi jako octavia tdi ktera te kopne turba a tahne jako pyco vole i kdyz ma 66kw a 3.8V6 te ne a ne kopnout za to proste zrychluje a pak se zacne potit ridicak



asi je to tak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 16:11 | Nahoru | #55

špilas>no spíš sem psal, jaké to ve mně zanechalo pocity. asi sem si to představoval moc božsky



Jasně. GS je nejlepší....

(reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 16:13 | Nahoru | #56

carlos38>Jasně. GS je nejlepší....


no to víš, že jo
projev motoru..hravost..dále od spotřeby přes ovladatelnost a všechno co sem viděl a zažil za těch 140km.

Fakt bych to nevyměnil ani zadax...počkám na něco co mě nadchne je pro mě důležitý nadšení z přestupu na novej stroj, což pro mě byla vždycky přednost a vždycky tomu tak i bylo. Jawa50 -> MZ150 -> MZ251 -> GS500E -> ??
Kdyby to mělo být CBR600F, takový, jaký sem ho projel(rozhašený..nerozhašený...nebrzdící), tak nadšenej nebudu až tak jak bych chtěl tím to ovšem nikomu ovšem neberu, kdo ho má!

Naposledy editováno 05.10.2010 16:42:35

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 17:31 | Nahoru | #57
prostě dvouvály ( obecně ),charismatické,uživatelsky ne tak ,,podajné,, ,žíznivější,dunivé, jízda jako na koze ,a né tak vysoký měrný výkon,ale jsou to pořád ty dva hrnky,ne 4 hrníčky vod medu !

řádák,boxer,V-éčko,L-ko

nedám dopustit na svůj V2 90

ale respektuji čtyřhrnky,měl jsem čest se projet ( asi 300 km ) na GSXR 750 K1,a jedním slovem lahoda ( zvukovou kulisu hodnotit nebudu-to je u každého idividuální,kor já zvyklý na v-éčko :) .

Motorka výtečná,příjemná a bestie zároven ! Od 2 - 8.000 ot. uživatelsky hodná ( oproti mému SV,až moc )ideál na ,,turistiku ,,po překročení 8čky a pak 10 ky,to pravé načiní si zařádit.
GSXR 750 je snad jediný čtyřvál,do kterého bych kdy šel,sympatie maximální-ani švestka,ani litr .

1 reakcí na tento příspěvek Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 17:31 | Nahoru | #58
Tak jsi konečně zjistil že SS se 100 koňmi je pro začátečníka celkem nezáludná věc???? Už chápeš,o čem jsem celou dobu mluvil,že mnohem slabší motorky (papírově) dokážou nadělat kolikrát větší paseku???
Možná tahle zkušenost přispěje ke komplexnímu hodnocení,že nejenom papírový výkon je důležitý....

Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 17:31 | Nahoru | #59
jo a hlasoval jsem překvapivě pro první variantu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Má první jízda na 4V

5.10.2010 v 17:51 | Nahoru | #60

verybusy>Tak jsi konečně zjistil že SS se 100 koňmi je pro začátečníka celkem nezáludná věc???? Už chápeš,o čem jsem celou dobu mluvil,že mnohem slabší motorky (papírově) dokážou nadělat kolikrát větší paseku???
Možná tahle zkušenost přispěje ke komplexnímu hodnocení,že nejenom papírový výkon je důležitý....



ano..uznávám měl jsi v pár věcech pravdu tenkrát. problém je, že začátečníka(jako úplnýho) to bude lákat do té výkonové špice. a jestli se 3.převodový stupeň blíží hodnotě 200km/h..nebude to úplně ono. Každopádně nevím, jestli tomu je tak i u litru(myslím, že od spodu má daleko silnější tah?) tak to už si nejsem jistý, že je pro začátečníka vhodné. Šestka asi jo..dá se to zvládnout, když nebude mit v palici seno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist