globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: První velká krizovka

23.8.2010 v 09:21
Zdar chci se zeptat na první vaše krizovky na silnici. Začnu sebou. Včera jsem byl na Sedle s kámošem kvůli fotkám. Na cestě zpět jsme si to šinuli směr Šumperk. Jindy do zatáčky najiždím za tři pod plynem, ale tentokrát mi to nedalo a kopl jsem tam za dva, už jsem to nějak nehnal. A nejednou vidím po levé straně čáru čehosi hnědýho (ne, hovno to nebylo), a na konci to čáry kaluž toho samýho, a já v náklonu najížděl přímo na ní! Než jsem stačil cokoli udělat, tak mi bylo odcizeno přední kolo, a na jediný na co jsem se zmohl, dál jsem levou nohu se stupačky a dupl o zem s tím že motorku nějak srovnám, a povedlo se!! Holka moje se chytla zpět na asfalt, trošku potancovala, ale přežili sme to oba, to nemluvím o kámošovi kterej seděl za mnou. Byl tam rozlitej olej, a bylo to jak na ledě! A to jsme v té zatáčce fotili asi 20min před tím, a nic tam nebylo.

Uzavřeno 11.02.2011 v 22:20 uživatelem Michi.RR
1 2

23.8.2010 v 11:19 | Nahoru | #31
Grizzly_Luboš>

23.8.2010 v 11:40 | Nahoru | #32
i já kdysi chytal nohou půjčenýho choppříka v zatáčce, ani nevím jestli to rozkurvený koleno za to stálo

první krizovka? ze začátku snad každej metr

největší krizovka?

policajti schovaní před popelářským vozem odbočovali doleva na místo mimo vozovku, takže jsem je MÁLEM vzal z voleje na bok asi ve 140km/h

MÁLEM sražená srna ve 200km/h

a pak ranec menších. ale tak MÁLEM se nepočítá, to je na tom to nejlepší

Naposledy editováno 23.08.2010 11:46:11

23.8.2010 v 11:54 | Nahoru | #33
Moje krizovka u který jsem málem vletěl pod autobus. Jedu na stanici technycký moje druhá jízda na mašíně. Byla dvouproudá komunikace a na ní světla zastavím na světlech v levým pruhu v pravo mám autobus. Padla zelená a najednou mě jeden plechovkář začal předjíždět z levá nějakej frajer v kabrioletu. No a začal mě tlačit pod kola autobusu co mě nenapadlo brzda a ryhle se zařadit za něj.
Jinak mám problém s jednou zatáčkou je levo točivá a jsou tam hezké pasti na mamuty:/ takže jsem se tříkrát už musel odrazit od chodníku malíček bolí furt:/

Naposledy editováno 23.08.2010 12:00:20

23.8.2010 v 12:15 | Nahoru | #34
Včera vejlet na Šumavu před Štěpánovicema /vesniced před Klatovama/si to vklidu valím tak 110 a proti předjíždí oktávka nebo Superb nevím každopádně bezohledně...neubral nic prostě předjížděl zmrd.. vešli jsme se všichni auto co ten kokot předjížděl ten kokot a já docela jsem se opotil.Hajzl pražskej

23.8.2010 v 13:09 | Nahoru | #35
nedávno krizovka ála paporčik : silnice, dva pruhy , do protivky začne předjíždět auto a vubec ho nezajímná, že jede přímo do mě, já totiž neměl kam uhnout. život mi zachránilo auto který duplo nabrzdu a toho zmrda zkurvenýho pustilo zpět do lajny. já se málem posral ale ještě asi nebyl muj čas.

23.8.2010 v 15:38 | Nahoru | #36
Pro mě je krizovka když mi jde o život, jinak se mi tyhle srandy(olej, klacek, zajíček na cestě) stávají skoro každou vyjíždku

Naposledy editováno 23.08.2010 15:38:59

23.8.2010 v 16:52 | Nahoru | #37
Nohu dávám na zem v zatáčce celkem často, na té jedenáctce musím vypadat asi komicky , no ani nevím jak, ale ty motocrossové zvyky se mi vžily...jinak k tvé krizovce, no hlavně, že jste to ustáli ...připrav se, bude jich mnohem víc...

23.8.2010 v 17:17 | Nahoru | #38
i mě už pomohla noha, zatáčka a já uviděl štěrk na poslední chvíli tak sem jel a tak trochu s tím počítal a pak mi to ujelo tak noha a jelo se dál

23.8.2010 v 17:29 | Nahoru | #39
nestačil jsem dat ani nohu pod sebe a uš sem šel štěrk a byl jsem dlouhy

[img]

23.8.2010 v 18:55 | Nahoru | #40
dareckov> To máš asi štěstí, mě se tohle nestává. Jinak ta sranda jak říkáš dopadla včera dobře, ale kdybych jel jak je u mě zvykem, tak ležím i s motorkou na svodidlech
Ale teď už se tomu taky směju, bylo to jak na kluzišti...

23.8.2010 v 19:08 | Nahoru | #41
potvrzuju včera tam byly poláci a byly to chuji jak mrak, fotí se v zatáčce jedou 40 pak to nahnou drbnou kolenem a ty si jedeš s rukou v boku a kroutíš hlavou co tam chce, a další chujopleti stály o 150m dál a točily se velice pěkná záležitost když jedeš 2plny a řadíš na 3 velice bych jim chtěl potřepat pravicí.... jinak olejová skvrna fakt parádnická taky mi trochu zaplaval předek ....

