Uzavřeno 17.09.2010 v 12:46 uživatelem Jindra_a
1 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Burdez>Vzpominam si kdyz jsem otocil trebas zadni Bridge slick v Moste tak si zadek delal co chtel a jel kam chtel i v prvnim rozehrivacim kole... Jak by bylo zadni kolo uvolneny... Tak jsem zajel do boxu a vsechno OK.... Byl to docela narez a to byla zanovni a hezka.... Dunlopy nevim ty nejezdim... Ale Metzelery a Pirelky otaceet jdou bezproblemu...
jeslis nemel jen otoceny tlumice razu u rozety to se mi stalo jednou, rozeta byla z kola vic ven asi o 1-2mm, a plavalo to jak na prazdny gume
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Dawe02>Bubrak ZX10R> na K5 jsou symetricke
ok, me se to stalo na ZX9R jeste, z jedny strany mely cufliky a muselo to byt tou stranou k rozete tusim
Bubrak ZX10R>Dony: vzorek bych vubec neresil, zaprvy ho tam mas moc a zadruhy ti stejne na mokru nepomuze vubec nijak
KR mam uz dlouho, sem to psal prece ze mi to nejede jak je vysoka, ale za 200 je dokonala
1 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Dony929RR>Ale jak píše Bubrák mám z toho uplně ten samý pocit,že to nejede...
Je to hodně velkej balon a pro motorky který ve spod moc netáhnou je to úplně špatný. Já to ani nějak nepocítil a G-pack mi to ještě daleko víc usnadnil a jinak bych vyměnil převod cca +2 vzádu
GRASSEL>Je to hodně velkej balon a pro motorky který ve spod moc netáhnou je to úplně špatný. Já to ani nějak nepocítil a G-pack mi to ještě daleko víc usnadnil a jinak bych vyměnil převod cca +2 vzádu
Ja to jebu,já to dojedu a prdnu asi Supercorsu ikdyž doufám,že to na jaře už odjede mám to 3 tí sezonu a už bych chtěl změnu,ty zx-10 tam sou fakt zadarmo2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
To jsi docela hazarder. Neblbni a hod tam neco slusneho.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Jindra_a>No tak všem díky za názory a připomínky a vychází mi z toho, že to tam du obout obráceně a snad ty 2mm kerý sou na tý lepší straně vydržej těch 3x20 minut + závod na 7 kol v Mostě! Faktem je, že oproti Qualifier RR je tahle pneu na okruhu opravdu znatelně lepší a to i v takhle opotřebovanym stavu eště sem pak napíšu jak to dopadlo
To ti vydrzi v pohode.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
každopádně motorka de na prodej a nový gumy se mi fakt nechce pořizovat... hlavně v rozměru 160/60 to bejvá problém!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Naposledy editováno 11.09.2010 18:45:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
tigerbou>...spousta lidí jezdí 120/70 a 190/55 ale myslím si že to není ideální
proc myslis?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Naposledy editováno 11.09.2010 19:40:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
tigerbou>Dawe02> Já myslím že lepší budou 125/80 a 195/65 nemyslíš podle mě má tahle guma lepší profil nebo ne?
Vono je to fuk 120/70 a 190/55 urcite staci..... Ja osobne bych to na casech nepoznal kdybych dal vyssi profil.....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Naposledy editováno 11.09.2010 19:46:41
190/55 je dobrá a nedá se říct co je lepší. Na RSV mi nejvíc sedli 180/55
ten profil 195/65 je super v zatáčkách kdy motorka jede jak po kolejích, je hrozně stabilní a i při hodně agresivním průletu a přehazování ze strany na stranu prostě drží až je to strašný. Ta guma tě dostane snadno na pokraj sil kdy zjistíš že na její vlastnosti prostě nemáš.
Pokud jí obouváš tak je dobrý mašinu zpřevodovat pokud máš třeba motorku co odspoda moc nejede (zx10, R1 atd.) protože je motorka jinak dost línější. V případě dvouválce, gsxr a motorek co spodek maj to moc vnímat nebudeš. Já to dost vyřešil G-packem kdy i po obouvání a sériovým převodu motorka na jedna a dva táhne fakt strašně. Myslel jsem že tu píčovinku nepoznám ale je to znát hodně a strašně vysí na plynu. Docela nezvyk je ale to že když je obuješ tak motorka se zvedne a má vejš těžiště takže se zdá těžší, výhoda zas je že máš veliký rezervy v náklonu než se dostaneš na stupačku. Jo a ještě výhoda že tachometr nekecá
Naposledy editováno 11.09.2010 20:17:56