paolo_novy Přidat reklamu

Téma: testovali jsme S1000RR
27.8.2010 v 09:21
Tak se nám dostalo té možnosti otestovat BMW S 1000 RR. Ve 13:00 vyzvednutí motorky, to jak vypadá a jestli se někomu líbí nebo nelíbí si musí každej srovnat sám ale v tu chvíli to byl náš mazel. Po vyřízení papírových záležitostí sedáme a vyrážíme. Ve výbavě rychlořazení, kontrola trakce, ABS.... Už po sednutí na motorku je jasný, že tohle bude jízda. Nevím jak to udělali ale museli snad někoho posadit do plastelíny a podle toho udělat rám. Neskutečne uzoučká, nic netlačí mezi stehny a řídítka najdete poslepu. Vyrážíme z města přes uzavírky a objížďky. Prvně si všímám lehkých vibrací do řídítek, na které nejsem zvyklej ale mám přece pod sebou nekompromisní báwo, tak to přehlížím. Jízda po městě velice příjemná, propružíte odpružení a motorka se shoupne jak enduro. Neskutečně lehká a ovladatelná motorka. Naprosto jedovaté BREMBA, s tímhle strojem se nepřibržďuje, zde se brzdí!!! Jsme za městem a tam to začíná. Navolíme mód RACING, jsme tady přece od zkoušení, takže dva kvalty dolů a GAAAAASSS.... O módu RAIN se ani zmiňovat nebudu, od toho takovou motorku přece nemáme. Zrychlení napoví, že komerční testy asi kecat nebudou a je asi stejné jako na mód SPORT ale co se dělo nad 11-cti tisíci otáček, to jsem teda nečekal. Jak ručička otáčkoměru minula již zmíněnou jedenáctku, tak bez jakýchkoliv varovaní vystřelil předek k nebi aby se mnou za chvíli kontrola trakce opět švihla o zem, tak využívam rychlořazení. Další rychlost, třetí převodový stupeň, opět to samé, vidím budíky, ručička kolem jedenáctky a vidím nebe. Věděl jsem, že to jede, ale že to má takovou výbušnost a razanci s jakou vlítnete na záda...... to čumím....
Podvozek, přes jeho pohodlnost ve městě, je i při vysokých chylostech naprosto bezchybný. Ani jednou se nezavlnil, řidítka se neklepou, když plave předek ve vzduchu, vše tak jak má být. Motor jde stejně ochotně na 299km/h jako na 200km/h. Tak si říkam, tohle je bomba, co tohle musí dělat po úpravách na okruhu..... to jsem ale nevěděl co mě čeká při brždění z vysoké rychlosti. Neskutečné vibrace do řídítek, naprosto nepříjemné a přivozující pocit strachu!!! Přišlo mi, že se klepe snad celý předek. Hnus. Tohle jsem nečekal.
Je tam někde chyba, asi kotouče ale tohle mi hodně vadilo. Časem si na to člověk zvykne ale jezdit s tím pořád bych určitě nechtěl. To byl také vlastně jeden jediný ale důležitý zápor, který jsme tam našli. Ještě mi přišlo, že se báwu chce nějak ven ze zatáčky ale já mám na svým RR obutou širokou 200 v zadu, tak to je asi zvykem.
V 17:30 motocykl vracíme, naštěstí bez poškození a se snovým výrazem ve tváři. Jediná černá tečka jsou ty vibrace při razantním brždění. Kdo s tím má zkušenost, ať napíše jestli je to tím ABS...

Závěrem: To, že to je pila jsme čekali, v mnohém naše očekávání předčila, v něčem zklamala-to by se dalo odstranit ale určitě jestli někdo máte 454 000,-(cena testovaného modelu) a chcete si koupit superbika, tak tohle je varianta.

Děkuji mému kamarádovi Lubkovi a samozřejmě firmě BMW za příjemné odpoledne.
No a jelikož nebudeme dělat kroky zpět, tak už se těším na RSV4 a na srovnání.

btw: sluší nám to,že?



tak teda srovnání s CBR 1000 RR SC 59:

BMW má užší nádrž, hned mi sedla do ruky, vetší nástup výkonu, je pocitově lehčí tudíž ovladatelnější, obrovský výkonový kopanec nad 11-cti tisíci, stabilnější podvozek ve vysokých rychlostech. To jak BMW táhne od 250km/h pořád až do 299km/h je taky neuveřitelný. Kontrola trakce může být pro někoho výhodou....
Image je na téhle strojovně samozřejmostí.