23.8.2010 v 20:17 | Nahoru | #42
marekparek> Příznávám, taky jsem se tam pletl, ale člověk tam dojede sám, a najednou banda čuráku, teda poláků jezdí jak ocasi za mnou. A já teda 40 nejezdím, to bych přepadl na bok v tak malé rychlosti. Jinak jestli Ti něco říká žlutý CBR, tak byla moje maličkost

23.8.2010 v 20:20 | Nahoru | #43
Co mě ještě pobavilo, tak brzdím trochu dřive do zatáčky a nějakej mrdal na R6 se cpe vedle mě. No bože deš později na brzdy, tak se neposeru, ale pak v zatáčce jede jak narovnanej čurák cca.40 a kurva tak sem ho chtěl vźit vnitřkem, ale rozum mi to nedovolil, protože tem mrdal se cpal od prostřed do kraje, no a pak za to mistrně vzal, a byl pryč!

23.8.2010 v 20:44 | Nahoru | #44
ja si moc okolo nedíval jely sme ve dvou kamoš měl oranžovou reflexní kombošku ja bílo černou nejeli sme pomalu tak se koukam na to aby mě někdo nesestřelil

23.8.2010 v 20:45 | Nahoru | #45
ja na FZ a on na svojí hajtře

23.8.2010 v 21:42 | Nahoru | #46
Michi.RR> Ja na obsarožní moto co nejde zažívám podobný situace :)

23.8.2010 v 22:04 | Nahoru | #47
Pádil jsem takhle na konci února do školy na Jawě 350, v Řícmanicích na náměstí jezdím mírnou levou lehce protisměrem abych nemusel zbytečně točit. Jenže v tom únoru proti mě protestoval jedoucí autobus. Narovnal jsem motorku, vyhl se busu, a začal, už teda z vostra klopit. Začala mě nevycházet trajektorie letu když se blížil obrubník a obchod. Zaklopil jsem víc, brnkla stupačka, zvedl jsem nohu, chytlo koleno od výfuku a už jsem šel. Když už jsem se vezl za motorkou po prdeli a po loktu, prolítlo mě hlavou že už se nic nestane, jenže pak to přišlo, mašina nadskočila a mě už blesklo jen OBRUB...MRD!!! Ja kokot ještě zvedl nohy, takže ten asi 20 čísel vysokej obrubník mě nerval přímo do páteřáku. Ten mě zachránil život, nebo aspoň zastavil postup z moto na kryplkáru. Páteřák to nepřežil, zlomil jsem ho. Když jsem zvedal moto, tak vylezl maník z obchodu a říkal že je to namrzlý. Nekecal. Bylo. Toť moje krizovka, kde vše skončilo jen ohnutou páčkou na spoce, dovalchovaným výfukem a 14-ti dnama spaánku na břiše..

23.8.2010 v 23:27 | Nahoru | #48
sem si říkal na dovolený, kerý čurdové to tam lítaj kolem jedný zatáčky, kde nechaj svý batohy, by je zaznamenali v tý nejakčnější pozici

moje první krizovka na motorce byla zároveň moje první bouračka - jedu si r. 98 přes křižovatku zvanou "smrti" po hlavní na ČZ 175 a auto se rozhodlo vyjet z vedlejší - škrtnul sem si stupačkou o nárazník (ca 40-50 jsem tam měl) rozkmital motorku a vyvrátil nějakou značku ze země
a nemám rád zatáčky, takže na svým kontě mám i pár přepálenejch zatáček, z toho jednou sem ani nezatáčel a rovnou to poslal na polňačku co byla v půli zatáčky

24.8.2010 v 13:38 | Nahoru | #49
Němec> Já se nefotím v jedné zatáčce. S baťohem popojíždíme, takže chvíli tam, a za chvíli úplně někde jinde

24.8.2010 v 13:40 | Nahoru | #50
marekparek> Tak to už jsem tam asi nebyl, to bych si Tě všiml! Ono totiž nevypadalo, že by Ti pšonci chtěli už jet do prdele Takže jste tam byli s kámošem asi o chvíli později

25.8.2010 v 14:58 | Nahoru | #51
Taky mam podobný zážítek,na čerstvě položeném asfaltu,sem vinnou své nepozornosti musel jít tvrdě na brzdy,přední kolo samozřejmě na to mastném povrchu podklouzlo,ani nevim jak sem vyhodil snad obě,možná i všechny tři nohy,pustil brzdu a dokodrcal se k pravé krajnici,přesto že pravý pruh byl uzavřený,protože tam chladnul asfalt a zastavil sem se až o obrubník,od kterého sem se dvakrát nohou odrazil,konečně chytil balanc,zeptal se jen spolujezdkyně,jestli je vše oukej a pokračovali sme dál Do teď nevim,co tam vůbec ten obrubník dělal,jestli to je nejaká novinka,aby lidi nejížděli do pangejtu a rovnou se o něj rosekali či co.Každopádně prima zážitek

26.8.2010 v 20:54 | Nahoru | #52
poslední krizovka 3 v plne 9000ot a klopení ve 150 full gas a už se kolo točilo motorka zavlněla ubral sem a znova plny a pak 4 no to k ježdění patří nějáke to zavlnění atd.

jednou to ale bolet bude