dneska jsem si přinesl domů řidičák (A1) a vůbec nevím, co si koupit...
Chci s tím jezdit hlavně městem (škola, tréninky). Měřím 185 cm a vážím něco kolem 70 kg.
V autoškole jsem jezdil na Hondě 125 Varadero a byl jsem pro ní takřka rozhodnutej. Teď si ale říkám, zda to neni do města moc velký a těžký, ikdyž se v tom sedí fakt královsky... Fakt budu jezdit z 90 procent po městě a taky s sebou občas potáhnu tašku (batoh s věcma na fotbal).
Mám tři varianty, ale na každý si něco najdu, tak doufám, že mi někdo dobře poradí.
1. Honda XL 125 Varadero (do města se mi zdá veliká a hůř ovladatelná)
2. Honda CBR 125 (zase až moc malá, když to stojí vedle větší motorky, přijde mi to k smíchu)
3. skútr (sice vím, že je to úplně něco jinýho, ale taky to nezavrhuju, aspoň úložnej prostor a dá se na tom jet i v normálním oblečení... nelíbí se mi na tom jedině to, že je to automat (řadim rád, bojím se, že mě to nebude bavit...)
Doufám, že jsem nikoho z Vás nenaštval svojí nevyzrálostí a že je někdo schopnej mi poradit, ikdyž jsem trochu případ
Uzavřeno 17.09.2010 v 19:43 uživatelem gulda...
2 reakcí na tento příspěvek Výběr dváci převážně do města
Na dlouhý cestování (Alpy apod.) beru GSX.
do lesa a terénu střídám DR a Trickera (výrazně vítězí Tricker pro mimořádnou obratnost)
Po Praze prostě vůbec neuvažuji nad tím, že bych jezdil na něčem jiném než skůtru i když Tricker je taky po městě dobrej.Těžko ale na něm pojedu ve světlejch kalhotách a v saku.
Za letošní sezonu jsem najezdil neporovnatelně nejvíc na skůtru. Nejdelší cesta během jednoho dne 480 km bez problémů a únavy!! Při stejné vzdálenosti na GSX jsem toho měl plný zuby! Při cestování na chatu kam jezdím na střídačku se všemi motorkami jsem zjistil, že dojezdový čas se liší zcela zanedbatelně zato spotřeba paliva značně. Překvapivě jsem párkrát jel i s lidmi na silných motorkách a na okreskách jsem jim na skůtru v pohodě stačil.To by nakonec mohli potvrdit i lidé tady z fora. Takže pokud pomineme supersporty které jsou úplně o něčem jiném a je to spíš sportovní nářadí než dopravní prostředek tak pro skůtr mluví tyto výhody:
Mohu jezdit prakticky v civilu po všech jednáních a při první přeháňce nejsem jako prase.
Mám skůtr vybavený thermodekou a velkým plexi.Sezona pro mě nekončí a jezdím bez problémů celou zimu!
Na skůtru s velkým plexi a dekou mi při dešti stačí nepromokavá silonka a menší déšť vnímám pouze kapkami na plexi.
Nemusím se starat o řetěz a kromě výměny oleje téměř o nic.Skůtr opravdu moc údržby nepotřebuje.
Díky rovné podlaze u PS a velkému kufru odvezu věci na které bych na motorce ani nepomyslel.
Průměrná spotřeba skůtru honěného nadoraz je do 3 litrů. Výměna oleje 0.7l atd.
Skůtr je na rozdíl od motorky umytý za pár minut.
Ani po celodenním ježdění mě nebolí zadek
takže já bych při Tvých požadavcích bral skůtr.