Pro hondu hraje že mě netahá ven ze zatáček(může být ovlivněno mou pneu), lepší vzhled, nejsem limitován při jízdě po zadním kotrolou trakce a nižžší cena.. Výkonově do provozu, dle mého naprosto dostačující a když chce přední kolo do luftu, tak ti to řekne.
BMW se naptá a vystřelí vzhůru.
Jinak před třemi lety v Birminghanu na výstavě jsem na CBR seděl asi půl hodiny a taky mi hned sedla do ruky ale BMW je už zase jinde. Pokrok nezastavíš.


Naposledy editováno 05.09.2010 07:40:13

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:26 | Nahoru | #61

GRASSEL>kawapepek> aha a my pak ten časák dostanem do ruky celej volepenej



Jako správnej střelec musím umět mířit... Jinak jak je časák o supersportech,tak si ho kupuju...takže se do oběhu nevrátí...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:27 | Nahoru | #62

Forty>je vidět, že jsi tady na fóru už pár básniček napsal... tahle věta nemá chybu



normálka ne vole, se tomu divíš jak jeptiška pánský erekci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:30 | Nahoru | #63

Murkin>Kotouce u BMW vydrzej tak 1200km okruhovejch a pak zacnou kopat. Jinak s komplet akrapem to ma 184ps na kole. RSV4 asi dobrej podvozek a brzdy,ale motor to je hroznej pelech a zdaleka nema ani to,co pise vyrobce.


v Biku při testech naměřili s1000rr 190 na zadku

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:30 | Nahoru | #64
GRASSEL>

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:31 | Nahoru | #65

GRASSEL>normálka ne vole, se tomu divíš jak jeptiška pánský erekci



Hele sorry,že se vám do toho seru,ale nevím,kde žiješ....Dneska se už jeptišky pánský erekci moc nedivěj.... Znal jsem jednoho faráře a ten jezdil ke kámošovi,dycky se vožrali jak prasata,celou noc koukali na péčko a druhej den(neděle)pan farář frčel na nedělní mši...svou služební ochcávkou...at žije církev..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:42 | Nahoru | #66

Forty>v Biku při testech naměřili s1000rr 190 na zadku



Breu to,co jsem naměřil sám

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 17:55 | Nahoru | #67
Murkin> Čau,takže 200 koní na motoru to dalo????Na zadním kole to je 184,takže tech 16 koní jako ztráty na přenosu je možných,nebo nakonec 200 na motoru nedala???
Jinak měřil jsi ZX-10R 2008,09,10? kolik ta měla-pro mě lépe na klikovce...??,
Jinak Ninja,žekl bych,že je to lepší,ale furt je tam něco špatně...Brzdil jsem asi dvakrát z 250,jak jsem jel domů a mezi 150až 110 se to rozvibruje...

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 18:09 | Nahoru | #68
Na motoru 204 Ps a 118Nm na motorku z krámu s komplet akrapem docela slušný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 18:26 | Nahoru | #69
GRASSEL> Přesně, japka si to líbit nenechaj. A nějaký BMW nebo jak se to jmenuje pude zase na pár let srát než zase všechno očuměj od jablek a pak to akorát vylepšej!!

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #70
JJ_999ccm> To vylepšení se jim setsakra povedlo a uvidíme co šikmoočaři vymyslí.... Každopádně např. kawa sice chystá něco, ale podle mě to jako celek nebude fungovat nebo ty hodnoty výrobce nebudou pravdivý....

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 19:07 | Nahoru | #71

JJ_999ccm>GRASSEL> Přesně, japka si to líbit nenechaj. A nějaký BMW nebo jak se to jmenuje pude zase na pár let srát než zase všechno očuměj od jablek a pak to akorát vylepšej!!


nenech se vysmát, dyť japka sou mistři v kopírování. si vzpomeň na jawu

testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 19:23 | Nahoru | #72
Já jsem prostě zvědavej jestli japonci to tak nechaj nebo ne. Každopádně můj názor je že japonci maj nejvyspělejší hlavy co se týče techniky. Vemte si když mi tady měli mobily s foťákem kde nebylo poznat vůbec nic a kdo to měl byl mistr světa zatímco oni už tam měli běžně mobily s 5 mpx. A takhle je to se vším. Japonská čtyřka jde ruku v ruce i když každej trochu jinou cestou. Tím chci říct to že japoni mohli udělat už celkem dávno motorku s 220 koňma ale proč by to dělali když můžou těžit na modelech jiných než se dostanou pomaloučku třeba na těch 220?! Proč poslat na trh rovnou to nejlepší když můžu prodat a těžit i z jiných?! To je prostě můj názor.

