globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování za "studena"
30.9.2010 v 09:34
Zdravim,
vim, že těchto témat je tu asi milion, ale nikde jsem se nedočetl jak vyřešit problém při startování, pokud motorka stojí přes noc někde kde je třeba 10 stupnů. Dokonce jsem našel téma, kde to borcovi nestartuje za tepla. No a já mám právě problém, že za studena mi to třeba na dvě vteřiny naskočí, zabrumlá a chcípne a pak už jen točim startér a pak už se ani ten startér neprotočí (mám neutrál, zmačknutou spojku, chcípák na "ON", puštěnej benzín). Když to chvilku nechám (cca 2 min), tak zas roztočím startér, ale nechytne. Jinak to jde celkem v klidu roztlačit. A když pak vyjedu a zastavim někde na křižovatce, tak zas chcípne (nejspíš že je úplně studená), takže musim jezdit chvilku s mírnym sytičem a pak když se zahřeje, tak už neni nejmenší problém. Tak doufám, že se najde někdo kdo by věděl co s tim, protože vždycky 20 minut šaškovat v garážích než vyjedu mě už nebaví

P.S.: Kámoš co měl stejnej problém na babetě(), tak nechal zabrousit ventily a prej pohoda. A pak mě napadlo jestli to neni tim nastavením průtoku benzínu co maj GSka (pořád moc nechápu k čemu je ta prostřední pozice)

Díky za radu.
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:37 | Nahoru | #1
nic tam nepíšeš o sytiči

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:40 | Nahoru | #2
Dr.Myšák> Sorry Když to zkusim nahodit bez sytiče, tak právě naskočí na tu chviličku a pak umře. A když to zkusim se sytičem, tak mi přijde, že to nemůže roztočit, takže se sytičem si neškrtám. Ten sytič pak dávám když to roztlačuju.

1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:41 | Nahoru | #3
Pozice pozice, jestli je to jak jsem měl u kawy, tak prim, on, a rezerva, prim byl myslim jen průtok, abys po delším stání zaplavil karbece.. pokud jezdíš s tim, tak si myslim, že bys to možná mohl uchlastávat..

Jinak, že netočí bych viděl na slabší baterku, která nerozdejchá to točení startérem.

To že chytá až po delším točení a pak vůbec, je možná blbě zaplej sytič (uchlastáš), pak nechce startovat.

Muže to bejt mraky věcí. Přes zimu dej minimálně svíce a nech seřídit ventily, karburátory.

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:41 | Nahoru | #4

Blaaazin>Dr.Myšák> Sorry Když to zkusim nahodit bez sytiče, tak právě naskočí na tu chviličku a pak umře. A když to zkusim se sytičem, tak mi přijde, že to nemůže roztočit, takže se sytičem si neškrtám. Ten sytič pak dávám když to roztlačuju.



sytič nemá jen vyp/zap mužeš ho dát třeba i do půlky

Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:42 | Nahoru | #5
nebo ještě třeba s trochou plynu při startování

Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:43 | Nahoru | #6
,,se ani ten startér neprotočí" tak to mas baterku v prdeli ne? ja ji mel k.o. a tohle delala. jinak doporucuju seridit karburatory v servisu.co sem to nechal udelat...nevím co to je sytič a to může být venku klidně 5 stupňů. chytne na drc a otáčky sou jen kolem 700 ale klidně se bez sytiče obejdu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:44 | Nahoru | #7
CharlitoCZ> yes, taky sem měl takovej problém na kawě, točil jsem starérem a motor ne a ne chytit špatná baterie ikdyž jsem ji celou noc nabíjel a ráno to hned zkusil, ale někdy motorka zázrakem chytla, někdy ne podle toho jak se jí chtělo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:48 | Nahoru | #8

Dr.Myšák>CharlitoCZ> yes, taky sem měl takovej problém na kawě, točil jsem starérem a motor ne a ne chytit špatná baterie ikdyž jsem ji celou noc nabíjel a ráno to hned zkusil, ale někdy motorka zázrakem chytla, někdy ne podle toho jak se jí chtělo


baterka je hrozná ludra...může to mít vliv na tisíc věcí...o kterých by tě ani nenapadlo přemýšlet, že můžou s baterkou souviset

