1 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
1 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
3 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
Mimochodem, byl to jedinej clovek v mým okolí, kterýmu na Hondě odesel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
Simír_01>Regulátor dobíjení Ti většinou odpálí špatná baterka. Měl jsem VFR 750 r.92. Měl jsem ji 5let , regulátor origo Honda a neodešel ani při 157 000km. teď mám VFR 800 a "zabil" jsem ho špatnou baterkou okolo 70 000km a to tím, že jsem ji ikdyž mě umřela nevyměnil a ještě s ní chvíli jezdil.
Takze asi tak.Pro mudrlanty v koupacich cepicich.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
Simír_01>Regulátor dobíjení Ti většinou odpálí špatná baterka. Měl jsem VFR 750 r.92. Měl jsem ji 5let , regulátor origo Honda a neodešel ani při 157 000km. teď mám VFR 800 a "zabil" jsem ho špatnou baterkou okolo 70 000km a to tím, že jsem ji ikdyž mě umřela nevyměnil a ještě s ní chvíli jezdil.
Akorat ze to delaj blby baterky jen na Hondach. Jezdil sem hodnekrat s blbou baterkou (roztlacoval sem GSXR750, ZX9R) a nikdy s regulatorem nic. Problem je v chlazeni regulatoru. Ze Tobe vydrzel je vyjimka potvrzujici pravidlo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
Bubrak ZX10R>Akorat ze to delaj blby baterky jen na Hondach. Jezdil sem hodnekrat s blbou baterkou (roztlacoval sem GSXR750, ZX9R) a nikdy s regulatorem nic. Problem je v chlazeni regulatoru. Ze Tobe vydrzel je vyjimka potvrzujici pravidlo.
Vyjimecne s tebou ohledne regleru souhlasim. Ale i ta baterka na tom dela svy. Osobni poznatek z VFRka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
Mrzout>Vyjimecne s tebou ohledne regleru souhlasim. Ale i ta baterka na tom dela svy. Osobni poznatek z VFRka.
Ale jo, kdyz se regler prehriva a navic je blba baterka, tak se muze prehrivat jeste vic treba.
1 reakcí na tento příspěvek Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda vyřešila problémy s regulátorem dobíjení!!!
Hillman>veikso> Přesně tuto otázku jsem se zeptal v autorizovaném servise Honda a týpek se jen zasmál. I on nechápal jak se mám dostat k nářadí, když musím půlku kapotáže rozdělat
Stačí oddělat ten velkej šroub co drží kapotu hned u toho boxu. Na to ti stací treba koruna, nebo 50 ojro centů spis me zarazilo ze to nejde klickem do zapalovani, kdyby to udelali trochu sirsi tak by to slo.
Jinak já mam k motorce jen klíč do zapalování a ten pasuje všude jak na zámek sedla, tak i na zámek od nářadí....
Naposledy editováno 04.10.2010 21:58:15
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR | JorgeRs | 6 | 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new |
35kw na A2 Honda CBR 600RR | Honza259 | 7 | 8.12.2023 v 07:30 kokoška. |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
Vrzající boty a "šum" v helmě Honda CBR 600RR | LuuKeW | 20 | 9.5.2023 v 14:35 Metric |
“Malý” A2 supersport vs 600cc Honda CBR 600RR, KTM RC 390 | Risek55 | 26 | 30.4.2023 v 19:55 Gahan37 |