Téma: Slik Dunlop KR108... má to smysl?
 
10.9.2010 v 15:37
Zdarec! Mam před sebou cca hodinu a půl čistýho času na dráze a zajímalo by mě jestli mam obout tyhle sliky když má zadek v kontrolnim bodu jen cca 1 milimetr?! A nebo jestli ho můžu směrově otočit, protože na levý straně je vzorku víc(cca 2mm) a já to potřebuju do Mostu kerej je pravotočivej. A taky by mě zajímalo jestli gumě nemůže uškodit, že je uš rok a půl stará a rok přesně ležela ve sklepě pak je tu ještě alternativa nechat tam Qualifier RR



Uzavřeno 17.09.2010 v 12:46 uživatelem Jindra_a

1 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 22:08 | Nahoru | #31
Vzpominam si kdyz jsem otocil trebas zadni Bridge slick v Moste tak si zadek delal co chtel a jel kam chtel i v prvnim rozehrivacim kole... Jak by bylo zadni kolo uvolneny... Tak jsem zajel do boxu a vsechno OK.... Byl to docela narez a to byla zanovni a hezka.... Dunlopy nevim ty nejezdim... Ale Metzelery a Pirelky otaceet jdou bezproblemu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 22:21 | Nahoru | #32

Burdez>Vzpominam si kdyz jsem otocil trebas zadni Bridge slick v Moste tak si zadek delal co chtel a jel kam chtel i v prvnim rozehrivacim kole... Jak by bylo zadni kolo uvolneny... Tak jsem zajel do boxu a vsechno OK.... Byl to docela narez a to byla zanovni a hezka.... Dunlopy nevim ty nejezdim... Ale Metzelery a Pirelky otaceet jdou bezproblemu...



jeslis nemel jen otoceny tlumice razu u rozety to se mi stalo jednou, rozeta byla z kola vic ven asi o 1-2mm, a plavalo to jak na prazdny gume

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 22:22 | Nahoru | #33
Bubrak ZX10R> na K5 jsou symetricke

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 22:28 | Nahoru | #34

Dawe02>Bubrak ZX10R> na K5 jsou symetricke



ok, me se to stalo na ZX9R jeste, z jedny strany mely cufliky a muselo to byt tou stranou k rozete tusim

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 22:38 | Nahoru | #35
Bubrak ZX10R> jesismaljaaaa, milásek měl cufliky MUCK

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 22:50 | Nahoru | #36

Bubrak ZX10R>Dony: vzorek bych vubec neresil, zaprvy ho tam mas moc a zadruhy ti stejne na mokru nepomuze vubec nijak

KR mam uz dlouho, sem to psal prece ze mi to nejede jak je vysoka, ale za 200 je dokonala

No jasny,to já na nej seru,na vode bych na tyhle gume na to stejně sral,Jinak na klasicky co sem mel třeba pilot power,tak se i na vodě dalo sipat docela slušne,toho se zas moc nebojím

1 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 23:14 | Nahoru | #37
Ale jak píše Bubrák mám z toho uplně ten samý pocit,že to nejede...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 23:18 | Nahoru | #38

Dony929RR>Ale jak píše Bubrák mám z toho uplně ten samý pocit,že to nejede...



Je to hodně velkej balon a pro motorky který ve spod moc netáhnou je to úplně špatný. Já to ani nějak nepocítil a G-pack mi to ještě daleko víc usnadnil a jinak bych vyměnil převod cca +2 vzádu

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

10.9.2010 v 23:50 | Nahoru | #39

GRASSEL>Je to hodně velkej balon a pro motorky který ve spod moc netáhnou je to úplně špatný. Já to ani nějak nepocítil a G-pack mi to ještě daleko víc usnadnil a jinak bych vyměnil převod cca +2 vzádu

Ja to jebu,já to dojedu a prdnu asi Supercorsu ikdyž doufám,že to na jaře už odjede mám to 3 tí sezonu a už bych chtěl změnu,ty zx-10 tam sou fakt zadarmo

2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 08:30 | Nahoru | #40
No tak všem díky za názory a připomínky a vychází mi z toho, že to tam du obout obráceně a snad ty 2mm kerý sou na tý lepší straně vydržej těch 3x20 minut + závod na 7 kol v Mostě! Faktem je, že oproti Qualifier RR je tahle pneu na okruhu opravdu znatelně lepší a to i v takhle opotřebovanym stavu eště sem pak napíšu jak to dopadlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 09:17 | Nahoru | #41
Jindra_a> 3x20 minut + zavod na posledni 2 mm??
To jsi docela hazarder. Neblbni a hod tam neco slusneho.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 14:25 | Nahoru | #42
Dawe02> druhá možnost sou dunlop qualifier rr páč ty maj vzorku víc a hrany téměř netknutý... ale ty fakt moc neseděj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 14:30 | Nahoru | #43
Jindra_a>zbyva jeste treti moznost, koupit jine pneu a ctvrta je nejezdit

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 15:12 | Nahoru | #44

Jindra_a>No tak všem díky za názory a připomínky a vychází mi z toho, že to tam du obout obráceně a snad ty 2mm kerý sou na tý lepší straně vydržej těch 3x20 minut + závod na 7 kol v Mostě! Faktem je, že oproti Qualifier RR je tahle pneu na okruhu opravdu znatelně lepší a to i v takhle opotřebovanym stavu eště sem pak napíšu jak to dopadlo



To ti vydrzi v pohode.

Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 15:13 | Nahoru | #45
navic KR ma jeste dost masa pod tema kontrolnima cuflikama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 15:58 | Nahoru | #46
Dawe02> no já si tvou radu možná vezmu k srdci! zkusim s tim odjet tréninky a na závod bych holt nazul qualifiery a trošku ubral na tempu no upřímě mam za to, že vloni šel kolem našeho boxu v mostě někdo kdo kouknul na "divně modrý" gsxr 1000 a řikal... "to by chtělo novou gumu, ne?" a někdo mu na to odvětil, že ještě vydrží... za chvíli se ta divně modrá motorka válela pod boxama pamatuju si to dobře, viď?

každopádně motorka de na prodej a nový gumy se mi fakt nechce pořizovat... hlavně v rozměru 160/60 to bejvá problém!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 16:18 | Nahoru | #47
Jindra_a> pamatujes si tu historku s malou pripominkou. Ten co se tam pak valel, tak pred kvaldou objizdel na skutru depo a shanel gumky, protoze tem svym neveril. Bohuzel nesehnal a myslel si ze kdyz pojede na pohodu tak to vydrzi. Nevydrzelo. Proto ti ten stejny radi neopakovat stejne chyby a predejit tomu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 16:57 | Nahoru | #48
Dawe02> no tak to uš zavání... uvidim co vymyslim, ale každopádně sliky uš sou obutý a ten zadní sem směrově otočil! teď budu mít ještě den na dromu abych s tim něco vymyslel...

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 17:27 | Nahoru | #49

Jindra_a>Dawe02> no tak to uš zavání... uvidim co vymyslim, ale každopádně sliky uš sou obutý a ten zadní sem směrově otočil! teď budu mít ještě den na dromu abych s tim něco vymyslel...



nakej protektor?

Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 17:28 | Nahoru | #50
Jakej je to rozměr a na jakou motorku jsi to obul? Každopádně podle fotky vypadá, že ta guma je úplně v píči........

Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 18:37 | Nahoru | #51
Ja mam predni v garazi letosni KR108 125/80 jako nova a bud ji prodam nebo pristi sezonu dokoupim novou KR108 200/65..... Sice vyjde na 6600 u hamleta nejak ale za zkousku nic nedam..... Treba me porychli na onech vysnenych 10....

2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 18:44 | Nahoru | #52
Chci se zeptat jaká je guma fakt dobrá na který by jse mohlo jet hooodně rychle a hlavně jaký rozměr volit spousta lidí jezdí 120/70 a 190/55 ale myslím si že to není ideální

Naposledy editováno 11.09.2010 18:45:20

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 19:14 | Nahoru | #53
tigerbou> Dobrejch gum je spousta

Mě ale nejvíc vyhovuje KR 108 v sadě 125/80 a 195/65 masakr co ta guma dokáže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 19:18 | Nahoru | #54

tigerbou>...spousta lidí jezdí 120/70 a 190/55 ale myslím si že to není ideální



proc myslis?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 19:38 | Nahoru | #55
Dawe02> Já myslím že lepší budou 125/80 a 195/65 nemyslíš podle mě má tahle guma lepší profil nebo ne?

Naposledy editováno 11.09.2010 19:40:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 19:43 | Nahoru | #56

tigerbou>Dawe02> Já myslím že lepší budou 125/80 a 195/65 nemyslíš podle mě má tahle guma lepší profil nebo ne?



Vono je to fuk 120/70 a 190/55 urcite staci..... Ja osobne bych to na casech nepoznal kdybych dal vyssi profil.....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 19:46 | Nahoru | #57
Burdez> podle mě je vyšší profil určitě lepší ale třeba se pletu určitě na rychlosti a do zatáček to půjde znát ale třeba jsem úplně dutej tak mi to vysvětlete?

Naposledy editováno 11.09.2010 19:46:41

Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 19:53 | Nahoru | #58
Ta guma bude stabilnejsi ve vysokejch rychlostech a pri vysokejch naklonech pac mas vyssi stycnou plochu po bocich s asfaltem.... Trochu lepe taky pada do zatacek.....

(reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 20:14 | Nahoru | #59
tigerbou> No já myslím a nebo spíš vím že nahovno je 190/50.............to je fakt strašnej profil.
190/55 je dobrá a nedá se říct co je lepší. Na RSV mi nejvíc sedli 180/55

ten profil 195/65 je super v zatáčkách kdy motorka jede jak po kolejích, je hrozně stabilní a i při hodně agresivním průletu a přehazování ze strany na stranu prostě drží až je to strašný. Ta guma tě dostane snadno na pokraj sil kdy zjistíš že na její vlastnosti prostě nemáš.
Pokud jí obouváš tak je dobrý mašinu zpřevodovat pokud máš třeba motorku co odspoda moc nejede (zx10, R1 atd.) protože je motorka jinak dost línější. V případě dvouválce, gsxr a motorek co spodek maj to moc vnímat nebudeš. Já to dost vyřešil G-packem kdy i po obouvání a sériovým převodu motorka na jedna a dva táhne fakt strašně. Myslel jsem že tu píčovinku nepoznám ale je to znát hodně a strašně vysí na plynu. Docela nezvyk je ale to že když je obuješ tak motorka se zvedne a má vejš těžiště takže se zdá těžší, výhoda zas je že máš veliký rezervy v náklonu než se dostaneš na stupačku. Jo a ještě výhoda že tachometr nekecá

Naposledy editováno 11.09.2010 20:17:56

Slik Dunlop KR108... má to smysl?

11.9.2010 v 21:12 | Nahoru | #60
Ale urcite k ty predni KR108 125/80 dokoupim 200/65.... Kdyz uz tak uz.....
Téma je zamknuto


TOPlist