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:53 | Nahoru | #9
špilas> tož pravda nejlepší by bylo, kdyby do motorek zakázali baterky

1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 09:58 | Nahoru | #10
jak se tu uz psalo tak zacni od baterky. pokud nemas gelovou tak to klidne ozkousej tim ze budes studenou motorku startovat pres auto. pravdepodobne zjistis, ze to je fakt baterka.

no a jinak si jeste pravdepodobne nenasel tu spravnou polohu sytice na kterou mas startovat studenej motor...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 10:01 | Nahoru | #11

vilem>jak se tu uz psalo tak zacni od baterky. pokud nemas gelovou tak to klidne ozkousej tim ze budes studenou motorku startovat pres auto. pravdepodobne zjistis, ze to je fakt baterka.

no a jinak si jeste pravdepodobne nenasel tu spravnou polohu sytice na kterou mas startovat studenej motor...

to je podle mě kec, ikdyby tam měl půlku sytiče nebo plnej sytič, tak ta motorka nastartuje

Startování za "studena"

30.9.2010 v 10:04 | Nahoru | #12
Studená ti bez sytiče jen tak nechytne. Dej plnej sytič a startuj, hlavně bez plynu.
Jestli s tím baterka neotočí, tak zkus jinou, nebo přes kabely, jak tu někdo psal.
Jak to čapne, tak stáhni sytič, aby to tak neřvalo, ale zas ti to nesmí zdechnout. Já nechával u ER-5 něco kolem 2000 ot. Za chvíli to mlžes stáhnout úplně, ale zas si to hlídej plynem, ze začátku to má tendenci chcípnout.
Anebo jeď chvilku s tím polovičním sytičem, ale nesmíš na něj zapomenout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 10:08 | Nahoru | #13

Dr.Myšák>to je podle mě kec, ikdyby tam měl půlku sytiče nebo plnej sytič, tak ta motorka nastartuje



GSko sem mel a za studena bylo hodne naladovy. az sem se bal jestli nahodou nema nejaky italsky predky.
mozna to ale bylo tim ze sem nemel OK baterku, tak sem musel vic laborovat.

ale pri aktualnich nocnich teplotach bys to bez sytice nenahodil na 99%

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 10:20 | Nahoru | #14

Dr.Myšák>to je podle mě kec, ikdyby tam měl půlku sytiče nebo plnej sytič, tak ta motorka nastartuje



neni pravda, jak jsem už psal, u kawy jsem musel taky dost laborovat než jsem se naučil jak sytič používat, po seřízení to bylo o dost lepší, ale určo nebylo jedno, jak ho tam dám

Startování za "studena"

30.9.2010 v 11:35 | Nahoru | #15
no nevím hoši já sem nelaboroval vůbec, dám sytič(dávám hodně), začnu startovat, vrknu do plynu a už brm brm brm a jakmile jdou otáčky motor nahoru, tak ten sytič dám tak na půlku

2 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 11:44 | Nahoru | #16
Blaaazin: Kazdopadne si prvni kup novou baterku, ktera bude motorem poradne tocit! Kdyz je hotova, vsechnu energii sezere starter a na jiskru toho moc nezbude.
Baterie je zalad hlavne na ty "meziteploty" kdy se musi obcas motorem vice protocit. To, ze ti to chytne na roztlaceni opet napovida o satnem stavu baterie.

A jeste mi prosim te vysvetli, jake ze to ten tvuj kamos na babete zabrusoval ventily, kdyz je to 2T

Startování za "studena"

30.9.2010 v 11:55 | Nahoru | #17
půjč si nebo rovnou vyměň nebo baterku a bude po 4/5 problému. Ta jedna pětina je naučit se správně používat sytič. Ale i s blbě ¨nastaveným sytičem MUSÍ startér motorem radostně protáčet!