Při Tvé výšce budeš vypadat na malých cestovních dvácách dost vesele
[URL= pány kolegy doporučující motardovou motorku:
Především cokoli pod 60 koní je jako motard k smíchu včetně zde propagovaného DR 400. To je pěkná chcíplotina i jako enduro. Jako motard je to k sranda
Na ježdění po Praze je to už úplná hovadina.Bolí z toho zadek, nedá se na tom jezdit v civilu a zaparkovaný na chodníků to na rozdíl od skůtru nasírá policajty (osobní zkušenost)
Kromě toho je to provozně několikrát dražší. Motardový motorky jsou na technické trati mimořádně rychlé a většinou strašným způsobem spráskají i ty nejostřejší supersporty. Dokonce i takový vyhnilotiny jako DR 400 jim dokáží docela zatápět. Pokud se na tom ale má jezdit skutečně jako na motardu tak je těch 40 upocených čtyřtaktních koníků DR fakt na nic! A motard do města? Kravina!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dváci převážně do města
Určitě je jak zábavnější, tak ovladatelnější Motárd, nez nějaká "cestovka" typu CBF, nebo Varadero či CBR?
K tomu, když si namontuješ kvalitní blástry, neni problém, ji někde jenoduše opřít o soup či zeď, toť můj názor
[img] hlavní výhodu motárda oproti skůtru, či třeba CBF apod, bych viděl v tom, že když je osazen blástrama tak i přiblblý pád nic nezkazí snad mě chápeš chlape
Naposledy editováno 06.09.2010 21:09:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dváci převážně do města
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dváci převážně do města
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dváci převážně do města
Naštěstí skůtry zatím nechávají na pokoji. Potvrdí Ti to každý kdo tam na motorce nebo skůtru jezdí.Motard je samozřejmě zábavnější. Na skůtru se blbě jezdí po zadním .Zase se ale nemusíš hádat s policajtama který to po Praze docela honí (vlastní zkušenost).Cestovky mi po Praze připadají nejméně vhodné.
Když to sečtu, ta pořád vítězí svými výhodami skůtr.
PRETORIAN88>tak si dáme skusmo přejezd prahou jo, já pojedu na DRZSM a ty na skůtru uvidíme v kterym kanálu tě najdem zapíchlýho
Na podobný nesmyslný závody už nemám ten správný věk .Po Praze jezdím na motorce 45 let a ještě jsem se do žádnýho kanálu nezapíchnul
Naposledy editováno 06.09.2010 21:26:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dváci převážně do města
roberto.cz>do města bych si koupil motárda
lehký a na vyblbnutí na asfaltu super
třeba Blata 125 BXM, Yamaha WR 125 X, Yuki 125 SM, apod.
jop ale ne yuki a podobný sračky servis tě vyjde navíc jak celá motorka co yamaha xt 125 bo honda xr 125
babajezi>roberto.cz> Poslední dobou začínají být policajti v Praze na motorky na chodníku dost alergičtí. Na Václaváku a okolí jim dokonce nasazují speciální botičky !!!!!!
Naštěstí skůtry zatím nechávají na pokoji. Potvrdí Ti to každý kdo tam na motorce nebo skůtru jezdí.Motard je samozřejmě zábavnější. Na skůtru se blbě jezdí po zadním .Zase se ale nemusíš hádat s policajtama který to po Praze docela honí (vlastní zkušenost).Cestovky mi po Praze připadají nejméně vhodné.
Když to sečtu, ta pořád vítězí svými výhodami skůtr.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dváci převážně do města
PRETORIAN88>tedkon po praze jezdim asi dva tejdny na motardu a musim přiznat že nic menšího než 17" kola a dobrý tlumiče by ty posraný kanály nepřejely, když čas od času projedu nějakou tu vlnu, koleje nebo utopenej kanál, to je vám šlupka, to si na skůtru neumim představit, to bych asi šel rovnou na rypák a skůtr by zůstal stát v kanálu, takže za mě do města motard nebo enduro....
Já souhlasím,sice mám jen 350 ale 18" kola jsou úžasnost. Popravdě se se svojí výškou (193cm) na skůtrech bojím.(jel jsem jen na 50tkách a na 125 Yukině ale kolenama se nenaskládám pohodlně skoro nikam)
Dvacka obecně nebude nikdy pořádný SS,SM,Enduro,Chopper,Crosska. Za mě třeba Jawka 125 Travel,Blata,XR 125 atd.
A CBR 125 se 185cm ???
