Uzavřeno 17.09.2010 v 12:46 uživatelem Jindra_a
2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
ty boky samo neudrzej top casy, ale co ja jezdim to je v klidu, musim se jen vyklopit pres tu hranu co mi udelala ploska na stredu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Naposledy editováno 10.09.2010 17:38:46
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
GRASSEL>Jindra_a> Prej to tý gumě vůbec nevadí a nepoznal nějakou změnu a čas s tím dal myslím 1:16 v Brně.
co použil za raketu že s tím dal 1.16v Brně?1 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Jindra_a>No tak já to votočim a v úterý dam vědět jestli sem s na tom vylepšil osobák nebo rozhadroval mašinu
Určitě otoč. Já teď jel taky orvanou D211GP. Po otočení jsem ji první jízdou zahladil a vše OK. Lehce zvládla 3x20´ a závod 7kol. Ještě na ní pojedu...
Taky záleží jaký jedeš časy a co máš za směs. Já měl 7712 (medium) a vydržela suprově. To Pirelku SC1 bych měl na hadry ještě v tréninku...
Edit.: V Brně.
Naposledy editováno 10.09.2010 17:58:57
2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
"ať vás ani nenapadne otočit pneu na ráfku a jezdit ji opačným směrem! Kostra pneu je pospojována tak, aby vydržela namáhání ve správném směru rotace. Pokud ji otočíte budete jezdit opačným směrem, hrozí, že se spoje oddělí.“
zde
1 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Jinak schodou okolností,jsem dneska taky obul Kr.. Má hodně vzatý boky,ale obul jsem to jen kvuli tomu,že me zajímalo jak se to bude chovat za 4 kila mi to stálo Akorat nevim sem debil,ale prijde mi,že ten kdo řezal vrozek tak ho vyříznul lechce obráceně(prave proti, otáčení ) viz foto: Ale jinak masakr guma je to zase uplne neco jinyho než klasickej profil[img] .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Spousta kluků jí tak jezdí a OK
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slik Dunlop KR108... má to smysl?
GRASSEL>SVSkritek> vzhledem k tomu že dělám ve firmě která dodává různý značky gum od nákladních, přes motorky až po gumy na bobcata a výroby protektorů bych se toho vůbec nebál. Není to tak horký to za prvý, za druhý každá guma má jiný složení, jedna má plátno, další má drátky a každá je naprosto odlišná. Taky se tak hodně často dělá prodejní tah aby jim neklesla poptávka na gumy (otočení na okruhu gumy znemožňuje koupi další gumy a prodlužuje životnost té první)
Spousta kluků jí tak jezdí a OK
Já myslím,že n tom neco bude...Z jakyho duvodu by na slicku jako je KR byl smer rotace a nebyla oboustrana o vzorek a odvod vody tady preci nejde...
2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
Nektere typy a smesi pneu to ale nemaji v lasce, ty ktere jsou nachylne k blisteringu.
S tim natahovanim kordu to je hloupost. Kord pracuje tak jako tak v elasticke oblasti...to je to co koneckoncu ohriva pneu. Nedavno o tom byl pekny clanek v Racecar engineering magazine.
Naposledy editováno 10.09.2010 19:10:09
2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
tady pisou ze neotacet
Bubrak ZX10R>ja ted najel na jetym KR108 asi 4tis km a do mostu ho beru
ty boky samo neudrzej top casy, ale co ja jezdim to je v klidu, musim se jen vyklopit pres tu hranu co mi udelala ploska na stredu
Jinak jsme otáčeli i vzorkový D211 a nějak jsem nic nepozoroval. Čas jsem jel stejnej, i na otočený (co měla mrtvou prvou stranu) se dalo zajet pod 2:10
Jináč mám doma jeden "zbytečný" KR108, taky vpravo cca 1mm. Je to ještě prodejný?
Pravá strana:
[URL= strana:
[URL=
2 reakcí na tento příspěvek Slik Dunlop KR108... má to smysl?
KR mam uz dlouho, sem to psal prece ze mi to nejede jak je vysoka, ale za 200 je dokonala
Dawe02>Otacet se tyto Dunlopy daji, zadny problem to zpravidla nedela.
Nektere typy a smesi pneu to ale nemaji v lasce, ty ktere jsou nachylne k blisteringu.
S tim natahovanim kordu to je hloupost. Kord pracuje tak jako tak v elasticke oblasti...to je to co koneckoncu ohriva pneu. Nedavno o tom byl pekny clanek v Racecar engineering magazine.
Bubrak ZX10R>Dony: vzorek bych vubec neresil, zaprvy ho tam mas moc a zadruhy ti stejne na mokru nepomuze vubec nijak
KR mam uz dlouho, sem to psal prece ze mi to nejede jak je vysoka, ale za 200 je dokonala
Nesouhlasím, tak jak je mám nařezaný já se chovaj na vodě líp než kdejaká normální guma a na KR bez vzorku je to na vodě úplně mimo mísu
Tak jako tak na vodě rychle nejezdím, až budu chtít gumy na vodu tak koupím mokrý. Šlo mi hlavně o buzeraci fízlů na benzínkách, jelikož věděj že se jim nestaví tak vopruzujou na pumpách. Mě si ani nevšimnou ale kluky s homologovanýma supercorsama kontrolujou důkladně jak na gyndě voňavou ženskou