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 11:59 | Nahoru | #18
A jeste mi prosim te vysvetli, jake ze to ten tvuj kamos na babete zabrusoval ventily, kdyz je to 2T [/quote]

Tak to bych taky moc rád věděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 12:01 | Nahoru | #19

vilem>GSko sem mel a za studena bylo hodne naladovy. az sem se bal jestli nahodou nema nejaky italsky predky.
mozna to ale bylo tim ze sem nemel OK baterku, tak sem musel vic laborovat.

ale pri aktualnich nocnich teplotach bys to bez sytice nenahodil na 99%


nemate pravdu panove. Moje GS chytne na prvni tuk pri jakekoliv teplote.sytic pouzivam jen abych hned po nasrartovani nemel tak proklate nizky volnobeh, pokud je zima.ale samotny start sytic v zadnem pripade nevyzaduje. Cistite tomu obcas karburatory a serizujete podtlaky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 12:05 | Nahoru | #20

špilas>nemate pravdu panove. Moje GS chytne na prvni tuk pri jakekoliv teplote.sytic pouzivam jen abych hned po nasrartovani nemel tak proklate nizky volnobeh, pokud je zima.ale samotny start sytic v zadnem pripade nevyzaduje. Cistite tomu obcas karburatory a serizujete podtlaky?



a nemáš moc bohatou směs?

Startování za "studena"

30.9.2010 v 12:51 | Nahoru | #21
Je to kus od kusu. Já na XJR (karburátorové) dám plný sytič, startnu - přitom mírně vrknu plynem a nechám cca minutu dokud se nezvednou otáčky. Pak dám sytič na půl "úvratě" a než si nasadím přilbu a rukavice je zahřáto. Půl sytiče nechám při rozjetí a na dvojku vypínám.Někdy mě to kupodivu chcípne, když se rozjedu s policajtem dole

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 13:08 | Nahoru | #22

CharlitoCZ>a nemáš moc bohatou směs?


zcela jistě ne...ale je potřeba se o to občas postarat chlapci!

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 14:44 | Nahoru | #23

SniperFM>A jeste mi prosim te vysvetli, jake ze to ten tvuj kamos na babete zabrusoval ventily, kdyz je to 2T



Jestli nemyslel ty "moderní" babety s čínskejma motorama... To jsou snad všechno už 4T...

1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 15:06 | Nahoru | #24
Taky mě to stojí venku. První start mi udělá přesně tohle 2x brum brum a chcíp, pak 3x bez plynu se sytičem a pak chytne a jen 3x brknu plynem a už se drží. Jinak když mám neutrál proč držíte ještě spojku?

(reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 15:24 | Nahoru | #25

dareckov>Jinak když mám neutrál proč držíte ještě spojku?



do toho nerej, jinak tu zas bude megadiskuze na téma, kde ti jedni budou tvrdit, že to je lepší a druzí že to nemá smysl

1 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 15:29 | Nahoru | #26
já mám na spojce třeba čidlo a bez něj nenastartuju (aspoň myslím) - samozdřejmě je lepší startovat se spojkou a svoje zvyky měnit nebudu

2 reakcí na tento příspěvek Startování za "studena"

30.9.2010 v 15:43 | Nahoru | #27
Proč startovat se spojkou? Chci to slyšet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 16:10 | Nahoru | #28

dareckov>Proč startovat se spojkou? Chci to slyšet.

se spojkou neroztáčíš převodovku a podle mě při startování startém je každej díbek energie potřeba, tak nevím proč bych ji zahazoval

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 16:18 | Nahoru | #29

Dr.Myšák> se spojkou neroztáčíš převodovku a podle mě při startování startém je každej díbek energie potřeba, tak nevím proč bych ji zahazoval



No hujda mi drží a ta v životě asi nestartovala se spojkou U suzuki to beru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování za "studena"

30.9.2010 v 16:20 | Nahoru | #30

dareckov>Proč startovat se spojkou? Chci to slyšet.

dřív to bylo u aut.pokud si měl zmáčklou spojku, tak si ulevil autu tim co pise Myšák. Dnes už to je jedno. Já konkrétně mám na spojce čidlo, talže bez něj nenastartuju. V aute spojku mackam jak kdy no...pro jistotu kdybys tam nahodou zapomnel kvalt a drcl toho pred tebou. Jo jinak znam lidi...co umi nahodit auto i s kvaltem bez spojky...zajimava podivana...akorat mam dojem, ze tankuji specialni klokani benzin...
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 7 Dnes v 15:21 ViraxRider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
GS500 Suzuki GS 500E -PG- 12 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf


TOPlist