E: Jinak souhlas s BabaJezi skutr je do mesta nej pro dost lidí.
Naposledy editováno 06.09.2010 22:14:43
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dváci převážně do města
Tom_Riddle>babajezi> na 125cc si stačil na okreskách silnejm motorkám... Pokud to byly ženský tk to beru, jináč kecáš z hladu.
Synku, synku! Už podruhý zlobíš. Já ve svém věku už nemám potřebu kecat.Já závodil na motorkách když jsi zdaleka nebyl na světě Docela začínám mít chuť tě trochu otestovat !!!! Co ty na to? Že bys rozbil další motorku??
Naposledy editováno 06.09.2010 22:11:57
2 reakcí na tento příspěvek Výběr dváci převážně do města
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dváci převážně do města
Tom_Riddle>babajezi> tytyty dědo ty zas zlobíš, že ty sis zas nevzal léky na stařeckou demenci Ještě řekni, že na skútřiku pojezdíš i Grassela a Nofeara...
Nepodceňuj dědky synku ! Když nás pustí z domova důchodců tak se neznáme
[URL= bych ti ještě vyprášil kožich že by ses divil
Naposledy editováno 07.09.2010 00:25:21
gulda...>nevím jestli se mi ta Yamaha YBR líbí, hlavně to přední světlo mi přijde jako hrozně stylově zastaralý, chci, aby to byl trochu babolep taky
pomalu se začínám přeorientovávat na ten skútr, půjčím si ho a uvidím jestli se mi bude chtít vrátit k Varaderu, jinak možná taky projedu tu Yamahu YBR, pokud mi jí známej půjčí...
Ty chceš babolep a uvažuješ nad skútrem? Tomu bych se zdovolením zasmál, pro mě je teda přednější, aby byla motorka spolehlivá a né na to, aby byla kundolap. Jak už někdo psal, s dvacou stejně díru do světa neuděláš, jedině tak ta Aprilka rs, ale ja bych se prostě bál na tom jet někám dál než kolem komína, nemůžu si pomoct...
Podle mě CBR a YBR největši spolehlivost(4T, cca 2,5L/100km), ale jestli chceš i nějaký ten prostor, tak na cebru si asi kufr nedáš Za mě YBR, nejen proto, že ji sám mám, doporučil bych jí i kdybych ji neměl, pro tvé požadavky pasuje(odzkoušeno). Sám ji využívam na to, co tady píšeš.
Je jich dost
Naposledy editováno 06.09.2010 22:54:19
osobne bych sel do hodny SH125, ale pro Tebe to asi bude mit nezajimavej design
na skutru litam po meste temer kazdej den a nic lepsiho jednostopyho neni
Naposledy editováno 07.09.2010 08:59:31
Zadání bylo motorka na ježdění po Praze s batohem na fotbal !! Doporučovat na to "čínu" od Yuki může opravdu jen ........ Ať si každej dosadí sám.
Z těhle "radilů" mě tady vážně asi někdy trefí šlak
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dváci převážně do města
A co máš proti Yuki? Náhodou spousta lidí je má, třeba TR 125 a chválej si ho a maj s nim najetejch i několik desítek tisíc km. Hle stejně se ten šampón nakonec rozhodne sám, co chce, nakonec třeba skončí u megahustě natuněnýho fáčka na hlínáchpičo, a hlavně aby to mělo prahy až k zemi, to pak přidává 50 koní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dváci převážně do města
Co mám proti Yuki? Všechno! Ale rozepisovat to tady nemíním. Nechci skončit s tím dovozcem číny u soudu
A opravdu by mě zajímal ten majitel co na Yuki najel několik desítek tisíc kilometrů bez problémů. O tom bych vážně napsal reportáž a test !!!!
Pinďoura si s tebou měřit nebudu ale až budeš chtít spráskat na silnici nebo v terénu tak stačí říct (nemám jen skůtr)
PS. A představ si tu ostudu dostat na prdel od důchodce s práškama na stařeckou demenci
Naposledy editováno 07.09.2010 11:30:50