Nicméně BMW udělalo super revoluční bajk kterej se zapsal do dějin něčím novým stejně jako gsxr 750 1985 (to je úplná královna), R1 98, K1, K6.........
A jsem zvědavej co na to japíci
třeba ta nová kawa (ačkoliv jako bajk) vypadá těžce dobře a pokud to neposerou jako u modelu 08 tak to bude nádhera
Tak jako tak ty motorky poslední dobou jsou na jednu prdel a ne jako dřív kdy každá byla podstatně jiná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 19:35 | Nahoru | #73

DoN_Escobar>Njn Bmw dalo starou K6 do moderniho kabatu a hned je to spice dnesnich litru, ale rsv4 na ohlinsech je raketa



kdysi jsem četl že kawa koupila 10ks GSX-R a rozebrali je do posledního šroubku aby zjistili jak to mají panáčci v Suzuce udělaný a pak představili ZX10R.Ale nějakej rok zpátky to už bude.
Stejně si myslím že to tak dělaj všichni

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 19:55 | Nahoru | #74
pd> naprostej souhlas ja mam sice o par koniků slabši RSV:)) ale stejen pocit jsem měl z cbr 1000rr -postačí,ale nenadchne

2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 19:59 | Nahoru | #75
Jenže to je tím že jste prostě zvyklí na 2V ten kdo je zvyklej na čtyřhrnek a sedí mu tak sedne na 2V a řekne že to nejede. Ve spod jak některý 4V a ve vrchu to chcípne.........
To je prostě ten úhel pohledu kdy si každej hájí svoje.
Já nerozlišuju motorku podle počtu válců ale podle toho jestli mě baví nebo ne a tudíš jsem z obliga

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 20:04 | Nahoru | #76
GRASSEL> ale to ja vim jen tam pocitove neini to kouzlo:))

4 hrnek je jako moje stara:) ječí až když se neco deje,ale nic co bych nepředpokladal,zato V2 je jako já,nasranej od první chvíle,pořád řvu a kopu kolem sebe i když jsem v jádru strašně hodnej

2 reakcí na tento příspěvek testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 20:11 | Nahoru | #77
Já si myslím, že japončíci to májí dávno vymyšlený, pěkně schovaný v šuplíku a dávají nám to běžným spotřebitelům pomalu po lžičkách. Bávo se chtělo prosadit tak zákonitě muselo vypustit model s maximem co dokážou vyprodukovat, tak aby to bylo použitelný i pro běžný provoz. Někdo má v sérii výkonější motor, druhý lepší podvozek atd. Záleží na filozofii každé značky. Teprve ve VSBK se projeví potenciál motoru naplno a tam už jsou výkony motoru skoro stejné a bávo je nijak nepřevyšuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 20:19 | Nahoru | #78

Hummer>Já si myslím, že japončíci to májí dávno vymyšlený, pěkně schovaný v šuplíku a dávají nám to běžným spotřebitelům pomalu po lžičkách....



Ne ne, takhle to nefunguje. Zkratka momentalne je BMW predcilo. Uvidime co bude dal

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 20:31 | Nahoru | #79

pd>kdysi jsem četl že kawa koupila 10ks GSX-R a rozebrali je do posledního šroubku aby zjistili jak to mají panáčci v Suzuce udělaný a pak představili ZX10R.Ale nějakej rok zpátky to už bude.
Stejně si myslím že to tak dělaj všichni



No ono to BMW má taky dost dílů z GSXR

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 20:43 | Nahoru | #80

pd>kdysi jsem četl že kawa koupila 10ks GSX-R a rozebrali je do posledního šroubku aby zjistili jak to mají panáčci v Suzuce udělaný a pak představili ZX10R.Ale nějakej rok zpátky to už bude.
Stejně si myslím že to tak dělaj všichni



Jasne ze to delaji vsichni. Rika se tomu benchmarking a pochopitelne je treba sledovat konkurenci. Ale neni to tak snadne, jak si nekdo "reverse engineering" predstavi.
To podstatne (technologicke featury, kriticke charakteristiky, Cpks apod.) neokoukas, neomeris. (Take proto cinske kopie moc nefunguji)Okoukas jen zakladni design a ten je bud davno znam, nebo novy a patentovan....to si ve vetsine pripadu moc nepomuzes.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:03 | Nahoru | #81

Dawe02>Ne ne, takhle to nefunguje. Zkratka momentalne je BMW predcilo. Uvidime co bude dal



Já mám za to,že to tak funguje...třeba kontrola trakce...Páni z Yamahy už dávno říkali,že mají vyvinutou komerční kontrolu trakce tudíž do prodejních motorek(R1),ale že ji ještě nenasadí,že ještě není čas...
Myslím,že Japonci mají v zásobě dost fíglů a technických řešení-ale všude jde o prachy...Jednak musí stát nová motorka do řekněme 400 tis Kč.-takže kdyby tam nasypali,co uměj,kdo by to zaplatil...A druhá věc jsou materiály-jde jít dál,ale zase,kdo by to zaplatil a poslední věc-ted vývoj drtí plnění EU norem...Aby nepřišli o výkon=zákazníky....

(reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:04 | Nahoru | #82

Milosek.m>GRASSEL> ale to ja vim jen tam pocitove neini to kouzlo:))

4 hrnek je jako moje stara:) ječí až když se neco deje,ale nic co bych nepředpokladal,zato V2 je jako já,nasranej od první chvíle,pořád řvu a kopu kolem sebe i když jsem v jádru strašně hodnej



chtěl si říct.......řvu, řvu furt a nadávám ale nic se neděje
Já si teda nemyslím že by tam nebylo to kouzlo myslím že každá motorka má nějaký kouzlo. Jen někdo ho hledá jinde než druhej to so si mi tady řekl mi pasuje spíš na Hondu
ale to víš, ty seš zarytej dvouhrnkář
Pokud čtyřválec dělá jen něco co čekáš tak co potom dvouhrnek?! Ten v tom případě nedělá nic ne?!
Mě to příjde naopak, mezitím co čtyřhrnek jede rychle tak pak příjde třeba v 8tis.ot. něco co nečekáš naopak dvouhrnek působí nasraně ale přitom je předvídatelnej čekáš že něco bude a ono nic

Prostě na každýho to působí jinak ale podle mě jak se říká že 2V je bestie a že se to musí krotit a jak je to brutální podle mě není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:04 | Nahoru | #83
Murkin> Hele a měl jsi na brzdě ZX-10R 2008,nebo 2009,popř 2010???
Zajímá mě kolik ukázala....Nejlépe série,kdyžtak i s výfukem???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:07 | Nahoru | #84

Hummer>Já si myslím, že japončíci to májí dávno vymyšlený, pěkně schovaný v šuplíku a dávají nám to běžným spotřebitelům pomalu po lžičkách. Bávo se chtělo prosadit tak zákonitě muselo vypustit model s maximem co dokážou vyprodukovat.



Co se opičíš, já to řekl sice jinak ale to samý Myslím že to je jako se vším japonci jsou největší hlavy, tím ale nepopírám že momentálně je BMW nejrychlejší. Já bych bral ale RSV4

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:12 | Nahoru | #85

kawapepek>Murkin> Hele a měl jsi na brzdě ZX-10R 2008,nebo 2009,popř 2010???
Zajímá mě kolik ukázala....Nejlépe série,kdyžtak i s výfukem???



08-10 jsem tady neměl,zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:19 | Nahoru | #86

Murkin>08-10 jsem tady neměl,zatím se nikdo nestavil jen zatím do roku 2007



Už mě asi kopneš,kolik měla ta 07???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:23 | Nahoru | #87

kawapepek>Už mě asi kopneš,kolik měla ta 07???


Komplet Akrapy,commander 187Ps
Po úpravě motoru 200Ps
Na motoru

Naposledy editováno 27.08.2010 21:24:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:26 | Nahoru | #88
Murkin> Hééérgot,to jsem nečekal.....Jde mi jen o srovnání,jak si stojí kawa motorově oproti konkurenci....Tak si myslím,že dobrý...Ale uplně motoricky nej bude asi Suzuki že jo???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:28 | Nahoru | #89

kawapepek>Murkin> Hééérgot,to jsem nečekal.....Jde mi jen o srovnání,jak si stojí kawa motorově oproti konkurenci....Tak si myslím,že dobrý...Ale uplně motoricky nej bude asi Suzuki že jo???



Mám tady yamahy 07-08 se 190Ps a i K7-8 se 189Ps

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) testovali jsme S1000RR

27.8.2010 v 21:32 | Nahoru | #90
kawapepek> tohle neni tak jednoduche. Nikdo nevyviji a validuje do seriove produkce "dopredu-do supliku". To ani nejde. Mit reseni byt treba dlouhodobe odzkousene na okruhu a mit ho ready do serie (validovane, dodavatelsky zajistene, zavedene) je uplne jina vec. Engineering to muze odstartovat jakmile jim da zelenou marketing a baseline management a tomu evidentne doted segment trhu, lacny treba prave po TC a enormnim vykonu, nepripadl zajimavy z hlediska moznych zisku...a nejspis pravem, objemy nebudou relativne nijak zavratne. Uvidime jak to bude dal,kazdopadne zajimava situace.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 9 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR karloss200 0 21.5.2024 v 13:18 karloss200
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Diagnostika ramu Vychodni Cechy BMW S 1000 RR JosephBonanno 7 3.7.2023 v 08:59 JosephBonanno
Zvedák na motorku BMW S 1000 RR ElRoyRoy 21 27.1.2022 v 09:58 Gahan37


TOPlist